Montako lasta teillä on?
Kommentit (566)
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Enkä kyllä taida ehtiä saamaankaan, 37v vanhapiika kun olen. :D
Kolmea oisin toivonut jos elämä ois mennyt toisin.
Kyllä ehdit vielä, kun ahkerasti yrität. Itsekin sain aikanaan lapset yksin, ja nyt vanhana en sitten ole yksin maailmassa.
Kolme lasta. Välillä iskee vauvakuume, mutta jännittää menisikö arki liian hankalaksi.
Vanhemmat lapset 7 ja 8 vuotiaat, pienin 3 vuotias.
Elämä tuntuu tällä hetkellä mukavan rennolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme on siunaantunut ja luku on täynnä.
"siunaantunut" ... 😁😁😁😁😁
No jaa, mikä ketäkin huvittaa!
Emilya kirjoitti:
2 poikaa, haluan tytön,mutta en uskalla jos saan kolmannen pojan
Ei kolme poikaa ole kävelevä katastrofi, vaan komiata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Enkä kyllä taida ehtiä saamaankaan, 37v vanhapiika kun olen. :D
Kolmea oisin toivonut jos elämä ois mennyt toisin.
Kyllä ehdit vielä, kun ahkerasti yrität. Itsekin sain aikanaan lapset yksin, ja nyt vanhana en sitten ole yksin maailmassa.
Kiitos kannustuksesta, ei vaan ole rahaa hedelmöityshoitoihin yksin, eikä halua huijata ketään miestä isäksi, siksi tuntuu helpommalta luopua siitä haaveesta.
Kolme, siis jotka varmasti tiedän.
Yhdeksän. En päivääkään vaihtaisi pois <3
Kolme: tyttö ja kaksi poikaa. On sopiva perhekoko nyt, enempää ei tule kun tämä just hyvä meille.
Ottakaa mieluummin hamsteri, rasittaa vähemmän maapalloa.
2 lasta. Poika 3v ja tyttö 9kk. Kahdesta tottakai tuplahomma kuin yhdestä lapsesta. Mutta päivääkään en vaihtaisi pois :) lapset tuo niin paljon iloa ja sisältöä elämään.
Kaksi, se on sopiva määrä. Leikkivät keskenään ja ovat hauskoja velmuja. Kolmatta en ilman tukiverkkoja jaksaisi.
Kaksi. Yhteen olin valmis, mutta tulikin kaksoset. On sopiva määrä ja lapsista paljon seuraa toisilleen eli selviän ns.helpolla
Ei yhtään ja se on oikein sopivasti.
Ajatuksen tasolla yksi lapsi voisi olla mukava, mutta käytännössä en kaipaa sitäkään.
Piti olla 3, mutta yllätyksenä viimeisellä raskaudella tuli sitten samalla kertaa kaksi, joten lapsia on 4. Näin on oikein hyvä, eikä enempää voisi tulla edes kun kohtu poistettiin.
Jengi huoletta paskonu noit lapsia. Tulevaisuudessa tulee olee joku 20 miljardia. Kunnon jumalan lahja joka paskoo kaikki resurssit.
Nolla, meille mieheni kanssa se on hyvä määrä.
3. Mies ei halua enempää, itse olisin toivonut vielä 1-2 lisää. Eikä nautita yhteiskunnan tukia, meillä olisi hyvin varaa elättää vaikka 5 lasta.
En myöskään uskaltaisi tehdä enempää. Kuopus meinasi kuolla synnytyksessä ja ihmeen kaupalla pulssi saatiin syntymän jälkeen.
Nolla. Parempi kuin hyvä määrä nyt ja aina.
Toinen syntyy loppuvuodesta. Kaksi lasta riittää. Haluttiin, että esikoisella on sisarus. Haluan vielä opiskella uuden ammatin ja luoda uraa perhe-elämän lisäksi.