Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
1041/1890 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan haluaisi, että tukkaani pestään kampaajalla, koska mulle tulee kerrassaan ällöttävä olo siitä kun kampaaja hieroo hoitoainetta hitaasti päähäni. Siitä tulee sellainen olo kuin olisi vastaanottamassa jotakin seksuaalista palvelua julkisella paikalla. Menen aina ihan punaiseksi enkä tiedä miten olla. Ja minä siis olen ihan heteronainen.

Vierailija
1042/1890 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottoarvan tms. ostaminen tiskiltä. En tiedä kuinka oikeasti toimia tai mitä kuuluu sanoa. Nykyään olen keksinyt että annan vaan euron kassaneidille ja sanon, että lottorivi. Sitten ei tule niitä lisäkysymyksiä.

Tankkaaminen.

Elokuvalipun ostaminen tiskiltä - valitsenko myyjän mielestä huonon rivin.

Ruuanlaitto porukalla. Osaanko pilkkoa kasviksia muiden mielestä.

Lottoaminen ja elokuvalipun ostaminen ovat asioita, jotka on kätevä hoitaa netissä. Kun ostaa lottorivim Veikkauksen verkkosivuilta, ei myöskään ole sitä riskiä että hukkaisi lottokupongin, vaan voittorahat tulee automaattisesti. Elokuvaliputkin saa netistä, ja siellä voi valita oman paikkansa, ainakin jos on kyse Finnkinon elokuvateatterista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1890 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eläissäni parkkeerannut taskuun. Kortti on ollut 23 vuotta.[/quote

Sama! Kerran noin sata vuotta sitten onnistuin täydellisesti ensimmäisellä yrityksellä, sen jälkeen ei ole onnistunut kertaakaan. Sitten loppuivat yritykset, töööt tööööt töööööt.

Vierailija
1044/1890 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa näyttäytyä ilman meikkiä missään, edes lenkillä tai salilla. Jos olen hyvän ystävän luona yötä niin silloin toki, mutta muuten en vaan pysty. Omaan todella vaaleat piirteet ja ripset ja kulmat on muutenkin hennot, niin näytän ilman meikkiä oikeasti sairaalta + etten muutenkaan ole mikään kedon kaunein kukka piirteiltäni. Pelkään, että ihmiset jotenkin säikähtää sitä miltä näytän :’D

Vierailija
1045/1890 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eläissäni parkkeerannut taskuun. Kortti on ollut 23 vuotta.[/quote

Sama! Kerran noin sata vuotta sitten onnistuin täydellisesti ensimmäisellä yrityksellä, sen jälkeen ei ole onnistunut kertaakaan. Sitten loppuivat yritykset, töööt tööööt töööööt.

Sama aihe, toisenlainen kokemus: autokoulussa tein opettajan ohjeita noudattaen taskuparkit joka kerta ihan täydellisesti. No, äidin autolla ekaa kertaa yrittäessä homma menikin täysin hanurilleen ja vaikka olen sen jälkeen omistanut neljä omaakin autoa niin homma on ollut autokoulun ja inssiajon ulkopuolella jotenkin täysin mahdotonta. Käsittämätön juttu. Ja koska asia on varmaan joillekin olennainen: olen n. 40-vuotias mies.

Vierailija
1046/1890 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sairaan huono parkkeeraamaan taskuun. Alan junnaamaan sinne vain, jos tilaa on runsaasti ja olen varma ettei kukaan näe. Muussa tapauksessa jatkan korttelirallia vaikka iäisyyden kunnes löydän ei-taskupaikan.

Vierailija
1047/1890 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Kiihdytyskaistalta päätielle ajaminen autolla. Yritän aina valita sellaisen liittymän jossa kiihdytyskaista puuttuu, saa noloilematta pysätä kolmion taakse. Onneksi meilläpäin ei ole yhtään moottoritietä.

Minua pelottaa moottoritiellä ajaessa ne kiihdytyskaistalta liittyvät. Minunhan pitäisi pitää oma nopeuteni, mutta hermostun, kun kiihdytyskaistaa tulee joku joka ei osaa sopeuttaa vauhtiaan ja liittyä sujuvasti. Pelkään, että tulevat kylkeen.

Mulla ei oo ajokorttia, istun siis kuskin vieressä ja pelkään tota samaa. Välillä hätkähdän voimakkaasti kun näyttää että joku ajaa kylkeen. Tämä hätkähdys sitten pelästyttää kuskinkin. Lisäks saatan huudahtaa että "varo" 😂

Vierailija
1048/1890 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan haluaisi, että tukkaani pestään kampaajalla, koska mulle tulee kerrassaan ällöttävä olo siitä kun kampaaja hieroo hoitoainetta hitaasti päähäni. Siitä tulee sellainen olo kuin olisi vastaanottamassa jotakin seksuaalista palvelua julkisella paikalla. Menen aina ihan punaiseksi enkä tiedä miten olla. Ja minä siis olen ihan heteronainen.

Samasta syystä mä en tykkää käydä hierojalla 😂

Vierailija
1049/1890 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolostuttaa se kun en tiedä jos ihminen juksailee mun kanssa tai jos se juttelee koska mä en osaa lukea kasvojen ilmeitä mä teen niin että kun se nauraa niin mä uskallan nauraa se ehkä johtuu mun aspergeeristä niillä joilla on aapergeeri (1/5000) niin niillä on vaikeaa havaita kasvojen ilmeitä vaikka muuten huomaa piiiiiieniä yksityiskohtia muuten joo ja tässä ei oo pilkkuja tai pisteitä kun mä en tiiä minne niitä laitetaan

Vierailija
1050/1890 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimien pisuaarien käyttäminen tuntuu ujopissan takia hankalalta ja siksi käytän usein vastentahtoisesti koppeja. Vähän ärsyttävää, koska pisuaarit on vaan paljon kätevämpiä.

Vierailija
1051/1890 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa juosta muiden nähden, koska pelkään että askelista kuuluu kova tumps tömps - ääni. (Joku joskus pilkannut juoksua koulussa, jäänyt siitä tavallaan "traumat"). Ja olen ihan normaalipainoinen.

Vierailija
1052/1890 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sovittaa rintaliivejä kauppojen sovituskopeissa. Ne on kuitenkin aina pakko sovittaa ennen ostamista, kun niistä ei koskaan tiedä miten ne istuu päälle. Ajatus siitä että joudun riisumaan siellä kaupassa yläruumiin paljaaksi on todella ahdistava, ja mietin aina että joku voi vahingossa avata oven juuri kun olen siellä, tai että onkohan niissä kopeissa valvontakameroita. Tästä syystä tilaan nykyään vaan urheilurintsikoita netistä, ne voi ainakin sovittaa kotona kaikessa rauhassa.

Vierailija
1053/1890 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tämä ihan sama. Inhoan muutenkin jos joku vieras ihminen koskee minuun, en ikinä menisi hierojalle tai kosmetologillekaan tämän takia.

Vierailija
1054/1890 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perinteinen taskuparkki. Meillä on iso auto jonka nokan yli en edes näe kunnolla eikä autossa ole pysäköintitutkaa. 

Vierailija
1055/1890 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimien pisuaarien käyttäminen tuntuu ujopissan takia hankalalta ja siksi käytän usein vastentahtoisesti koppeja. Vähän ärsyttävää, koska pisuaarit on vaan paljon kätevämpiä.

Itsellä sama ongelma, mutta syynä on pitkä leka, joka saa suomalaismiehet kiemurtelemaan häpeästä.

T. Kongolainen Muhiz

Vierailija
1056/1890 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama ongelma, mutta syynä on pitkä leka, joka saa suomalaismiehet kiemurtelemaan häpeästä.

T. Kongolainen Muhiz

Mitä sä työkaluja vessaan raahaat mukana?

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ostaa uutta pyörää, koska pyöräliikkeessä pitää kokeilla niitä pyöriä enkä osaa pyöräillä millään muulla kuin omalla 20 vuotta vanhalla pyörälläni.. en osaa mennä pyörän selkään jos satula on liian korkealla, ja tästä onkin seurannut noloja tilanteita esimerkiksi ollessani tehtaalla töissä, jossa piti joskus pyöräillä ”osastolta” toiselle. Piti keksiä ihme tekosyitä joilla voi välttää pyöräilyn. Työkaverini varmaan luulivat etten osaa ollenkaan pyöräillä. (Tulipas paljon pyörä-sanan toistoa!)

Toinen nolo tilanne tulee, jos joudun nostamaan jotain painavaa (ei tarvitse edes olla oikeasti painava) muiden nähden. En saa maasta mitään ylös koska minulla on olemattomat käsivoimat, tokihan niitä voisi treenata mutta laiskana en ole jaksanut eikä vuosia sitten tullut kyynärpään murtuma ole vieläkään ihan täysin parantunut. Hävetti entistä enemmän, kun viimeksi työkaveri kirjoitti faceen: ”tuli huomattua että kaikilla ei edes 30 kg painoiset esineet maasta nouse!😱😱” ja viittasi sillä siis minuun, ihmettelevien hymiöiden kera...

Olipa törkeä kommentti!

Toivottavasti oli vain yksittäinen möläytys eikä kyse ole mistään luonteenpiirteestä.

Vierailija
1058/1890 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän haarukkaa ja veistä väärin päin, koska muuten sävellän niin että sen vasta muut huomaavatkin.

Sidon myös kengännauhat edelleen niin kuin sen lapsena opin, väärin sekin monen mielestä.

Vierailija
1059/1890 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskuparkki onnistuu mutta en osaa peruuttaa parkkiruutuun. En edes niin että on tilaa molemmilla puolilla, kun en osu kuitenkaan viivojen sisälle ja sitten soudan ja huopaan autoa edestakasin. Omaan pihaan sentään osaan tarvittaessa peruuttaa.

En myöskäään ymmärrä Kenosta mitään.. mitä tarkoittaa euron panos jne. Varmaan opettelemalla selviäisi. En myöskään tajua porukkalottoja, jotka on kioskilla esillä ja siitä pitäisi valita joku..

Vierailija
1060/1890 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin tuonne sivulle 47 pitkän sepustuksen chaturbatesta. Jos jotain kiinnostaa tietää miten sen kanssa kävi niin lukekoon. Olen siis käynyt siellä ihan vaan anonyyminä ilman tunnuksia ja silloinhan ei pysty kirjoittamaan mitään. Nyt pari viikkoa sitten päätin luoda tunnukset sinne ja käyn siis katsomassa vaan oikeastaan vaan yhtä tyyppiä siellä. Ajattelin aina etten edes osallistu siihen keskusteluun, mutta ajattelin kuitenkin sen olevan mukavampaa, että pystyy olemaan mukana siellä kun on tunnukset. Tähän on pakko myöntää se, että ajattelin antaa hänelle myös joskus tippiä.

Keräsin sitten rohkeutta mennä sinne huoneeseen niiden tunnuksien kanssa. Siellähän miehillä on monesti aika vähän katsojia tai sitten jos on niin nämäkin miehiä eli naisia vähän katsojissa. Odotin aina hyvää hetkeä ja sitä, että en olisi mikään ainoa siellä, mutta kuitenkin en halunnut "häiritä" liikaa. Lopulta sitten pakotin itseni sinne. Olen tätä tyyppiä seurannut ja tiedän, että hän tykkää paljon kirjoittaa ja ajattelin ottaa sen linjan etten kirjoita paljon, kun tiedän kuinka vaikeaa se tulee olemaan. No, hän sitten halusi kysyä kaikenlaista ja itsekin innostuin vastaamaan. Tämä keskustelu käytiin onneksi siellä yksityisosiossa eli muut eivät nähneet. Ja kysymykset nyt ihan asiallisia ja sellaisia yleisesti kaikkeen liittyviä, mutta oikeasti olin ihan paniikissa koko ajan ja en tiennyt mitä olisin kirjoittanut. 

Jatkuu