Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurojackpottivoitto ei tee miljonääriä

Vierailija
24.08.2019 |

Siihen nimikkeeseen pitää olla MONTA miljoonaa. Nuo on äkkiä kulutettu.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona riittää jotta on miljonääri. Edes hetken.

Vierailija
2/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat nyt monimiljonääriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se nyt köyhää riipii.

Vierailija
4/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,8 miljoonaa ei järkevä rahankäyttäjä saa tuhlattua ikinä, ja jälkipolvillekin jäisi jopa enemmän kuin tuo 1,8 miljoonaa.

Typerä toki saa hassattua tuon hetkessä.

Vierailija
5/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riivi. Enkä tarvitse lottopottia, sellanen on jo. Ja onhan se ihan kiva.

Vierailija
6/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias ja voisin jäädä ”eläkkeelle” jos saisin tuon summan.

Vierailija
7/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 miljoonaa on monta miljoonaa.

Vierailija
8/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka olisi miltsikin löysää rahulia, ja sen sijoittaisi edes alkeellisesti, niin voisi elellä pelkillä koroilla ja osingoilla mukavasti elämänsä loppuun asti. Toki mitään miljoonahuviloita ei voisi shoppailla joka vuosi, mutta pienellä säästäväisyydellä tai velkavivulla sekin onnistuisi.

Vierailija
9/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 miljoonaa on monta miljoonaa.

Tässä viitataan siihen, että potti meni 50 kimpalle, eli kukin saa vajaan pari milliä.

Vierailija
10/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivisella ~4% tuotto-odotuksella tuostakin summasta saisi about 40K€ vuodessa käteen, ja  voi ihan rauhassa heittäytyä täysin kohtuullisesti toimeentulevaksi vapaaherraksi kunhan ei lähde liikaa keulimaan noilla masseillaan tai tekemään typeriä sijoituksia.

Vierailija
11/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,8 miljoonaa ei järkevä rahankäyttäjä saa tuhlattua ikinä, ja jälkipolvillekin jäisi jopa enemmän kuin tuo 1,8 miljoonaa.

Typerä toki saa hassattua tuon hetkessä.

Mitäs typerää siinä on? :D

Vierailija
12/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ihan tarpeeksi. Voitto-osuus 50 osaan tekee reippaasti yli 1,5 miljoonaa ja jo sillä summalla elää 30 vuotta satanen päivässä -tuhlauksella. 30 vuoden jälkeen jää vielä reilu tonni kuussa eläkepäiville, 1066 euroa kuussa 30 vuodeksi. Niin mä sen eläisin. 

Vierailija
13/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, ihan tarpeeksi. Voitto-osuus 50 osaan tekee reippaasti yli 1,5 miljoonaa ja jo sillä summalla elää 30 vuotta satanen päivässä -tuhlauksella. 30 vuoden jälkeen jää vielä reilu tonni kuussa eläkepäiville, 1066 euroa kuussa 30 vuodeksi. Niin mä sen eläisin. 

eli sinäkin olisit typerä. Pääomaan ei tarvitsisi koskea jos älyää sijoittaa ja eläisi jopa leveämmin kuin sinä eläisi pelkillä tuotoilla.

Vierailija
14/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa se on nyt ajatella niitä järkevästi käytettäväksi, kun sinulla ei niitä rahoja ole, mutta jos saisitkin ne rahat, niin olisiko maltti enää yhtä hyvin tallella?

Vierailija
15/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli sinäkin olisit typerä. Pääomaan ei tarvitsisi koskea jos älyää sijoittaa ja eläisi jopa leveämmin kuin sinä eläisi pelkillä tuotoilla.

Haista pitkä paska. Mieluummin eläisin huoletonta elämää miettimättä mitään ja sijoittaisin niitä voittorahoja esim. suomalaisten yrittäjien tuotteisiin ja palveluihin ja tukisin sen kautta suomalaista hyvinvointia. Tuolla kolmellasadallatonnilla ostaisin kivan kämpän. Penniäkään en pistäisi mihinkään muualta tulleiden tukemiseen. 

Vierailija
16/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa se on nyt ajatella niitä järkevästi käytettäväksi, kun sinulla ei niitä rahoja ole, mutta jos saisitkin ne rahat, niin olisiko maltti enää yhtä hyvin tallella?

Mitä järkevää käyttöä on jättää pääoma tilille 30 vuodeksi inflaation armoille ja sitte kuvitella pärjäävänsä 1000 eurolla eli noin 560 euroa nykyrahassa.. (2% diskonttokorolla laskettuna) kun vaihtoehtona olisi leveämpi elämä koko aikana pelkästään tuottoja käyttämällä, koskematta pääomaan. 

Vierailija
17/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajat ovat eläkeläisiä. Toinen jalka haudassa, ei yhtään mitään kadehdittavaa. Näin näen mä sen.

Vierailija
18/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti, koska olen elänyt onnellista elämää, käynyt pohjalla ja nyt on sellainen seesteinen vaihe - ei velkoja, mutta vain vaihtelevasti töitä. Oppirahat maksettu elämää eläneenä.

Vierailija
19/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista pitkä paska. Mieluummin eläisin huoletonta elämää miettimättä mitään ja sijoittaisin niitä voittorahoja esim. suomalaisten yrittäjien tuotteisiin ja palveluihin ja tukisin sen kautta suomalaista hyvinvointia. Tuolla kolmellasadallatonnilla ostaisin kivan kämpän. Penniäkään en pistäisi mihinkään muualta tulleiden tukemiseen. 

Olet elävä todiste suomalaisten taloudellisesta osaamattomuudesta ja täydellinen esimerkki miksi suomalaiset ovat niin köyhiä.

Vierailija
20/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ok-talon ja auton. Puoli miljoonaa menisi niihin.

Ok-talon tiedän jo minkä ostaisin.

Mulle tuo summa olisi ok. Olen 54v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi