Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen miehen kiinnostus kohdistuu tietyn ikäisiin naisiin, riippumatta siitä, minkä ikäinen itse on

Vierailija
23.08.2019 |

Siis tyypillisesti 25 vuotiaisiin.
Naisia kiinnostaa yleisesti noin omaikäiset.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon jutun. Olen hetero nainen. Harmittaa, että olen hetero, olisi pitänyt antaa miesten olla jo kauan sitten. Voisivat sitten itsekseen leikkiä, tai sen 20-vuotiaan kanssa.

Vierailija
102/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voi olla kiinnostuneita oikeasti vain noin 25-vuotiausta naisista, mutta itse en ole kiinnostunut kuin oman ikäisistä miehistä +/-3 3 vuotta noin.t. 25-v nainen

Oman ikäiset miehet kiinnostavat.Ei viehätä fyysisesti yli 30-vuotiaat miehet , enkä voi kuvitella, että mitä yhteistä minulla voisi olla jonkun 41-vuotiaan Jorman kanssa?n26vee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi nuo "monet miehet" ovat viettien vietävissä olevia uroita, jotka haluavat jatkaa sukuaan hedelmällisen naaraan kanssa. Tai sitten vaan tykkäävät nuorista naisista

Eikä siinä ole mitään pahaa.

Se että nainen ilmaisee tuon kaltaisia haluja, on sangen tuore ilmiö ottaen huomioon naisen aseman kehityksen.

Muutaman kymmenenvuoden päästä tätä tuskin ihmetellään.

Vierailija
104/104 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusieluiset mammat täällä. Savu nousee korvista kun haukutaan miehä avlla. Mitäpä jos hankkisitte oikean elämän, ettekä mätinisi täällä. Tämä tekee teidät vielä surullisemmaksi ja vihaisemmaksi ja elämä menee ohi. Keskittykää omaan elämään, ei siihen mitä miehet tekevät elämällään. Heipä hei, lähdenkin tästä nuoren naapurini kanssa bilettään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän