Montako lasta teillä on?
Kommentit (566)
Nolla, mutta toivottavasti joskus saisimme edes yhden lapsen. Itselleni kaksi lasta ollut aina haaveena, mutta ei pakollista.
Tytär ja poika. Mitä sitä muuta tarvii :)
1 ja siihen taitaa jäädä. Ehdoton max 2.
Pelkkiä poikia. Ihan mukavia, vaan niin raskaita kasvattaa. En tykkää huutaa ja pitää yöllä vahtia . Onko aikuisista pojista teillä muilla sitten vielä iloa ja seuraa isompana. Miniä on kieltänyt soittamasta illalla, vaikka lapset ovat jo isoja koululaisia. Olisin kovasti halunnut tyttöjä , nyt vasta sen huomasi kun kaverillani on isot omat tytöt matkoilla seurana ja elämässä apuna, aina lähellä. Onneksi pidetään yhtä mesettämällä ja ollaan töissä lähitaloissa. Voisin ostaa " vokaalin" ei kun tarkoitin tyttären, iltatähdeksi.
Meillä 3-lapsinen uusperhe, nuorin on yhteinen ja molemmilla yhdet edellisistä suhteista, kaikki lapset asuvat meillä. Tämä on sopivasti, kaksi omaa lasta on juuri passeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusi. 1 tyttö ja 5 poikaa.
Onko tyttö kuopus?
Ei ole kuopus.Tytär on toiseksi vanhin.
Neljä lasta.
Piti olla kaksi, mutta "oikein käytettynä nykyaikaiset ehkäisyvälineet tuottavat lähes 100% suojan raskautta vastaan."
Paino sanalla lähes, gynekin oli yllättynyt.
Sterilisaatio on sitten jotain 3/1000 lasta kymmeneen vuoteen, odotan jännityksellä.
Neljä, rakkauslapsia ihanan miehen kanssa, nyt 18-23 vuotiaita. Mahtavia tyyppejä!
Neljänkympin lähestyessä iski kova vauvakuume, kahta iltatähteä teki mieli. Mutta se projekti jäi silloin muiden kiireiden jalkoihin.
Tämä on alkanut nykyisin surettaa yllättävän paljon. Ymmärsin liian myöhään, että olisin tosi paljon halunnut vielä ne kaksi lasta. Tuntuu niin kuin meiltä puuttuisi pysyvästi kaksi perheenjäsentä.
12 lasta. Yhtään lasta en olisi halunnut mutta eihän niitä voi estää syntymästä koska kaikki ne lapset on otettava vastaan mitä syntyy kun eihän raskaaksi tuloa voi mitenkään estää.
Vierailija kirjoitti:
12 lasta. Yhtään lasta en olisi halunnut mutta eihän niitä voi estää syntymästä koska kaikki ne lapset on otettava vastaan mitä syntyy kun eihän raskaaksi tuloa voi mitenkään estää.
Jaaha, ilkeä provoilija sai idean suurperheen äidin aiemmasta kivasta kommentista.
1, toisen laskettu aika kuukauden kuluttua. Nyt tuntuu, että kaksi on sopiva määrä ainakin toistaiseksi. Ikäero tulee olemaan vain 1,5 vuotta, niin haluan ainakin muutaman vuoden taukoa ennen kuin seuraavaa suunnittelemaan saati yrittämään. Mutta aika näyttää, voihan se olla että kovakin vauvakuume iskee kun ystäväpiirissä alkaa vauvoja enemmän syntymään.
Olen aina haaveillut 2-3 lapsesta, kun taas miehen haaveena taitaa olla tällä hetkellä yli 5. Kun tapasimme, haaveili vain yhdestä, mutta nopeasti alkoi luku kasvamaan kun aloin odottaa ensimmäistä. Ei minullakaan ajatuksena mitään suurperhettä vastaan ole, epäilen vain sekä rahallisten resurssien että jaksamisen riittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä poikia. Ihan mukavia, vaan niin raskaita kasvattaa. En tykkää huutaa ja pitää yöllä vahtia . Onko aikuisista pojista teillä muilla sitten vielä iloa ja seuraa isompana. Miniä on kieltänyt soittamasta illalla, vaikka lapset ovat jo isoja koululaisia. Olisin kovasti halunnut tyttöjä , nyt vasta sen huomasi kun kaverillani on isot omat tytöt matkoilla seurana ja elämässä apuna, aina lähellä. Onneksi pidetään yhtä mesettämällä ja ollaan töissä lähitaloissa. Voisin ostaa " vokaalin" ei kun tarkoitin tyttären, iltatähdeksi.
Halunnevat rauhoittaa illat omalle perheelle.
Viisi ja neljä olisi riittänyt. Se ylimääräinen lapsi on tuo keskimmäinen, 11v tyttö. Muut lapset ovat 14v, 13v, 9v ja 7v pojat.
Ei yhtään onneksi. Ihana rauha,hahaa ja vapaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, ilkeä provoilija sai idean suurperheen äidin aiemmasta kivasta kommentista.
En ole provo. Olen 12 lapsen äiti mutta en olisi halunnut yhtään lasta.
Kaikki maailman lapset. Olen Jumala .
30 lasta ja toivottavasti ei tule enää yhtään lasta kun minä olen jo 61v ja mieskin 75v. Vanhin lapsi on 38v ja nuorin 8kk, kaikki ovat minun synnyttäviäkö ja mieheni siittämiä. Lapsenlapsia on tällä hetkellä 134 ja näidenkin lapsia jo 11.
Neljä ja ei kyllä yhtään enää.