Mitä teet, vaikkei "saisi"?
Itse puhdistan vastakin korvani vanupuikoilla. Millä sitten?
Kynnet pitäisi viilata, ei leikata. Juu ei onnistu symmetrisesti, ja kasvavat leikkurin jäljiltä ihan hyvin.
Kulmakarvatkin kärsivät saksilla muotoilusta. Ehkä omani tekevät poikkeuksen.
Kommentit (238)
Juon kahvia liikaa. Juon kahvia lykätäkseni nälkää ja korvatakseni aterioita. Mulla on anoreksiataustaa, joten tämä ei ole ihan hyvä juttu. Ja luusto kiittää. Kalkkia syön kun muistan.
Tapailen varattua miestä. Pidän tilannetta jopa ideaalina, sillä minä saan hyvät hetket ja vaimo + perhe saa ne mieslapsihetket. Kun alkuhuuma laantuu, mies saa mennä. En ole pyhimys, eikä mieskään ole pyhimys. Mua huvittaa miten mies koittaa näyttää itsestään vain hyviä puolia, mutta mehän kaikki tiedetään että tarinoilla on aina se toinen puoli. Mua ei kyllä tosin kiinnosta ne huonot puolet, minä en niitä aio taakakseni ottaa. Kunhan toinen ei ole mikään sarjamurhaaja-pedofiili-mielipuoli, kaikki on ok. Mä luulen, että tämä tapaus on vain imuriin tarttumaton vätys. Onnea vaan vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Juon kahvia liikaa. Juon kahvia lykätäkseni nälkää ja korvatakseni aterioita. Mulla on anoreksiataustaa, joten tämä ei ole ihan hyvä juttu. Ja luusto kiittää. Kalkkia syön kun muistan.
Tapailen varattua miestä. Pidän tilannetta jopa ideaalina, sillä minä saan hyvät hetket ja vaimo + perhe saa ne mieslapsihetket. Kun alkuhuuma laantuu, mies saa mennä. En ole pyhimys, eikä mieskään ole pyhimys. Mua huvittaa miten mies koittaa näyttää itsestään vain hyviä puolia, mutta mehän kaikki tiedetään että tarinoilla on aina se toinen puoli. Mua ei kyllä tosin kiinnosta ne huonot puolet, minä en niitä aio taakakseni ottaa. Kunhan toinen ei ole mikään sarjamurhaaja-pedofiili-mielipuoli, kaikki on ok. Mä luulen, että tämä tapaus on vain imuriin tarttumaton vätys. Onnea vaan vaimolle.
Ja nähtävästi ekana tuli alapeukutus :D
No, en ole yllättynyt. Onhan kai tämä tässä kulttuurissa moraalisesti arveluttavaa.
Mikä tässä oma mielenkiintoinen piirre on se, että seksin osuus tapaamisilla on pieni. Suurin tapaamisista on ihan vain silittelyä, suukottelua ja kuulumisten vaihtamista. Tämä täyttää juuri mukavasti mun tarpeet ja toimii stressitasoa laskevana tekijänä, vähän kuin lemmikit voisivat toimia. Joskus mielessäni nimitän miestä mieslemmikiksi. Ja eihän se nyt kovin kaukana ole: annan silloin tällöin namupaloja, paijaan vähän ja toinen heiluttaa tyytyväisenä häntäänsä. Duh. :D
Minäkin tuijotan tietystä maailmankolkasta tulleen näköisiä ihmisiä (miehiä). Tuijotan niin pahasti kun pystyn ja en koskaan väistä heitä missään. Muutaman kerran olen kävellyt päin, mitä en tekisi mitään tai ketään muuta ihmisryhmää kohtaan.
Raivostuttaa vain niin paljon heidän maailmankuvansa, käsityksensä naisista ja "kunniasta".
- Veimme joskus mieheni kanssa auton käyttökelvottomat renkaat metsään.
- En ole varmaan kertaakaan kaupassa ajatellut jonkun tuotteen ekologisuutta tai alkuperää.
- Tulen joskus sairaana töihin. Työlleni on toisinaan heikosti korvaajia, joten en halua muille vaivaa.
- Pelkään ampiaisia jäätävästi ja en vaan pysty olemaan huitomatta jos sellainen tulee pörräämään ympärilleni. Ihme, ettei kertaakaan ole pistänyt suutuspäissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukistan lasta, kun kiukuttelee.
Itse sain pienenä luunappia ohtaan, tukistamista, remmiä ja ihan normaali aikuinen minusta kasvoi, hyvä, että vanhemmat opetti rajoja <3 Kiitollinen siitä.
t. alle 30v mies
Sinusta tuli (ilmeisesti) normaali kokemastasi väkivallasta huolimatta, ei sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tuijotan tietystä maailmankolkasta tulleen näköisiä ihmisiä (miehiä). Tuijotan niin pahasti kun pystyn ja en koskaan väistä heitä missään. Muutaman kerran olen kävellyt päin, mitä en tekisi mitään tai ketään muuta ihmisryhmää kohtaan.
Raivostuttaa vain niin paljon heidän maailmankuvansa, käsityksensä naisista ja "kunniasta".
Ja hehän eivät naista väistä. Olen huomannut tämän heidän valtaamassa ostoskeskuksessa käydessäni. Nykyään en väistä minäkään ja yhteentörmäys tapahtuu joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hehän eivät naista väistä. Olen huomannut tämän heidän valtaamassa ostoskeskuksessa käydessäni. Nykyään en väistä minäkään ja yhteentörmäys tapahtuu joka kerta.
Minä olen jo kauan jättänyt väistämättä. Lähi-itäläiset miehet ovat minua reilut kymmenen senttiä lyhyempiä ja yleensä niin kevyitä, että varsinkin yllätyksen turvin saan lauman reunimmaiselta vaikka jalat alta. Ja kun selvästi on vahingosta kysymys, yleensä lauma ei rupea edes huutamaan.
Nostan Kelan tukia. Pahempaa rikosta ei olekaan, vaikka ilman tukia joutuisin kadulle ja kuolisin nälkään ja sairauksiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten työstään maksamat verorahat kyllä kelpaavat elannoksi.
Halveksin.
-Piereskelen hississä
-Kaivan nenää, ja nakkaan klöntit tai pyyhin ne jonnekkin
-Pissaan suihkuun
-Ihan vähän käytän ihmisiä hyväksi
-Puhun pahaa ihmisistä
-Saatan pölliä vessapaprua yleisistä vessoista
Syön välillä laksitia, vaikka en saisi, koska se nostaa verenpainetta ja sekoittaa kalium-arvot sekä lyö mahan löysälle. Löysälle mahan lyö nykyään myös suklaa, joten en sitäkään voisi syödä.
Itsemurhan hyppäämällä raiteille, jos en pian saa töitä korkeakoulutettuna ja monenlaista työtä tehneenä, jolla ei ole mitään ongelmia ikinä ollut töissä, en edes ole saikuttanut 20 vuoden työuran aikana kuin max. kuukauden yhteensä.
Töiden jälkeen omistan noin puolituntia nenän kaivamiselle. Oi että se on ihanaa, kun kaikki päivän aikana kertynyt paska lähtee sieltä pois! Tiedän, ällöttävää 😂
Poltan pilveä, vedän toisinaan sienitripin meditatiivisessa tarkoituksessa, juon alkoholia, valvon myöhään ja menen liian vähillä yöunilla, poltan joskus tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin putsaan omat ja lasten korvat vanupuikolla. En ymmärrä, miten voisi olla putsaamatta.
Mikässiinä jos haluaa tehdä asiat vaikeimman kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukistan lasta, kun kiukuttelee.
Itse sain pienenä luunappia ohtaan, tukistamista, remmiä ja ihan normaali aikuinen minusta kasvoi, hyvä, että vanhemmat opetti rajoja <3 Kiitollinen siitä.
t. alle 30v mies
Minäkin sain noita, mutta jostain kumman syystä oman lapseni kanssa en ole noita tarvinnut. Joten vähän haiskahtaa nyt vain keinojen puuttumiselta tuo omien vanhempien touhu.
Juon kaikista jääkaapin pulloista ja purkeista suoraan. Oli se sitten maitoa, tuoremehua tai limsaa, niin suoraan menee kun kukaan ei ole katsomassa. Sitten jos joku tietenkin näkee, niin kaadan kiltisti lasiin.