Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsi tai vauva alkaa itkeä/huutaa/kiukutella esim. ravintolassa, miten odotat vanhempien toimivan?

Vierailija
25.08.2019 |

Onko tuolloin asiallisinta poistua paikalta huutavan lapsen kanssa, vai voiko jäädä paikalle ja olettaa että muut asiakkaat kestävät kyllä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan, että vanhemmat tekevät harakirin, koska olivat niin typeriä, että toivat kasvattamattomia, huutavia räkänokkia häiritsemään tavallisia ihmisiä

Vierailija
22/23 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää rauhoittaa lapsen ja jos ei alle viidessä minuutissa onnistu niin sitten ulos rauhoittamaan. Tämä siis vauvoista. Taaperoiden riehumiseen en suhtaudu yhtä lempeästi.

Veljeni häissä oli yksi perhe, joilla varmaan viikon ikäinen. Itki koko toimituksen ajan eikä äidillä mitään elettä mennä ulos. En kuullut mitään vaikka eturivissä istuin. Olikohan tuolla väliä, sen verta monet häät ett kaava on tuttu.

Kiva, pilasi sitten hääparin ainutkertaisen kokemuksen. Tuossa tilanteessa olisi kyllä kaaso/bestman voinut vinkata tollolle, kuinka toimia. 

Mä olen vst tilanteessa mennyt äidin luo, ojentanut kädet ottaakseni vauvan. Sanonut äidille tule mukaan.

Oon mennyt ulos , antanut vauvan syliin ja sanonut älä vie huutavaa vauvaa kirkkoon. Ei ole sinun tilaisuus.

Yks äiti valitti morsiamelle musta. Sain kiitosta sieltä.

Tehkää jotain !

Meidän häissä sanoin kaikille äideille, äidit olivat mun ystöviä, et jää itkevän lapsen kanssa tilasn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että rääkyjä viedään muualle rauhoittumaan kuten kerran vein omani. Palattiin takaisin kun lapsi tyyntyi. Myöskään juoksentelua en sallinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme