Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, vaikkei "saisi"?

Vierailija
25.08.2019 |

Itse puhdistan vastakin korvani vanupuikoilla. Millä sitten?
Kynnet pitäisi viilata, ei leikata. Juu ei onnistu symmetrisesti, ja kasvavat leikkurin jäljiltä ihan hyvin.
Kulmakarvatkin kärsivät saksilla muotoilusta. Ehkä omani tekevät poikkeuksen.

Kommentit (238)

Vierailija
61/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukistan lasta, kun kiukuttelee.

Itse sain pienenä luunappia ohtaan, tukistamista, remmiä ja ihan normaali aikuinen minusta kasvoi, hyvä, että vanhemmat opetti rajoja <3 Kiitollinen siitä.

t. alle 30v mies

Se oli kiellettyä jo tuolloin. Vanhemmillasi ei ollut käsitystä normaaleista rajoista.

Onko lasun paikka?

Vierailija
62/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain pienenä luunappia ohtaan, tukistamista, remmiä ja ihan normaali aikuinen minusta kasvoi, hyvä, että vanhemmat opetti rajoja <3 Kiitollinen siitä.

t. alle 30v mies

Se oli kiellettyä jo tuolloin. Vanhemmillasi ei ollut käsitystä normaaleista rajoista.

Kuvittelet tyhmiä.

Siis mitä ihmettä, olen itse tuo kirjoittaja joka sai pienenä yllä mainittua, en tiedä mitä pitäis ajatella nykyajasta.... En oo kyllä koskaan ajatellut, että tuommonen ois jotenkin väärin :D Minkäänlaisia traumoja en tuommosesta koskaan ole saanut :D Voi tätä nykyajan kasvatusta, sen näkee tuolla ulkona kun kuuntelee ja katselee noita jonneja, että kasvatus on vähän sitä ja tätä.

Sinulla ei taida olla omia lapsia.

Minua kasvatettiin luunapeilla ja tukistuksilla. Ennen omia lapsia kuvittelin, että se oli ok ja ei ole traumoja jäänyt, mutta sitten kun omat lapseni olivat pieniä, niin mieleen palautui kaikki ne tukistukset ja koin kokemastani niin suurta vääryyttä, että en mitenkään voisi tukistaa omia pieniä rakkaitani. Hyvin ovat kasvaneet ilman väkivaltaakin, koska on monia muitakin keinoja selviytyä haastavista tilanteista ilman sitä. Vaatii enemmän vanhemmalta, mutta uskon sen näkyvän lapsessa koko hänen elämänsä ajan, kun itsetuntoa ei ole riistetty alistamalla aikuisen ylivoimaan. Sitähän se on kun fyysisesti käydään kiinni.

Ei aikuisetkaan saa toisiaan luunapittaa, läpsiä tai tukistaa. Miksi lasta saisi sen enempää? Laiskat vanhemmat tekevät niin koska se on helpompaa ja nopeampaa. Onneksi kuitenkin nykyään rikollista ja lastensuojelu ja poliisi puuttuu siihen jos asia tulee ilmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan tupakkaa, käytän alkoholia ja huumeita, en kierrätä enää, maksan laskuni myöhässä vaikka rahaakin on, kierrän veroja ja pyrin ostamaan ja tekemään aina kaikki pimeänä, käytän mahdollisimman vähän suomalaisia palveluita ja tuotteita, lennän ulkomaille monta kertaa vuodessa, käytän autoa vaikka matkaa olisi alle km..

Vierailija
64/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön makaronilaatikkoa aamupalaksi

Vierailija
65/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin aina vieraista naisista kun meillä on seksiä vaimon kanssa. Ilman fantasioita ei mällit irtoa.

Vierailija
66/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. alle 30v mies

Onko lasun paikka?

Ymmärrätkö mikä on ketjun aihe? Lue otsikko uudestaan, jos unohdit sen.

Vierailija
67/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siivoa kissan hiekkalaatikkoa päivittäin

Vierailija
68/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. alle 30v mies

Kuvittelet tyhmiä.

Siis mitä ihmettä, olen itse tuo kirjoittaja joka sai pienenä yllä mainittua, en tiedä mitä pitäis ajatella nykyajasta.... En oo kyllä koskaan ajatellut, että tuommonen ois jotenkin väärin :D Minkäänlaisia traumoja en tuommosesta koskaan ole saanut :D Voi tätä nykyajan kasvatusta, sen näkee tuolla ulkona kun kuuntelee ja katselee noita jonneja, että kasvatus on vähän sitä ja tätä.

Sinulla ei taida olla omia lapsia.

Minua kasvatettiin luunapeilla ja tukistuksilla. Ennen omia lapsia kuvittelin, että se oli ok ja ei ole traumoja jäänyt, mutta sitten kun omat lapseni olivat pieniä, niin mieleen palautui kaikki ne tukistukset ja koin kokemastani niin suurta vääryyttä, että en mitenkään voisi tukistaa omia pieniä rakkaitani. Hyvin ovat kasvaneet ilman väkivaltaakin, koska on monia muitakin keinoja selviytyä haastavista tilanteista ilman sitä. Vaatii enemmän vanhemmalta, mutta uskon sen näkyvän lapsessa koko hänen elämänsä ajan, kun itsetuntoa ei ole riistetty alistamalla aikuisen ylivoimaan. Sitähän se on kun fyysisesti käydään kiinni.

Ei aikuisetkaan saa toisiaan luunapittaa, läpsiä tai tukistaa. Miksi lasta saisi sen enempää? Laiskat vanhemmat tekevät niin koska se on helpompaa ja nopeampaa. Onneksi kuitenkin nykyään rikollista ja lastensuojelu ja poliisi puuttuu siihen jos asia tulee ilmi.

Käsitätkö mikä tämän ketjun idea on? Mene muualle paasaamaan pitkiä paasauksiasi. En viitsinyt lukea pupellustasi alkua pidemmälle, koska se ei kuulu tähän ketjuun.

Vierailija
69/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelen finnejä

Vierailija
70/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan korvia topsipuikolla

Pissaan suihkussa

En kierrätä koska pitäs roudata jonnekin hevonkuuseen

Syön makeaa ja leivonnaisia vaikka ylipainoa ja diabetes

Syön surutta lihaa ja muita ei niin ekologisia ruokia. Kasvissyönti on p:sä

Vierailija
71/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan lavuaariin

Vierailija
72/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puren kynnet lyhyeksi :( Varpaankynnet sentään leikkaan.

Vierailija
73/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelen finnejä, en lajittele roskia, en harrasta liikuntaa.

Vierailija
74/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötän pilttejä vauvalle. 😱

Vierailija
75/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen punaisia päin, ylitän tien vaikkei ole suojatietä (varon kuitenkin liikennettä). En jaksa lajitella kaikkea, päästän ruokaa vanhentumaan, ostan pakattuja hedelmiä (joista aina osa homeessa), pyyhin pölyt harvoin, syön joskus lihaa ja ostan liikaa vaatteita ja meikkejä.

Vierailija
76/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lajittele biojätettä.

Sama täällä. Hieno biojäteastia aktiivihiilisuodattimineen löytyy kyllä, mutta hankin sen vain silmänlumeeksi rasittavien ilmastonatsiystävien takia.

Vierailija
77/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sokeria (voi kauhistus).

Vierailija
78/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lajittele biojätettä.

Sama täällä. Hieno biojäteastia aktiivihiilisuodattimineen löytyy kyllä, mutta hankin sen vain silmänlumeeksi rasittavien ilmastonatsiystävien takia.

Minulla on 70-livun asunto, jossa 70-luvun varustus: roskis keittiössä, eteisessä pudsi lehdille ja toinen kierrätyspulloille. Ihan kuten lapsuudessani. Enempää en edes yritä.

Vierailija
79/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän laittomia päihteitä

Vierailija
80/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholia, syön sokeria ja roskaruokaa, putsaan korvat vanupuikolla, revin kuivaa ihoa huulista, ajan joskus ylinopeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän