Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen miehen kiinnostus kohdistuu tietyn ikäisiin naisiin, riippumatta siitä, minkä ikäinen itse on

Vierailija
23.08.2019 |

Siis tyypillisesti 25 vuotiaisiin.
Naisia kiinnostaa yleisesti noin omaikäiset.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He jämähtävät siellä pääkopassaan siihen omaan viriiliin ikään. Eikä ymmärrä elämän kulkua alkuunkaan. :)

Tää aika mitä eletään vielä pahentaa tätä ongelmaa.

Vierailija
22/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä kiinnostaa 25-vuotiaat naiset, en kiinnitä häneen sen kummemmin huomiota. Kiinnostus sellaisista miehistä, jotka ovet kiinnostuneita minusta. :)

N37

Entäs jos miestä kiinnostaa kaikki 18-50 -vuotiaat naiset ja sinä satut olemaan yksi heistä?

Avauksessahan puhuttiin miehistä, jotka kiinnostuvat 25-vuotiaista. Ei minua sellaiset miehet tietenkään kiinnosta, koska itse en kuulu tuohon mainittuun ikäluokkaan.

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä kiinnostaa 25-vuotiaat naiset, en kiinnitä häneen sen kummemmin huomiota. Kiinnostus sellaisista miehistä, jotka ovet kiinnostuneita minusta. :)

N37

Entäs jos miestä kiinnostaa kaikki 18-50 -vuotiaat naiset ja sinä satut olemaan yksi heistä?

No enpä usko että yhdenkään miehen mielestä vaikka 18 v, 39 v ja 50 v on yhtä kiinnostavia, vai miten on?

Vierailija
24/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monien miesten mielenkiinto keskittyy tietyn hintaisiin autoihin (=kalliisiin) riippumatta siitä kuinka paljon heillä on rahaa.

Eli siis jos tarjontaa vaikuttaa olevan (kuten deittisovelluksissa), ihminen suuntaa mielenkiintonsa helposti niihin kaikkein hohdokkaimpiin kohteisiin. Tästä ei kuitenkaan seuraa etteikö heitä tosielämässä oikeasti kiinostaisi myös se realistisempi vaihtoehto.  Kaiken esille tuova tarjonta vain hämärtää näitä

No ei mua ainakaan kiinnosta mies, joka vaihtaisi heti parikymppiseen jos saisi mahdollisuuden, mutta on minun kanssani, kun ei saa sitä mitä oikeasti haluaa.

Joo sama. Jotenkin ahdistaa tuo koko kuvio, että ilmeisesti isot joukot miehiä näkee naiset, jopa parisuhdetta etsiessään, vain seksiobjekteina joiden ns. henkinen puoli ei ole niin kovin tärkeä. Itse en voisi minkään parikymppisen kanssa seurustella jos vaikka sellainen olisi mahdollista saadakin, koska elämänkokemukset ja -vaihe olisi liian erit, ja se on tärkeämpää kuin se että se 25 v mies voi näyttää seksikkäämmältä kuin 40 v. Miehille ilmeisesti naisista kiinnostaa lähinnä ulkonäkö ja seksi.

Niin seksi kiinnostaa miehiä, ja kaverit ovat sitten muuta varten. Mikä tässä on väärää?

No, ei kai varsinaisesti väärää, jos molemmat aidosti haluaa noin. Aika moni meistä naisista vaan tykkää, että mies olisi myös hyvä, ehkä jopa paras kaveri. Eikä se seksikään tahdo kiinnostaa jos ei ole muun tason yhteyttä ensin. 

Vierailija
25/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilithän on niitä joilla se lapsuuden kiinnostus on jämähtänyt päälle. Surullista. Siitä kun ei voi oppia pois.

Vierailija
26/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää, kun miehen henkisestä puolesta kiinnostuu vasta vanhat mummot. Sitten kun itse ollaan vanhoja, lihavia ja rumia kuin rullatuolit, aletaan vasta kiinnostua miehen luonteesta. Sitä ennen ollaan kiinnostuneita pitkistä ja komeista miehistä. Turha mussuttaa mitään kauneus on katoavaa, jos itse nuorena ollaan vain pitkien ja komeiden perään. 

Vierailija
27/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

No enpä usko että yhdenkään miehen mielestä vaikka 18 v, 39 v ja 50 v on yhtä kiinnostavia, vai miten on?

jos jätetään joukosta pois 39 ja 50, niin kovasti kiinnostaa.

Vierailija
28/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nykyaikaa. Pinta on tärkeintä, menestys, raha, ulkonäkö, seksi, status ja nuoruuden ihannointi on modernin yhteiskunnan perusta. Eli käytännössä ihmiskunta muuttuu vain itsekkäämmäksi ja narsistisemmaksi. Itse olen kiinnostunut yhä enemmän ja enemmän itämaisista uskonnoista ja filosofioista jossa ihmisen henkinen kehitys ja sielu on tärkeämpää. Onneksi olen löytänyt jotain mielekkäämpää tekemistä kuin parisuhteet ja miehet. Omistauden omille intohimoilleni ja luovuudelle, ihminen ei tarvitse toista ihmistä ollakseen iloinen ja tunteakseen rakkautta.

N24

Juurikin näin! Helinäkeiju puhuu täyttä asiaa. Ihminen jolla on positiivista intohimoa on viehättävä. Ihminen jolla ei ole intohimoa itse elämää kohtaan on vain tylsä. En tiedä saisiko näin sanoa, mutta en jasa hyssytelläkkään. Kehittäkää itseänne ja kokeilkaa uusia asioita, piittaamatta muiden mielipiteistä, niin sieltä se onnikin löytyy ja ehkä se kiva kumppanikin. Jättäkää pliis tämä taivastelu muille.

Vierailija
29/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet aivan tosissaan haaveilisivat parisuhteista itseään huomattavasti nuorempien naisten kanssa niin eiköhän lähes kaikki jotenkin toimeentulevat miehet lentäisi halpalennoilla thaikkuihin ostamaan vaimoa itselleen. Eikä ne kotona viihtyis ollenkaan vaan kaikki olisivat tuolla häiriköimässä. Todellisuudessa vain miesten vähemmistö toimii näin, se pieni vähemmistö saa kyllä paljon pahaa mieltä aikaan. Loput on erilaisista syistä onnellisia tai onnettomia perheenisiä tai sinkkuja. Monella voi olla seksifantasioita, minäkin fantasioin muuttomiehestä vaikka rakastan miestänikin enkä ole tyytynyt. Ei miehet sen kummempia ole, vähän enemmän pinnallisia, mutta eivät kohtuuttomia kuitenkaan. Suurinosa.

Deittisovellukset ovat äärettömän epäluonnollinen pohja, josta tehdä päätelmiä ihmisten pariutumiskäyttäytymisestä (muualla kuin näiden sovellusten piirissä). Näiden saittien julkaisut eivät siis päde oikeassa elämässä ja ovat sitä itseään.

deittisovelluksia käyttävät vanhemmat miehet ei ole (enää) parisuhteessa.Naimisissa pysyneillä erilaiset arvot

Vierailija
30/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

En kiinnostu miehestä, jolle "kelpaa kaikki", joten en osaa vastata. :)

Vierailija
31/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää, kun miehen henkisestä puolesta kiinnostuu vasta vanhat mummot. Sitten kun itse ollaan vanhoja, lihavia ja rumia kuin rullatuolit, aletaan vasta kiinnostua miehen luonteesta. Sitä ennen ollaan kiinnostuneita pitkistä ja komeista miehistä. Turha mussuttaa mitään kauneus on katoavaa, jos itse nuorena ollaan vain pitkien ja komeiden perään. 

Voi että.. eli kun kaksi ihmistä, kaunis ja komea, viihtyvät keskenään niin se on ok. Mutta kun kaunis rupsahtaa ja komea rupsahtaa niin heidän ei enää kuulu pitää toisistaan. Vaan ennen-kaunis menee roskiin ja ennen-komean pitäisi löytää uusi kaunis tilalle. (Vaikkakin kainiille on komeitakin ottajia = kaunis valitsee nuoren miehen)

Tätä kutsutaan ulisevan jonnen logiikaksi ja se on kaikista hulluinta.

Kuka tällaisen hulluuden perusteella onnistuu elämänsä rakentamaan? Jonne, josta alkaa olla päiväys mennyt ja joka on oi, niin väärinymmärretty.. koska jutuista puuttuu se järki. Vähitellen voimistuu u.lina kun kukaan ei kuule eikä ymmärrä.

Vierailija
32/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että.. eli kun kaksi ihmistä, kaunis ja komea, viihtyvät keskenään niin se on ok. Mutta kun kaunis rupsahtaa ja komea rupsahtaa niin heidän ei enää kuulu pitää toisistaan. Vaan ennen-kaunis menee roskiin ja ennen-komean pitäisi löytää uusi kaunis tilalle. (Vaikkakin kainiille on komeitakin ottajia = kaunis valitsee nuoren miehen)

Kuka tällaisen hulluuden perusteella onnistuu elämänsä rakentamaan? Jonne, josta alkaa olla päiväys mennyt ja joka on oi, niin väärinymmärretty.. koska jutuista puuttuu se järki. Vähitellen voimistuu u.lina kun kukaan ei kuule eikä ymmärrä.

Aina yhtä kaunista lukea tuota runollista tekstiä, missä karkeruus paistaa läpi ja syytetään muita kun ei kelvata.

Vierailija
33/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Tuollaisten miesten silmissä naiset ovat vain jotain miesten tarpeisiin tehtyjä käyttöesineitä eivätkä ihmisiä. 

Vierailija
34/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina yhtä kaunista lukea tuota runollista tekstiä, missä karkeruus paistaa läpi ja syytetään muita kun ei kelvata.

Taas väärä tulkunta. Minä olen parikymppinen nainen, jolla on ikäiseni mies ja (kipeitä) lapsia. En ole katkera ja kelpaan. Kelpaan myös vaihdevuosissani. Minua suututtaa muiden naisten puolesta kun vauva.fi:n keskustelupalstat ovat olleet koko päivän tukossa näitä törkyjuttuja kuinka "naiset ovat kelvollisia vain ikävuosina 18-23". Suurinosa naisista kuitenkin on ihania ja arvokkaita ihmisiä läpi elämänsä ja heillä on usein toive kokea myös rakkautta miehen kanssa enemmänkin kuin vain ikävuosina 18-23. Kukaan ei halua olla tyytymisen kohde.

Se, joka näitä "vanha akka ei vaan kiinnosta ketään"-postauksia tänne tehtailee on, arvaukseni mukaan, itse osaton ja katkera kiusaaja. Etkä selvästi ole asiaa hyväksynyt tai onnellinen yksinäsi. Aivan häiriintynyttä täällä perheenäitien palstoilla vaan jankata, että "ukkos haluis nuorempaa..."

Vierailija
35/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuloshan ei kerro mitään syntyneistä parisuhteista. On täysin tilastollisesti mahdotonta, että jokainen 18-85-vuotias mies pystyisi solmimaan parisuhteen max 22-vuotiaan naisen kanssa. Ja toki on näin, että parikymppisenä on viehättävimmän näköinen, itse ainakin olin. Mikä minua taas eniten ärsytti tuossa artikkelissa oli se, että tuomitaan rasistiseksi asenteeksi, jos ei viehäty mustista miehistä. Ihmisten mieltymykset parinvalinnassa eivät koskaan ole rasistisia.

Vierailija
36/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää. Tuollaisten miesten silmissä naiset ovat vain jotain miesten tarpeisiin tehtyjä käyttöesineitä eivätkä ihmisiä. 

Tuomitset miesten tarpeita, mutta et kuitenkaan omiasi. Miksi miehillä tulisi olla samat tarpeet kuin sinulla? Ainiin, koska olet nainen ja määrittelet oikean ja väärän. Miehillä on tarpeita mitkä ystävät täyttävät yleensä paremmin kuin naiset ja sitten tuo seksi. Tottakai kaipaamme myös hellyyttä ym, mutta emme samanlaissa määrin kuten naiset. Meitä on erilaisia, vaikka yleistänkin. Osa kaipaa naisilta vain seksiä, mutta se ei kuitenkaan tarkoita ettei hän voisi arvostaa naisia. Tässä monet naiset menevät vipuun ja tekevät juuri tuon johtopäätöksen. Monet miehet ostavat seksiä, ja se tuomitaan. Jos se seksi ostetaan vapaaehtoisesti sitä myyvältä, niin te naiset vältytte näiltä miehiltä jonka tarpeena on vain seksi. Naiset ja miehet ovat tässä erilaisia, mutta yritetään silti ymmärtää toisiamme.

Vierailija
37/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samoin kuin monen naisen tai miehen kiinnostus kohdistuu vain eri sukupuoleen kuin mitä itse on.

Vierailija
38/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He jämähtävät siellä pääkopassaan siihen omaan viriiliin ikään. Eikä ymmärrä elämän kulkua alkuunkaan. :)

Tää aika mitä eletään vielä pahentaa tätä ongelmaa.

Jos joku 25-vuotias nainen heistä kiinnostuu, niin silloinhan asia on ihan ok. Mikä tässä on se ongelma?

N37

Vierailija
39/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tuloshan ei kerro mitään syntyneistä parisuhteista. On täysin tilastollisesti mahdotonta, että jokainen 18-85-vuotias mies pystyisi solmimaan parisuhteen max 22-vuotiaan naisen kanssa. Ja toki on näin, että parikymppisenä on viehättävimmän näköinen, itse ainakin olin. Mikä minua taas eniten ärsytti tuossa artikkelissa oli se, että tuomitaan rasistiseksi asenteeksi, jos ei viehäty mustista miehistä. Ihmisten mieltymykset parinvalinnassa eivät koskaan ole rasistisia.

Toisaalta se selittää, miksi täälläkin miehet mankuvat, että eivät löydä parisuhdetta.

Vierailija
40/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vielä nuoremmista mutta en sit mitään tavoittekaan. Tumputtelemalla hautaan saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän