HS: Nuoret naiset kadonneet osasta Suomea.
Mitä ajatuksia artikkeli herättää? Vai herättääkö vain haukotuksen tms.
Kommentit (506)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan Kainuu alkaa tehdä itsestään houkuttelevaa paikkaa kansainvälisten yritysten toimipaikaksi Suomessa. Sen jälkeen kun yritykset muuttavat muutan minäkin työn perässä.
Ennen sitä ei oikein Suomessa kannata rahaa alkaa haaskaamaan muuttotappiokuntiin jos siellä ei ole töitä.Valmetin autotehdas työllistää porukkaa Uudessakaupungissa. Ja muuttoaalto siellä onkin, tosin yksipuolisesti lähinnä vain miehiä. Siinä olisi Suomalainen yhtiö tekemässä tilaustuotteita ulkomaille. Mikset ole muuttanut jo? UudessaKaupungissakin on tällä hetkellä paha naiskato mitä tuo uusi miestyövoiman saapuminen vain pahensi entisestään.
Taitaa olla elämänvalintasi enemmän mukavuudesta kuin mistään muusta kiinni. Levitetään mukavuudet tasaisemmin suomalaisiin kyliin niin voit käydä niissä kahviloissasi muuallakin.
Miksi naiset muuttaisivat yhtään minnekään, missä heille ei ole työtä? Edes Uuteenkaupunkiin?
Kaikki nuoret naisethan "katoaa" sillä kun ne ajastaan vanhenee... ( niinhän muuten käy myös niille kaikille (nyt) nuorille miehille)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siellä Kainuussa on vikana, jos vain tytöt lähtevät pois? Eikö siellä muka ole myös poikia, jotka lähtevät yliopistoihin ja korkeakouluihin? Onko Y-kromosomissa jokin geneettinen vika vai johtuuko kasvatuksesta? Vai palaavatko miehet opintojensa jälkeen Kainuuseen ja jos palaavat, mikä saa heidät palaamaan?
Feministinen kotikasvatus ja koulutus johtavat naisten feministiseen tasa-arvoistumiseen eli miesten luuseriutumiseen. Aina joku voi omasta mielestään todistaa teorian feminismin haitoista epätodeksi yksittäistapauksin, mutta lopputuloksena silti on miesten syrjäytyminen ja naisten synnyttämättömyystalkoot tai maastamuutto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet kun elämässä on muitakin tavoitteita kuin synnytystalkoot Kainuussa.
Ja minkäs teet jos kiinnostaa vain aidosti maksuttomat naiset, joista ei tarvitse makssa suoraan tai välillisesti.
Vedät käteen ja ruikutat mammapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet kun elämässä on muitakin tavoitteita kuin synnytystalkoot Kainuussa.
Ja minkäs teet jos kiinnostaa vain aidosti maksuttomat naiset, joista ei tarvitse makssa suoraan tai välillisesti.
Mutta silti sinulla on naiselle vaatimuksia. P*llua pitää saada säännöllisesti huvitti naista tai ei.
Nope. Tällaista en ole väittänyt. Ei ole mun ongelma, jos et ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siellä Kainuussa on vikana, jos vain tytöt lähtevät pois? Eikö siellä muka ole myös poikia, jotka lähtevät yliopistoihin ja korkeakouluihin? Onko Y-kromosomissa jokin geneettinen vika vai johtuuko kasvatuksesta? Vai palaavatko miehet opintojensa jälkeen Kainuuseen ja jos palaavat, mikä saa heidät palaamaan?
Feministinen kotikasvatus ja koulutus johtavat naisten feministiseen tasa-arvoistumiseen eli miesten luuseriutumiseen. Aina joku voi omasta mielestään todistaa teorian feminismin haitoista epätodeksi yksittäistapauksin, mutta lopputuloksena silti on miesten syrjäytyminen ja naisten synnyttämättömyystalkoot tai maastamuutto.
Eli nämä Kainuuseen jääneet nuoret miehet saavat syyttää äitejään siitä, että tytöt lähtivät kaupunkeihin opiskelemaan eivätkä palanneet takaisin? En tiennytkään, että ikäiseni kainuulaisnaiset kehottavat tyttäriään lähtemään opiskelemaan, mutta eivät poikiaan. Olin kuvitellut, että siellä asenteet olisivat naisillakin paljon vanhoillisempia. Kainuussa on kyllä ymmärretty sitten tasa-arvo ihan väärin, koska täällä etelämpänä kannustetaan sekä tyttöjä että poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti sinulla on naiselle vaatimuksia. P*llua pitää saada säännöllisesti huvitti naista tai ei.
Halusit naiselta iloisuutta, sivistyneisyyttä (outo odotus mieheltä, jolle oppivelvollisuus näyttäytyy vapaudenriistona ja henkisenä väkivaltana) ja SÄÄNNÖLLISTÄ SEKSIÄ. Vai oletko muuttanut mieltäsi yön aikana?
Aasialainen nainen on tutkitusti halutuin nainen maailmassa ja afrikkalainen vähiten halutuin. Pysykää faktoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit naiselta iloisuutta, sivistyneisyyttä (outo odotus mieheltä, jolle oppivelvollisuus näyttäytyy vapaudenriistona ja henkisenä väkivaltana) ja SÄÄNNÖLLISTÄ SEKSIÄ. Vai oletko muuttanut mieltäsi yön aikana?
Paino sanalle haluan. Missään kohtia ei lukenut pitää saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino sanalle haluan. Missään kohtia ei lukenut pitää saada.
Sinulle siis kelpaisi aseksuaalikin, jos hän vain tarjoaisi sinulle aitoa tunnetta? Hyvä tietää.
En itse ymmärrä sitä, että miksi maaseudulla asuvista pitää sitten heti tehdä jotain ääliöitä näissä ketjuissa ja kaupunkia ja kaupunkilaisia ylistetään. Myös maalla asuu ihan tavallisia ja mukaviakin ihmisiä ja en itsekään tule koskaan olemaan mikään synnytyskone, vaikka täällä maalla asunkin. Kaikki eivät viihdy kaupungeissa ja se on ihan ok. Itsellekään siellä ei olisi paljon mitään tärkeää ja jos voin elää hyvää elämää maalla niin kai sen sallittua. Ei Suomikaan nyt voi olla sellainen maa, että kaikki asuvat pääkaupunkiseudulla. Kyllä ihmisen täytyy pystyä halutessaan asumaan muuallakin. Minusta se on myös ihan typerää vetää johotpäätöksiä ihmisestä tämän asuinpaikan mukaan. Itse olen sitä mieltä, että jokainen saa asua missä haluaa, mutta pitää ymmärtää myös niitä, jotka toimivat erilailla. Jotkut muuttavat edelleen kaupungista maallekin ja tämäkin on ihan ok. Itse en edes viitsi kertoa missä asun, etten vaan satu asumaan jossakin kunnassa mikä on palstalaisten inhokki. En vaan kestäisi sitä valitusta, kuinka kamala paikka tämäkin on.
Tämäkin johtuu osittain siitä, että maalla pojat paapotaan pilalle jo lapsina ja vielä aikuisetkin miehet ovat syrjäseuduilla niin kiinni äitinsä tississä ja helmoissa että kotiseudulta ei uskalleta lähteä pois. Miten se onnistuisikaan, kun ei osata ruokaa laittaa, pyykkiä pestä, kotia siivota tai laskuja maksaa.
Luonnekin on usein mitä on ja alkoholinkäyttö runsasta.
Sitten vikistään naisenpuutteesta kun se syy on vain itsessä (ja passaavassa äidissä).
Vähän on jäänyt kaivelemaan tämän ketjun olettamus, että maalla ollaan vanhoillisia ja muutenkin vähän tollukoita. Itse olen asunut useammassakin kaupungissa/maaseutukaupungissa/maalla, eikä persoonani ole muuttunut sen mukaan missä asun. Olen asunut etelässä ja pohjoisessa. Ihmiseton suunnilleen samanlaisia joka puolella. Vanhat ihmiset on yhtä vanhoillisia joka puolella.
Ja kaiken lisäksi maaseutu on pullollaan korkeastikoulutettuja. Kyllä ne täkäläiset lääkärit, hammaslääkärit, tuomarit, kunnanjohtajat, nimismiehet , opettajat ym ym on ihan yhtä koulutettuja ja samat yliopistot käyneitä kuin kaupungissa asuvat kollegansa.
Ei maalla asuminen automaattisesti tarkoita tolloa kouluakäymätöntä työtäntä peräkammaripoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös naisia, jotka viihtyvät maaseudulla. Itse olen ihan vapaasta tahdostani tänne muuttanut ja vielä kaupungista ja en silti suostu olemaan mikään tyhmä ihminen kuitenkaan. Jotkut menevät aina vastavirtaan. Ei se kuitenkaan saa olla ihmisen mitta missä hän osaa. Jokainen on yksilö siellä maalla niin kuin kaupungissakin.
No kai sullakin joku elinkeino siellä on, eikä vain tuohon Lompakko-Lassen tyyliin että yhteiskunta on velkaa hänelle kaiken, ja sietää elättää naisen ja lapsetkin?
Kyllä on valtio velkaa vähän pérkeleesti velkaa siitä, että se käytännössä pakotti 12 vuodeksi kouluun, yritti pakottaa valtion järjestämään táppamiskoulutukseen ja nyt yrittää karensseilla ja muilla ukaaseilla pakottaa palvelijaksi julkiselle tai yksityiselle sektorille. Eikä valtiolla ole aikomustakaan maksaa vahingonkorvauksia tästä vapaudenriistosta, vaan päinvastoin, se vain kehittelee uusia vapaudenriistoyrityksiä.
Mikä sinua pidätteli Suomessa? Olisit vaihtanut maata heti kun 18 v tuli täyteen.
Veikkaan se, että kyseinen "mies" ei osaa sanaakaan mitään vierasta kieltä eikä koulu ole muutenkaan näyttänyt maistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Aasialainen nainen on tutkitusti halutuin nainen maailmassa ja afrikkalainen vähiten halutuin. Pysykää faktoissa.
Fakta on ja pysyy. Täällä olevia miehiä ei saada laitettua Aasian matkalle, koska vielä vuosienkin jankutuksen jälkeen he ovat av:laisten ilona surkuttelemassa omaa elämäänsä vaikka saisivat (oletetun) vaurautensa ansiosta tulevan rouvan luokseen jo heti seuraavalla lennolla.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin johtuu osittain siitä, että maalla pojat paapotaan pilalle jo lapsina ja vielä aikuisetkin miehet ovat syrjäseuduilla niin kiinni äitinsä tississä ja helmoissa että kotiseudulta ei uskalleta lähteä pois. Miten se onnistuisikaan, kun ei osata ruokaa laittaa, pyykkiä pestä, kotia siivota tai laskuja maksaa.
Luonnekin on usein mitä on ja alkoholinkäyttö runsasta.Sitten vikistään naisenpuutteesta kun se syy on vain itsessä (ja passaavassa äidissä).
Wat? 😂
Ns. peräkammarinpoikia löytyy kyllä ihan kaupungeistakin, vai mitä luulette että ne kaupunkien syrjäytyneet tietokoneella 24/7 pelaavat päälle 20-30v miehet on? Kaupungissa tämä asia vaan tulee hiukan eri tavalla näkyviin mutta samasta asiasta siinä on kyse. Ja ihan yhtälailla täältä syrjäseuduilta löytyy työssä käyviä, maltillisesti alkoholia käyttäviä, oman kotinsa ja omat kotityönsä hoitavia Kunnon Miehiä. Itse olen nimittäin naimisissa tällaisen kanssa. Ja kyllä, olen alunperin kotoisin suomalaisittain ihan isosta kaupungista. (Yli 200 000 asukasta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnekin on usein mitä on ja alkoholinkäyttö runsasta.Sitten vikistään naisenpuutteesta kun se syy on vain itsessä (ja passaavassa äidissä).
Onhan se periaatteessa joo oma vika, ettei halua alistua naisten käskystä töihin ja käytännössä ostaa niillä rahoilla naista.
Miksi jankutat naisen ostamisesta? Onko nainen sinulle jokin tavara - mutta niin vähäarvoinen, ettei siitä kannata maksaa vaan se on saatava ilmaiseksi? Hanki pumpattava seksinukke. Tai siis ethän sinä tietenkään siitä halua maksaa, mutta jos puhut päätohtorille tuosta ongelmastasi, ehkä se myönnetään sinulle maksuttomana apuvälineenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se periaatteessa joo oma vika, ettei halua alistua naisten käskystä töihin ja käytännössä ostaa niillä rahoilla naista. Ehkä kuitenkin ymmärtäisit valinnan, jos pystyisit katselemaan asiaa hieman objektiivisemmin. Kaikki kun ei katsos halua maksullista naista, mikä rajoittaa vaihtoehdot todella harvoihin yksilöihin ja sellaista ei välttämättä tule vastaan ikinä.
Voi, mä joskus sulta kyselin täällä että miten olit ajatellut sen seurustelun sujuvan jos kumpikaan osapuoli ei halua laittaa senttiäkään rahaa tai mitään toisen ”hyväksi”? Otetaan nyt esimerkiksi kuvitteellinen tilanne jossa sulla on naisystävä ja teidän pitäisi tavata jomman kumman luona. No, kumpi maksaa tai näkee vaivaa liikkuessaan toisen luo? Jos nainen on ihan yhtä periaatteen ihminen niin hän ei suostu maksamaan esim. bensojaan/bussilippua/whatever siitä hyvästä että pääsee sun kämpille, koska silloin hänellä olisi mennyt rahaa mieheen. Ja ihan yhtälailla sä et voi mennä naisen luo koska silloin joutuisit käyttämään rahaa naisen takia.
Ja pliis, vastaa mulle nyt tällä kertaa koska mua ihan oikeasti kiinnostaa miten nämä käytännön asiat hoituu suhteessa joka on aidosti maksuton?
Naisvaltaisia aloja ovat erilaiset palvelu-, myynti- ja hoitoalat. Miesvaltaisia taas maatalous-, rakennus-, valmistus- ja kuljetusalat. Sitten kun katsotaan, missä työpaikat lisääntyvät ja missä vähenevät, niin sama jakauma. Miehet siis jäävät yhä enenevissä määrin työn ulkopuolelle, elleivät suostu kouluttautumaan noille halveksituille naisvaltaisille aloille.
Yksityinen sektori työllistää ennen kaikkea nuoria. Nuorista, alle 25–vuotiaista, työssä käyvistä naisista kahdeksan kymmenestä ja miehistä on yksityisen työnantajan palveluksessa. Tarkoittaa sitä, että liemessä ollaan, kun keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset jäävät joukolla eläkkeelle huonopalkkaisista julkisen sektorin hoito- ja palveluammateistaan. Tilalle ei ole tunkua, enkä yhtään ihmettele, miksi ei.
Lähde:
https://www.stat.fi/til/tyokay/2009/04/tyokay_2009_04_2011-11-28_kat_00…