Montako lasta teillä on?
Kommentit (566)
Ei yhtään!! Ensinnäkään en pidä kakaroista, ja toisekseen kaikki gynekologiset sairauteni huomioiden vuosien varrella, tuskinpa niitä olisi tuosta vaan edes ilmestynyt, vaikka olisin sattunut haluamaankin. Nyt on se ikä jo ajat sitten mennyt ja kohtu poistettu keväällä, että se keskustelu on käyty.
Vierailija kirjoitti:
Just tuli yksi vielä. Oli tyttö
Miten niin "oli"?? Missäs se nyt on?
Kolme tyttöä. Meidän perhe on hyvä just näin.
Kolme. Neljäskin olisi ollut kiva.
6 lasta, ikähaitarilla 2-22v. Ihan jees kopla, viidennen jälkeen haluttiin vielä yksi lapsi mutta kuudes toi kyllä selvästi lapsiluvun täyteen.
3 Enemmän voisin ottaa mut taloudelliset resurssit ei tue sitä.
Ei yhtään.
Hassua ajatella, mutta ihmiskunnan aamunkoitosta minuun asti ulottunut sukupolvien ketju myös päättyy minuun.
Yksi, tytär, ja minulle tehty sen jälkeen vasektomia, eli omia ei lisää tule.
Kolme on. Neljännen olisin vielä halunnut, mutta kuopus oli niin allerginen (ruoka ja siitepöly), että onneksi palautti maan pinnalle. Jos olisi vielä neljäs, olisi pitänyt vaihtaa auto isommaksi jne. Hyvin mennyt, kaikki jo aikuisuuden kynnykselle.
9 lasta. Ja taitaa tässä vielä jaksaa lisää lapsia, kun terveys on ollut hyvä. Uhmaikäiset lapset 2-4v voisin jättää välistä. Mutta vauvat ja koululaiset ihania 😊.
Ei yhtään, maksavat noin 150 000 € / kpl. Ei ole siihen varaa ja yhteiskunnan tuilla siipeily on todella perseestä.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotias poika, 15-vuotias poika, 12-vuotias tyttö, 10-vuotias poika, 8-vuotias poika, 7-vuotiaat kaksoset (tyttö ja poika), 6-vuotias poika, 4-vuotias tyttö, 3-vuotias tyttö ja 8kk vanha poika. Olen raskaana ja vauva syntyy tammikuussa. Olemme miettineet miehen kanssa, että niin monta lasta saa tulla kuin on tullakseen, olemme kuitenkin vielä melko nuoria, minä 30v ja mies 35v.
Sait ensimmäisen 14v.? Porvoon aluesairaalassako synnytit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16-vuotias poika, 15-vuotias poika, 12-vuotias tyttö, 10-vuotias poika, 8-vuotias poika, 7-vuotiaat kaksoset (tyttö ja poika), 6-vuotias poika, 4-vuotias tyttö, 3-vuotias tyttö ja 8kk vanha poika. Olen raskaana ja vauva syntyy tammikuussa. Olemme miettineet miehen kanssa, että niin monta lasta saa tulla kuin on tullakseen, olemme kuitenkin vielä melko nuoria, minä 30v ja mies 35v.
Kyllä, olen myös itse syntynyt siellä ja kuten varmasti huomasitkin olen myös kuunnellut todella tarkasti kun ilmaista opetusta on annettu Suomen koululaitoksen toimesta. Matematiikan arvosana on ollut poikkeuksetta aina kiitettävä.
Ei vielä yhtään mutta nyt olen vähän raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen myös itse syntynyt siellä ja kuten varmasti huomasitkin olen myös kuunnellut todella tarkasti kun ilmaista opetusta on annettu Suomen koululaitoksen toimesta. Matematiikan arvosana on ollut poikkeuksetta aina kiitettävä.
Ihailtavaa 😂
Just tuli yksi vielä. Oli tyttö