Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi kaikille naisille! Tiesitkö, että voit tarkistaa verohallinnosta tapailemasi miehen verotiedot? :)

Vierailija
23.08.2019 |

Tiesitkös tämän? Entäs tarkistatteko te siskot hyvät tapailemienne miesten verotietoja? Mä ainakin tarkistan, koska mä en halua suhdetta minkään köyhän kanssa.

N22

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, kun tapailemani mies ei maksa veroja suomeen.

Vierailija
22/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se tällaisten juttujen takia ole tehty mahdolliseksi. Muutenhan rikas voisi erehtyä olemaan köyhän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luottotietojen tarkistaminen ilman toisen lupaa on rikos ja nykyään on sen verran yrittäjiä ettei tuo kerro mitään taloudellisesta tilanteesta. Mutta jatka sinä samaan malliin jos ajattelet sillä saavan onnellisen parisuhteen.

Vierailija
24/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen nyt autosta, asunnosta, vaatteista ja muista jutuista onko rahaa vai eikö. Lisäksi koulutus ja työpaikka kertovat mulle ihan tarpeeksi. 

Heheh, joo, ja ikäänkuin ei ole mahdollista että hienolla autolla ajava hyvin pukeutunut kalliissa asunnossa asuva mies ei voisi olla puoli miljoonaa euroa veloissa.

Pankin orja.

Siinäpä kiva perintö tuleville lapsillesi sitten.

Velkarahalla hienoa elämää eläviä riittää yllin kyllin. Enemmän ihailen tavista, joka ei elä rokkitähti elämää velkarahalla vaan on velaton ja elää tavallista elämää.

Velka on oma vankilansa.

Vierailija
25/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos olet niin olet käytännössä prostituoitu. Mutta kukin tyylillään!

Eikös kaikki naiset ole?

Vierailija
26/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos olet niin olet käytännössä prostituoitu. Mutta kukin tyylillään!

Eikös kaikki naiset ole?

Kaikki eivät ole, eivät raukat tajua ottaa edes rahulia. Ja se nyt on vain yksinkertaisesti vähän hölmöä :o

Vierailija
27/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen nyt autosta, asunnosta, vaatteista ja muista jutuista onko rahaa vai eikö. Lisäksi koulutus ja työpaikka kertovat mulle ihan tarpeeksi. 

Heheh, joo, ja ikäänkuin ei ole mahdollista että hienolla autolla ajava hyvin pukeutunut kalliissa asunnossa asuva mies ei voisi olla puoli miljoonaa euroa veloissa.

Pankin orja.

Siinäpä kiva perintö tuleville lapsillesi sitten.

Velkarahalla hienoa elämää eläviä riittää yllin kyllin. Enemmän ihailen tavista, joka ei elä rokkitähti elämää velkarahalla vaan on velaton ja elää tavallista elämää.

Velka on oma vankilansa.

Kaikilla normaaleilla ihmisillä on velkaa. Velkaa ei edes saa, jos ei ole varoja. 

Vierailija
28/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarkistan tuolta säännöllisesti työkavereideni tulot ja vedoten samaan työn vaativuuteen pyydän heti palkankorotuksen jos jollain on enemmän palkkaa kuin minulla. Juuri 2018 keväällä palkattiin uusi hlö todella akuuttiin tarpeeseen. Nyt katoin tiedot ja 500€ maksettiin näköjään enemmän kuin minulle vanhalle työntekijälle. Sain 600€ korotusta yhdellä maililla 😁

Vierailija
29/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä siskot? Käsittääkseni emme polveudu samoista vanhemmista.

Vierailija
30/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkista yhtään mitään. Näin kahden vuoden seurustelun jälkeen ollaan kuitenkin aika hyvin perillä toistemme tuloista ja säästöistä.

Mites palstan miehet: Tuleeko tsekattua onko mimmillä tarakan lisäksi myös pinkka kunnossa?

Ei kiinnosta naiset tulot tai ammatti. Naisen pitää olla nuori ja timmi.

Vierailija
31/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarkistan tuolta säännöllisesti työkavereideni tulot ja vedoten samaan työn vaativuuteen pyydän heti palkankorotuksen jos jollain on enemmän palkkaa kuin minulla. Juuri 2018 keväällä palkattiin uusi hlö todella akuuttiin tarpeeseen. Nyt katoin tiedot ja 500€ maksettiin näköjään enemmän kuin minulle vanhalle työntekijälle. Sain 600€ korotusta yhdellä maililla 😁

Ei verotiedoista näe työnantajan maksamaa palkkaa, vaan palkkatulot yhteensä. Et voi oikeasti tietää, mistä nuo tulot koostuvat. Keväällä -18 palkattu ihminen ei ole ollut samassa työssä edes kanssasi niin, että verotiedot edes tuolta vuodelta olisivat valmistuneet, saati sitten että näkisit koko vuoden tulot, missä edellinen työpaikka ei olisi vaikuttanut. Eli höpöä.

Vierailija
32/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omaa varallisuutta ja tuloja sen verran, että on varaa olla kenen kanssa tahdon.

N45

Vierailija
33/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkista yhtään mitään. Näin kahden vuoden seurustelun jälkeen ollaan kuitenkin aika hyvin perillä toistemme tuloista ja säästöistä.

Mites palstan miehet: Tuleeko tsekattua onko mimmillä tarakan lisäksi myös pinkka kunnossa?

Olet miesten vähemmistöä. Lähes kaikki suomalaisista miehistä ottaa puolison joka on vähintään yhtä hyvin koulutettu kuin mies itse.

Vierailija
34/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet miesten vähemmistöä. Lähes kaikki suomalaisista miehistä ottaa puolison joka on vähintään yhtä hyvin koulutettu kuin mies itse.

Eikä ota.

Vierailija
35/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on taas.. Täältä saanut hyvän käsityksen tiettyjen miestyypien naiskäsityksestä - ja se on varsin suppea.

Näille miehille naiset ovat vain nämä "alfoja metsästävät pyrkyrit" instagramnista, jotka etsivät itselleen elämän rahoittajaa ja mukavuuksien mahdollistajaa. Mutta he eivät näe naisina niitä itsenäisiä, reiluja, omilla jaloillaan seisovia, ja kumppaneitaan/muita kanssaeläjiä tasavertaisina pitäviä, koulutettuja/hyvissä asemissa ja hyvin tienaavia, kohteliaita, terveet elämänarvot omaavia ja oman arvonsa tuntevia naisia, jotka eivät odota puolisonsa kustantavan heidän menojaan, vaan jakavan tasapuolisesti arjen ja juhlan ja yhteisen tulevaisuuden - piti se sisällään sitten mitä tahansa.

Ei. Nainen on vain se pelottava meikkibeibe instasta, joka hamuaa kohti alfan kukkaroa. Aka. "Kaikki Naiset"

Vierailija
36/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos kyseessä on kenties joku hyvinkin varakas ulkomaalainen mies, jolla ei kuitenkaan luonnollisestikaan näy mitään Suomen verotiedoissa? Ai ai, siinä saattaa silloin aloittajalla mennä jokin rikas miesehdokas sivu suun. :)

Tää oli hyvä läppä. Ihan niinkuin suomimuija ei olisi heti jalat levällään ulkkarille.

Vierailija
37/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos kyseessä on kenties joku hyvinkin varakas ulkomaalainen mies, jolla ei kuitenkaan luonnollisestikaan näy mitään Suomen verotiedoissa? Ai ai, siinä saattaa silloin aloittajalla mennä jokin rikas miesehdokas sivu suun. :)

Riittää jos on suomalainenkin, mutta viettää puolet vuodesta ulkomailla.

Vierailija
38/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä menee aina tiedotus miehelle jos menet pyytämään toisen verotietoja

Ei mene :). 

Vierailija
39/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omaa varallisuutta ja tuloja sen verran, että on varaa olla kenen kanssa tahdon.

N45

Ootko sä se tiina joka on sen 28v (?) gökhamin kanssa? Sillä on tapana sanoa just tolleen. Sun ikäkin taitaa täsmätä.

Vierailija
40/46 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ota.

Tutkittu asia. Ottaa. On erittäin harvinaista, että suomalaisella miehellä on itseään alemmin koulutettu vaimo. Naisilla on useammin alemmin koulutettu puoliso.