Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria
Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.
Kommentit (1890)
En osaa keskustella naisten kanssa, varsinkin sellaisten jotka omasta mielestä olisivat kiinnostavia, enää en edes uskalla yrittää vaikka mieli tekisi, niin monta kertaa mennyt vi*uiksi kaikki.
Joidenkin naisten kanssa taas on helppo keskustella, mutta nämä eivät ikinä ole siinä mielessä kiinnostavia.
Yksikään nainen ei ole taas yrittänytkään juttusille tai iskemään, seksistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla julkisilla matkustaminen pelottaa ja ahdistaa, koska mulla on totaalisen surkea suuntavaisto ja eksyn pienimmilläkin mahdollisilla matkoilla.
Karttaa tai puhelinta et osaa sitten käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa mennä salille. Pelkään että teen liikkeitä väärin tai en osaa käyttää laitteita ollenkaan. Lisäksi pelkään tilannetta että ähkin jossain laitteessa ja ihmiset samalla jonottavat siihen laitteeseen ja odottavat että menisin pois.
Sama koskee kyllä oikeastaan kaikkia muitakin harrastuksia. Tuntuu typerältä aloittaa mitään nelikymppisenä, kun muut on jo harrastaneet vähintään 20 vuotta. Haluaisin kokeilla esim. joogaa, mutta ihmiset on niin sen näköisiä että asuvat puolet vuodesta jossain Intiassa ja puhuvat jotain joogakieltäkin. Miten sellaiseen menee mukaan?
Ehdotan youtubea! Siellä on hurjasti erilaisia joogakanavia, oma suosikkini on Yoga with Adriene. Löytyy kaikki perusasennoista lähtien. Itsekään en tykkää siitä jos pitää tehdä uusia asioita ensimmäistä kertaa muiden nähden, ja siihen netti on loistava ratkaisu.
Komppaan edellistä, Adriene on ihan paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla julkisilla matkustaminen pelottaa ja ahdistaa, koska mulla on totaalisen surkea suuntavaisto ja eksyn pienimmilläkin mahdollisilla matkoilla.
Karttaa tai puhelinta et osaa sitten käyttää?
Aloituksen otsikko ja vastauksesi pitänee tulkita muodossa: "en ymmärrä lukemaani enkä ainakaan osaa asettua toisen ihmisen asemaan hänen kertomansa perusteella". Surullista sekin.
En osaa hypätä pää edellä veteen. Pelkään sitä kuollakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jatkoa
Hän on vielä ihan mukavan oloinen ja en siis syytä häntä mistään, mutta en siis vaan osannut toimia tuolla niin kuin olisi pitänyt. Ymmärrän tietenkin, että seksi tuolla esillä, mutta oikeasti se koko ajatus, että pysyn vaan siellä taustalla ja olen vaan siinä huoneessa läsnäolevana meni ihan pieleen. Sitten jatkossa, kun tuolla kävin niin se tyyppi muisti minut ja alkoi aina kirjoittaa lisää ja itse olin vaan mielessäni, että en halua enää kirjoittaa mitään, mutta en voinut sitten olla hiljaa, kun toinen tahtoi "jutella". Tämän takia tein sitten viimein päätöksen että ei ole minun paikkani tuo ja en vaan osaa tuomia siellä ja olla sellainen kiinnostava ihminen. Syy ei siis ole hänen vaan itse olen vaan niin surkea toimimaan.
Sitten lopulta päätin, että en voi enää mennä sinne, kun oikeasti jännitin sitä niin paljon ja samalla meni ilo koko hommasta. Sitten annoin hänelle ne loput tokenit ( eli ne "rahat") kun hän ei ollut edes siellä paikalla ja kirjoitin etten varmaan enää tule sinne ja että oli kiva tutustua. Sen jälkeen olen sitten hävennyt itseäni niin paljon, etten varmaan koskaan voin tunnuksien kanssa mennä sinne huoneeseen enää. Hän on varmaan iloinen, että pääsi minusta eroon, vaikka aina vakuuttikin, että mukavaa kirjoittaa. Samalla tunnen vähän jotain surua etten luovutinko liian aikaisin. Jos nyt en enää pysty menemään sinne niin en voi enää jutella hänen kanssaan. On siis mukava ihminen ja oli asiallinen koko ajan.
Nyt odotan vaan sitä, että palaa sinne ( on ollut taukoa) ja näkee sen viestin ja mietin oikeasti mitä ajattelee. Joku voi tietenkin miettiä, että onko siellä näin vähän katsojia, että toinen tavallaan muistaa ne kävijät ja kyllä siellä ne samat tyypit monesti käyvät tietyissä huoneissa. Näin tämä siis meni itseni puolesta ja voin sanoa, että aikalailla pieleen ja oikeasti suunnittelin tätä niin kauan. No, tuli kokeiltua ja oikeasti toivon sille tyypille kaikkea hyvää ja toisaalta mietin, että siellä oli mukavaakin välillä jos en olisi alkanut panikoimaan joka hetki. Olen siis itse nuori nainen ja ihan joksikin ajankulun ja seuran vuoksi tuolla kävin, kun olen aika yksinäinen muutenkin. Siihen tietenkään tuo sivusto nyt ei ole paras vaihtoehto ja varsinkin, kun on ujo ihminen ja pitäisi uskaltaa kirjoittaa rohkeasti kaikesta. Joku ei tietenkään tästä koko jutusta pidä ja ymmärrän sen. Kiitos jos jaksoit lukea. Halusin vain jotenkin purkaa tämänkin.
Olipas pitkä sepustus, olet siis mies ja käyt katsomassa jotain miestä? Runkkaako ja rassaa itseään dildolla vai?
Eikö ns. Anonyyminä ole paljon helpompaa kirjoittaa ihan mitä "pas*aa" nyt sattuu mieli tekemään?
Kaikki tämä on totta ja olen siis nuori nainen. Saat ajatella tästä ihan mitä vaan. Käyn tuolla siis ihan sen vuoksi, että kiva kirjoittaa joidenkin kanssa ja palasin muuten sinne takaisin. Se oli kuitenkin hyvä päätös ja nyt minulla on kaksi joita käyn katsomassa ja kirjoitan heidän kanssaan. On ollut ihan mukavaa, vaikka ei sitä varmaan ole helppo uskoa. Eivät he kaikki ole mitään ikäviä ihmisiä ja minulle ainakin olleet todella ystävällisiä. Se täytyy vaan valita sieltä oikeat tyypit.
Itsellä on rima varmaan jotenkin niin alhaalla, että arvostan myös heitä vaikka ovatkin siellä niillä sivustoilla ja ihmisiä hekin ovat. Muuten olen kohdannut paljon ikäviä ihmisiä joten oikeastaan arvostan sitä, että joku on mukava minulle. Joku tietenkin ajattelee tästä kaikesta ihan toisin, mutta minä arvostan heitäkin kaikesta huolimatta. Siinä oppii paljon toisen elämästä, kun kirjoittaa hänen kanssaan. Muuten jokaisella omat ajatukset. Sinne sivustolle moni menee kuitenkin myös ihan jonkinlaisen seurankin takia. Ei minullakaan ole ajatuksena mikään seksi, kun sinne menen. Nyt en enää kirjoita tästä, kun tiedän ettei moni tykkää yhtään.
Kiitos palstalaiset höpötyksestä, mutta myös tuesta ja tsempistä. "Lekalla" on nyt verkkopankkihommat hanskassa!
Mä mietin tätä pitkään. Kun en keksinyt mitään. Mielensäpahoittajia on aina ja kaikkialla, joten ihmisten reaktiot ei kiinnosta, ei voi olla kaikille mieliksi. Mut sit tuli mieleen, et kuntosalilla mua hävettää jos en jaksa nostaa yhtä isoja painoja kuin edellinen hirmubodarimies on nostanut. Ja olen siis nainen, joka ehtii salille vain silloin ja tällöin matkatyön takia sekä ison perheen. Mä en tykkää hävitä miehille missään asiassa, näin olen sen tulkinnut.
Sit mä en tykkää puhua ruotsia ruotsalaisten kollegojen kanssa kun englanti sujuu helpommin. Pitäs ottaa itseä niskasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois sieltä sitten.
Osaan kyllä käyttää kenkälusikkaa tarvittaessa, mutta en sitä vieraillessa halua käyttää, koska pelkään että saisin kengän jalkaan vasta jollain viidennellä yrityksellä jos eteisessä pyörii muita vieraita tai isäntäväkeä :D En kyllä yleensä osta niin tiukkoja kenkiä muutenkaan, mutta tuota kapistusta kyllä yritän välttää hautaan saakka.
Olen todella huono hahmottamaan asioita ainakin visuaalisesti ja joskus jonkun luona jotakin juhlia järjestettäessä yritin välttää kaikenmaailman ripustamiseen tai esillepanoon liittyvät nakit, koska en vain kykene saamaan siistiä jälkeä omilla käsilläni.
Onneksi ei ainakaan toistaiseksi tarvitse kokkailla yleensä kuin itselleni. Varmaan arvaattekin miten sujuu ruoanlaitto kun on käsistään ja päästään kömpelö. Varsinkin jos yrittää jotain uutta ja ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa katsoa ihmisiä luontevasti keskustellessani. Tekisi mieli vaan katsoa ohi, mutta se on tietysti epäkohteliasta. Toisaalta arvaan, että kun pakotan itseni katsomaan kasvoihin, niin se voi näyttää joko väkinäiseltä tai menee tuijottamiseksi.
Mulla on tämä sama! Todella häiritsevää tapittaa toista ihmistä silmiin.
Kerran lasta hakiessa tarhasta uusi lastentarhanopettaja kysyi, että onko mulla kaikki hyvin kun näytän niin poissaolevalta. En vain tuijottanut tätä tätiä jatkuvasti silmiin, vaan yritin keskittyä siihen mitä hän lapsen päivästä sanoo. Pystyn paljon paremmin sisäistämään mulle kerrotut jutut jos annan katseeni harhailla muualle. Jos on pakko tapittaa toista silmiin, keskityn vain olemaan mahdollisimman luonteva ja multa menee 90% toisen mainitsemista asioista ohi.
Vasu-keskustelu tämän saman silmiintuijottaja-tädin kanssa oli painajainen. Moni asia meni ihan ohi kun piti esittää "läsnäolevaa".
Haluaisin dyykata, mutta en uskalla, jos joku sattuisi näkemään
Vierailija kirjoitti:
Tampata mattoja pihalla kaikkien nähden.
Kerran pihalla sateessa nauroin, kun joku mies tamppasi telineelle tuulettumaan/ kuivumaan jääneitä mattoja: "No, siinähän tulee mattojen pesukin samalla!"
Itse en uskalla ulkoilluttaa mattoja kerrostalon pihalla, vaikka se tekisi hyvää niille. Mieluummin imuroin ja vaivihkaa ravistelen parvekkeelta.
Uusimmat mäkkärimainokset on kolahtanut aika hyvin, koska olen yli 40v, enkä ole IKINÄ käynyt mäkkärillä tai hesellä. Ei mitään hajua, miten sellaisissa toimitaan. Kaveri kertoi, että oli jotain tilausautomaattejakin ollut! Vähän liian jännää :'D syön kyllä myös roskaruokaa, ei siinä mitään. Jos joku muu hakee XD
Vierailija kirjoitti:
En osaa hypätä pää edellä veteen. Pelkään sitä kuollakseni.
Laitoin alapeukun, mutta vain siksi, että mielestäni tämä ei ole tavallinen asia, jonka useimmat ihmiset osaavat tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua nolottaa laittaa sadehousut jalkaan, vaikka ne on ehdottoman tarpeen sateella pyöräillessä. Mikä lie lapsuuden trauma, mutta tulee sellainen "ei kai kukaan nyt näe ja naura", vaikka kukaan ei ole koskaan mitään asiasta sanonut. Samaa materiaalia olevaa sadetakki on ihan ok, ei nolota ollenkaan.
Minulla pyöräilykypärä aiheuttaa samanlaisen olon! Ja käytän sitä siis aina pyöräillessäni, mutta niin ikään aina ajattelen, että nyt kaikki katsovat ja ajattelevat, että onpa noloa. Tiedostan kuitenkin, että se vasta noloa onkin: suhtautua pyöräilykypärään nolona. Silti tuntuu, kuin oikein keräisi negatiivista huomiota ja hihittelyä, kun käyttää kypärää. Absurdia!
Pyöräilykypärä on nolo vain, jos se päässä väärinpäin. Näitä joskus näkee.
Tankata autoa, onneksi mieheni käy tekemässä sen.
Olipas pitkä sepustus, olet siis mies ja käyt katsomassa jotain miestä? Runkkaako ja rassaa itseään dildolla vai?
Eikö ns. Anonyyminä ole paljon helpompaa kirjoittaa ihan mitä "pas*aa" nyt sattuu mieli tekemään?