Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1999)

Vierailija
1901/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en uskalla sulattaa jääkaappi pakastinta, koska en ymmärrä mistä se vesi tulee :D joo kyllä olen idiootti mutta olen onnistunut aiheuttamaan vesi vahingon tämän takia kerroin kyllä etten osaa vuokran antajalle ja hän neuvoi laitoin pyyhkeitä silti meni vedet naapuriin. 

sen jälkeen en ole koskaan enää uskaltanut sulattaa jääkaappia.

seuraavalla kerralla, kun muutin laitoin toisen ihmisen ( jonka piti osata) tekemään sen ja silti tuli vesivahinko, eli ei ilmeisesti muutkaan osaa.

 

kauheaa nyt minun jääkaapissa on jäätä mutten uskalla sulattaa, kun minulla on niin huono tuuri näiden jääkaappien kanssa.

Vierailija
1902/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla käydä esim Subwayssa, koska en tiedä miten siellä toimitaan. En ole koskaan käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käynyt Subwayssa enkä haluakaan käydä. Jotenkin pelkään, etten osaa sanoa mitä haluan enkä vaikka joistain kastikkeistakaan edes tiedä mitä ne ovat. Ja ihan varmastihan maailma siis kaatuisi, jos tilaisin pahaa kastiketta tai oudot täytteet...

Menin ja sanoin että olen ensi kertaa mutta eivät osanneet neuvoa asiakasta. Oli Ristikon Subi.

Vierailija
1904/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä en uskalla sulattaa jääkaappi pakastinta, koska en ymmärrä mistä se vesi tulee :D joo kyllä olen idiootti mutta olen onnistunut aiheuttamaan vesi vahingon tämän takia kerroin kyllä etten osaa vuokran antajalle ja hän neuvoi laitoin pyyhkeitä silti meni vedet naapuriin. 

sen jälkeen en ole koskaan enää uskaltanut sulattaa jääkaappia.

seuraavalla kerralla, kun muutin laitoin toisen ihmisen ( jonka piti osata) tekemään sen ja silti tuli vesivahinko, eli ei ilmeisesti muutkaan osaa.

 

kauheaa nyt minun jääkaapissa on jäätä mutten uskalla sulattaa, kun minulla on niin huono tuuri näiden jääkaappien kanssa.

Irrota se seinästä ja kanna kylppäriin sulatuksen ajaksi.

Vierailija
1905/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käynyt Subwayssa enkä haluakaan käydä. Jotenkin pelkään, etten osaa sanoa mitä haluan enkä vaikka joistain kastikkeistakaan edes tiedä mitä ne ovat. Ja ihan varmastihan maailma siis kaatuisi, jos tilaisin pahaa kastiketta tai oudot täytteet...

Menin ja sanoin että olen ensi kertaa mutta eivät osanneet neuvoa asiakasta. Oli Ristikon Subi.

Kirjoitin juuri tähän ketjuun, että en uskalla käydä ekaa kertaa Subwayssa.

Miten he eivät osanneet neuvoa? Saitko ostettua kuitenkin jotain? Tekikö ne sulle vääränlaisen leivän?

Vierailija
1906/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En melkeen mitään ainakaan muitten nenän edessä. Aina ollut kaikki vaikeampaa mitä muilla. Normaali elämän askareetkin teen omalla tavalla. T.Nepsyongelmainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1907/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttivät konetta jolla tilataan. En mennyt siihen.  Pyysin et ihan minkälainen sämpylä vain.

Vierailija
1908/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla ostaa kauppojen palvelutiskeiltä esim kanaa tai jotain ateriaa. Pelkään sanovani jotain noloa tai että myyjä ei huomaa mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1909/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä en uskalla sulattaa jääkaappi pakastinta, koska en ymmärrä mistä se vesi tulee :D joo kyllä olen idiootti mutta olen onnistunut aiheuttamaan vesi vahingon tämän takia kerroin kyllä etten osaa vuokran antajalle ja hän neuvoi laitoin pyyhkeitä silti meni vedet naapuriin. 

sen jälkeen en ole koskaan enää uskaltanut sulattaa jääkaappia.

seuraavalla kerralla, kun muutin laitoin toisen ihmisen ( jonka piti osata) tekemään sen ja silti tuli vesivahinko, eli ei ilmeisesti muutkaan osaa.

 

kauheaa nyt minun jääkaapissa on jäätä mutten uskalla sulattaa, kun minulla on niin huono tuuri näiden jääkaappien kanssa.

Irrota se seinästä ja kanna kylppäriin sulatuksen ajaksi.

kerro miten 40 kg tytön heipukka kantaa itseään kaksi kertaa pidemmän ja 100kg painoisen jääkaappi pakastimen yksin pieneen  vessaan. en ole mikään muurahainen XD

Vierailija
1910/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä kukkakaupasta kysymään myydäänkö siellä vihtoja/vastoja. Haluaisin kerrostalon asuntoon juhannuksen tuoksua. (saisikohan joltain torilta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1911/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En melkeen mitään ainakaan muitten nenän edessä. Aina ollut kaikki vaikeampaa mitä muilla. Normaali elämän askareetkin teen omalla tavalla. T.Nepsyongelmainen

mulla autistina on outoa se etten voi yskiä enkä aivastaa toisten kuullen enkä käydä vessassa enkä syödä jos joku näkee. 

ihmettelen miten muut ei pysty hallitsemaan heidän yskää ja aivastelua ja ne tulee muille " yllättäen" ei minulle tule. estän ne toisten läsnä ollessa jopa ulkona

Vierailija
1912/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi mennä kukkakaupasta kysymään myydäänkö siellä vihtoja/vastoja. Haluaisin kerrostalon asuntoon juhannuksen tuoksua. (saisikohan joltain torilta)

ihan kaupasta saa niitä koivun hajuisia tippoja laita pari tippaa veteen ja pöydälle, esim ikkuna laudalle. 

ne on sauna tuoksuja löytyy sauna osastolta.

ei kukka kaupassa kai myydä vastoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1913/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa käyttää crocseja vaikka omistan sellaiset (halpikset) ja ne on mukavimmat kengät mitä tiedän.

Vierailija
1914/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä en uskalla sulattaa jääkaappi pakastinta, koska en ymmärrä mistä se vesi tulee :D joo kyllä olen idiootti mutta olen onnistunut aiheuttamaan vesi vahingon tämän takia kerroin kyllä etten osaa vuokran antajalle ja hän neuvoi laitoin pyyhkeitä silti meni vedet naapuriin. 

sen jälkeen en ole koskaan enää uskaltanut sulattaa jääkaappia.

seuraavalla kerralla, kun muutin laitoin toisen ihmisen ( jonka piti osata) tekemään sen ja silti tuli vesivahinko, eli ei ilmeisesti muutkaan osaa.

 

kauheaa nyt minun jääkaapissa on jäätä mutten uskalla sulattaa, kun minulla on niin huono tuuri näiden jääkaappien kanssa.

Irrota se seinästä ja kanna kylppäriin sulatuksen ajaksi.

kerro miten 40 kg tytön heipukka kantaa itseään kaksi kertaa pidemmän ja 100kg painoisen jääkaappi pakastimen yksin pieneen  vessaan. en ole mikään muurahainen XD

Mulla on nokkakärryt tuollaisia tilanteita varten.

T: toinen rimpula

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1915/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kaksi kanankoipea tai muussia ja lihapullakastiketta. Voivat kysyä minkä kokoiseen rasiaan laitetaan. Pieni, iso vai keskikokoinen. Voivat kysyä vielä saako kastikkeen ja lihapullat laittaa samaan rasiaan kuin muussin. Itse otan muussin eri rasiaan. Pyydä pätkä mustaa makkaraa.

Vierailija
1916/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi mennä kukkakaupasta kysymään myydäänkö siellä vihtoja/vastoja. Haluaisin kerrostalon asuntoon juhannuksen tuoksua. (saisikohan joltain torilta)

ihan kaupasta saa niitä koivun hajuisia tippoja laita pari tippaa veteen ja pöydälle, esim ikkuna laudalle. 

ne on sauna tuoksuja löytyy sauna osastolta.

ei kukka kaupassa kai myydä vastoja.

Kiitos vinkistä:)

Vierailija
1917/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En melkeen mitään ainakaan muitten nenän edessä. Aina ollut kaikki vaikeampaa mitä muilla. Normaali elämän askareetkin teen omalla tavalla. T.Nepsyongelmainen

mulla autistina on outoa se etten voi yskiä enkä aivastaa toisten kuullen enkä käydä vessassa enkä syödä jos joku näkee. 

ihmettelen miten muut ei pysty hallitsemaan heidän yskää ja aivastelua ja ne tulee muille " yllättäen" ei minulle tule. estän ne toisten läsnä ollessa jopa ulkona

Itsellä suurimmaksi osaksi johtuu siitä kun pitää yrittää olla niin sanotusti normaali muitten ympäröimänä. Hirveä tarkkailu itseäni kohtaan että mitä teen. Joskusbkuullut että ole oma itsesi. Sitten kun olen ollut niin ole saanutkaan olla. Kun se on sitten häiritsevää ja ihmiset ei halua kuulla edes totuutta mitä mieltä olen.

Vierailija
1918/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En melkeen mitään ainakaan muitten nenän edessä. Aina ollut kaikki vaikeampaa mitä muilla. Normaali elämän askareetkin teen omalla tavalla. T.Nepsyongelmainen

mulla autistina on outoa se etten voi yskiä enkä aivastaa toisten kuullen enkä käydä vessassa enkä syödä jos joku näkee. 

ihmettelen miten muut ei pysty hallitsemaan heidän yskää ja aivastelua ja ne tulee muille " yllättäen" ei minulle tule. estän ne toisten läsnä ollessa jopa ulkona

Itsellä suurimmaksi osaksi johtuu siitä kun pitää yrittää olla niin sanotusti normaali muitten ympäröimänä. Hirveä tarkkailu itseäni kohtaan että mitä teen. Joskusbkuullut että ole oma itsesi. Sitten kun olen ollut niin ole saanutkaan olla. Kun se on sitten häiritsevää ja ihmiset ei halua kuulla edes totuutta mitä mieltä olen.

Ymmärrän sua oikein hyvin. 

Vierailija
1919/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa uida enkä tanssia paritansseja. Lapsena kuivalla seudulla ei ollut luonnonvesiä, eikä muutkaan lapset osanneet uida. Yläasteella vietiin uimahalliin, missä kerran liukastuin altaassa ja painuin pinnan alle. En päässyt heti ylös ja kun pääsin sain sanottua hiljaa "apua", mutta kukaan ei kuullut koska allas oli täynnä. Sen jälkeen olen kammonnut vettä, enkä halunnut mihinkään uimakouluunkaan. Tansseja yritettiin opettaa yläasteella. En tuntenut minkäänlaista luontaista rytmiä tai liikehdintätapaa niihin musiikkikappaleihin. Opettaja otti silmätikukseen ja piti kaikkien edessä vääntää hänen kanssaan. Ensin opettajaa nauratti sitten hän hermostui toivottomuuteeni ja lopetti tuhahdellen homman kesken. No, elettiin jo rockbändien ja" jytäämisen" aikaa, eikä Hurriganesin keikoilla mitään valssiaskelia tarvittukaan.

Vierailija
1920/1999 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi mennä kukkakaupasta kysymään myydäänkö siellä vihtoja/vastoja. Haluaisin kerrostalon asuntoon juhannuksen tuoksua. (saisikohan joltain torilta)

ihan kaupasta saa niitä koivun hajuisia tippoja laita pari tippaa veteen ja pöydälle, esim ikkuna laudalle. 

ne on sauna tuoksuja löytyy sauna osastolta.

ei kukka kaupassa kai myydä vastoja.

Kiitos vinkistä:)

Pakastettuja vastoja myytiin joskus marketeissa, ainakin joulusaunaan. Nyt eikös metsästä saa?