Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa naisista ei saa viestejä deittisovelluksissa

Vierailija
23.08.2019 |

Myytti purettu sen osalta, että kaikki naiset saavat satoja viestejä deittisovelluksissa. OK Cupidkn mukaan miesten käytös aiheuttaa sen ettei deittisovellukset toimi. Lähde HS.

"RUDDERIN mukaan miehet myös lähettävät melkein aina viestin ”kuumimman” näköiselle naiselle täysin muista tiedoista piittaamatta ja yhteensopivuutta pohtimatta.

Käytös aiheuttaa sivustojen ylläpitäjille harmaita hiuksia, sillä se johtaa kierteeseen, jossa kaikki häviävät. Muutama nainen saa satoja viestejä sekalaiselta joukolta miehiä, pelästyy ja lähtee palvelusta. Suurin osa miehistä ei saa vastauksia lähettämiinsä viesteihin, eikä suurin osa naisista saa lainkaan viestejä miehiltä."

Kommentit (349)

Vierailija
41/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä näkyy tosielämässäkin, kaikki miehet yrittää aina sitä porukan kauneinta ja muut naiset on näkymättömiä.

Juuri näin, ja tästä olen joskus kirjoittanutkin. Olin aikoinaan mukana eräässä sinkkuyhteisössä ja aina sama juttu: kun järjestettiin joku tapahtuma/tapaaminen, niin kaikki uudet miehet yrittivät niitä samoja naisia, joita kaikki muutkin miehet jo olivat yrittäneet.

Eikä siinä siis mitään, ei pidäkään "yrittää" ketään muuta kuin sellaista, jonka oikeasti haluaa. Ainoa mikä ärsyttää on miesten kitinä siitä, kun he eivät saa haluamaansa. Jos haluaa naisen, josta 99 muutakin miestä on kiinnostunut, niin silloin pitää itse olla kiinnostavin sadasta miehestä (se kuuluisa 1 % ;-))

Vierailija
42/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika asioita vääristelevä artikkeli.

Eiköhän se nyt ole miljoona kertaa todistettu että miehet pommittaa kaikkia naisia massapostituksilla tai tykkää jokaisesta (tinder).

Mutta se on kyllä varmaan totta että lähettävät vaan nuorille. On suunnilleen lottovoiton luokka löytää yli 30v nainen joka olisi vielä edes semi kaunis ja lapseton joten miksi tuhlata aikaa niihin.

Laita linkit niihin miljoonaan todistuskertaan joissa todetaan, että miehet massapostaa kaikille naisille. HS:n artikkelissa oli lähteinä käytetty Tinderin, OK Cupid ja Match Groupin dataa.

Ei kai nyt kukaan mitään itsestäänselvyyksiä tutki? Kai nyt jokainen tietää että melkein jokainen nainen saa satoja viestejä päivässä sivustoilla joissa miehet voivat lähettää ilmaiseksi rajattomasti viestejä.

Tinderissä ei voi laittaa viestejä jollei ole tullut mätchejä. Ok cupidissa nainen ei näe viestiä jollei ole antanut miehelle tykkäystä. Epäilen että mätchillä on joku vastaava systeemi, mutta en tiedä kun ei ole tuttu.

Juuri tuon miesten massapostituksen takia nuo ovat suunniteltu tuolla tavalla.

Tuossa vielä tutkimus jonka mukaan miehen tarvii lähettää 58 viestiä jotta saisi yhden vastauksen.

https://www.google.com/amp/s/amp.businessinsider.com/online-dating-mess…

Luitko kyseistä artikkelia lainkaan? Jutussa sanotaan, että deittisovellusten ylläpitäjät nimenomaan tutkivat käyttäjien käyttäytymistä sovelluksessa todella tarkasti eli juuri sitä minkäikäisille ja näköisille miehet ja naiset lähettävät viestejä. Datan perusteella on todettu, että suurin osa naisista ei saa viestejä, koska miehet massapostaavat niitä nuoria ja kauniita naisia. Artikkelissa myös sanottiin, että miesten käyttäytymisen takia joudutaan kehittämään algoritmejä, jotka rajoittavat käyttäjien näkyvyyttä toisille esim 4-tason mies/nainen ei edes näe 8-tason naisia/miehiä.

En lukenut artikkeliä. Monta vastaava olen lukenut.

Tuosta voit verrata miten paljon naiset vs miehet saavat viestejä. Tavisnainen saa enemmän viestejä kuin komea mies.

https://www.google.com/amp/s/www.zdnet.com/google-amp/article/ten-fake-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, myönnän olen just tuollainen mies.

Saan tyyliin 3-7 tykkäystä päivittäin mutta melkein kaikki ovat jotain kulahtaneita 30v plus muijia.

Ei ne voisi vähempää kiinnostaa. Mielummin lähetän itse viestiä nuorille ja kauneille tai sitten olen yksin, käyn maksullisissa tms.

Miksei viestejä myös vanhemmille ja kauneille? Hahahaha, onkohan sellaisia edes olemassa. Siis lapsettomia sellaisia.

Ikäsi? Oletko katsonut peiliin viimeisen 10 v aikana? PS. Joka suunnasta ja kokovartalopeiliin.

Pahalta nimittäin vaikuttaa, että et saa naisseuraa ilmaiseksi. Olet arvioinut oman tasosi silloin legendaarisen väärin.

Kyllä saan. Ainoat mikä tuottaa vaikeuksia ovat ne ysin ja kympin nuoret muijat. Niitäkin joskus mutta aina jotain muuta vikaa sitten jonka takia eivät ole ns vaimomatskuu.

Paino on sama kuin 20 vuotiaana (vihdoin!). Kroppa on kyllä myös samanlainen, tai vähän vähemmän lihaksia riippuen mihin ikään verrataan. Kasvojen iho on vähän löysistynyt mutta se ei ole niin paha juttu kun oon mies. Ultralla ja fillereillä mennään. Hiuksia on vielä runsaasti.

Niin, ja olen 42v.

Et näe meitä hyvännäköisiä lapsettomia 35+ naisia, koska esim mulla yläikärajana on 34v. Aidosti nuorekkaat ja hyvänä säilyneet miehet on niin harvinaisia vanhemmassa ikäluokassa, että en jaksa selata läpi 200 profiilia löytääkseni yhden okn. Mieluummin säästän aikaa ja treffailen 25-30 vuotiaita.

N40

Olen askeleen sua edellä koska iäkseni olen laittanut 32-34. Selaan vain 18-28 naisia.

Livenä toki tunnen monta kauniita 30v plus naisia. Niitä yhdistää pari juttua. Kukaan niistä ei ole suomalainen ja jokaisella on ainakin yksi lapsi.

No tämä selittää miksi suurin osa 30+ vuotiaista miehistä näyttää ikäistään 10v vanhemmalta...

Vierailija
44/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se nyt ole miljoona kertaa todistettu että miehet pommittaa kaikkia naisia massapostituksilla tai tykkää jokaisesta (tinder).

Mutta se on kyllä varmaan totta että lähettävät vaan nuorille. On suunnilleen lottovoiton luokka löytää yli 30v nainen joka olisi vielä edes semi kaunis ja lapseton joten miksi tuhlata aikaa niihin.

Vielä harvinaisempaa kuin lottovoitto on, että ylipainoinen turpea 48. v Pertti Perusduunari löytäisi alle 30-vuotiaan kaunokaisen tai edes alle 40-vuotiaan. Yhtä rationaalista ajanvietettä kuin viimeisten ruokarahojen laittaminen lottokuponkiin. Mutta ehkä unelmista on valmis maksamaan. Ok Cupid voisikin mainostaa palveluaan kaltaisillesi sloganilla "Unelmahöttöä rupsahtaneille setämiehille, joilta ei todennäköisyyslaskenta suju".  

Jaa, kai minä sitten olen hyvässä kunnossa ikäisekseni.

Sepäs mammoja näyttää harmittavan.

Ihan oikeasti? Minua harmittaa, että joku minulle ventovieras mies on hyvässä kunnossa ikäisekseen? Ajatteletko todella noin? Miksi se minua harmittaisi? Miten sinun kuntosi vaikuttaa minun elämääni? Miten se näkyy esimerkiksi tässä päivässä, nyt perjantaina?

Kyllähän sen alapeukuista huomaa ja ainahan täällä on joku hirvee kotkotus jos jollakin suomijulkkisella on joku nuorempi muija (duudsonit jukka köh köh).

Vierailija
45/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paskaa! Miesten on turha lähetellä viestejä kun niihin ei saa vastausta. Olen vuosia nettieittaillut ja ei enää kiinnosta lähettää viestiä kun en koskaan saa kuitenkaan vastausta.

Vierailija
46/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä harvinaisempaa kuin lottovoitto on, että ylipainoinen turpea 48. v Pertti Perusduunari löytäisi alle 30-vuotiaan kaunokaisen tai edes alle 40-vuotiaan. Yhtä rationaalista ajanvietettä kuin viimeisten ruokarahojen laittaminen lottokuponkiin. Mutta ehkä unelmista on valmis maksamaan. Ok Cupid voisikin mainostaa palveluaan kaltaisillesi sloganilla "Unelmahöttöä rupsahtaneille setämiehille, joilta ei todennäköisyyslaskenta suju".  

Ihan oikeasti? Minua harmittaa, että joku minulle ventovieras mies on hyvässä kunnossa ikäisekseen? Ajatteletko todella noin? Miksi se minua harmittaisi? Miten sinun kuntosi vaikuttaa minun elämääni? Miten se näkyy esimerkiksi tässä päivässä, nyt perjantaina?

Kyllähän sen alapeukuista huomaa ja ainahan täällä on joku hirvee kotkotus jos jollakin suomijulkkisella on joku nuorempi muija (duudsonit jukka köh köh).

En ymmärrä miten duudson-jukan parisuhde-elämä vaikuttaisi omaan elämääni. En ylipäänsä seuraa julkkisjuoruja.

Vierailija
47/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita linkit niihin miljoonaan todistuskertaan joissa todetaan, että miehet massapostaa kaikille naisille. HS:n artikkelissa oli lähteinä käytetty Tinderin, OK Cupid ja Match Groupin dataa.

Ei kai nyt kukaan mitään itsestäänselvyyksiä tutki? Kai nyt jokainen tietää että melkein jokainen nainen saa satoja viestejä päivässä sivustoilla joissa miehet voivat lähettää ilmaiseksi rajattomasti viestejä.

Tinderissä ei voi laittaa viestejä jollei ole tullut mätchejä. Ok cupidissa nainen ei näe viestiä jollei ole antanut miehelle tykkäystä. Epäilen että mätchillä on joku vastaava systeemi, mutta en tiedä kun ei ole tuttu.

Tuossa vielä tutkimus jonka mukaan miehen tarvii lähettää 58 viestiä jotta saisi yhden vastauksen.

Luitko kyseistä artikkelia lainkaan? Jutussa sanotaan, että deittisovellusten ylläpitäjät nimenomaan tutkivat käyttäjien käyttäytymistä sovelluksessa todella tarkasti eli juuri sitä minkäikäisille ja näköisille miehet ja naiset lähettävät viestejä. Datan perusteella on todettu, että suurin osa naisista ei saa viestejä, koska miehet massapostaavat niitä nuoria ja kauniita naisia. Artikkelissa myös sanottiin, että miesten käyttäytymisen takia joudutaan kehittämään algoritmejä, jotka rajoittavat käyttäjien näkyvyyttä toisille esim 4-tason mies/nainen ei edes näe 8-tason naisia/miehiä.

Tuosta voit verrata miten paljon naiset vs miehet saavat viestejä. Tavisnainen saa enemmän viestejä kuin komea mies.

Jos olet lukenut monta vastaavaa artikkelia miten et tiennyt, että sivustojen ylläpitäjät tutkivat tarkaan käyttäjien käyttäytymistä sovelluksessa? Tiesitkö myös, että ylläpitäjät omistavat kaikki tietosi sovelluksessa?

Vierailija
48/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan paskaa! Miesten on turha lähetellä viestejä kun niihin ei saa vastausta. Olen vuosia nettieittaillut ja ei enää kiinnosta lähettää viestiä kun en koskaan saa kuitenkaan vastausta.

Kuten äsken kirjoitin: jos lähetät viestin naiselle, joka saa viestin 99 muulta mieheltä, sinun pitää olla kiinnostavin mies sadasta.

Yksinkertaisella matematiikalla voi laskea, että jos lähetät viestin naiselle, joka oletettavasti saa viestin vain 9 muulta mieheltä, riittää että olet paras kymmenestä.

Vierailija
49/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset itse laita viestejä miehille?!

Vierailija
50/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet lukenut monta vastaavaa artikkelia miten et tiennyt, että sivustojen ylläpitäjät tutkivat tarkaan käyttäjien käyttäytymistä sovelluksessa? Tiesitkö myös, että ylläpitäjät omistavat kaikki tietosi sovelluksessa?

Tietenkin tutkivat mutta ei ne niitä välttämättä julkaise. Parempi olla hiljaa vaan jotta miehet eivät tietäisi miten paska diili nuo ovat heille.

Mutta mikä oli sinun pointti?

Vierailija
51/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te miehet sitten teette ja ajattelette, kun se 25 v nainen täyttää 30,35,40... kun jälkimmäisiin ette kerran vilkaise nyt kahta kertaa ja sitten olettekin ehkä naimisissa sellaisen kanssa!

Vierailija
52/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten duudson-jukan parisuhde-elämä vaikuttaisi omaan elämääni. En ylipäänsä seuraa julkkisjuoruja.

Ok, sitten et kuulu tuohon laumaan joka noita juttuja jauhaa täällä kymmenien sivujen verran.

Vierailija
53/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on oksettavia tuolla deittisovelluksissa. Hyi helvetti.

Vierailija
54/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuon takia kannattaa massapostittaa satoja muijia. Keksi vaan joku vähän omaperäisempi juttu kun moro kuis menee ja laita menemään copy pastella.

Moni deittiopas kyllä sanoo että kannattaa keksiä joku persoonallinen juttu sen profiilista. Se nyt on niin paljon bullshittiiä kun olla ja voi. Menee vaan aikaa turhaan.

Vierailija
55/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te miehet sitten teette ja ajattelette, kun se 25 v nainen täyttää 30,35,40... kun jälkimmäisiin ette kerran vilkaise nyt kahta kertaa ja sitten olettekin ehkä naimisissa sellaisen kanssa!

Ei kannata alkaa katkeraksi miesten luonnon takia :DD Ne tykkää pikkutytöistä :d

Vierailija
56/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisintahan tässä on se, että yli 25v. naiset eivät ikinä tule saamaan aitoa rakkautta ja haluamista, vaan pelkkää tyytymistä miesten puolelta. Kuten artikkeli data osoittaa, naiset tykkäävät omanikäisistään suunnilleen ja miehet iästä riippumatta 20 vuotiaista (yhden tutkimuksen mukaan jopa 18 ikävuodesta alkaen haluttavuus laskee jyrkästi). Miksi kukaan yli 25 v. nainen alkaisi millekään enää kun tietää tuon? On koko loppuelämän vaan joku 20v. missin korvike?

Olen sitä mieltä että miehet eivät rakastu muuhun kuin nuoruuteen ja kauneuteen, ja artikkeli vahvasti tukee näkemystäni. Olen 26v., mutta miksi tekisin lapset jonkun miehen kanssa joka vaan tyytyi minuun kun ei saanut nuorempaa?

Vierailija
57/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset itse laita viestejä miehille?!

Tottakai laitoin viestejä kiinnostaville miehille silloin, kun deittipalvelussa olin. Edellytyksenä oli, että mahduin miehen kriteereihin ja hän oli aidosti hakemassa ikäistäni naista (so. kun itse olin nelikymppinen niin en laittanut viestiä nelikymppiselle miehelle, jonka ikäkriteerit naiselle alkoivat alle 30-vuotiaasta).

Jätin viestin laittamatta myös siinä tapauksessa, että mies oli jo vieraillut profiilissani laittamatta viestiä tai flirttiä.

Mutta laitoin sinkkuvuosinani lukuisia viestejä miehille. Hulluahan se olisi, että näkisi todella kiinnostavan profiilin ja jättäisi laittamatta.

Vierailija
58/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan nuorempaa. Rahalla saa.

Vierailija
59/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisintahan tässä on se, että yli 25v. naiset eivät ikinä tule saamaan aitoa rakkautta ja haluamista, vaan pelkkää tyytymistä miesten puolelta. Kuten artikkeli data osoittaa, naiset tykkäävät omanikäisistään suunnilleen ja miehet iästä riippumatta 20 vuotiaista (yhden tutkimuksen mukaan jopa 18 ikävuodesta alkaen haluttavuus laskee jyrkästi). Miksi kukaan yli 25 v. nainen alkaisi millekään enää kun tietää tuon? On koko loppuelämän vaan joku 20v. missin korvike?

Olen sitä mieltä että miehet eivät rakastu muuhun kuin nuoruuteen ja kauneuteen, ja artikkeli vahvasti tukee näkemystäni. Olen 26v., mutta miksi tekisin lapset jonkun miehen kanssa joka vaan tyytyi minuun kun ei saanut nuorempaa?

Miehet haluaa oikeasti pikkutyttöjä. Ei edes niitä parikymppisiä.

Vierailija
60/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes se 20 v missi ryhtyisi parisuhteeseen, kun ilmeisesti jo viiden vuoden päästä miehen katse ja ajatukset alkaa harhailla nuoremmissa?