Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
1741/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään törmätä naapureihin kun vien roskia. Siksi vien ne aina keskellä yötä. Ja mitä pelättävää siinä tilanteessa on? Ei yhtikäs mitään, tiedän sen. Niin on ihmismieli kummallinen.

Itse toimin samoin, tosin en pelkää naapureita, mutta välttelen silti koska en välitä olla tekemisissä. Onneksi maaseudulla ei montaa naapuria olekaan. Olen vahvasti introvertti enkä muutenkaan ole kovin kiinnostunut olemaan tekemisissä ihmisten kanssa, paitsi ne muutamat ihan lähimmäiset. (Joskus toki nekin osaa rasittaa liiallisella yhteydenpidolla).

Vierailija
1742/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut paljon sekä työasioissa että lomilla, mutta nykyään pelkään lentokenttiä niin paljon etten enää lennä lainkaan. Pääsin eläkkeelle, joten työn takiakaan ei enää tarvitse. Ennen terrorismia ja kaiken mahdollisen automatisointia kaikki oli siedettävää, mutta en jaksa näitä nykypäivän lentokenttäsulkeisia, jotka ovat yhtä pelleilyä nestemäärien, muovipussien, kenkien ja metalliesineiden detektoinnin parissa. Muutenkin olen kuin lammas menossa teuraaksi, ensin jonotetaan, sitten karjaportit avataan sikäli mikäli passikuvan tunnistus onnistuu. Joka paikassa järjetön määrä kiireisiä ihmisiä. Odotustilassa odottaa ostohelvetti ja käsittämättömän hintaiset syötävät ja juotavat. Pelkoni kohdistuu ennenkaikkea siihen, että menetän jossain vaiheessa täysin hermoni, alan huutaa ja vartijat vievät pois.... Näin ei ole tapahtunut, mutta olen ylistressaantunut. Junamatkaa rakastan, ilman kommervenkkejä sisään suoraan keskustassa, maisemien katselua matkalla ja astun junasta keskustassa ilman kilometrien korpivaellusta lentokentällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syntymäpäiväpuhetta.

Vierailija
1744/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli on täynnä lihavia. Sehän on hyvä, että liikkuu ja pitää kunnostaan huolta ja kenties yrittää pudottaa painoakin. Yhteiskunta kiittää.

Vierailija
1745/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe otettiin tänään suomipopilla esiin

Vierailija
1746/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla viedä autoani autopesuun, koska pelkään, että en osaa käyttää pesunmaksulaitettta.

Vierailija
1747/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan ruokaloissa enkä kahviloissa, koska pelkään, että en tiedä miten siellä valitaan ja ostetaan ja maksetaan. Noloa siksi että ikäiseni ihminen ei osaa.

Vierailija
1748/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein keksi onko mitään semmoista, mikä jäisi minulla kokonaan tekemättä tuon takia, mutta moni asia vaatii sopivan mielentilan. Lykkään ja lykkään, kunnes yhtäkkiä teen sen. 

Vieraaseen uimahalliin en voi mennä yksin sen vuoksi, että minulla on huono näkö ilman laseja ja pelkään, etten siksi osaa toimia siellä. Pahin pelko on, että säntään altaalta miesten suihkuihin ja aiheutan nolon tilanteen. 

Piilolinssit päähän. Päälle hyvänlaatuiset uimalasit. Näillä olen mennyt jo 30v. Ottaa sitten vasta pois kokonaan,kun on pukukaapilla. 

Vierailija
1749/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin maistaa tupakkaa mutta en halua kysyä kaverilta tupakkaa koska en osaisi polttaa ja yskittäis varmasti kauheasti.. :D 

Vierailija
1750/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa mennä hammaslääkärille, koska mulla on mielestäni niin likaiset hampaat. En kehtaa tunnustaa hammaslääkärille, että en ole vuosiin käynyt. Mulla on myös hammaslääkärikammo.

Kuljen töissä työpisteelleni muutaman työkaverin ohi ja huomenen sanominen on jotenki vaivaannuttavaa, jos työkaveri keskittyneesti tekee jotain hommaa. En tiedä pitääkö sanoa vai ei. Onko epäkohteliasta vaan kävellä ohi vai moikata ja häiritä toisen työskentelyä?

En tykkää myöskään soitella tuntemattomille. Kauhistus olisi soittaa jonkun työhakemuksen perään ja sitten yrittää kuulostaa vakuuttavalta ja sellaiselta, joka kannattaa palkata.

Minulla meni 8 vuotta hammaslääkärikäyntien välissä. Oikein asiallista kohtelua sain, ja kehoituksen käydä useammin. :) Tsemppasin itseäni ajattelemalla, että ovat varmaan todella iloisia, että vihdoin minäkin tulen sinne

Minulla oli kanssa 8vuotta väliä edellisestä. Sitten rohkaistuin. Tilasin ajan suuhygienistille. Oli onnellinen ,kun olin tilannut ajan viime hetkillä. Melkein oli jo alkanut parodontiitti,irroittamaan hampaita. Kahdella käynnillä saatiin asiat kuntoon. Olin jo luovuttanut hampaideni kanssa ja häpesin keltaisuutta. Nyt kyseinen ammattilainen lähettää automaattisesti uuden ajan. Ja on kehunut,kun olen alkanut hoitamaan itse hampaitani. Se kannustaa hoitamaan entistä paremmin. Elämänlaatu on parantunut huomattavasti. Uskaltaa aukoa suutansa muiden seurassa. Yksityinen ammatinharjoittaja,ja yllättävän edullistakin vielä. Halpa hinta, terveyden kannalta ja myöskin sosiaalisen kanssakäynnin mittareilla mitaten.

Vierailija
1751/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Israelilainen sananlasku sanoo, että joka kysyy on tyhmä hetken. Joka ei kysy pysyy tyhmänä.

Vierailija
1752/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Israelilainen sananlasku sanoo, että joka kysyy on tyhmä hetken. Joka ei kysy pysyy tyhmänä.

Siis tämän piti olla vastaus kommentteihin, joissa kerrottiin pelosta toimia väärin ravintolassa ja neuvosta rohkeasti kysyä kuinka toimitaan.

Vierailija
1753/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa korjata moottoreita, tai muita koneita

Vierailija
1754/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaa seksiä koska pieni miehuus, olisiko 14 cm täydessä "komeudessaan". Olen neitsyt ja tapaillut itseäni hieman vanhempaa yksinhuoltajanaista, enkä tiedä vähäisen seurustelukokemukseni takia ollaanko kavereita vai jotenkin romanttisessa suhteessa. Nainen tuli istumaan syliin viime kerralla, en tiedä onko tuo kaverillinen vai romanttinen ele.

En kyllä uskaltaisi harrastaa edes neitsytnaisen kanssa seksiä, mutta tuo nainen vielä synnyttänyt muutaman lapsen. Olen aika varma, että aiheuttaisin "valtavan" pettymyksen, niin olen ollut vain aina ihan passiivinen naisen koskiessa minuun. Kaverisuhdekin on tosi kiva, harmittelen vain mitä voisin ehkä tehdä, ellen ole tulkinnut täysin väärin, jos olisin hyvin varusteltu.

Tsemppiä!

Uskon et syliin tuleminen on romanttinen ele ja haluaisi edetä kanssasi. Anna mennä ja nauti että olet löytänyt ihmisen joka välittää ja jonka kanssa viihdytte

Ja tiedoksi. Pienempi tulee paljon kovemmaksi ja osuu helposti oikeaan kohtaan.

Paras seksini oli just tuollaista.

Vierailija
1755/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisesti tanssiminen. M55

Osaatko ?

Vierailija
1756/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa väli-ilmansuuntia. En ole vaivautunut koskaan opettelemaan.

Vierailija
1757/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa korjata moottoreita, tai muita koneita

No ei tarvikaan.

Vierailija
1758/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen arka autoilemaan ja vallankin huono parkkeeraamaan autoa. Se rajoittaa elämää tosi paljon. En myöskään osaa tai uskalla tankata autoa. Ärsyttää, kuinka avuton olen.

Vierailija
1759/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentillä ja parkkihalleissa iskee aina paniikki. Pelkään eksyväni, en ymmärrä, minne mennä/ mitä tehdä. 

Vierailija
1760/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetta naiselle johon olen ihastunut, vaikka hän on antanut jo vihreää valoa lähestymiselle. En vain pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi