Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria
Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.
Kommentit (1890)
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa harrastaa seksiä, koska minulla on valkojäkälä. Vältän miesten tapaamistakin, koska tiedän etten voi mennä sänkyyn. Vaikka mieleni tekisi ja olen hyvin yksinäinen
Pakko vastata tähän. Minulla on myös, alkoi nuorena aikuisena. Hankaloittaa sillä tapaa seksin harrastamista, että tulee nirhaumia ja haavaumia herkästi ja toki näkyy alapäässä vaaleina läikkinä. Mutta ei ole kukaan koskaan kommentoinut millään tavalla ikävästi, ja asiasta olen maininnut, jottei meno ole alapäälle liian rajua, koska paraneminen ottaa tietyn ajan aina voidekuureineen. Ja toki siksikin olen maininnut, ettei toinen luule tarttuvaksi, jos ei asiasta tiedä. En tiedä kuin pahasti omasi oireilee, mutta jos vain pystyy niin yhdynnät on sinänsä hyväksi, että pysyy paikat auki. Yleisestikin ihmisillä on yleensä yllättävän paljon empatiakykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa harrastaa seksiä, koska minulla on valkojäkälä. Vältän miesten tapaamistakin, koska tiedän etten voi mennä sänkyyn. Vaikka mieleni tekisi ja olen hyvin yksinäinen
Pakko vastata tähän. Minulla on myös, alkoi nuorena aikuisena. Hankaloittaa sillä tapaa seksin harrastamista, että tulee nirhaumia ja haavaumia herkästi ja toki näkyy alapäässä vaaleina läikkinä. Mutta ei ole kukaan koskaan kommentoinut millään tavalla ikävästi, ja asiasta olen maininnut, jottei meno ole alapäälle liian rajua, koska paraneminen ottaa tietyn ajan aina voidekuureineen. Ja toki siksikin olen maininnut, ettei toinen luule tarttuvaksi, jos ei asiasta tiedä. En tiedä kuin pahasti omasi oireilee, mutta jos vain pystyy niin yhdynnät on sinänsä hyväksi, että pysyy paikat auki. Yleisestikin ihmisillä on yleensä yllättävän paljon empatiakykyä.
Voi ei, en oo ikinä kuullutkaan valkojäkälästä, mutta kuulostaa kyllä tosi inhottavalta vaivalta. 😳
Haukkua entisen pomoni päin namaa.
(ehkei tämä nyt kauheen tavallinen asia oo)
En uskalla lähteä yksin lomalle, vaikka siihen olisi erittäin hyvät mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
miksi joku asia nolottaisi? en pidä kanssa ihmisiä minään, joten heillähän se olisi aihetta nolouteen, kun eivät ole mitään. minä osaan kaikkea, mitä elämässä tarvitsee osata. ärsytyksen kohteita taas riittää paljonkin.
Ja alennuit tänne rahvaan keskelle kultatuolistasi kuitenkin kommentoimaan, koska?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla on usein niin outoja tapoja maksaa leipomoissa, kahviloissa, pienissä kaupoissa jne että yleensä menen isoon markettiin (sielläkin tosin ahdistaa, jos kassa kysyy jotain mitä en ymmärrä). Esimerkiksi Italiassa leipomossa piti ensin osoittaa tiskiltä mitä haluaa, osata kertoa montako jne (tietystikään englantia ei kukaan ymmärtänyt), sitten kirjoittivat paperilapulle tilauksen, sen kanssa piti mennä erilliselle kassapisteelle ja maksaa ja sitten kuitin kanssa hakemaan tilaus. Koko tapahtumaketjun aikana joka puolelta ohjeistetaan italiaksi, että mitä pitäisi tehdä seuraavaksi, koko ajan äänekkäämmin koska tottakai italiaa osaamaton alkaa ymmärtämään italiaa kun sitä puhutaan kovempaa. Juu ei kiitos uudestaan, yksi kerta riitti.
Öööh, ja mitä olit ajatellut sinne mennessäsi? Että kaikki puhuisivat suomea?
Jos on todella noin outoa, niin paras todella pysyä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Pieraista julkisella paikalla tai muiden läsnäollessa.
Laktoosi-intoleranssi kun on niin ilmaa kyllä kertyy ja paljon. Ärtynyt suoli mulle on jo tullut siitä kun liikaa joutunut pidätteleemään ja lisäksi ummetusta kun suoli toki myös venyy ja ei sitten tyhjene kunnolla.
Kokeilin äskettäin pari kertaa B-rapun touhuja. Aikuinen siis olen mutta en ollut aikaisemmin uskaltanut. Siinä ryppynauha vähän väljeni ja isoimmat paineet pääsee nyt pihalle ja vielä äänettömästi. Mikä helpotus!
On se kyllä aika ihmeellistä, että tällaisia oletettavasti aikuisia ihmisiä ihan oikeasti on olemassa. Siis kommentoijan kaltaisia, jotka tulevat tänne sepustamaan pierukakkajuttujaan. Kai te hei olette jo hoidossa ja lääkkeet kohdillaan?
Ihan hirveä kynnys käyttää kauppojen ja ravintoloiden etukuponkeja ja kampanjalipukkeita (esim. pizza puoleen hintaan). Ei hävetä ajatus että olisin muka köyhä tai pihi, vaan se, että mielessäni myyjä/tarjoilija pettyy, kun saa vähemmän rahaa kassaan. Ja joutuu tekemään lisätyötä alekoodien näyttelyssä jne.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla tehdä aloitetta miehille. Pelkään torjuntaa.
Itse en juurikaan uskalla tehdä aloitetta naisille. Ihme, että olen naimisissa ja minua pidetään naistenmiehenä. Annan naisten tehdä aloitteen.
En halua käydä missään työporukan saunailloissa tai lenkkiporukan tms.yhteissaunassa, koska häpeän vartaloani. Olen laiha, mutta lähes rinnaton. Uimahallissa voisin käydä jos siellä ei tarvitsisi olla alasti muiden nähtävänä pesutiloissa. Ulkomailla uimahalleissa on yleensä yksityiset suihkukopit, olisipa Suomessakin!
En osaa käydä äänestämässä, en ole koskaan käynyt ja nyt olen jo niin vanha, etten kehtaa enää mennä, kun en tiedä miten siellä toimitaan.
Liuoslaskut... ja olen puutarhuri, missä niitä tarvitaan kyllä🤔
Prosenttilaskun kokeilen joillain helpoilla luvuilla:
100 €:stä ale 20% -> tuote maksaa 80€
200:sta 160...
Alennusmyynneissä olen alkuun aina ihan pihalla
Osaan lukea karttaa, vieraassa kaupungissa eksyn miltei aina...
En osaa peruuttaa autolla, en osaa parkkeerata kahden auton väliin edes etperin, vaikka minulla on ollut ajokortti jo yli 40 vuotta! Inhoan/pelkään ahtaita parkkipaikkoja, joten ajelen vain täällä maalla
Lihavuuden takia Hävettää tehdä työtäni julkisesti, esim pestä kaupan ikkunoita tai porraskäytäviä. Siksi siivoan aamuyöstä jos se on vain mahdollista! Muutenki työskentelen mieluummin yksin!
Äänestyspaikalla on toimitsijoita, joiden tehdä on neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
En käy uimahallissa koska olen lihava
- - -
Mielestäni kaikki kansalaiset pitäisi pakottaa käymään kolme kertaa uimahallissa ja sen saunassa, niin kuvitelmat oman lihavuuden tai laihuuden erityisyydestä taatusti haihtuisi.
En tykkää pyytää vieraita syömään tai edes kahville. Mietin onko huusholli siedettävän siisti, onko kahvi "pahaa", miten asettelen tarjottavat. Joskus on pyydettävä ruokavieraita, ja se on vielä kamalampaa. Olen siis epävarma ja mieluummin en pyydäkkään ketään. Joskus vaan on pakko.
En kehtaa mennä salille koska en tiedä osaisiko toimia siellä oikein. En koskaan osallistu saunailtoihin tai käy uimahallissa tai rannalla koska oon läski.
No onneks reippaat kävelyt metsässäkin riittää liikunnaksi, ja paino on lähtenyt hitaasti laskusuuntaan. Rantakuntoon 2035?