Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
1781/1890 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun bussissa aina vain puolella *erseellä penkillä jos olen käytäväpaikalla ja ihan kiinni seinässä jos olen ikkunapaikalla. Pelkään että vieressä istuva ajattelee että olen hirveä läski ja pursuan "hänen puolelleen". Muutenkin aina yritän kaikkialla olla pienempi kuin olen. En siis uskalla olla rennosti missään ja viedä sitä tilaa jonka vien.

Samaistun 1000 %.

Vierailija
1782/1890 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tavallinen  ikivanha puhelin. Haluaisin älypuhelimen mutta en osaa kayttää sellaista, ihan hävettää tämä asia kun kaikilla mummoillakin näyttää olevan älykännykkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/1890 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en osaa tankata, tätä olen yrittänyt opetella, mutta en saa omin voimin edes bensakorkkia auki yms..

Vierailija
1784/1890 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lohduttava ketju. Terveisin se joka ei koskaan  ole hakenut käteistä automaatilta, eikä pysty tankkamaan., vaikka kulkee vain autolla.

Vierailija
1785/1890 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1786/1890 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulje julkisilla, koska en tiedä, miten niissä toimitaan  ja miten aikatauluja luetaan. Kävelen vaikka 15km, mutta julkisiin en astu. Juna on poikkeus.

Vierailija
1787/1890 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö työkaverin tuomaa kakkua, ellei se ole helposti avattavassa ja suljettavassa säilytysastiassa. Jotkut kakkukuvut ovat liian monimutkaisia ja pelkään, että rikon ne.

Vierailija
1788/1890 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla mennä yksin vieraaseen ravintolaan, jos en tiedä etukäteen, pitääkö siellä tilata tiskiltä vai mennä pöytään istumaan. Harmittaa, koska tämän vuoksi käyn vieraassa kaupungissa perus hesessä, vaikka haluaisin testata jotain erilaista.

Vierailija
1789/1890 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla olla sillee ku alapää on niin pieni

Vierailija
1790/1890 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu englantia koskaan. Missään. Muutaman kerran minut on nolattu ja lauserakenteilleni/rallienglannilleni naureskeltu. Se riittää. En koskaan sano sanaakaan englanniksi. Jos joudun johonkin Whatsapp keskusteluun lisäämään englantia, googlaan moneen kertaan ensin, miten sana kirjoitetaan tai lause muodostetaan. 

Vierailija
1791/1890 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla pyytää tyttöystävääni sormettamaan edessäni vaikka hän on aina puhunut siitä

en uskalla runkkaa tyttöystäväni edessä vaikka sen ei olisi pitänyt olla mitään nyyh

taidan joutua vaihtoon

Vierailija
1792/1890 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku vanhus tarjosi kakkua, joka oli silminnähden homeessa. Sanoi, että se on tehty viikko sitten ja ollut kyllä jääkaapissa. No en syönyt, mutta sen jälkeen skeptinen kakkujen suhteen... En tuntenut häntä kunnolla, niin en kehdannut sanoa, että siinä kasvaa sieni.

Vierailija
1793/1890 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju muuten, mutta täytyy kyllä ihmetellä miten puolet ei osaa tankata. Hankala päästä kotoaan, jos vaikka eroaa ja mies on sen aina tehnyt.

Vierailija
1794/1890 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa enkä uskalla enää ajaa polkupyörällä. Jaloista on tullut niin kömpelöt, että satulaan nouseminen ja alas laskeutuminen uhkaa johtaa kaatumiseen. En myöskään osaa nykyisiä pyöräilijää koskevia liikennesääntöjä. Onneksi meilläpäin on ihan hyvä julkinen liikenne.

Vierailija
1795/1890 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa matkustaa ulkomaille. En tiedä, miten siellä lentokentällä pitäisi toimia, tai jossakin rajatarkastuksessa jos maata pitkin menen. Ja mistä sen tietää, ymmärretäänkö jossakin maassa englantia? Miten niitä majoituksia varataan? 

Ja minua pidetään fiksuna ja osaavana ihmisenä...

Vierailija
1796/1890 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut niin, etten kehtaa mennä enää vakituiselle kampaajalleni tai hammaslääkärilleni. Annetaan sitten tukan kasvaa ja syynäytetään suu jollakulla toisella. Jollakin muulla kehtaan kyllä käydä, mutta en vakkarilla.

Vierailija
1797/1890 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaihtaa työpaikkaa. Olen osaava ihminen. Nykyinen rekrytointi, kuten CV, CV-kuva, Linkkariprofiili, suosittelijat. En aidosti tajua, miten muokata CV hakemaani paikkaan yms. 

Surettaa ja suututtaa, että työnhaku on muuttunut tällaiseksi. Miten aitoa osaamista voi saada edes näkyville tällaisessa tyhjänpäiväisessä hömppähaussa?

Vierailija
1798/1890 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi elämäni ensimmäisen kerran myydä asunto, kun perin sellaisen. Varmaan se on ihan tavallinen juttu, mutta vetkuttelen, kun tuntuu ylivoimaisen vaikealta. Ehkä perustan tänne jonkun Asunnon myynti for dummies -ketjun.

Vierailija
1799/1890 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kokeilla skuuttia. Ensinnäkään en tiedä miten ne toimii ja toiseksi luulen olevani niin huono ajamaan niillä, että olen kohta asfaltissa pää halki. En kehtaa harjoitella ensin, kun kaikki skuutit jossain julkisella paikalla.

Jos uskaltaisin, niin haluaisin kypärän päähän. Mutta ei tule pidettyä sellaista mukana ja jos olisi niin kaikki näkisi miten pelkuri olen. En ole koskaan kellään skuuttarilla kypärää nähnyt 

Tässä pitkään luin omahyväisenä muiden pelkoja ja luulin että ei minulla ole mitään, kunnes muistin tämän. 

Mistään ei taida saada skuuttiopetusta. Oletetaan, että kaikki osaa heti?

Vierailija
1800/1890 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tilata ravintola-annoksia kotiin. Yhden kerran yritin, ja se ei koskaan tullut perille. No, säästyypä rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi