Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan koiria, enkai ole ainoa?

Vierailija
25.08.2019 |

En pidä koirista yhtään. Ne ovat haisevia, äänekkäitä ja epäluotettavia sohvanrepijöitä. Joidenkin ihmisten on vaikea ymmärtää mielipidettäni mutta en voi ainoa olla? Olen - 100% kissaihminen ja minulla on koirista ainoastaan huonoja kokemuksia. Ja en ole provo

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin inhoan koiria. Ja tinderissä vähintään joka toisella sutturalla on kotona on rakki. Välittömästi vasemmalle.

Vierailija
42/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin on vialla ihmisessä, joka voi sanoa vihaavansa mitään eläintä. Ja sellaista valikoivaa "eläinrakkautta" en ymmärrä alkuunkaan, että jokin laji on kaikki kaikessa mutta jotakin toista inhotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-kissa videoissa näkee hyvin kissojen pahuuden kun ne miettii miten tukehduttaa vauvan

Vierailija
44/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa on ikäviä yksilöitä.

Mulla ei ole ollut minkäänlaista koirakammoa ennen tätä.

Kerran olin mökillä, joka sijaitsee sellaisessa paikassa, että sieltä pääsee pois vain jyrkkää ylämäkeä oli talvi. Koira tuli jään kautta ilman omistajaa. Se alkoi "leikkiä" eli repiä vaatteista. Lapseltamme (6 v) se vei pipon.

Kun yritimme palata autolle, koira juoksi mäkeä aina edelle ja oli korkeammalla ja uhkasi kasvoja rajulla vaaterepimisinnollaan. Vaikka se sinällään oli ehkä leikkiä, oliis kasvoihin (lapselle etenkin) voinut tulla jälkiä hampaista. (häntä on jo kerran näykkäisdyt koira naamasta. Onneksi ei jäänyt arpia. Olin mukana kadulla ja kysyin puoli tutulta luvan, saako lapsi silittää koiraa ja lupa tuli ja lapsi silitti kauniisti)

Inhottava tilanne. Ei päästy pois mökiltä, kun oltiin vieraan suuren koiran vankeina. Mitään käskyjä se ei totellut. (istu, maahan tms)

Mökki oli kylmillään. Ovi ei yleensä aukea talvisin ja sinnekin on portaat. Suuri koira olis rynnänny yläportaalle näykkimään.

Oltiin siellä kamalan kauan, kunnes viimein joku alkoi kutsua sitä hevon kuusesta.

Vierailija
45/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, ap. Minäkään en pidä koirista. Sitä vaan ei ymmärretä eikä sitä saisi sanoa ääneen, koska "kaikkihan koirista tykkää". Mitä vanhemmaksi tulen, sitä suuremmaksi koirainhoni kasvaa. Nuorena suhtauduin koiriin neutraalisti. Mutta nyt inhoan niiden haukkumista ja läähätystä, koiran tassujen ääntä lattialla ja hännän vispaamista, sitä kun se ravistelee turkkiaan, syö raatoja ja ulostetta jne. Koiran karva myös tuntuu karhealta silittäessä, koenkin koiriin koskemisen vastenmielisenä sen takia miltä se turkki tuntuu.

Vierailija
46/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en yleensä pidä niistä ihmisistä, jotka eivät tykkää eläimistä. Ihmisistä muutenkin monesti huonoja kokemuksia. Mietinkin vähän aikaa sitten, että eläimet ovat minulle niitä, joita en voisi koskaan vihata ja joita rakastan todella paljon. Maailmassa on niin monia asioita, että jotenkin tuntuu ihan typerältä, etä joku vihaisi koiria. Niitä uskollisia olentoja. En oikein pysty ymmärtämään.

Vierailija
47/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimiä inhoavat eivät taida olla ihan sinut oman "eläimellisen puolensa" ja seksuaalisuutensa kanssa. Luonnosta vieraantuneita jotenkin. Olennot, joilla ei ole estoja, ahdistavat heitä.

Vierailija
48/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten vihaajat ovat estoisia hiekkap.illuja ja siisteysintoilijoita yleensä.

Vierailija
49/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimiä inhoavat eivät taida olla ihan sinut oman "eläimellisen puolensa" ja seksuaalisuutensa kanssa. Luonnosta vieraantuneita jotenkin. Olennot, joilla ei ole estoja, ahdistavat heitä.

Niin minäkin jotenkin ajattelen. Katsoin eilen yhden intiaani elokuvan ja mietin kuinka siinä ihmiset kunnioittivat luontoa ja eläimiä. Tietenkin tuo oli näyteltyä, mutta se kulttuuri varmaan ollut samanlaista.

Vierailija
50/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoinnin taso on kyllä just sitä itteensä.

Vierailija
51/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koen epämiellyttävänä jos jonkun pikku mussukkahauvavauveli alkaa nylkyttää jalkaani tai nuolee munaansa lattialla metrin päässä.

En hyväksy tuollaista käytöstä ihmisiltäkään.

Kai sitten olen seksuaalisesti rajoittunut.

Vierailija
52/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tässä tulee hyvin selväksi minkälaisia ihmisiä ne koiraihmiset enimmäkseen on...

Vierailija
53/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mukavista ja fiksuista koirista. Vihaan ärsyttäviä räksyttäviä pikkupiskejä.

Vierailija
54/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Täällä myös minä en pidä koirista ja olenkin kissaihminen :)

Vierailija
55/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa.

Vierailija
56/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat muka parempia. Miksihän niistä kukaan ei kuitenkaan oikeasti välitä? Aina niitä on kateissa ja löytöeläintaloissa ovat yliedustettuina. Jopa liskoista välitetään enemmän, kuin kissoista. 

Vierailija
57/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, ap. Minäkään en pidä koirista. Sitä vaan ei ymmärretä eikä sitä saisi sanoa ääneen, koska "kaikkihan koirista tykkää". Mitä vanhemmaksi tulen, sitä suuremmaksi koirainhoni kasvaa. Nuorena suhtauduin koiriin neutraalisti. Mutta nyt inhoan niiden haukkumista ja läähätystä, koiran tassujen ääntä lattialla ja hännän vispaamista, sitä kun se ravistelee turkkiaan, syö raatoja ja ulostetta jne. Koiran karva myös tuntuu karhealta silittäessä, koenkin koiriin koskemisen vastenmielisenä sen takia miltä se turkki tuntuu.

Kelpaisiko kuitenkin sokeutuneelle läheisellesi koira? Tai kadonnutta läheistäsi etsivä koira?

Tietenkin kelpaisi.

Vierailija
58/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kissaihminen. Koirista ei ole kokemusta, mutta en todellakaan vihaa niitä.

Vierailija
59/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi inhota koiria??

Katsokaa nyt tätäkin Tucker-hauvaa

Vierailija
60/70 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että jos ikinä joku koirienvihaaja on hukkumassa tai vaikkapa eksynyt jonnekin metsikköön tai hautautunut lumivyöryn alle, mikään pelastuskoira ei tule heitä auttamaan. He eivät sitä ansaitse. :)