Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, vaikkei "saisi"?

Vierailija
25.08.2019 |

Itse puhdistan vastakin korvani vanupuikoilla. Millä sitten?
Kynnet pitäisi viilata, ei leikata. Juu ei onnistu symmetrisesti, ja kasvavat leikkurin jäljiltä ihan hyvin.
Kulmakarvatkin kärsivät saksilla muotoilusta. Ehkä omani tekevät poikkeuksen.

Kommentit (238)

Vierailija
41/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukistan lasta, kun kiukuttelee.

Itse sain pienenä luunappia ohtaan, tukistamista, remmiä ja ihan normaali aikuinen minusta kasvoi, hyvä, että vanhemmat opetti rajoja <3 Kiitollinen siitä.

t. alle 30v mies

Et ole kovinkaan normaali aikuinen, jos väkivalta lasta kohtaan on mielestäsi ok.

No sittenhän tuo sopii tähän ketjuun. Vai mitä...

Vierailija
42/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin putsaan omat ja lasten korvat vanupuikolla. En ymmärrä, miten voisi olla putsaamatta.

Terve korva tuottaa vaikkua vain sen verran, että se suojaa korvaa sisältä. Sitä ei pidä mennä sorkkimaan. 

Mutta sitten kun sorkkii, se on viesti korvalle, että suojausta tarvitaan lisää. Tästä kierre, jossa ei voi päivääkään voi olla putsaamatta ilman, että vaikuu näkyy ihan ulkopuolisellekin. 

Pahimmassa tapauksessa kuulo alenee ja lääkäri joutuu puhdistamaan korvat huuhtelulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukistan lasta, kun kiukuttelee.

Miksi hän kiukuttelee? Miten tuo auttaa?

Laki kielsi tuon jo 35 v sitten.

Mieti jos esim. pomosi tekisi saman, kun olet töissä eri mieltä.

Mistä tuo eri mieltä tuli?

Sen sijaan, jos heittäisin hiekkaa työkaverin silmille, rikkoisin tahallani pomon auton, tai piirtelisin työpaikan seiniin lukuisista kielloista huolimatta, pomolle saattaisi tulla mieleen tukistaa. Todennäköisesti se kuitenkin soittaisi vartijat "tukistamaan".

En ota kantaa tukistamisen oikeutukseen, mutta tuo "eri mieltä" on vähän kulunut olkinukke. Minun lapsuudessani lapsia sai tukistaa, mutta ei tullut vastaan kavereita, joita olisi tukistettu, jos he olivat eri mieltä. Pahanteosta kyllä tukistettiin.

Vierailija
44/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan maksullista seksiseuraa parisuhteiden väleissä.

Vierailija
45/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lajittele roskia ja poltan kannabista. Siinäpä varmaan nuo suurimmat synnit. :D

Vierailija
46/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön silloin tällöin karkkipussista salmiakki- tai lakukarkin, vaikka olen raskaana.

Vierailija
47/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan pilveä silloin tällöin.

Vierailija
48/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joskus salaa kuvia naisten pepuista, vaikka eipä tuota ole missään laissa kielletty.

Vierailija
49/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioin miespuolisten työkavereiden käsiä ja mietin osaavatko koskettaa naista oikein niillä käsillään.

Vierailija
50/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään luonnosta suippumadonlakkeja

Vierailija
51/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan pyörällä tai kävelen päin punaisia jos katson ettei siitä ole muille vaaraa. Ajan myös jalkakäytävällä tilanteen mukaan.

Vierailija
52/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioin liki jokaisen vastakkaista sukupuolta olevan vastaantulijan kiinnostavuutta seksuaalisessa mielessä. Vilkuilen kriittiset paikat kehosta. Työkaverit, lasten kavereiden vanhemmat, naapurit yms.

Vierailija
53/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan lasin viiniä joka ilta. Vain yhden kylläkin. En lajittele roskia. Pidän maamme täyttämistä ulkkiksilla huonona asiana. Joistakin kansanryhmistä ajettelen ra sis ti ses ti.

Vierailija
54/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon liian myöhään av:ta selaten, sitten alkaa väsyttää ja menen puhelimen kanssa sänkyyn. Valot jää päälle, hampaat ja kasvot pesemättä, päivävaatteet päälle ja herään varhaisin aamulla siihen kun valot häiritsevät untani ja olen nukkunut puhelin pään vieressä, mikä on erittäin huono.

Vierailija
55/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan joskus salaa kuvia naisten pepuista, vaikka eipä tuota ole missään laissa kielletty.

Minäkin harrastin yhteen aikaan naisten salakuvaamista kaupungilla.

Vierailija
56/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan pyörää ilman pyöräilykypärää

57/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt lakritsia ja salmiakkia lähes viikottain läpi raskauden

Vierailija
58/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsaan minäkin korvani vanupuikoilla. Suihkeet saavat korvani vain lukkoon.

Poltan tupakkaa, vaikka se varsinkin minun kohdallani on typerää veritulppariskin takia (suvussa veritulppaa ja minipillerit ehkäisynä). Olen kyllä saanut vähennettyä hyvin ja lähiaikoina lopetan kokonaan.

Vierailija
59/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan tupikkia varsinkin töissä ollessa.

Pesen kasvot saippualla enkä meikinpoistoaineella.

Pissaan suihkuun.

Laitan tissivakokuvia nettiin.

Syön suklaata joka päivä.

Juon ES energiajuomia jotka sisältää ties mitä terveyslisäaineita.

Mulkoilen ihmisiä kauppakeskuksessa.

En käytä yleensä hammaskalvoja öisin vaikka hampaani on oikaistu hiljan ja niitä pitäisi käyttää.

Vierailija
60/238 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoilen muiden ostoksia ja arvostelen niitä mielessäni. Esimerkiksi on huvittava yhtälö, kuinka usein kuukautissiteiden kanssa samalla hihnalla on suklaata :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän