Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (2064)

Vierailija
2021/2064 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteleminen, tappeleminen, leipominen, siman valmistaminen...

Onhan näitä.

Vierailija
2022/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä ruokaa ilman saatananmoista sotkua. Jo köksässäkin piti olla avustaja toimimassa käsinä. Sama päti tekstiilikässään. Hahmotushäiriö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuosta gynelle menosta... Siellä olet vain sen lääkärin kanssa  mutta kun synnytin kolmatta lastani niin ponnistusvaiheessa ovella seisoi noin kymmenen kätilöopiskelijaa tuijottamassa minua avuttomassa tilassa kun yritin saattaa uutta elämää maailmaan samalla suolen tyhjentyessä..... Arvaa välitinkö? EN! 😆

Hyi hele. Nykyään lääkärit tunnistavat sen miten vaarallista on uudelle lapselle saada ihtaa paskaa silmiinsä, ja keuhkoihinsa. Ja reteä äiti vaan ylpeilee

Ai ihan kuvittelet että sitä voi jotenkin siinä tilanteessa pidättää? Jos olet nainen niin lapsentekoon kokeilemaan hommaa. Jos olet mies niin lakkaa katsomasta hömppä-romantiikkaleffoja jossa synnyttäjä tekee homman 3 minuutissa kaikkineen peiton alla ja näyttää heti freesiltä ja hiukset on nätisti puhtaissa lakanoissa. Lapsi on puhtoinen ja siloinen ja ainakin 3kk vanha.

Homma on verta, hikeä ja kyyneleitä. Ja usein myös sitä pazcaa ja muita eritteitä. Ja kiroiluakin. Voi kestää vuorokauden.

T: äiti jolta tilanteessa tuli kyllä kaikki mahdollinen. Eikä hävettänyt!

Vierailija
2024/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa erota juoposta puolisosta. Sehän on ihan tavallista ja jopa suositeltavaa, mutta silti. Ehkä suurin pidäke on se, että hän ei selviäisi hengissä kauhean pitkään (sukunsa tapa).

Vierailija
2025/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriöstä johtuen monikin asia jää tekemättä. Kuten esim. bussilla kulkeminen yksin, ei vaan kykene. 

Vierailija
2026/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään suunnitelmana mennä uudenlaiselle ryhmäliikuntatunnille ja sen jälkeen taidenäyttelyyn. Tämä oli sovittu ystävän kanssa. Nyt hän on kipeänä ja mulle iski outo tunne, että "kehtaanko" mennä yksin noihin. Menen kyllä, koska en halua antaa tuollaiselle tunteelle periksi, mutta joku ihme nolous/jännitys iski. Ihan typerää!

Vierailija
2027/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan järkyttävän huono suunnanvaisto, siksi en pysty matkustamaankaan, koska eksyisin heti. En uskalla kertoa tästä kenellekään. Monta  koulutusmatkaa on tullut peruutettua kyseisen asian takia, joten se haittaa elämääni aika paljon.

Käytä puhelimen navia

Vaginator Navigator

Vierailija
2028/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten pitää toimia jos haluaa syödä ravintolassa lounaan seisovasta pöydästä; milloin maksan, jne.... Siksi tilaan aina listalta 😅

Maksetaan, ennen kuin otetaan ruokaa.

Vierailija
2029/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen möhlännyt useamman kerran eri kahvinkeittimien kanssa ja harkitsen ennen seuraavaa kokeilua. 

Vierailija
2030/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisena kuntosalilla käyminen. Mikään ei ole koskaan hyvin. Läski pilaa sporttisten ihmisten tunnelman mutta sitten taas läski on liian laiska tekemään elämäntapamuutosta. Olisikin täällä landella meille läskeille oma kuntosali....

Onneksi sillä kuntosalilla, jossa minä käyn, on kaiken kokoisia ja ikäisiä ihmisiä. Kukaan ei arvostele.

Vierailija
2031/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä en uskalla sulattaa jääkaappi pakastinta, koska en ymmärrä mistä se vesi tulee :D joo kyllä olen idiootti mutta olen onnistunut aiheuttamaan vesi vahingon tämän takia kerroin kyllä etten osaa vuokran antajalle ja hän neuvoi laitoin pyyhkeitä silti meni vedet naapuriin. 

sen jälkeen en ole koskaan enää uskaltanut sulattaa jääkaappia.

seuraavalla kerralla, kun muutin laitoin toisen ihmisen ( jonka piti osata) tekemään sen ja silti tuli vesivahinko, eli ei ilmeisesti muutkaan osaa.

kauheaa nyt minun jääkaapissa on jäätä mutten uskalla sulattaa, kun minulla on niin huono tuuri näiden jääkaappien kanssa.

Irrota se seinästä ja kanna kylppäriin sulatuksen ajaksi.

kerro miten 40 kg tytön heipukka kantaa itseään kaksi kertaa pidemmän ja 100kg painoisen jääkaappi pakastimen yksin pieneen  vessaan. en ole mikään muurahainen XD

No ei sinulla ainakaan huumorintajua ole... XD

Vierailija
2032/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hirvittää ajaa itse autopesuun, siis sellaseen automaattikonepesuun. Pelkään että ajan väärään kohtaan, jään jotenkin jumiin sinne tai pesulaitteet rikkoo auton. Kyydissä ollessa ei kuumota ollenkaan.

Tankkauspelostani olen päässyt yli vuosien saatossa, kun olen monta kertaa varmistanut, mitä löpöä kulloinkin käytössä oleva auto vetää. Mutta kuitin otan aina, koska luin joskus uutisen, että huoltsikan tankissa oli ollut väärää bensaa ja autoja rikkoutui. Nyt mulla on irrationaalinen pelko, että ilman omaa syytäni autoon menee väärää bensaa ja mua syytetään siitä enkä voi todistaa, että tankkasin oikein :D

Ei mua varsinaisesti hirvitä ajaa autopesuun, mutta se auton (ulkopuolen) pesettäminen tuntuu vaan niin turhalta. Auto on vain käyttöesine. Ihan sama, onko päältäpäin kiiltävän puhdas vai kurainen, pääasia, että on hyvässä ajokunnossa. Peltien rapaisuus tai maalipinnan kiveniskemät ei tähän vaikuta mitenkään.

Kyllä sen auton maalipinta ja kori pysyy paremmassa kunnossa, jos auton pesee edes silloin tällöin. Ei jää lika ja suola pintaan hautomaan. Jälleenmyyntiarvokin säilyy.

Vierailija
2033/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on hieman omituinen. Katsoimme elokuvaa sohvalla köllättäen ja hän pieraisi vahingossa. Pieru oli ihan normaali töräytys, mutta hän alkoi itkemään ja juoksi makuuhuoneesen. Itse istuin monttu auki sohvalla ihmetellen mitä tapahtui. Loppuilta meni tulevan vaimoni lohduttamiseen samalla kun hän itki tyynyyn. Oikeasti luuli, että olin valmis lopettamaan vuoden kestäneen suhteen hänen pierunsa takia. En ole vieläkään hennonnut kertoa, että hän pieraisee melkein joka ilta nukahdettuaan. Hän ei myöskään osaa käyttää perinteistä sytkää tai tulitikkuja.

Muista omituisuuksista hän on päässyt yli ja ympäri. Muutaman harjoituskäynnin jälkeen hän uskaltanut tilata leivän Subwaysta yksin. Hän on myös oppinut vaihtamaan sulakkeita ja kääntämään vikavirtasuojakytkimiä, ilman sähköiskunpelkoa. Suhteen alussa häntä myös jännitti minun koiran vieminen lenkille yksin. Hän ei pelkää koiria, mutta ei ollut ikinä vienyt koiraa yksin l

Tästä tuli mieleen vanha biisi, jossa herkkä vaimo rikkoo pölynimurin, piilottaa sen ja väittää, ettei se toimi. Lapsena kuuntelin ihmetellen noita sanoja. En päässyt jyvälle, oliko tuo henkilö, josta laulettiin lapsi vai nainen - minusta hän vaikutti kovin lapsekkaalta. Sinänsä kyllä hieno biisi (ja surullinenkin), lapsena hämmensi vain, että aikuinen toimii tuolla tavalla:

Joo, kieltämättä omituista, kun tuosta ei oikein pysty päättelemään että onko kyseessä lapsi vai (teoriassa) aikuinen nainen.

Vierailija
2034/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla lähteä lomamatkalle lentäen kun  

en ole varma selviänkö lentoasemalla matkatavaroiden luovuttamisesta ja matkaselvityksen tekemisestä. 
 Pitääkö ne nykyisin tehdä automaatilla itse.

Vierailija
2035/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusella käynti muiden miesten kanssa pisuaarilla. Tulee ujopissa helposti. Aiemmin ei tullut, mutta kerran kävi todella nolo tilanne jossa tuli ujopissa ja jouduin teeskentelemään, että olisin jo kussut. Luulen että opiskelukaverini (mies kuten minäkin) huomasi etten kussut oikeasti. Siitä on jäänyt sellainen pelko, että jos se käy uudestaan, joten en mene enää kuselle ellei ole suljettu koppi.

Tähän vaikuttaa varmaan sekin, että olen homoseksuaalinen mies joka tuo ehkä hieman ylimääräistä stressiä ja ahdistusta siihen, kun joutuu miestenvessassa heteromiesten kanssa olemaan. Nuorempana handalasin sen eikä tullut ujopissakaan. Mutta tuo yksi tapaus säikäytti, niin etten enää pysty kusemaan muiden läsnäollessa.

Voin ehkä lohduttautua sillä, että monella heteromiehelläkin on ujopissa. Kuka on keksinyt idea, että miesten pitäisi pysty kusemaan toistensa vieressä, niin että on näköyhteys toisten kulleihin (vaikka siis eihän kukaan niitä siinä tilanteessa katso, kaikki tuijottaa vain omaansa, koska tilanne on vaivaannuttava kaikille, myös heille joilla ei ole ujopissaa)

Vierailija
2036/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa maksaa puhelimella :D vaikka applepaylla se kai kävis kätevästi kaupoissa niin en vaan osaa enkä kehtaa, pelkään et takana olevat naureskelee kun en yhtään tajua miten se tehdään, laitetaanko siinä se puhelin jotenkin siihen lukijaan tms? Siks sähläänkin kortin kanssa ja joudun usein siirtään lisää käyttötilille rahaa ja se vasta noloo on mut ei voi mitää. Sekin nolottaa kun käytän fyysisiä bonuskortteja vielä kun tuntuu et kaikilla ne on liitetty siihen kännykkään tms

Vierailija
2037/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisessa vessassa pissaamisen ääni.

Muakin joskus hävetti, mut enää ei ainakaan semmosissa isoissa vessoissa missä on vaan naisia. Vihaan näitä yksittäisiä unisex vessoja, kun jotenkin aina kun meen sellaiseen nii joku tulee rämppääm ovee vaikka pitäs näkee että se on lukossa, ja silti ne äänet voi kuulua just sille toiselle puolelle hyvin varsinkin jos on hiljainen tila. Tossa kohtaa mulla tulee ns. kusilukko ja saan ehkä "väännettyä" jotain (pitää ihan keskittyä kun ärsyttää se takana oleva rämpyttäjä) mut aikaa kuluu enemmän ja hätä jää sinne taustalle

Vierailija
2038/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää mennä hissiin johon joku on just päästänyt "pienen" leijan ja kadonnut paikoilta. Usein menenkin sitten portaita, mut joskus ei vaan jaksa ja tuntuu et aina mun tuurilla sillon joku muu tulee sinne mun jälkeen vaikka yleeensä naapureihin ei törmä siellä. Fantastic. Tää on kyl jännä tää hissitöräyttelykulttuuri, eikö kannattais sitä ennen tyhjään käytävään jos on pakko, mistä se haju lähteekin nopeemmin 

Vierailija
2039/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolottaa kun mun lähikapassa luonnollisesti melko samaat tyypit työskentelee, jotenkin aina pelkään et ne luulee että meen iskemään niitä tms :D vaikee selittää. Samalla ahdistun niiden puolesta jos ne luulee että mä luulen että he luulevat mun iskevän heitä...

Vierailija
2040/2064 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa (=uskalla) liittyä autolla moottoritielle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan