Tiedoksi kaikille naisille! Tiesitkö, että voit tarkistaa verohallinnosta tapailemasi miehen verotiedot? :)
Tiesitkös tämän? Entäs tarkistatteko te siskot hyvät tapailemienne miesten verotietoja? Mä ainakin tarkistan, koska mä en halua suhdetta minkään köyhän kanssa.
N22
Kommentit (46)
En ole tiennyt, en ole edes ajatellut asiaa. Ei suoraan sanottuna kiinnosta.
Tämä lienee jonkun MGTOW miehen tekemä aloitus, joka inspiroi miehiä menemään omia teitänsä kun annetaan tällainen idea naisista pelkän rahan perässä olevina otuksina.
Tai ainakin voi toivoa, että aloituksen takana ei ole oikea nainen joka teki tämän ihan vieläpä epäironisesti.
No, jos olet niin olet käytännössä prostituoitu. Mutta kukin tyylillään!
Hyvä idea! Voi tarkistaa kannattaako seurustelusuhdetta jatkaa ja onko syytä edetä pidemmälle kuin nylkyttämiseen ja maidin valuttamiseen reikään,
Siitä menee aina tiedotus miehelle jos menet pyytämään toisen verotietoja
Jos tarkistat vaikkapa opiskelijan tulot niin on köyhä, mutta voi olla tuleva pääjohtaja jossain firmassa. Sulla menee hiomaton timantti ohi suun.
Verohallinnon julkaisema ”MassiPano” appi on kätevä taloudellisen tilanteen selvittämiseksi huomaamattomasti.
Tietenkin tiedän - ja hän voi tarkistaa minun tietoni.
En ryhtyisi suhteeseen, jossa omaisuutta tai tuloja on tarpeen salailla. Tai ylipäätään mitään. Kaikkea ei tarvi kertoa, mutta tarkoituksellinen salailu ja salaamisen tarve kertovat siitä, että meneillään on jotain, mikä ei ihan kestä päivänvaloa.
Olen vuosia tiennyt, että verotiedot ovat Suomessa julkisia. Niitähän julkaistaan ihan valtakunnallisen median tasolla vuosittain. Eipä tulisi mieleenkään kenenkään tuloja lähteä vahtimaan.
pääsin hyviin naimisiin selvitettyäni muutaman kullin verotiedot ja keskityttyäni varakkaimpaan.
En tarkista yhtään mitään. Näin kahden vuoden seurustelun jälkeen ollaan kuitenkin aika hyvin perillä toistemme tuloista ja säästöistä.
Mites palstan miehet: Tuleeko tsekattua onko mimmillä tarakan lisäksi myös pinkka kunnossa?
Hallituksen pitäisi puuttua lompakkoloisiin. Nyt tarvitaan kaikki mahdolliset ihmiset töihin eikä sohvalla makoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
pääsin hyviin naimisiin selvitettyäni muutaman kullin verotiedot ja keskityttyäni varakkaimpaan.
Onnea homoliittoonne ❤️
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkistat vaikkapa opiskelijan tulot niin on köyhä, mutta voi olla tuleva pääjohtaja jossain firmassa. Sulla menee hiomaton timantti ohi suun.
Kai tiedät, että naiset odottavat voittajia voittolinjalla. Potentiaalit ei kiinnosta heitä pätkääkään. Vain tämä hetki, ei heillä ole kykyä tehdä päätöksiä tulevaisuus silmällä pitäen. Naisten seksuaalimarkkina-arvo on tuhoutuvaa, korkea nuorena ja 30v jälkeen nolla loppuelämän.
Jos olisin nainen, niin tottakai toimisin samalla tavalla. Ei naisia kannatakaan tuomita tästä, vaan ymmärtää naisia. Menkää omia teitänne miehet ja olette vapaita.
Näkeehän sen nyt autosta, asunnosta, vaatteista ja muista jutuista onko rahaa vai eikö. Lisäksi koulutus ja työpaikka kertovat mulle ihan tarpeeksi.
Entäs jos kyseessä on kenties joku hyvinkin varakas ulkomaalainen mies, jolla ei kuitenkaan luonnollisestikaan näy mitään Suomen verotiedoissa? Ai ai, siinä saattaa silloin aloittajalla mennä jokin rikas miesehdokas sivu suun. :)
Niin. Jos tyytyy johonkin perusduunariin niin mikäs siinä, vaan me todelliset hait näytämme verotiedoissa tyhjätaskuilta, mutta sijoituksissa ja ulkomailla onkin sitten ihan mukavasti hilloa =)
Ei paljon kiinnosta. T. n1978