HS: Nuoret naiset kadonneet osasta Suomea.
Mitä ajatuksia artikkeli herättää? Vai herättääkö vain haukotuksen tms.
Kommentit (506)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te oikeasti kuvittelette, että tummat miehet vievät teidän naiset? Ei. Te itse karkoitatte ne.
Mene mihin kauppakeskukseen tahansa niin siellä hengailee suomitytöt ja maahanmuuttajamiehet/-pojat...
Sinä itse haluaisit hengailla ostarilla pikkutyttöjen kanssa? Kuule, ihan kaikkea ei ehkä kannattaisi netissä julkisesti paljastaa.
Heh, olen keski-ikäinen. Minulla on vaimo ja kaksi tytärtä, jotka opiskelevat yliopistossa. He eivät ole koskaan hengailet kauppakeskuksissa! Heillä oli harrastuksensa mikä vei heidän vapaa-aikansa. Onneksi he saivat tämän kautta saman ajatusmaailman omaavia kavereita. Poikaystävät ovat myös opiskelevia suomalaisia. Nämä jotka hengailevat kauppakeskuksissa ovat vetelyksiä. Kun aikuistvat niin valittavat miten maailma on heille epäreilu, kun ovat matalapalkkatöissä ilman koulutusta tai elävät yhteiskunnan varoin! Itse olen maalta kotoisin, mutta työn ja koulutuksen takia jouduin muuttaa pääkaupunkiseudulle.
Ajatteletko, että tytärtesi pitäisi muuttaa maalle ja alkaa lisääntyä maaseudun yksinäisten miesten kanssa, vai koskeeko tämä velvollisuus vain muita tyttöjä? Kenties noita ostarin vetelyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te oikeasti kuvittelette, että tummat miehet vievät teidän naiset? Ei. Te itse karkoitatte ne.
Oisko se niin, ettei sellaisista ämmistä ole edes väliksi !
No mikä tässä sitten on ongelma? Mitä se on "teidän naisista" pois, jos nuo teille upeille suomiuroksille kelpaamattomat tytöt saavat ulkomaalaisesta itselleen poikaystävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene mihin kauppakeskukseen tahansa niin siellä hengailee suomitytöt ja maahanmuuttajamiehet/-pojat...
Sinä itse haluaisit hengailla ostarilla pikkutyttöjen kanssa? Kuule, ihan kaikkea ei ehkä kannattaisi netissä julkisesti paljastaa.
Heh, olen keski-ikäinen. Minulla on vaimo ja kaksi tytärtä, jotka opiskelevat yliopistossa. He eivät ole koskaan hengailet kauppakeskuksissa! Heillä oli harrastuksensa mikä vei heidän vapaa-aikansa. Onneksi he saivat tämän kautta saman ajatusmaailman omaavia kavereita. Poikaystävät ovat myös opiskelevia suomalaisia. Nämä jotka hengailevat kauppakeskuksissa ovat vetelyksiä. Kun aikuistvat niin valittavat miten maailma on heille epäreilu, kun ovat matalapalkkatöissä ilman koulutusta tai elävät yhteiskunnan varoin! Itse olen maalta kotoisin, mutta työn ja koulutuksen takia jouduin muuttaa pääkaupunkiseudulle.
Ajatteletko, että tytärtesi pitäisi muuttaa maalle ja alkaa lisääntyä maaseudun yksinäisten miesten kanssa, vai koskeeko tämä velvollisuus vain muita tyttöjä? Kenties noita ostarin vetelyksiä?
Sen verran tiedän että tyttäret jäävät pääkaupunkiseudulle tai muuttavat ulkomaille. Heillä on poikaystävä jo. Vetelykset voivat muuttaa pohjoiseen.
En näe missä ongelma? Kautta aikojen miesten on täytynyt käydä taistelua naisten suosiosta. Kautta aikojen joku on aina jäänyt ilman - niin toimii evoluutio.
Nykyään ne, jotka jäävät kotiseuduilleen, eivätkä edes yritä hakeutua parempaa kohti - jäävät todennäköisesti ilman, ihan sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Tuodaan lisää Thaimaasta. Kundit kiittää ja kumartaa!
Venetsialaista kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venetsialaista kauneutta.
Venetsuelalaista oli tarkoitus sanomani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran tiedän että tyttäret jäävät pääkaupunkiseudulle tai muuttavat ulkomaille. Heillä on poikaystävä jo. Vetelykset voivat muuttaa pohjoiseen.
Miksi omat tyttäresi voivat kouluttautua ja muuttaa ulkomaille, mutta muiden tyttöjen pitäisi elää kouluttautumattomina maalla ja lisääntyä alkoholisoituneiden junttien kanssa?
Pääkaupungin naiset valittaa kun ei oo miestä. Täällä on niin paljon kauniita ja rohkeita. Kannattaisiko nyt suunnata Kainuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on miehen biologinen tehtävä. Jos et sitä yhtä asiaa pysty tehdä niin aika heikoilla olet.
Eri
lol. "biologinen tehtävä" :D
ts. kun en keksi mitään hyvää selitystä sille, että tunteenton hyväksikäyttäjä, jota kiinnosta miehissä vain rahan, niin laitan senkin miesten syyksi.
Kyllä se on biologinen tehtävä, tiedät varsin hyvin.
Mies tekee sen ja nainen tekee muuta. Molemmat saavat suhteessa mitä haluavat.
Ei se nyt niin mene että vain toinen antaa, niinkuin sinä näytät vaativan.Toki sä voit keksiä tekosyita sille, että olet tunteeton hyväksikäyttävät, mutta ei ne tekosyyt sitä miksikään miksikään muuta.
Ja mitä tulee vaatimuksiin, niin en vaadi naiselta käytännössä mitään.
Ei se ole mikään tekosyy tai tunteettomuutta jos haluaa miehen joka pitää huolta naisestaan.
Samallalailla minä voisin sanoa että miehet hyväksikäyttää vaatien naista antamaan alapäätä.Jokainen haluaa parisuhteelta jotain, miksi vain tietyn asian haluaminen on hyväksikäyttöä ja tunteettomuutta?
Kyllä se, että asettaa miehelle rahan tienaamiseen liittyviä ehdottomia vaatimuksia, kertoo siitä, että naista kiinnostaa miehessä aivan muut asiat kuin mies itse.
Tottakai miehellä itsellä on merkitys. Pelkkä se, että mies tienaa tietyn verran ei riitä siihen että haluaisi olla hänen kanssaan.
Eipä vaan ole, kun tärkein ja keskeisin vaatimus täällä(kin) on selvästi se, että mies varmasti tienaa rahaa ja varmasti jakaa niistä rahoista tarpeeksi naiselle. Jos mies ei tienaa eikä edes halua tienata ja sitä kautta maksaa naisesta epäsuorasti, niin eipä se mies kelpaa.
Ei kelpaakaan.
Kun vain rahalla ainoastaan on merkitystä.Suomeksi.
Miksi edes keskustelet täällä kun syötät vaan sanoja toisten suuhun etkä kuuntele muita ollenkaan?
Pitäisi siis vain uskoa kaikki tekosyyt, joilla yritetään saada oma maksullisuus ja tunteettomuus kuulostamaan muulta?
Joo tosi tunteetonta haluta miestä joka välittää tarpeeksi että haluaa jakaa rahansa oman vaimonsa kanssa.
Mitä siinä sitten edes vastailet jos olet kerran niin kaikkitietävä.
No onhan sekin palstan akkojen mukaan ihan kauhea asia, jos mies kertoo, ettei kiinnosta rahan perässä juoksevat maksulliset akat, jotka vaativat mieheltä ennen kaikkea tienaamista. Aivan kauheaa, jos mies haluaa, että naista kiinnostaa miehessä muut asiat kuin raha. Ja ihan hirveähän tuollainen mies on palstan ahneiden akkojen mukaan.
Mitä sinä sitten haluat naiselta? Ja mitä haluat hänelle antaa?
Jos et halua naiselta mitään eikä hän saa haluta sinulta mitään, miksi ihmeessä olisitte yhdessä - eikö silloin olisi parempi olla yksin?
Hauskaa ja aitoihin tunteisiin perustuvaa yhteiseloa ilman toista esineellistäviä vaatimuksia, jotka ovat käytännössä maksun vaatimista.
Ei yhdessä voi elää ilman että antaa ja saa. Vaadit naiselta aitoja tunteita, mutta mitä itse tarjoat? Pystyykö tunteilla täyttämään vatsansa ja elättämään lapset?
Se, että sä et voi ahneuttasi elää yhdessä vaatimatta siitä maksua mieheltä, ei tarkoita sitä, etteikö se ole mahdollista.
Täsmennätkö, mistä maksusta puhut?
Siitä maksusta minkä säkin vaadit, ts. työssä pitää käydä ja rahaa pitää tienata. Niillä rahoilla pitää sitten välillisesti keventää sun elinkustannuksia, että sulle jää enemmän rahaa omaan käyttöön.
Se, että vaadit maksua välillisesti ei muuta miksikään sitä, että se on silti maksun vaatimista.
Jos mies ei käy töissä nostaa hän huomattavasti minun elinkustannuksiani. Mies todennäköisesti alkaisi myös haluta rahaa minulta käyttöönsä kun tukia ei enää tulisi samoin.Minulla ei ole kiinnostusta elättää aikuista ihmistä, nautin elämästäni tälläisenä kuin se on.
Niin, kyse on ensiksi siitä vaatiiko mies sulta työssäkäyntiä? Jos ei vaadi, sitten kyse on siitä kiinnostaako sua mies persoonana, henkilönä vai haetko miehestä vain rahasampoa?
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että olet niin ihana ja ainutlaatuinen persoona että nainen jättää koko siihenastisen elämänsä vuoksesi ja alkaa elää kituuttaa kanssasi kädestä suuhun tukien varassa jossain perähikiän persläven läävässä?
Asun kyllä ihan tampereen seudulla, toki persläven läävä on näkemyskysymys. Odotan naiselta lähinnä sitä, ettei nainen ole rahan perässä juokseva miesten esineellistäjä, joka haluaa miehestä vain rahaa, mikä on toki palstan akkojen mielestä ihan kauhea vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä tässä sitten on ongelma? Mitä se on "teidän naisista" pois, jos nuo teille upeille suomiuroksille kelpaamattomat tytöt saavat ulkomaalaisesta itselleen poikaystävän?
En tosiaan halua vaimokseni vieraiden kiertopalkintoa. Enkä halua vaimokseni kiroilevaa naista! On kauheaa kuunnella kauppakeskuksen tyttöjen kiroilua... joka toinen sana on kirosana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on miehen biologinen tehtävä. Jos et sitä yhtä asiaa pysty tehdä niin aika heikoilla olet.
Eri
ts. kun en keksi mitään hyvää selitystä sille, että tunteenton hyväksikäyttäjä, jota kiinnosta miehissä vain rahan, niin laitan senkin miesten syyksi.
Ei se nyt niin mene että vain toinen antaa, niinkuin sinä näytät vaativan.Toki sä voit keksiä tekosyita sille, että olet tunteeton hyväksikäyttävät, mutta ei ne tekosyyt sitä miksikään miksikään muuta.
Ei se ole mikään tekosyy tai tunteettomuutta jos haluaa miehen joka pitää huolta naisestaan.
Samallalailla minä voisin sanoa että miehet hyväksikäyttää vaatien naista antamaan alapäätä.Jokainen haluaa parisuhteelta jotain, miksi vain tietyn asian haluaminen on hyväksikäyttöä ja tunteettomuutta?
Kyllä se, että asettaa miehelle rahan tienaamiseen liittyviä ehdottomia vaatimuksia, kertoo siitä, että naista kiinnostaa miehessä aivan muut asiat kuin mies itse.
Tottakai miehellä itsellä on merkitys. Pelkkä se, että mies tienaa tietyn verran ei riitä siihen että haluaisi olla hänen kanssaan.
Eipä vaan ole, kun tärkein ja keskeisin vaatimus täällä(kin) on selvästi se, että mies varmasti tienaa rahaa ja varmasti jakaa niistä rahoista tarpeeksi naiselle. Jos mies ei tienaa eikä edes halua tienata ja sitä kautta maksaa naisesta epäsuorasti, niin eipä se mies kelpaa.
Ei kelpaakaan.
Miksi edes keskustelet täällä kun syötät vaan sanoja toisten suuhun etkä kuuntele muita ollenkaan?
Pitäisi siis vain uskoa kaikki tekosyyt, joilla yritetään saada oma maksullisuus ja tunteettomuus kuulostamaan muulta?
Joo tosi tunteetonta haluta miestä joka välittää tarpeeksi että haluaa jakaa rahansa oman vaimonsa kanssa.
No onhan sekin palstan akkojen mukaan ihan kauhea asia, jos mies kertoo, ettei kiinnosta rahan perässä juoksevat maksulliset akat, jotka vaativat mieheltä ennen kaikkea tienaamista. Aivan kauheaa, jos mies haluaa, että naista kiinnostaa miehessä muut asiat kuin raha. Ja ihan hirveähän tuollainen mies on palstan ahneiden akkojen mukaan.
Jos et halua naiselta mitään eikä hän saa haluta sinulta mitään, miksi ihmeessä olisitte yhdessä - eikö silloin olisi parempi olla yksin?
Hauskaa ja aitoihin tunteisiin perustuvaa yhteiseloa ilman toista esineellistäviä vaatimuksia, jotka ovat käytännössä maksun vaatimista.
Ei yhdessä voi elää ilman että antaa ja saa. Vaadit naiselta aitoja tunteita, mutta mitä itse tarjoat? Pystyykö tunteilla täyttämään vatsansa ja elättämään lapset?
Se, että sä et voi ahneuttasi elää yhdessä vaatimatta siitä maksua mieheltä, ei tarkoita sitä, etteikö se ole mahdollista.
Siitä maksusta minkä säkin vaadit, ts. työssä pitää käydä ja rahaa pitää tienata. Niillä rahoilla pitää sitten välillisesti keventää sun elinkustannuksia, että sulle jää enemmän rahaa omaan käyttöön.
Se, että vaadit maksua välillisesti ei muuta miksikään sitä, että se on silti maksun vaatimista.
Olen kysynyt sinulta tätä monta kertaa, mutta et ole vastannut: miksi nainen olisi kanssasi? Mitä sinä saat naiselta, ja mitä nainen saa sinulta? Yhdessä olemissessahan ei ole mieltä, ellei se lisää molempien hyvinvointia. Onko ajatuksesi, että vain sinun hyvinvointisi lisääntyy?
Jaaá. Vaikea vastata naisen puolesta. Itse toivon naiselta rentoa ja hauskaa luonnetta, hyvää yleissivistystä, vapaamielisyyttä ja säänöllistä seksiä. Sen lisäksi haluan, ettei nainen esineellistä mua millään rahaan liittyvillä vaatimuksilla, koska en tee itsekään niin.
Entä jos nainen ei halua, että esineellistät häntä millään seksiin liittyvillä vaatimuksilla, koska hän ei tee itsekään niin?
Niinpä. Sieltähän se tuli.
”En vaadi naiselta juuri mitään” valetta. Vaadit naisen alapäätä. Esineellistävä hyväksikäyttäjä perverssi.
Ilmaiseksi sekin pitäisi saada, naisella varmaan pitää olla tunteita kun itsellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Ei kelpaakaan.
Olen kysynyt sinulta tätä monta kertaa, mutta et ole vastannut: miksi nainen olisi kanssasi? Mitä sinä saat naiselta, ja mitä nainen saa sinulta? Yhdessä olemissessahan ei ole mieltä, ellei se lisää molempien hyvinvointia. Onko ajatuksesi, että vain sinun hyvinvointisi lisääntyy?
Jaaá. Vaikea vastata naisen puolesta. Itse toivon naiselta rentoa ja hauskaa luonnetta, hyvää yleissivistystä, vapaamielisyyttä ja säänöllistä seksiä. Sen lisäksi haluan, ettei nainen esineellistä mua millään rahaan liittyvillä vaatimuksilla, koska en tee itsekään niin.
No tulihan niitä vaatimuksia naisille. Tykkään kyllä seksistä, mutta en voi luvata, että sitä olisi säännöllisesti. Välillä voi olla pitkiä aikoja, että ei kiinnosta pätkääkään enkä todellakaan halua siihen painostavaa miestä. Vain tunteeton hyväksikäyttäjä vaatii toiselta tekoja, joita tämä ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin viedään kundit Thaimaahan. Tulee halvemmaksi vaikka niille maksettaisi tuet sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
No mutta kun kerran naiset ovat kaikki noin kamalia, niin eikös se ole aivan hirveän hyvä asia, että olet välttynyt heiltä? Mihin sinä moista kauheaa verenimijää tarvitset?
Ongelma on siinä, että te ahneet ja tunteettomat hyväksikäyttäjät hautaavat alleen ne harvat oikeasti hyvät ja tunteelliset naiset. Jos pysyisitte niissä omissa kopperoissanne ja jättäisitte tilaa niille harvoille hyville naisille, niin mitään ongelmaa teistä ei olisi. Mutta ei, vaan te tunkeilette niiden harvojen hyvien naisten sekaan palstoille, baareihin ym. ja hautaatte ne harvat hyvät naiset allenne. Siinä on se ongelma.
Sinä ahne ja laiska elämäntapatyötön länkyttäjä olet tämän keskustelupalstan isoin ongelma. Sinulle ei olet tilaa tässä yhteiskunnassa.
Ja kuitenkin Lompakko-Lassea on ruokittu tässäkin ketjussa kymmenillä viesteillä. En ymmärrä! Milloin te tajuatte, että hän on trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin viedään kundit Thaimaahan. Tulee halvemmaksi vaikka niille maksettaisi tuet sinne.
Tuodaan vaan niitä thainaisia Suomeen. Kysyin jo monta sivua sitten, että jos Suomen valtio tuo heitä maahan, antaa o-luvan ja tarjoaa perustoimeentulon (ml asunnon), niin miksi ihmeessä he muuttaisivat maalle ja menisivät naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupungin naiset valittaa kun ei oo miestä. Täällä on niin paljon kauniita ja rohkeita. Kannattaisiko nyt suunnata Kainuuseen.
Nytkö onkin sitten hyväksyttävää irtisanoutua hyvästä työpaikasta ja jäädä työttömäksi? Helpompihan kainuulaisten poikamiesten on muuttaa, jos työkään ei ole esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
No mutta kun kerran naiset ovat kaikki noin kamalia, niin eikös se ole aivan hirveän hyvä asia, että olet välttynyt heiltä? Mihin sinä moista kauheaa verenimijää tarvitset?
Ongelma on siinä, että te ahneet ja tunteettomat hyväksikäyttäjät hautaavat alleen ne harvat oikeasti hyvät ja tunteelliset naiset. Jos pysyisitte niissä omissa kopperoissanne ja jättäisitte tilaa niille harvoille hyville naisille, niin mitään ongelmaa teistä ei olisi. Mutta ei, vaan te tunkeilette niiden harvojen hyvien naisten sekaan palstoille, baareihin ym. ja hautaatte ne harvat hyvät naiset allenne. Siinä on se ongelma.
Sinä ahne ja laiska elämäntapatyötön länkyttäjä olet tämän keskustelupalstan isoin ongelma. Sinulle ei olet tilaa tässä yhteiskunnassa.
Ja kuitenkin Lompakko-Lassea on ruokittu tässäkin ketjussa kymmenillä viesteillä. En ymmärrä! Milloin te tajuatte, että hän on trolli?
Voiko kukaan olla noin tylsämielinen että trollaa kirjoittamalla tarkoituksella samat jutut joka päivä? Luulen kyllä että palstahullut kuten Lompakko-Lasse, äiti-hullu, ikäero-hullu, Slovakia-hullu ym. ovat ihan todellisia mielenterveysongelmaisia henkilöitä. Trollaamisen hauskuus kai on siinä että käyttää mielikuvitustaan, eikä näillä ole sitä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten, jos ei ole väliksi naisista, jotka eivät viitsi syrjintää, sovinismia ja loukkauksia sietää, jäävät jäljelle kumi- ja silikoninaiset.