Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, vaikkei "saisi"?

Vierailija
25.08.2019 |

Itse puhdistan vastakin korvani vanupuikoilla. Millä sitten?
Kynnet pitäisi viilata, ei leikata. Juu ei onnistu symmetrisesti, ja kasvavat leikkurin jäljiltä ihan hyvin.
Kulmakarvatkin kärsivät saksilla muotoilusta. Ehkä omani tekevät poikkeuksen.

Kommentit (238)

Vierailija
181/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentomatkailen ainakin kerran vuodessa

Vierailija
182/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin putsaan omat ja lasten korvat vanupuikolla. En ymmärrä, miten voisi olla putsaamatta.

Putsaa sen mitä ulos tunkee, muuten ei kannata millään puikolla juntata sitä tavaraa sinne jumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukistan lasta, kun kiukuttelee.

Itse sain pienenä luunappia ohtaan, tukistamista, remmiä ja ihan normaali aikuinen minusta kasvoi, hyvä, että vanhemmat opetti rajoja <3 Kiitollinen siitä.

t. alle 30v mies

Se oli kiellettyä jo tuolloin. Vanhemmillasi ei ollut käsitystä normaaleista rajoista.

Kuvittelet tyhmiä.

Siis mitä ihmettä, olen itse tuo kirjoittaja joka sai pienenä yllä mainittua, en tiedä mitä pitäis ajatella nykyajasta.... En oo kyllä koskaan ajatellut, että tuommonen ois jotenkin väärin :D Minkäänlaisia traumoja en tuommosesta koskaan ole saanut :D Voi tätä nykyajan kasvatusta, sen näkee tuolla ulkona kun kuuntelee ja katselee noita jonneja, että kasvatus on vähän sitä ja tätä.

Jos tukistelet omaa lastasi, niin siinähän se trauma näkyy. Toistat samaa virhettä eteenpäin ja luultavasti lapsesikin tulee toistamaan.

Vierailija
184/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan nenää ja syön räät. Ulkona ollessa sylkäsen purkan suusta johonkin pusikkoon, jos roskista ei ole just ihan vieressä. Ajan hieman ylinopeutta useasti, mutta vain hieman. Syön suklaata melkein päivittäin. Juon viiniä melkein päivittäin, tosin vain 1-2 annosta per päivä. Kävelen päin punaisia, jos vähän liikennettä. Olen vienyt muutaman kerran kyniä ja kumeja töistä kotiin. Käytän pyöräilykypärää lenkeillä ja työmatkoilla, mutta kun lähden viihteelle jää kypärä kotiin.

Hahaa :D Lukiessani oma listaani huomaan olevani "maltillinen anarkisti" :)

Vierailija
185/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsemurhan hyppäämällä raiteille, jos en pian saa töitä korkeakoulutettuna ja monenlaista työtä tehneenä, jolla ei ole mitään ongelmia ikinä ollut töissä, en edes ole saikuttanut 20 vuoden työuran aikana kuin max. kuukauden yhteensä.

Älä nyt tollaisia puhu. Hae apua, se auttaa :)

Vierailija
186/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V___u ihan oikeesti, suunnilleen joka toinen sanoo laittavansa kaikki jätteet samaan pussiin?! Ja monet heittää tämän jotenkin vahingoniloisesti ja kettuillen ilmoille? Antakaa kun arvaan, monet myös teistä julistaa keskustelupalstoilla siitä miten sUoMaLaInEN tEkEe jO iHaN TaRpeEKsi!!!!!1

Aivan järjettömän käsittämätöntä laiskuutta, piittaamattomuutta ja itsekkyyttä. Lajittelu on ihan vähintä, mitä ihmisen voi tämän pallon eteen tehdä. Ei tasan ole vaikeaa, eikä juurikaan sen aikaavievempää kuin lajittelemattomuus, mikä on puhdasta sikailua. Itsekin olen täydellisestä kaukana, mutta edes sen verran jaksan viitsiytyä, että nakkelen jätteeni niille osoitettuihin paikkoihin.

Tyttöystävä lajittelee kaiken mahdollisen, ei helvetti miten vaikeaa voi tehdä roskien viemisestäkin. Sitten säilytellään jotain muovikasaa ja kartonkikasaa ja muovikasaa ja ties mitä kuukausikaupalla.

Vitut. Roskiin vaan kaikki.

Vierailija
187/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain pienenä luunappia ohtaan, tukistamista, remmiä ja ihan normaali aikuinen minusta kasvoi, hyvä, että vanhemmat opetti rajoja <3 Kiitollinen siitä.

t. alle 30v mies

Sinusta tuli (ilmeisesti) normaali kokemastasi väkivallasta huolimatta, ei sen takia.

Omasta mielestään normaali. Se mikä on normaali lähestymistapa lapsen fyysiseen kuritukseen tai ylipäätänsä minkään elävän, niin päätelköön kukin itse, että onko se hyväksi väkivalloin kurittaa ja kasvattaa.

Voisi miettiä asiaa niin että jos pomolta napsahtaisi luunappi tai tulisi remmiä virheistä työpaikalla niin jäisitkö työpaikalle?

Se että on kasvanut kieroon, ei toki ole oma syy, mutta se itseajattelu ja muutos on aina omalla vastuulla, aikuisella ihmisellä.

Vierailija
188/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. alle 30v mies

niin just jotta pelollahan se muksu kasvatetaan ei tsiisus.

suoraan verrannollinen koiraan, se alkaa äksyksi peöokkaaksi jos sitä fyysisesti kurittaa, vaan jos palkitsee positiivista käytöstä, haluaa jatkossakin olla mieliksi.

Taas yksi pöljä, joka ei tajua ketjun otsikkoa.

Taidat olla sellainen pöljä että kun jonkun asian myöntää niin se on vähempi paha?

Kyllä tajusin otiskon, tajusin myös vastaamaani viestin kirjoittajalla olevan asennevamma.

Mikä siinä on ettet käsitä, etteivät kommenttisi kuulu tähän ketjuun? Kirjoita ne muualle, jos koet tarvetta. Tähän ketjuun otsikon mukaisia viestejä, kiitos.

Sinustako lapseen kohdistuva fyysinen väkivalta on verrattavissa ap aloituksen yhteydessä mainittuihin "ei saisi" juttuihin?

Ei sinusta kyllä ihan normaalia kasvanut.

Vierailija
189/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön epäterveellisesti, juopottelen kaljaa ja poltan tupakkaa.

Ryhtiliikkeen aika olisi kyllä, ei voi vain ajatella että on vielä nuori ja pärjää.

Vierailija
190/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan hiekkapaperilla

Vierailija
191/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin kustannuksia kierrättämisestä: Ostat jätesäkkirullia 2,10 e/rulla kun lajittelet roskat/muovit/biotuotteet ym. Näistä tulee vuodessa n.60 euron lisälasku, + vedenkulutus lisääntynyt n.1/3 osalla verrattuna siihen aiempaan eli kun ei lajiteltu. Eli tämä.

Vierailija
192/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena ostanut itselleni rattopoikia joskus. Moraalisesti väärin, mutta minä voin elää asian kanssa ihan hyvin.

Vierailija
193/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut luulevat, ettei suihkussa saisi pissata?

Vierailija
194/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen irtonumeroita paljaalla jos ei erikseen pyydä kumia. Ei hajuakaan onko mulla jossain jälkikasvua.

Vierailija
195/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomitsen ihmisiä jos heillä on sairas koirarotu. Työkaverini oli ihan yllättynyt että ruttunaamansa sai jonkun aivohalvauksen ja kuoli jalkakäytävälle. Koko rodun ylläpito on silkkaa kidutusta ja pitäjät ali-ihmisiä.

Pidän myöskin afrikkalaisia miehikseen ottavia vähän... yksinkertaisina. Ja se on lähtemätön leima.

Riippuu hei ihan afrikkalaisesta miehestä. Olen tiennyt tällaisen hömppänaisen mutta ihan toisen tyyppinsäkin pariskuntia, joissa se Afrikan mies on korkeakoulutettu.

Tiedän yhden wt-mamman, jolla ollut jo neljä afrikkalaista ja lapsi tehty jokaiselle.

Vierailija
196/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen teflon-pinnoitetut kattilat ja paistinpannut astianpesukoneessa.

Vierailija
197/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Poltan salaa tupakkaa

-syön aivan liikaa sokeria ja korvaan aterioita karkilla

- kannatan salaa Pe rsuja ja tunnen vihaa ja halveksuntaa täällä loisivia, varsinkin ilmaisen rahan perässä muualta tulleita kohtaan ja ajattelen usein ennakkoluuloisesti ja ra sistisesti tietyistä ihmisryhmistä.

-haaveilen seksistä miehen parhaan kaverin kanssa ja saattaisin toteuttaakin haaveen

Vierailija
198/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. alle 30v mies

Sinusta tuli (ilmeisesti) normaali kokemastasi väkivallasta huolimatta, ei sen takia.

Omasta mielestään normaali. Se mikä on normaali lähestymistapa lapsen fyysiseen kuritukseen tai ylipäätänsä minkään elävän, niin päätelköön kukin itse, että onko se hyväksi väkivalloin kurittaa ja kasvattaa.

Voisi miettiä asiaa niin että jos pomolta napsahtaisi luunappi tai tulisi remmiä virheistä työpaikalla niin jäisitkö työpaikalle?

Se että on kasvanut kieroon, ei toki ole oma syy, mutta se itseajattelu ja muutos on aina omalla vastuulla, aikuisella ihmisellä.

Taas näitä ontuvia pomo-vertauksia. Ei virheistä rangaista, vaan tahallisesta pahanteosta. Sitä paitsi pomo ei ole sinusta kasvatusvastuussa.

Vierailija
199/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nussimassa vaimon siskoa vaikka vaimoni sanoi minulle naimisiin mennessä, että en sitten saa pettää häntä. Oma vikansa on kuin joudun tekemään näin kun itse hän pihtaa eikä anna sitä pillua koskaan.

Vierailija
200/238 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä aurinkovoidetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän