Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan koiria, enkai ole ainoa?

Vierailija
25.08.2019 |

En pidä koirista yhtään. Ne ovat haisevia, äänekkäitä ja epäluotettavia sohvanrepijöitä. Joidenkin ihmisten on vaikea ymmärtää mielipidettäni mutta en voi ainoa olla? Olen - 100% kissaihminen ja minulla on koirista ainoastaan huonoja kokemuksia. Ja en ole provo

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on hienoja ja aitoja otuksia.

"Olento, joka on kaunis vailla turhamaisuutta, vahva vailla röyhkeyttä, rohkea vailla raivoa, ja jolla oli kaikki ihmisen hyveet eikä yhtäkään hänen vioistaan."

- Lord Byron

"Koirat ovat antaneet meille ehdottomasti kaikkensa. Olemme niiden maailmankaikkeuden keskipiste, olemme niiden rakkauden ja uskon ja luottamuksen kohde. Ne palvelevat meitä tähteitä vastaan. Ei epäilystäkään, sen täytyy olla paras sopimus minkä ihminen on koskaan tehnyt."

- Roger A. Caras

"Koirat ovat yhteytemme paratiisiin. Ne eivät tunne pahuutta eivätkä kateutta eivätkä tyytymättömyyttä. Istuessaan koiran kanssa mäenrinteessä upeana iltapäivänä on jälleen Eedenissä, missä joutilaana olo ei ollut tylsää; se oli rauhaa."

- Milan Kundera

"Jos taivaassa ei ole koiria, haluan kuoltuani mennä sinne minne ne päätyvät."

- Will Rogers

"Se jolla ei ole ollut koiraa ei tiedä mitä on rakastaa ja olla rakastettu."

- Arthur Schopenhauer

"Ainoa ehdottoman epäitsekäs ystävä jonka tässä itsekkäässä maailmassa voi saada, ainoa joka ei koskaan hylkää, ainoa joka ei koskaan osoittaudu kiittämättömäksi tai petolliseksi, on oma koira."

- George Graham Vest

Vierailija
62/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa vihaavani koiria, mutta en myöskään pidä koirista enkä kissoistakaan. Ehkä sitten siedän niitä, mutta en halua hankkia lemmikiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle koirat on melko yhdentekeviä, mutta ns. koiraihmiset on todella rasittavia. Samoin hevostyypit. Koiraihmisten vouhotus koirastaan on väsyttävää ja rasittavaa, etenkin jos eivät tiedosta ettei kaikkia piski kiinnosta.

Aikuiset hevosharrastajat / ratsastajat taas ovat jostain syystä erittäin vaikeita henkilöitä. En ole aivan selvillä, mikä on se tekijä, minkä vuoksi en tule niiden kanssa toimeen. En ole tavannut ketään hevostyyppiä, jonka kanssa synkkaisi. (Ja ei, en puhu niiden kanssa koskaan hevosista.)

Vierailija
64/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmisten vouhotus koirastaan on väsyttävää ja rasittavaa, etenkin jos eivät tiedosta ettei kaikkia piski kiinnosta. ->tämä. Välillä tuntuu että koirat ovat tärkeämpiä kuin ihmiset.. what??

Vierailija
65/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, tuo täydellinen olento.  Miksi synnyinkään ihmiseksi, ihan hävettää.

Vierailija
66/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä!

Pettämätön logiikka: Epäsuosittu mielipide - koirat

Vierailija
67/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat eivät ole epäluotettavia sohvanrepijöitä? Ja nekin haisevat. Olet vain tottunut siihen. 

Itse en ottaisi mitään kotieläintä.

On erittäin huonosti hoidettu kissa, mikäli se haisee. Omani ei todellakaan haissut pahalta, ainoastaan sen pissa haisi. Kyllä sen itse haista että milloin on aika pestä loota ja vaihtaa hiekka.

Vierailija
68/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itse pidän myös koirista, mutten omassa kodissani. Enkä jaksa mitään koirajankkausta. En muutenkaan käsitä mikä saa ihmisen jankuttamaan jostain hevosista ja koirista ja autoista sun muista. Mikä se juttu on??

Vierailija
69/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria enemmän vihaan ihmisiä jotka pitävät koiria kerrostalossa. Siellä ne repivät ahdistuksissaan patjat ja räksyttävät yksin ollessaan ja moni vie koiraa vain minuutin pikapissalle.

Vierailija
70/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläimiä inhoavat eivät taida olla ihan sinut oman "eläimellisen puolensa" ja seksuaalisuutensa kanssa. Luonnosta vieraantuneita jotenkin. Olennot, joilla ei ole estoja, ahdistavat heitä.

Mä koen epämiellyttävänä jos jonkun pikku mussukkahauvavauveli alkaa nylkyttää jalkaani tai nuolee munaansa lattialla metrin päässä.

En hyväksy tuollaista käytöstä ihmisiltäkään.

Kai sitten olen seksuaalisesti rajoittunut.

Juuri tätä en ymmärrä, miten se voi niin hirveästi ahdistaa kun eläin tekee asioita, jotka ihmisen tekeminä olisivat pöyristyttäviä ja jotka eivät sovi meidän soveliaisuussääntöihimme. Kun se on herranjestas eläin, jolla on eläimen vaistot, ei sillä ole meidän moraaliamme ja estojamme. Ei sitä voi verrata ihmiseen.