Olen lähdössä au pairiksi ja epäilen raskautta
Olen parikymppinen nainen ja olen aivan sekaisin huolesta. Ehkäisy petti viikko sitten ja katumuspilleri haettu.. Seuraavat menkat pitäisi alkaa syyskuun ensimmäisellä viikolla( 6.9.) Olen lähdössä seuraavan viikon alussa au pairiksi ulkomaille (9.9.) ja pelkään että olen raskaana enkä ehdi selvittää sitä/ tehdä aborttia ennen lähtöäni.. APUA. Ja elämän tilanteessani en todellkaan halua äidiksi.
Kommentit (7)
Ai mitä, orjuus kiinnostaa enemmän kuin lapsen henki? Älä murehdi. Käy yksityisellä tapattamassa, pieni hinta... vapaudesta orjuuteen. Älä vaan rupea yksin mitään keskenmenoa tekemään.
Tee testi heti ja jos positiivinen, hakeudu aborttiin mitä pikimmiten. Hae testi jo tänään marketista.
Loistavaa! Haet vain lääkäristä nyt todistuksen niin aupair-isäntäsi voi huokaista helpotuksesta, häntä ei ainakaan epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Tee testi heti ja jos positiivinen, hakeudu aborttiin mitä pikimmiten. Hae testi jo tänään marketista.
Jos "vahinko" on sattunut viikko sitten, ei mikään testi vielä näytä onko raskaana vai ei. Nippa nappa hedelmöittyminen ehtinyt tapahtua.
Kai myös otit sen katumuspillerin etkä vain hakenut?
Mene gynelle. Sulle voidaan asentaa kierukka ja se päättää raskauden.