Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, vaikkei "saisi"?

Vierailija
25.08.2019 |

Itse puhdistan vastakin korvani vanupuikoilla. Millä sitten?
Kynnet pitäisi viilata, ei leikata. Juu ei onnistu symmetrisesti, ja kasvavat leikkurin jäljiltä ihan hyvin.
Kulmakarvatkin kärsivät saksilla muotoilusta. Ehkä omani tekevät poikkeuksen.

Kommentit (238)

Vierailija
141/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta on kokonaan mennyt ohi ketjun idea. Paasauksesi ei kuulu tähän ketjuun. Mikset pöljä jo tajua? 

Oon eri, mutta ihan ongelmitta kuuluu. Kuten joku aiemmin sanoi, ketjun tarkoitus on tunnustaa "pikkusynnit". On aika lailla eroa jossain vanupuikolla oman korvansa putsaamisessa ja lapsen tukistamisessa "kiukuttelusta", joka voi tarkoittaa hyvin eri asioita eri vanhemmille. Joten voi huomauttaa, ettei tuo todennäköisesti ollut sellainen olankohautuksella ohitettava juttu, sinänsä voisi huomauttaa myös mm. noille hurjia ylinopeuksia ajaville.

Vierailija
142/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan satunnaisesti kannabista. Kuten nyt. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukistan lasta, kun kiukuttelee.

Itse sain pienenä luunappia ohtaan, tukistamista, remmiä ja ihan normaali aikuinen minusta kasvoi, hyvä, että vanhemmat opetti rajoja <3 Kiitollinen siitä.

t. alle 30v mies

niin just jotta pelollahan se muksu kasvatetaan ei tsiisus.

suoraan verrannollinen koiraan, se alkaa äksyksi peöokkaaksi jos sitä fyysisesti kurittaa, vaan jos palkitsee positiivista käytöstä, haluaa jatkossakin olla mieliksi.

Taas yksi pöljä, joka ei tajua ketjun otsikkoa.

Taidat olla sellainen pöljä että kun jonkun asian myöntää niin se on vähempi paha?

Kyllä tajusin otiskon, tajusin myös vastaamaani viestin kirjoittajalla olevan asennevamma.

Mikä siinä on ettet käsitä, etteivät kommenttisi kuulu tähän ketjuun? Kirjoita ne muualle, jos koet tarvetta. Tähän ketjuun otsikon mukaisia viestejä, kiitos.

Vierailija
144/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwoqij kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta on kokonaan mennyt ohi ketjun idea. Paasauksesi ei kuulu tähän ketjuun. Mikset pöljä jo tajua? 

Oon eri, mutta ihan ongelmitta kuuluu. Kuten joku aiemmin sanoi, ketjun tarkoitus on tunnustaa "pikkusynnit". On aika lailla eroa jossain vanupuikolla oman korvansa putsaamisessa ja lapsen tukistamisessa "kiukuttelusta", joka voi tarkoittaa hyvin eri asioita eri vanhemmille. Joten voi huomauttaa, ettei tuo todennäköisesti ollut sellainen olankohautuksella ohitettava juttu, sinänsä voisi huomauttaa myös mm. noille hurjia ylinopeuksia ajaville.

Mene mesoamaan toiseen ketjuun. Avaa vaikka uusi ketju aiheesta luunapit. Tähän ketjuun vain otsikon aiheesta viestejä, kiitos. Parkusi on pelkkää itsekästä viestiripilointia.

Vierailija
145/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V___u ihan oikeesti, suunnilleen joka toinen sanoo laittavansa kaikki jätteet samaan pussiin?! Ja monet heittää tämän jotenkin vahingoniloisesti ja kettuillen ilmoille? Antakaa kun arvaan, monet myös teistä julistaa keskustelupalstoilla siitä miten sUoMaLaInEN tEkEe jO iHaN TaRpeEKsi!!!!!1

Aivan järjettömän käsittämätöntä laiskuutta, piittaamattomuutta ja itsekkyyttä. Lajittelu on ihan vähintä, mitä ihmisen voi tämän pallon eteen tehdä. Ei tasan ole vaikeaa, eikä juurikaan sen aikaavievempää kuin lajittelemattomuus, mikä on puhdasta sikailua. Itsekin olen täydellisestä kaukana, mutta edes sen verran jaksan viitsiytyä, että nakkelen jätteeni niille osoitettuihin paikkoihin.

Vierailija
146/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän koiraa irti taajamassa.

Vierailija
147/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureskelen kynteni

Vierailija
148/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese hampaitani riittävän usein... Aina töihin ja julkiselle paikalle mennessä joo, ettei muiden tarvitse pahaa hengitystäni haistella, mutta jos olen vain yksin kotona, saattaa mennä pari päivääkin etten vain pese hampaita. En myöskään lankaa hampaita koskaan.

149/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kirjoitan poikaystäväni snapchat scoren ylös joka päivä jotta näen paljonko hän viestittelee muille

-kaivan nenää

-syön epäterveellisesti

-käytän alkoholia

-olen tapaillut varattua

-tapailin alaikäisenä +20 vuotiaita miehiä

-pissaan suihkussa

-varastan kavereideni vaatteita

-jätän joskus illalla hampaat pesemättä

Vierailija
150/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon joka päivä light-limua.

Juon useamman kerran viikossa energiajuomia.

Putsaan korvat pumpulipuikolla.

Puristelen finnejä ja räplään muutenkin kaikkia rupia, kynsinauhoja ym.

Syntistä elämää. :D

Vierailija
151/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V___u ihan oikeesti, suunnilleen joka toinen sanoo laittavansa kaikki jätteet samaan pussiin?! Ja monet heittää tämän jotenkin vahingoniloisesti ja kettuillen ilmoille? Antakaa kun arvaan, monet myös teistä julistaa keskustelupalstoilla siitä miten sUoMaLaInEN tEkEe jO iHaN TaRpeEKsi!!!!!1

Aivan järjettömän käsittämätöntä laiskuutta, piittaamattomuutta ja itsekkyyttä. Lajittelu on ihan vähintä, mitä ihmisen voi tämän pallon eteen tehdä. Ei tasan ole vaikeaa, eikä juurikaan sen aikaavievempää kuin lajittelemattomuus, mikä on puhdasta sikailua. Itsekin olen täydellisestä kaukana, mutta edes sen verran jaksan viitsiytyä, että nakkelen jätteeni niille osoitettuihin paikkoihin.

Ihan kuule v*ttu oikeesti, minua ei kiinnosta pätkän vertaa tuhoutuuko tämä pallo huomenna vai 300-vuoden päästä.

Vierailija
152/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ketjun aihe oli mikä?

Vierailija
153/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan nenää yksikseni ja syön rään. En pese kotona aina käsiä vessakäynnin jälkeen (muualla pesen). Usein unohdan pyyhkiä edestä taakse. En ole kyllä koskaan kipeä eli ilmeisesti vastustuskyky kehittynyt tästä epähygieenisyydestä.

Vierailija
154/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yöllä.

Vierailija
155/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah teen vaikka mitä "kiellettyä" ja ällöä. En pese hampaita aina iltaisin (joka aamu kyllä pesen), haistelen omia pierujani, joskus, kun ummetusta autan kakkaa sormella ulos... apua, oksettavaa eikö?! Ja olen ulkomaailmassa hyvin huoliteltu naisihminen. Hampaatkin olivat priimakunnossa, kun pari kuukautta sitten kävin hammastarkastuksessa.

Vierailija
156/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön karkkeja vaikka olen sokerilakossa. Lasten karkkeja. 

Vierailija
157/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelen finnejä, jolloin tilanne usein vain pahenee. Revin kynsiä ja ihoa. Tuhlaan älyttömästi rahaa ja vaikka hyvät tulot, ei säästöjä, noloa...

Vierailija
158/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön yöllä.

Meillä on anopin kanssa salainen sääntö että yöllä pimeässä syöminen ei lihota jos kukaan ei näe. ;)

Vierailija
159/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen muista miehistä vaikka olen 'onnellisesti' avioliitossa.

Vierailija
160/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksimagiaa vaimoni kanssa hänen tietämättään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi