Vihaan koiria, enkai ole ainoa?
En pidä koirista yhtään. Ne ovat haisevia, äänekkäitä ja epäluotettavia sohvanrepijöitä. Joidenkin ihmisten on vaikea ymmärtää mielipidettäni mutta en voi ainoa olla? Olen - 100% kissaihminen ja minulla on koirista ainoastaan huonoja kokemuksia. Ja en ole provo
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemoni kissaihmiset ovat jollakin tavalla mielisairaita. KOiranomistajat taas hellyttäviä ja mukavia. Kissa on itsekäs paska.
Mikä minä olen, minulla on kissa ja koira, maailman ihanimmat olennot?!
Et ole ainoa. Kerran itsekin tein aloituksen aiheesta (tosin en sanonut vihaavani koiria vaan kerroin vain parin rodun herättävän pieniä positiivisia tuntemuksia) ja sain kuulla olevani epäempaattinen. Minkä mahdan sille että koirien lisäksi hevoset, lehmät, siat, lampaat ja muut "tuollaiset" eläimet eivät herätä ihastusta? Tykkään jyrsijöistä ja linnuista, tosin en kaikista niistäkään. Esimerkiksi joutsenet eivät ole ihania mutta harakat ovat. Kissat ovat kai ok. Niiden pennuista en tykkää (ne jotka näyttää vastasyntyneiltä ihmisvauvoilta) mutta vähän vanhemmat (etenkin maatiaiskissat) saavat hyväksyntäni. Mutta lemmikiksi en ottaisi karvojen, hajun ja sotkun vuoksi.
Ihan sairaita juttuja tällä palstalla. Oletteko te jotain avohoidon potilaita? Kauheita juttuja
Vierailija kirjoitti:
Mistä viha kumpuaa?
Omasta mitättömyydestä kissoja ja koiri käytetään vain välineinä tässäkin ketjussa. Ihmisillä ei ole töitä, alkoholi ja lääkkeen väärinkäyttöä ja mielenterveysongelmia. Eikai porukka muuten tällä paskasivulla roikkuis. Mutta minulla on teille keino. Ostakaa hirttoköysi niin teistäkin päästään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaita juttuja tällä palstalla. Oletteko te jotain avohoidon potilaita? Kauheita juttuja
Pahoin pelkään, etteivät ole minkään hoidon piirissä.
Muhivat kissansa kanssa yksiössä ja paniikkihäiriö estää lähtemästä edes ruokakauppaan. Siksipä pitsalaatikoita on kertynyt kattoon asti.
Minä otin nuorena poikana monelta kissalta elämän. Sain siitä kiksejä ja se oli hyvää treeniä ja lujitti luonnetta. Koiria kyllä rakastan yli kaiken ne on ihania olentoja. Jos joku tätä ei ymmärrä, niin hänellä ei ole mitään käsitystä ihmisen perusluonteesta. Elätte prinsessapumpulissa. Ihmiset ovat mitä ovat.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoin pelkään, etteivät ole minkään hoidon piirissä.
Muhivat kissansa kanssa yksiössä ja paniikkihäiriö estää lähtemästä edes ruokakauppaan. Siksipä pitsalaatikoita on kertynyt kattoon asti.
No tääkin on kyllä totta. On sitäpaitsi ihan sairasta pitää kissaa sisällä asunnossa. Kissa kuuluu maalle ja luontoon. :3
No hyhhyh mitä juttuja te sairaat pervot täältä luette...
SETÄ SPERMA
Vierailija kirjoitti:
Minä otin nuorena poikana monelta kissalta elämän. Sain siitä kiksejä ja se oli hyvää treeniä ja lujitti luonnetta. Koiria kyllä rakastan yli kaiken ne on ihania olentoja. Jos joku tätä ei ymmärrä, niin hänellä ei ole mitään käsitystä ihmisen perusluonteesta. Elätte prinsessapumpulissa. Ihmiset ovat mitä ovat.
M35
Sait kiksejä ja lujitti luonnetta. Treenasitko kenties sarjamurhaajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemoni kissaihmiset ovat jollakin tavalla mielisairaita. KOiranomistajat taas hellyttäviä ja mukavia. Kissa on itsekäs paska.
Entä jos omistaa kissan ja koiran? 🤔
Koiraihmisen logiikalla olet mieleltäsi puolikuntoinen. Se terve puoli tykkää koirista.
Kumma valittaa koirien haisevan, vaikka kissat ne vasta kotosalla löyhkääkin. Tietty jos on varaa tarpeeksi hyviin heikkoihin ja jaksaa aktiivisesti siivota, niin kaipa sitäkin saa eliminoitua.
Koirat ja kissat on kyllä mukavia eläimiä molemmat, itse en vain näe elämää kissojen kanssa fiksuna, kun omistan paljon esineitä joiden pudottelu saisi minut hermoraunioksi ja harrastan viherkasveja, joiden tuhoaminen aiheuttaisi myös suurta surua. Koirani eivät tee kumpaakaan ja bonuksena aktivoivat minua päivittäin.
Itse kun olen ollut ahdistunut ja elämässä vaikeaa, vieraat koirat ovat siihen päälle haukkuneet.
Kissan kanssa osaan jotenkin olla. Se ei ole koskaan tuominnut, kun tervehdin ja se kuulee ääneni, se heittäytyy selälleen ja odottaa minulta silityksiä.
Jotkut koirat (sammarit ja muut pörröiset) on suloisia, samoin kissat, mutta siltikään en voisi sietää niitä omassa kodissani. Tykkään siisteydestä ja siitä että huonekalut ja seinät ovat ehjät kun tulen töistä kotiin. Kyllä minä koiria rapsuttelen tuolla kaupungilla kulkiessa, mutta silti naapurin rakit ärsyttää haukunnallaan ja kuseskelemalla talon nurkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos omistaa kissan ja koiran? 🤔
Koiraihmisen logiikalla olet mieleltäsi puolikuntoinen. Se terve puoli tykkää koirista.
No näinhän se oikeasti asia.
Vierailija kirjoitti:
M35
Tarkoitat, "psykopaatit ovat mitä ovat"?
Koirissa ei sinänsä vikaa. Nykyään vain murto-osa niiden omistajista osaa kouluttaa koiransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Sait kiksejä ja lujitti luonnetta. Treenasitko kenties sarjamurhaajaksi?
En treenannut. Elämä on elämää ja hyvä se tappamisen taito on osata kaikkien. Kissat syövät linnunpoikia. Eivät syö enää. Hähhähhää.
Koira tai kissa näinä ilmastonmuutoksen aikoina on itsekkään ihmisen tuntomerkki.
Inhoan haisevia,mouruavia,äänekkäitä kissoja,hyi hel... mitä otuksia.En ymmärrä minkälainen ihminen voi pitää kissoista!