Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kalun koolla on väliä ---> halutaan enemmän seksiä?

Vierailija
23.08.2019 |

Useimmat naiset ovat sitä mieltä, että kalun koolla on väliä ja iso vaan tuntuu niin ihanalta. Eli 1+1, jos miehesi kalu jostain syystä kasvaisi ensi yönä niin haluaisit hänen kanssaan enemmän seksiä? Eikö niin?
Ja keskimäärin, satunnainen pano baarista/deitti on parempi mies suhteeseen mikäli tällä on iso kalu? Jos kerran miehellä on iso kalu niin miksi nainen ei haluaisi tätä jatkuvasti koska ihan naisten omin sanoin, iso tuntuu niin hyvältä ja pieni ei tunnu! Pienihän on siinä alle 14cm, tilastojen mukaan normaali mutta av-naisten mukaan ei.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään.

Vierailija
2/22 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä koolla ole merkitystä, KUNHAN se on riittävä. Eli normaali tai iso. Sellaista oman peukaloni kokoistakin olen joskus koittanut, mutta eihän siitä ollut kauheasti iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaiset kuvittelee, että iso on paras. Oikeasti isoa saaneet tietää, että iso on vaikea ja hankala, ei mahdu minnekään ja sattuu. Eli haluaisin vähemmän, itse asiassa en ollenkaan. 

Vierailija
4/22 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän naiset rakastaisivat synnyttämistä enemmän kuin mitään jos aina vain isompi olisi parempi. Ei. Kohtuus kaikessa. Nordin valehteli blogissaan synnytysorgasmista, mutta minä en ainakaan saanut ja normaalikokoinen penis (kyllä, normaaliksi lasketaan myös 14 senttiset) on paras kunhan se ole ap:n.

Vierailija
5/22 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimunaiset kuvittelee, että iso on paras. Oikeasti isoa saaneet tietää, että iso on vaikea ja hankala, ei mahdu minnekään ja sattuu. Eli haluaisin vähemmän, itse asiassa en ollenkaan. 

Sinä unohdat tässä hienossa selityksessäsi sen tärkeimmän asian: eivät nuo mainitsemasi seikat ole sille ison omistavalle miehelle mitenkään negatiivisia. Joo, voi joku seksikerta olla ikävä, kun naiselle ei mahdu kunnolla, mutta enemmänkin tuo on itsetuntoboosti ja todiste omasta mieheydestä. Yksi huono seksikerta ei kuitenkaan haittaa mitään, kun isoa haluavia on niin paljon jonossa.

Vierailija
6/22 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miestäni lähtökohtaisesti paljon. Jättimeisseli ei muuttaisi tilannetta eikä myöskään kompensoisi mitään, mikäli mies ei kohtelisi minua rakastavasti ja hyvin.

Vierailija
7/22 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan miestäni lähtökohtaisesti paljon. Jättimeisseli ei muuttaisi tilannetta eikä myöskään kompensoisi mitään, mikäli mies ei kohtelisi minua rakastavasti ja hyvin.

Tämähän se aina on selitys, joka ei edes ole mikään selitys. Samalla viivalla muuten olevista pienimunainen häviää aina. Eivät ne isomunat aina ole huonoja rakastajia, huonoja kumppaneita tai muuten epäviehättäviä. Usein juuri päinvastoin.

Vierailija
8/22 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se aina on selitys, joka ei edes ole mikään selitys. Samalla viivalla muuten olevista pienimunainen häviää aina. Eivät ne isomunat aina ole huonoja rakastajia, huonoja kumppaneita tai muuten epäviehättäviä. Usein juuri päinvastoin.

Ei se ole selitys. Se on tunne ja ajatus mikä minulle kirjoituksestasi heräsi. Minulla on ollut kumppaneina pari hyvin isolla varusteltua, ja kyllä, seksi on ollut upeaa -lähtökohtaisesti parisuhde jää kyllä minulla muodostumatta jos ei makkarin puolella suju tai intohimo jää puuttumaan. Minulla nämä asiat ovat aina myös vähän ”henkimaailman juttuja” joten en osaa ajatella että oikeassa elämässä tekisin valinnan jossa minulla olisi kaksi ”samalla viivalla olevaa” miestä joista sitten valitsisin sen jolla on isompi . JOS näin olisi niin tottakai valitsisin paremmin varustellun (toivottavasti ilahdut tästä tiedosta). Oikea elämä ei kuitenkaan (onneksi) mene ihan niin.

Tapaan miehen. Ihastun. Hänen peniksensä on isompi tai pienempi kuin edellisen. Jos intohimo, ilo ja onnellisuus lisääntyy miehen myötä elämässäni, rakastun.

Vierailija
9/22 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole selitys. Se on tunne ja ajatus mikä minulle kirjoituksestasi heräsi. Minulla on ollut kumppaneina pari hyvin isolla varusteltua, ja kyllä, seksi on ollut upeaa -lähtökohtaisesti parisuhde jää kyllä minulla muodostumatta jos ei makkarin puolella suju tai intohimo jää puuttumaan. Minulla nämä asiat ovat aina myös vähän ”henkimaailman juttuja” joten en osaa ajatella että oikeassa elämässä tekisin valinnan jossa minulla olisi kaksi ”samalla viivalla olevaa” miestä joista sitten valitsisin sen jolla on isompi . JOS näin olisi niin tottakai valitsisin paremmin varustellun (toivottavasti ilahdut tästä tiedosta). Oikea elämä ei kuitenkaan (onneksi) mene ihan niin.

Tapaan miehen. Ihastun. Hänen peniksensä on isompi tai pienempi kuin edellisen. Jos intohimo, ilo ja onnellisuus lisääntyy miehen myötä elämässäni, rakastun.

AAAhhh kun pääsisi ottamaan tuollaisen halukkaan naisen, joka tietää mitä haluaa, niin takaapäin. Vetelisin oitkin 15 senttisin hitain vedoin aina terskan päästä pohjaan saakka, kunnes lopult alaukeaisin voipuneena pakaroillesi ja selällesi.

Vierailija
10/22 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas miehinen ääliönäkökulma asiaan, kun kuvitellaan kullin koon ratkaisevan parinvalinnan. Siksi kai niitä kullinkuviakin monet miehet lähettelee, vaikka ne ovatkin turnoff suurimmalle osalle naisia...

M41

Vierailija
11/22 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä hetkauta onko isompi vai pienempi, sitä pitää osata käyttää. Ja naista myös ;)

Vierailija
12/22 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitetaan kaksi kaikin puolin tasavertaista miestä, mutta toisella normaali 15cm ja toisella +20cm, niin 99% naisista valitsee isokaluisemman.

Vierailija
13/22 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitetaan kaksi kaikin puolin tasavertaista miestä, mutta toisella normaali 15cm ja toisella +20cm, niin 99% naisista valitsee isokaluisemman.

Mitä väliä? Naiselle ei koskaan tule samanaikaisesti sutinaa kahden 100% tasavertaisen miehen kanssa, joista toinen sattuu olemaan isomunainen, joten tuo on ihan teoreettinen ajatusleikki. Niitä 20-senttisiä on muutenkin niin harvassa, että tuskinpa monellekaan tulee edes se yksikään vastaan.

Vierailija
14/22 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ite ainaki ottaisin ton vähän pienemmän jo ihan mukavuussyistä, n37

Vierailija
15/22 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ite ainaki ottaisin ton vähän pienemmän jo ihan mukavuussyistä, n37

Vähän pienempi on eri asia kuin pieni.

Se mikä on totuus on, että normaalin kokoisella peniksellä (15/14 ja yli) tuskin tulee mitään ongelmia mies kokemaan, mutta sitten jos omaa oikeasti pienen niin sitten alkavat vähättelyt, hylkäykset, huonot seksikokemukset ja muut vastaavat.

Vierailija
16/22 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta helvetissä.

Tätä yritin jo aiemmin selittää.

Mutta kun ei oikeassa elämässä tuollaista tilannetta tule! Enkä edes haluaisi että tulisi. Haluan tapailla yhtä miestä kerrallaan ja rakastua kokonaisuuteen. Iso on mahtava bonus mutta ei se tätä hommaa ratkaise!

Vierailija
17/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Myös täällä viihtyvät kokemattomat kuvittelee samoin.

Vierailija
18/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaluisena teidän, ettei otsikko pidä paikkansa. Iso on hankala käyttää, aina saa varoa ja naisen paikat kipeytyvät herkästi. Siksi naisen pitää antaa paikkojen palautua joku päivä, joten päivittäisessä nainnissa ei ole järkeä. Toisekseen voi olla, että  nainen tulee kylläiseksi riittävästä paineesta ja panosta, joten ei siksikään tarvitse jatkuvasti kalua sisäänsä. Nuorempanakin meillä oli vain n. 3-4krt viikkoa ja rajumpien panojen jälkeen 2krt  tai kerta viikko.  Voi toki olla sekin syynä, että vaimo saanut aina naidessa orkkuja.

Vierailija
19/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Myös täällä viihtyvät kokemattomat kuvittelee samoin.

Aha. Kyllä minä vaihtaisin tämän minipippelini kunnon lekaan milloin tahansa. Siinä ei paljoa ajoittaiset seksivaikeudet tai muutamat kieltäytymiset seksistä painaisi.

Vierailija
20/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni muna ja on kyllä täysin kuollut seksielämä meidän perheessä. Vaimo haluaa max. kerran kuussa.

Silloinkin menee yleensä ihan mönkään. En pysty ollenkaan tyydyttämään vaimoo ja pieni varustus meinaa latistaa tunnelman. Sitte on aina niin pitkä tauko ja oon puutteessa että itse en kestä montaa sekuntia. Viimeksi laukesin vaimon alushousujen päälle ennen kuin olin ehtinyt edes riisua ne :( niin pitkä aika kun näin vaimon alasti ja rinnat paljaana, että en vaan kestänyt enempää. On kyllä rankkaa tämä... Kunpa saisi ison munan jostain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän