Monen miehen kiinnostus kohdistuu tietyn ikäisiin naisiin, riippumatta siitä, minkä ikäinen itse on
Siis tyypillisesti 25 vuotiaisiin.
Naisia kiinnostaa yleisesti noin omaikäiset.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin, että joku nainen arvostaisi henkisiä ominaisuuksiani ja katsoisi läpi sormien sitä että olen työkyvyttömyyseläkkeellä oleva alkoholisti.
No en pidätä henkeäni.
Nuo ovat ne henkiset ominaisuutesi. Löydät varmaan kivan pubiruusun lähijuottolasta, joka jakaa kanssasi samat henkiset arvot :)
Monelle miehelle viimeinen asia, jossa he säilyttävät nuorekkuutensa on heidän naismakunsa. Siis vaikka hiukset lähtisivät päästä ja vatsa kasvaisi. Tosin kyse voi olla puhtaasta esteettisestä nautinnosta, ei mistään parisuhteen etsimisestä.
Oon itsekin miettinyt mitä naisille oikein käy siinä 25-30v välillä. Maailma on avoin -tyylisestä elämänilosta siirrytään vauvoihin ja käsitöihin. Elinpiiri suppenee, ollaan entistä enemmän ikätietoisia ja lapsenomainen innokkuus ja uteliaisuus uusiin asioihin katoaa täysin
Vierailija kirjoitti:
Luonnonlaki. Aivan kuten sekin, että osa naisista on kiinnostunut vain pitkistä miehistä (joka on kaikkien aikojen uli-topikki näillä palstoilla).
Just deal with it.
Mikä ihmeen luonnonlaki?
Niin täällä palstalla naiset hakee vain pitkiä, vaan kask kummaa kun tuolla netin ulkopuolella näkee niitä ei pitkiä miehiä parisuhteissa ja paljon.
Toki kun ollaan suomessa ovat naisetkin pidempiä kuin monessa muussa maassa, jolloin tuo pituus voi olla joillekkin naisille kriteeri, mutta suurin osa ei kyllä pituutta miheltä katso, vaan täysin muita ominaisuuksia.
Olen itse lyhyt nainen ja minulle on täysin samantekevää minkä pituinen mies on, jos on muutoin hyvä ja kiinnostava mies.
Joten olisiko niin että nämä lyhyet ulisija miehet haluavat sen mallinmitoissa olevan naisen ja itlevät täällä kun naista ei löydy?
Vierailija kirjoitti:
Oon itsekin miettinyt mitä naisille oikein käy siinä 25-30v välillä. Maailma on avoin -tyylisestä elämänilosta siirrytään vauvoihin ja käsitöihin. Elinpiiri suppenee, ollaan entistä enemmän ikätietoisia ja lapsenomainen innokkuus ja uteliaisuus uusiin asioihin katoaa täysin
höpöhöpö, tuonhan pätee sitten myös miehiin, mutta koska jämähdetään siihen omaan nuoruuteen eikä nähdä että kuten naisetkin myös te miehet vanhenette.
Ei se paljon auta että vanhoja ukkoja nuoret kiinnostaa, kun ei niitä nuoria naisia kiinnosta😂 niinhän tuossa tutkimuksessa todettiin; naiset kiinnostuvat oman ikäisistä
Odottakaa naiset että vanhenette, niin ei kiinnosta pätkääkään minkä ikäisiä naisia miehet katselee kunhan eivät häiriköi.
Ja joo, tiedän " happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista".
Vaan kun ei YHTÄÄN kiinnosta.
Luonto on viisas, on järjestänyt niin että vanha nainen ( viimeistään) laittaa energiansa tärkeämpiin asioihin kuin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
höpöhöpö, tuonhan pätee sitten myös miehiin, mutta koska jämähdetään siihen omaan nuoruuteen eikä nähdä että kuten naisetkin myös te miehet vanhenette.
Juuri näin. Maailmassa ei ole happamampaa ja kireämpää ja kaavoihin kangistuneempaa otusta kuin keski- ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei se paljon auta että vanhoja ukkoja nuoret kiinnostaa, kun ei niitä nuoria naisia kiinnosta😂 niinhän tuossa tutkimuksessa todettiin; naiset kiinnostuvat oman ikäisistä
Täytyy varmaan sanoa nuoremmalle naiselleni, ettei hänen kuulu kiinnostua minusta koska joku naurettava jankuttaja toitottaa niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää. Tuollaisten miesten silmissä naiset ovat vain jotain miesten tarpeisiin tehtyjä käyttöesineitä eivätkä ihmisiä.
Tuomitset miesten tarpeita, mutta et kuitenkaan omiasi. Miksi miehillä tulisi olla samat tarpeet kuin sinulla? Ainiin, koska olet nainen ja määrittelet oikean ja väärän. Miehillä on tarpeita mitkä ystävät täyttävät yleensä paremmin kuin naiset ja sitten tuo seksi. Tottakai kaipaamme myös hellyyttä ym, mutta emme samanlaissa määrin kuten naiset. Meitä on erilaisia, vaikka yleistänkin. Osa kaipaa naisilta vain seksiä, mutta se ei kuitenkaan tarkoita ettei hän voisi arvostaa naisia. Tässä monet naiset menevät vipuun ja tekevät juuri tuon johtopäätöksen. Monet miehet ostavat seksiä, ja se tuomitaan. Jos se seksi ostetaan vapaaehtoisesti sitä myyvältä, niin te naiset vältytte näiltä miehiltä jonka tarpeena on vain seksi. Naiset ja miehet ovat tässä erilaisia, mutta yritetään silti ymmärtää toisiamme.
Tarpeet ovat vääriä jos niiden täyttäminen vaatii toisten kärsimystä. Monet miehet valehtelevat ja manipuloivat saadakseen seksiä naisilta. Jos mies ei kykyne näkemään naista ihmisenä eikä missään nimessä mahdollisena kaverina, on kyse seksismistä.
Seksin ostaminen tuomitaan koska käytännössä lähes kukaan ei myy sitä vapaaehtoisesti. Jos vaihtoehtona on oma tai läheisen kuolema nälkään tai sairauksiin ilman lääkkeitä, ei ole kyse vapaasta tahdosta sen enempää, kuin aseella uhkaavalle ryöstäjälle lompakkonsa ojentanut ole antanut sitä vapaaehtoisesti.Eli naisten vaatimukset alituiseen ja tukeen ovat vääriä, sillä kärsin jos joudun olemaan aina tukens, ja sitä nimen omaan vaaditaan. Isoissa asioissa kyllä, mutta arkipäiväisissä ei todellakaan ole velvollisuus.
Ei, sinä olet vain yksinkertaisesti väärän ihmisen kanssa jos ei luonteet sovi yhteen. Tai ehkä et vain ole parisuhde ihminen.
Ai se menee niin tässä tapauksessa. Niin nainen määrittelemässä mikä on oikein ja ei. Tyypillistä, eikö naisten pitäisi olla empaattisia, kummasti tuo empatia häipyy kaksinaamaisuuden taakse, kun on kyse omasta edusta, rahasta, tai agendasta. Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Maailmassa ei ole happamampaa ja kireämpää ja kaavoihin kangistuneempaa otusta kuin keski- ikäinen mies.
Onpas typerä yleistys. Haha mikä pelle.
Syö keksi ja mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Yli kolmekymppiset miehet ovat lapsenomaisesti innokkaita?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He jämähtävät siellä pääkopassaan siihen omaan viriiliin ikään. Eikä ymmärrä elämän kulkua alkuunkaan. :)
Tää aika mitä eletään vielä pahentaa tätä ongelmaa.
Jos joku 25-vuotias nainen heistä kiinnostuu, niin silloinhan asia on ihan ok. Mikä tässä on se ongelma?
N37
Niinpä. En minäkään kiinnostu miehistä, joita kiinnostaa nuoret naiset. Ihmisillä on puolisoille omat kriteerit ja ikä on yksi niistä. Jos mies etsii rauhallista ja hiljaista naista, niin ei sellsinen kiinnosta puheliasta ja aktiivista naista. Miksi siitä pitäisi olla jotain mieltä?
Mitä jos häntä kiinnostaa nuoret ja myös sinun ikäisesi? Et kai ole niin lapsellinen että vaadit että sinun ikä on ainoa oikea ikä?
Mitä olen vaatinut? Kerroin, että minua kiinnostavat sellaiset miehet, jotka ovat kiinnostuneita minusta. :)
Jos mies pitää 25-vuotiaista, niin asia ei kuulu minulle pätkääkään, koska olen vanhempi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoitat tuolla, että jämähdetään omaan nuoruuteen? Sitä että innostutaan uusista nörttijutuista ja reissuista kavereiden kanssa samalla tavalla kuin parikymppisinä? Se tässä vähän pointtina olikin
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa naiset että vanhenette, niin ei kiinnosta pätkääkään minkä ikäisiä naisia miehet katselee kunhan eivät häiriköi.
Ja joo, tiedän " happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista".
Vaan kun ei YHTÄÄN kiinnosta.
Luonto on viisas, on järjestänyt niin että vanha nainen ( viimeistään) laittaa energiansa tärkeämpiin asioihin kuin miehiin.
Eikö YHTÄÄN kiinnosta. Hyvä sitten, ei miehiäkään kiinosta tuollaisella asenteella varustetut harput. Elä omaa elämääsi ohan rauhassa. Nyt nuorempana naisia kiinostaa, mutta sitten he sanovat että YHTÄÄN ei kiinnosta tuollainen mies. Ja sitten bang! Ollaankin raskaana ja valitetaan vauvapalstalla kun mies on sitä ja mies on tätä ja.minä en mitään. Sitten unelmoidaan vapaudesta ja kun on vapaa, niin ei ole miestä ja se kaihertaa, toisaalta ei YHTÄÄN kiinnosta miehet. Hyvää loppuelämää arvon rouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varmaan sanoa nuoremmalle naiselleni, ettei hänen kuulu kiinnostua minusta koska joku naurettava jankuttaja toitottaa niin.
Näinhän tutkimus totesi, olkoon naisesi vaikka kuinka nuori.
P.S. kyseinen kommentti oli ensimmäiseni tässä ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä ainakin osa. Yksikin 40v työkaveri laskee minuutteja siihen, kun Arduino-tilaus saapuu, jotta pääsee puuhailemaan. Toinen löysi varastosta vanhan toimivan tietokoneen ja on sen kanssa säätänyt. Monet 40v miehet pukeutuvat samalla tavalla kuin parikymppisinä teekkareina, mutta naisilla on keskimäärin suurempi tarve pukeutua jotenkin "ikäisekseen"
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisella pitäisi olla lapsen ominaisuuksia sekä ala-että yläpäässään, jotta kelpaa miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä ainakin osa. Yksikin 40v työkaveri laskee minuutteja siihen, kun Arduino-tilaus saapuu, jotta pääsee puuhailemaan. Toinen löysi varastosta vanhan toimivan tietokoneen ja on sen kanssa säätänyt. Monet 40v miehet pukeutuvat samalla tavalla kuin parikymppisinä teekkareina, mutta naisilla on keskimäärin suurempi tarve pukeutua jotenkin "ikäisekseen"
Naisilla on suurempi tarve kuulua joukkoon, miehet tekevät mistä he pitävät ja siksi he ovat innostuneita. Eri
Juu, sinulle pitäisi yksipuolisesti antaa, antaa ja antaa "lahjaa", mutta itselläsi ei ole mitään annettavaa. Sitä se tarkoittaa.