Tiedoksi kaikille naisille! Tiesitkö, että voit tarkistaa verohallinnosta tapailemasi miehen verotiedot? :)
Tiesitkös tämän? Entäs tarkistatteko te siskot hyvät tapailemienne miesten verotietoja? Mä ainakin tarkistan, koska mä en halua suhdetta minkään köyhän kanssa.
N22
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea! Voi tarkistaa kannattaako seurustelusuhdetta jatkaa ja onko syytä edetä pidemmälle kuin nylkyttämiseen ja maidin valuttamiseen reikään,
Oletkohan ymmärtänyt sanan 'rahareikä' vähän liian kirjaimellisesti? Kolikot ja setelit eivät kuulu sinne.
Tiesitkö että myös naisten verotiedot voi tarkistaa ja tiesitkö sen että varallisuus ei selviä verotiedoista?
Vierailija kirjoitti:
Siitä menee aina tiedotus miehelle jos menet pyytämään toisen verotietoja
Ja ketut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen nyt autosta, asunnosta, vaatteista ja muista jutuista onko rahaa vai eikö. Lisäksi koulutus ja työpaikka kertovat mulle ihan tarpeeksi.
Heheh, joo, ja ikäänkuin ei ole mahdollista että hienolla autolla ajava hyvin pukeutunut kalliissa asunnossa asuva mies ei voisi olla puoli miljoonaa euroa veloissa.
Pankin orja.
Siinäpä kiva perintö tuleville lapsillesi sitten.
Velkarahalla hienoa elämää eläviä riittää yllin kyllin. Enemmän ihailen tavista, joka ei elä rokkitähti elämää velkarahalla vaan on velaton ja elää tavallista elämää.
Velka on oma vankilansa.
Kaikilla normaaleilla ihmisillä on velkaa. Velkaa ei edes saa, jos ei ole varoja.
Köyhillä ei ole velkaa
Ootteko kuulleet golddigger äpsistä? Se ottaa miesten kuvat tinderistä, hankkii koko nimen vertaamalla niitten kuvia poliisin passitietokantaan ja sen jälkeen se hakee verohallinnolta tulotiedot. Siihen voi laittaa tuloraja eli se voi automaattisesti pyyhkiä esim kaikki alle 8 tonnia kuussa tienaavat vasemmalle.