Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
1621/1890 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xz kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä yhtään mistään yhteissaunajutuista. Jos vaikka työpaikalla suunnitellaan jotain saunailtaa niin kiemurtelen niistä pois. Omaan vallan epäsuhtaisen kropan enkä ilkeä sitä näytellä ja muutenkaan en ymmärrä miksi pitää puolituttujen kanssa ängetä saunaan höpöttämään ja muka hauskaa pitämään. Mieluiten saunon yksin omassa rauhassa.

Tuo ettet "ymmärrä" johtuu varmaan tuosa että häpeät itseäsi noin paljon. Ne jotka tykkäävät porukassa saunoa evät kyttäile kenenkään vartaloita, eivätkä ajattele että kukaan kyttää heitä. 

Muuten hyvä, muttei pidä paikkaansa.

Vaikkei nyt suoraan kytätä, niin ihminen on sellainen laite, että se automaattisesti kiinnittää huomiota muitten vartaloihin saunassa ja niistä tulee erilaisia ajatuksia, joita tosin ei normaali aikuinen sano ääneen.

Jos tutun kanssa saunoo, sitä väkisinkin ajattelee, että kylläpä toinen on lihonut tai ompa iso arpi tms. Mulle tutut tosi usein kehuu, että oompa hyvässä tikissä. Varsinkin kännissä ollessaan.

Jos joku on lihava tai laiha, ei se oo mikään juttu useimmille, mut kyllä ne noteerataan. Ja kotona sitten sanotaan puoliselle että olipas se sellanen tai tällanen. Mutta ei kuitenkaan negalla - uskoisin.[/quote

Hyvä että joku ymmärtää. Ja etenkin naiset huomioivat toistensa kropat. Se vaan on tosiasia. Ääneen ei sanota mitään, mutta...

Naiset monesti kuvittelevat osaavansa lukea toisten ajatuksia. Tämähän ei pidä millään muotoa paikkaansa.

Vierailija
1622/1890 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

appp!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/1890 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa harrastaa seksiä, koska minulla on valkojäkälä. Vältän miesten tapaamistakin, koska tiedän etten voi mennä sänkyyn. Vaikka mieleni tekisi ja olen hyvin yksinäinen

Pakko vastata tähän. Minulla on myös, alkoi nuorena aikuisena. Hankaloittaa sillä tapaa seksin harrastamista, että tulee nirhaumia ja haavaumia herkästi ja toki näkyy alapäässä vaaleina läikkinä. Mutta ei ole kukaan koskaan kommentoinut millään tavalla ikävästi, ja asiasta olen maininnut, jottei meno ole alapäälle liian rajua, koska paraneminen ottaa tietyn ajan aina voidekuureineen. Ja toki siksikin olen maininnut, ettei toinen luule tarttuvaksi, jos ei asiasta tiedä. En tiedä kuin pahasti omasi oireilee, mutta jos vain pystyy niin yhdynnät on sinänsä hyväksi, että pysyy paikat auki. Yleisestikin ihmisillä on yleensä yllättävän paljon empatiakykyä.

Vierailija
1624/1890 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa harrastaa seksiä, koska minulla on valkojäkälä. Vältän miesten tapaamistakin, koska tiedän etten voi mennä sänkyyn. Vaikka mieleni tekisi ja olen hyvin yksinäinen

Pakko vastata tähän. Minulla on myös, alkoi nuorena aikuisena. Hankaloittaa sillä tapaa seksin harrastamista, että tulee nirhaumia ja haavaumia herkästi ja toki näkyy alapäässä vaaleina läikkinä. Mutta ei ole kukaan koskaan kommentoinut millään tavalla ikävästi, ja asiasta olen maininnut, jottei meno ole alapäälle liian rajua, koska paraneminen ottaa tietyn ajan aina voidekuureineen. Ja toki siksikin olen maininnut, ettei toinen luule tarttuvaksi, jos ei asiasta tiedä. En tiedä kuin pahasti omasi oireilee, mutta jos vain pystyy niin yhdynnät on sinänsä hyväksi, että pysyy paikat auki. Yleisestikin ihmisillä on yleensä yllättävän paljon empatiakykyä.

Voi ei, en oo ikinä kuullutkaan valkojäkälästä, mutta kuulostaa kyllä tosi inhottavalta vaivalta. 😳

Vierailija
1625/1890 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkua entisen pomoni päin namaa.

(ehkei tämä nyt kauheen tavallinen asia oo)

Vierailija
1626/1890 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla lähteä yksin lomalle, vaikka siihen olisi erittäin hyvät mahdollisuudet.

Vierailija
1627/1890 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi joku asia nolottaisi? en pidä kanssa ihmisiä minään, joten heillähän se olisi aihetta nolouteen, kun eivät ole mitään. minä osaan kaikkea, mitä elämässä tarvitsee osata. ärsytyksen kohteita taas riittää paljonkin. 

Ja alennuit tänne rahvaan keskelle kultatuolistasi kuitenkin kommentoimaan, koska?

Vierailija
1628/1890 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla on usein niin outoja tapoja maksaa leipomoissa, kahviloissa, pienissä kaupoissa jne että yleensä menen isoon markettiin (sielläkin tosin ahdistaa, jos kassa kysyy jotain mitä en ymmärrä). Esimerkiksi Italiassa leipomossa piti ensin osoittaa tiskiltä mitä haluaa, osata kertoa montako jne (tietystikään englantia ei kukaan ymmärtänyt), sitten kirjoittivat paperilapulle tilauksen, sen kanssa piti mennä erilliselle kassapisteelle ja maksaa ja sitten kuitin kanssa hakemaan tilaus. Koko tapahtumaketjun aikana joka puolelta ohjeistetaan italiaksi, että mitä pitäisi tehdä seuraavaksi, koko ajan äänekkäämmin koska tottakai italiaa osaamaton alkaa ymmärtämään italiaa kun sitä puhutaan kovempaa. Juu ei kiitos uudestaan, yksi kerta riitti.

Öööh, ja mitä olit ajatellut sinne mennessäsi? Että kaikki puhuisivat suomea?

Jos on todella noin outoa, niin paras todella pysyä Suomessa.

Vierailija
1629/1890 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieraista julkisella paikalla tai muiden läsnäollessa.

Laktoosi-intoleranssi kun on niin ilmaa kyllä kertyy ja paljon. Ärtynyt suoli mulle on jo tullut siitä kun liikaa joutunut pidätteleemään ja lisäksi ummetusta kun suoli toki myös venyy ja ei sitten tyhjene kunnolla. 

Kokeilin äskettäin pari kertaa B-rapun touhuja. Aikuinen siis olen mutta en ollut aikaisemmin uskaltanut. Siinä ryppynauha vähän väljeni ja isoimmat paineet pääsee nyt pihalle ja vielä äänettömästi. Mikä helpotus!

On se kyllä aika ihmeellistä, että tällaisia oletettavasti aikuisia ihmisiä ihan oikeasti on olemassa. Siis kommentoijan kaltaisia, jotka tulevat tänne sepustamaan pierukakkajuttujaan. Kai te hei olette jo hoidossa ja lääkkeet kohdillaan?

Vierailija
1630/1890 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä kynnys käyttää kauppojen ja ravintoloiden etukuponkeja ja kampanjalipukkeita (esim. pizza puoleen hintaan). Ei hävetä ajatus että olisin muka köyhä tai pihi, vaan se, että mielessäni myyjä/tarjoilija pettyy, kun saa vähemmän rahaa kassaan. Ja joutuu tekemään lisätyötä alekoodien näyttelyssä jne.

Vierailija
1631/1890 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Näyttelyssä=näpyttelyssä

Vierailija
1632/1890 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla tehdä aloitetta miehille. Pelkään torjuntaa.

Itse en juurikaan uskalla tehdä aloitetta naisille. Ihme, että olen naimisissa ja minua pidetään naistenmiehenä. Annan naisten tehdä aloitteen.

Vierailija
1633/1890 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua käydä missään työporukan saunailloissa tai lenkkiporukan tms.yhteissaunassa, koska häpeän vartaloani. Olen laiha, mutta lähes rinnaton. Uimahallissa voisin käydä jos siellä ei tarvitsisi olla alasti muiden nähtävänä pesutiloissa. Ulkomailla uimahalleissa on yleensä yksityiset suihkukopit, olisipa Suomessakin! 

Vierailija
1634/1890 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa käydä äänestämässä, en ole koskaan käynyt ja nyt  olen jo niin vanha, etten kehtaa enää mennä, kun en tiedä miten siellä toimitaan.

Vierailija
1635/1890 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuoslaskut... ja olen puutarhuri, missä niitä tarvitaan kyllä🤔

Prosenttilaskun kokeilen joillain helpoilla luvuilla:

100 €:stä ale 20% -> tuote maksaa 80€

200:sta 160...

Alennusmyynneissä olen alkuun aina ihan pihalla

Osaan lukea karttaa, vieraassa kaupungissa eksyn miltei aina...

Vierailija
1636/1890 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa peruuttaa autolla, en osaa parkkeerata kahden auton väliin edes etperin, vaikka minulla on ollut ajokortti jo yli 40 vuotta! Inhoan/pelkään ahtaita parkkipaikkoja, joten ajelen vain täällä maalla

Lihavuuden takia Hävettää tehdä työtäni julkisesti, esim pestä kaupan ikkunoita tai porraskäytäviä. Siksi siivoan aamuyöstä jos se on vain mahdollista! Muutenki työskentelen mieluummin yksin!

Vierailija
1637/1890 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestyspaikalla on toimitsijoita, joiden tehdä on neuvoa.

Vierailija
1638/1890 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy uimahallissa koska olen lihava

- - -

Mielestäni kaikki kansalaiset pitäisi pakottaa käymään kolme kertaa uimahallissa ja sen saunassa, niin kuvitelmat oman lihavuuden tai laihuuden erityisyydestä taatusti haihtuisi.

Vierailija
1639/1890 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pyytää vieraita syömään tai edes kahville. Mietin onko huusholli siedettävän siisti, onko kahvi "pahaa", miten asettelen tarjottavat. Joskus on pyydettävä ruokavieraita, ja se on vielä kamalampaa. Olen siis epävarma ja mieluummin en pyydäkkään ketään. Joskus vaan on pakko.

Vierailija
1640/1890 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa mennä salille koska en tiedä osaisiko toimia siellä oikein. En koskaan osallistu saunailtoihin tai käy uimahallissa tai rannalla koska oon läski.

No onneks reippaat kävelyt metsässäkin riittää liikunnaksi, ja paino on lähtenyt hitaasti laskusuuntaan. Rantakuntoon 2035?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän