Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria
Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.
Kommentit (1999)
En uskalla käydä esim Subwayssa, koska en tiedä miten siellä toimitaan. En ole koskaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynyt Subwayssa enkä haluakaan käydä. Jotenkin pelkään, etten osaa sanoa mitä haluan enkä vaikka joistain kastikkeistakaan edes tiedä mitä ne ovat. Ja ihan varmastihan maailma siis kaatuisi, jos tilaisin pahaa kastiketta tai oudot täytteet...
Menin ja sanoin että olen ensi kertaa mutta eivät osanneet neuvoa asiakasta. Oli Ristikon Subi.
Vierailija kirjoitti:
minä en uskalla sulattaa jääkaappi pakastinta, koska en ymmärrä mistä se vesi tulee :D joo kyllä olen idiootti mutta olen onnistunut aiheuttamaan vesi vahingon tämän takia kerroin kyllä etten osaa vuokran antajalle ja hän neuvoi laitoin pyyhkeitä silti meni vedet naapuriin.
sen jälkeen en ole koskaan enää uskaltanut sulattaa jääkaappia.
seuraavalla kerralla, kun muutin laitoin toisen ihmisen ( jonka piti osata) tekemään sen ja silti tuli vesivahinko, eli ei ilmeisesti muutkaan osaa.
kauheaa nyt minun jääkaapissa on jäätä mutten uskalla sulattaa, kun minulla on niin huono tuuri näiden jääkaappien kanssa.
Irrota se seinästä ja kanna kylppäriin sulatuksen ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynyt Subwayssa enkä haluakaan käydä. Jotenkin pelkään, etten osaa sanoa mitä haluan enkä vaikka joistain kastikkeistakaan edes tiedä mitä ne ovat. Ja ihan varmastihan maailma siis kaatuisi, jos tilaisin pahaa kastiketta tai oudot täytteet...
Menin ja sanoin että olen ensi kertaa mutta eivät osanneet neuvoa asiakasta. Oli Ristikon Subi.
Kirjoitin juuri tähän ketjuun, että en uskalla käydä ekaa kertaa Subwayssa.
Miten he eivät osanneet neuvoa? Saitko ostettua kuitenkin jotain? Tekikö ne sulle vääränlaisen leivän?
En melkeen mitään ainakaan muitten nenän edessä. Aina ollut kaikki vaikeampaa mitä muilla. Normaali elämän askareetkin teen omalla tavalla. T.Nepsyongelmainen
Näyttivät konetta jolla tilataan. En mennyt siihen. Pyysin et ihan minkälainen sämpylä vain.
Mä en uskalla ostaa kauppojen palvelutiskeiltä esim kanaa tai jotain ateriaa. Pelkään sanovani jotain noloa tai että myyjä ei huomaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä en uskalla sulattaa jääkaappi pakastinta, koska en ymmärrä mistä se vesi tulee :D joo kyllä olen idiootti mutta olen onnistunut aiheuttamaan vesi vahingon tämän takia kerroin kyllä etten osaa vuokran antajalle ja hän neuvoi laitoin pyyhkeitä silti meni vedet naapuriin.
sen jälkeen en ole koskaan enää uskaltanut sulattaa jääkaappia.
seuraavalla kerralla, kun muutin laitoin toisen ihmisen ( jonka piti osata) tekemään sen ja silti tuli vesivahinko, eli ei ilmeisesti muutkaan osaa.
kauheaa nyt minun jääkaapissa on jäätä mutten uskalla sulattaa, kun minulla on niin huono tuuri näiden jääkaappien kanssa.
Irrota se seinästä ja kanna kylppäriin sulatuksen ajaksi.
kerro miten 40 kg tytön heipukka kantaa itseään kaksi kertaa pidemmän ja 100kg painoisen jääkaappi pakastimen yksin pieneen vessaan. en ole mikään muurahainen XD
En voi mennä kukkakaupasta kysymään myydäänkö siellä vihtoja/vastoja. Haluaisin kerrostalon asuntoon juhannuksen tuoksua. (saisikohan joltain torilta)
Vierailija kirjoitti:
En melkeen mitään ainakaan muitten nenän edessä. Aina ollut kaikki vaikeampaa mitä muilla. Normaali elämän askareetkin teen omalla tavalla. T.Nepsyongelmainen
mulla autistina on outoa se etten voi yskiä enkä aivastaa toisten kuullen enkä käydä vessassa enkä syödä jos joku näkee.
ihmettelen miten muut ei pysty hallitsemaan heidän yskää ja aivastelua ja ne tulee muille " yllättäen" ei minulle tule. estän ne toisten läsnä ollessa jopa ulkona
Vierailija kirjoitti:
En voi mennä kukkakaupasta kysymään myydäänkö siellä vihtoja/vastoja. Haluaisin kerrostalon asuntoon juhannuksen tuoksua. (saisikohan joltain torilta)
ihan kaupasta saa niitä koivun hajuisia tippoja laita pari tippaa veteen ja pöydälle, esim ikkuna laudalle.
ne on sauna tuoksuja löytyy sauna osastolta.
ei kukka kaupassa kai myydä vastoja.
En kehtaa käyttää crocseja vaikka omistan sellaiset (halpikset) ja ne on mukavimmat kengät mitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä en uskalla sulattaa jääkaappi pakastinta, koska en ymmärrä mistä se vesi tulee :D joo kyllä olen idiootti mutta olen onnistunut aiheuttamaan vesi vahingon tämän takia kerroin kyllä etten osaa vuokran antajalle ja hän neuvoi laitoin pyyhkeitä silti meni vedet naapuriin.
sen jälkeen en ole koskaan enää uskaltanut sulattaa jääkaappia.
seuraavalla kerralla, kun muutin laitoin toisen ihmisen ( jonka piti osata) tekemään sen ja silti tuli vesivahinko, eli ei ilmeisesti muutkaan osaa.
kauheaa nyt minun jääkaapissa on jäätä mutten uskalla sulattaa, kun minulla on niin huono tuuri näiden jääkaappien kanssa.
Irrota se seinästä ja kanna kylppäriin sulatuksen ajaksi.
kerro miten 40 kg tytön heipukka kantaa itseään kaksi kertaa pidemmän ja 100kg painoisen jääkaappi pakastimen yksin pieneen vessaan. en ole mikään muurahainen XD
Mulla on nokkakärryt tuollaisia tilanteita varten.
T: toinen rimpula
Pyydä kaksi kanankoipea tai muussia ja lihapullakastiketta. Voivat kysyä minkä kokoiseen rasiaan laitetaan. Pieni, iso vai keskikokoinen. Voivat kysyä vielä saako kastikkeen ja lihapullat laittaa samaan rasiaan kuin muussin. Itse otan muussin eri rasiaan. Pyydä pätkä mustaa makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi mennä kukkakaupasta kysymään myydäänkö siellä vihtoja/vastoja. Haluaisin kerrostalon asuntoon juhannuksen tuoksua. (saisikohan joltain torilta)
ihan kaupasta saa niitä koivun hajuisia tippoja laita pari tippaa veteen ja pöydälle, esim ikkuna laudalle.
ne on sauna tuoksuja löytyy sauna osastolta.
ei kukka kaupassa kai myydä vastoja.
Kiitos vinkistä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En melkeen mitään ainakaan muitten nenän edessä. Aina ollut kaikki vaikeampaa mitä muilla. Normaali elämän askareetkin teen omalla tavalla. T.Nepsyongelmainen
mulla autistina on outoa se etten voi yskiä enkä aivastaa toisten kuullen enkä käydä vessassa enkä syödä jos joku näkee.
ihmettelen miten muut ei pysty hallitsemaan heidän yskää ja aivastelua ja ne tulee muille " yllättäen" ei minulle tule. estän ne toisten läsnä ollessa jopa ulkona
Itsellä suurimmaksi osaksi johtuu siitä kun pitää yrittää olla niin sanotusti normaali muitten ympäröimänä. Hirveä tarkkailu itseäni kohtaan että mitä teen. Joskusbkuullut että ole oma itsesi. Sitten kun olen ollut niin ole saanutkaan olla. Kun se on sitten häiritsevää ja ihmiset ei halua kuulla edes totuutta mitä mieltä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En melkeen mitään ainakaan muitten nenän edessä. Aina ollut kaikki vaikeampaa mitä muilla. Normaali elämän askareetkin teen omalla tavalla. T.Nepsyongelmainen
mulla autistina on outoa se etten voi yskiä enkä aivastaa toisten kuullen enkä käydä vessassa enkä syödä jos joku näkee.
ihmettelen miten muut ei pysty hallitsemaan heidän yskää ja aivastelua ja ne tulee muille " yllättäen" ei minulle tule. estän ne toisten läsnä ollessa jopa ulkona
Itsellä suurimmaksi osaksi johtuu siitä kun pitää yrittää olla niin sanotusti normaali muitten ympäröimänä. Hirveä tarkkailu itseäni kohtaan että mitä teen. Joskusbkuullut että ole oma itsesi. Sitten kun olen ollut niin ole saanutkaan olla. Kun se on sitten häiritsevää ja ihmiset ei halua kuulla edes totuutta mitä mieltä olen.
Ymmärrän sua oikein hyvin.
En osaa uida enkä tanssia paritansseja. Lapsena kuivalla seudulla ei ollut luonnonvesiä, eikä muutkaan lapset osanneet uida. Yläasteella vietiin uimahalliin, missä kerran liukastuin altaassa ja painuin pinnan alle. En päässyt heti ylös ja kun pääsin sain sanottua hiljaa "apua", mutta kukaan ei kuullut koska allas oli täynnä. Sen jälkeen olen kammonnut vettä, enkä halunnut mihinkään uimakouluunkaan. Tansseja yritettiin opettaa yläasteella. En tuntenut minkäänlaista luontaista rytmiä tai liikehdintätapaa niihin musiikkikappaleihin. Opettaja otti silmätikukseen ja piti kaikkien edessä vääntää hänen kanssaan. Ensin opettajaa nauratti sitten hän hermostui toivottomuuteeni ja lopetti tuhahdellen homman kesken. No, elettiin jo rockbändien ja" jytäämisen" aikaa, eikä Hurriganesin keikoilla mitään valssiaskelia tarvittukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi mennä kukkakaupasta kysymään myydäänkö siellä vihtoja/vastoja. Haluaisin kerrostalon asuntoon juhannuksen tuoksua. (saisikohan joltain torilta)
ihan kaupasta saa niitä koivun hajuisia tippoja laita pari tippaa veteen ja pöydälle, esim ikkuna laudalle.
ne on sauna tuoksuja löytyy sauna osastolta.
ei kukka kaupassa kai myydä vastoja.
Kiitos vinkistä:)
Pakastettuja vastoja myytiin joskus marketeissa, ainakin joulusaunaan. Nyt eikös metsästä saa?
minä en uskalla sulattaa jääkaappi pakastinta, koska en ymmärrä mistä se vesi tulee :D joo kyllä olen idiootti mutta olen onnistunut aiheuttamaan vesi vahingon tämän takia kerroin kyllä etten osaa vuokran antajalle ja hän neuvoi laitoin pyyhkeitä silti meni vedet naapuriin.
sen jälkeen en ole koskaan enää uskaltanut sulattaa jääkaappia.
seuraavalla kerralla, kun muutin laitoin toisen ihmisen ( jonka piti osata) tekemään sen ja silti tuli vesivahinko, eli ei ilmeisesti muutkaan osaa.
kauheaa nyt minun jääkaapissa on jäätä mutten uskalla sulattaa, kun minulla on niin huono tuuri näiden jääkaappien kanssa.