Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa naisista ei saa viestejä deittisovelluksissa

Vierailija
23.08.2019 |

Myytti purettu sen osalta, että kaikki naiset saavat satoja viestejä deittisovelluksissa. OK Cupidkn mukaan miesten käytös aiheuttaa sen ettei deittisovellukset toimi. Lähde HS.

"RUDDERIN mukaan miehet myös lähettävät melkein aina viestin ”kuumimman” näköiselle naiselle täysin muista tiedoista piittaamatta ja yhteensopivuutta pohtimatta.

Käytös aiheuttaa sivustojen ylläpitäjille harmaita hiuksia, sillä se johtaa kierteeseen, jossa kaikki häviävät. Muutama nainen saa satoja viestejä sekalaiselta joukolta miehiä, pelästyy ja lähtee palvelusta. Suurin osa miehistä ei saa vastauksia lähettämiinsä viesteihin, eikä suurin osa naisista saa lainkaan viestejä miehiltä."

Kommentit (349)

Vierailija
21/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaaja. kirjoitti:

Miksi lähettäisin viestejä muille kuin nuoremmille ja  kauniimmille naisille? Ei ole mitään tasoja ja minulla on oikeus etsiä onneani niin kuin parhaaksi näen.

Tuo on ihan oikein. Se, mitä moni tälläkin palstalla toivoo, olisi että miehet lakkaisivat valittamasta siitä, "ettei tavismies saa naista". Itse rumana 50+ naisena en edes vaivautuisi menemään mihinkään sovellukseen, jos eroaisin. Kun aikoinaan Happypancakeen kirjauduin niin totesin, että jopa 60+ miehillä on haussa 30+ nainen. Yli kymmenen vuotta itseäni vanhempaa en olisi huolinut, joten en edes katsellut seitsemänkymppisten kriteerejä. Puoliso löytyikin sittemmin ihan live-elämästä.

Vierailija
22/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika asioita vääristelevä artikkeli.

Eiköhän se nyt ole miljoona kertaa todistettu että miehet pommittaa kaikkia naisia massapostituksilla tai tykkää jokaisesta (tinder).

Mutta se on kyllä varmaan totta että lähettävät vaan nuorille. On suunnilleen lottovoiton luokka löytää yli 30v nainen joka olisi vielä edes semi kaunis ja lapseton joten miksi tuhlata aikaa niihin.

Laita linkit niihin miljoonaan todistuskertaan joissa todetaan, että miehet massapostaa kaikille naisille. HS:n artikkelissa oli lähteinä käytetty Tinderin, OK Cupid ja Match Groupin dataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pätee  ainakin muhun. Olen tavallisen näköinen nainen ja mulla on profiili Tinderissä. Ollut keväästä. Olen saanut sinä aikana noin neljä matchia, joista kaksi on johtanut keskusteluun. Treffeihin ei ole johtanut mikään keskustelu.

Veikkaan, että nuo täälläkin ruikuttavat miehet ovat tyyliin 35v. tavismiehiä, jotka laittavat 25-30v. kauneimmille naisille viestejään saamatta vastakaikua. 35v. naisille taas he eivät laita viestiä ja 35v. naiset ovat pettyneitä, kun heille viestittelevät lähinnä viisikymppiset (jotka myös kieli pitkällä pistävät viestiä noille 25-30v. naisille).

N40

Jos nainen ei saa Tinderissä mätsejä, syy aina siinä ettei itse anna niitä. Noin joka neljännelle pitäisi antaa sydäntä ja jos et anna olet liian valikoiva.

Ihan tavisnainenkin saa paljon mätsejä (mätsit ei tosin usein johda mihinkään) koska niin moni mies vaan antaa sydäntä ihan kaikille. 

Vierailija
24/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukivatko miehet lainkaan tekstin sitä kohtaa, missä sanottiin, että naiset suosivat ikäisiään naisia. Eivät vissiin. Ihan turha vinkua, että naiset suosivat vain joitakin alfoja, jos lähetätte vanha ukko lähettelee viestejä parikymppiselle naiselle, joka valitsee ikäisensä. Ja naisten on ihan turha mennä mihinkään sovelluksiin. Pyörikööt ukot siellä keskenään. 

Vierailija
25/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävät ääliöt menee ja tekee jotaa helkutin deitti sovelluksia.

Ei muut. Sitten vaa kitistää täälläkin, mitä oon yhtäkin ketjua lukennut Maaliskuusta saakka.

Vierailija
26/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, myönnän olen just tuollainen mies.

Saan tyyliin 3-7 tykkäystä päivittäin mutta melkein kaikki ovat jotain kulahtaneita 30v plus muijia.

Ei ne voisi vähempää kiinnostaa. Mielummin lähetän itse viestiä nuorille ja kauneille tai sitten olen yksin, käyn maksullisissa tms.

Miksei viestejä myös vanhemmille ja kauneille? Hahahaha, onkohan sellaisia edes olemassa. Siis lapsettomia sellaisia.

Ikäsi? Oletko katsonut peiliin viimeisen 10 v aikana? PS. Joka suunnasta ja kokovartalopeiliin.

Pahalta nimittäin vaikuttaa, että et saa naisseuraa ilmaiseksi. Olet arvioinut oman tasosi silloin legendaarisen väärin.

Kyllä saan. Ainoat mikä tuottaa vaikeuksia ovat ne ysin ja kympin nuoret muijat. Niitäkin joskus mutta aina jotain muuta vikaa sitten jonka takia eivät ole ns vaimomatskuu.

Paino on sama kuin 20 vuotiaana (vihdoin!). Kroppa on kyllä myös samanlainen, tai vähän vähemmän lihaksia riippuen mihin ikään verrataan. Kasvojen iho on vähän löysistynyt mutta se ei ole niin paha juttu kun oon mies. Ultralla ja fillereillä mennään. Hiuksia on vielä runsaasti.

Niin, ja olen 42v.

Vierailija
27/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisesti sanottu, että mies "valitsee nuoren ja kauneimman". Valita tietysti voi, mutta saako haluamansa?

Ei saa, kuten aloituksessa lukeekin vaan aiheuttaa kierteen, jossa kaikki häviävät.

Minä en vieläkään tajua, kuinka siinä "kaikki häviävät".

Suurin osa naisista välttyy ääliöiden yhteydenotoilta - eli voittavat.

Fiksut miehet, jotka lukevat profiilitekstit, lähettävät viestejä kiinnostaville naisille eivätkä joudu "kilpailemaan" ääliöiden kanssa - eli voittavat.

Edelleen ainoat häviäjät tässä ovat käsittääkseni ne muutama nainen, jotka joutuvat ääliöiden spämmin kohteeksi. Kaikki muut voittavat. Ääliöt itse eivät voita eivätkä häviä, koska eivät saisi seuraa netistä eivätkä tosielämästä kuitenkaan. Eli heillä ei ole mitään voitettavaa eikä hävittävää.

Ei, vaan lopputulos on se, että tavismiehet ja -naiset jäävät tietyissä sovelluksissa ilman seuraa, koska miehet eivät tykkää tavisnaisten profiileista vaikka tavisnaiset voisivat kelpuuttaa useammin tavismiehen.

Vierailija
28/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun kokeilin normi nettideittiä (suomi24,ekontakti,happypancake ym) laitoin viestejä omanikäisille naisille, harva vastasi ja jos en ylläpitänyt keskustelua se tyssäs siihen. Noh, kokeilin sitten laittaa nuoremmille, ja sielläkin jokunen vastaus tuli mutta ei jotanut mihinkään.

Tinderissä sama juttu, alussa oma ikä +-5v ja muutamassa kuukaudessa sain kasaan 5 matchia jotka ei johtanut mihinkään. Profiilit loppui, joten laitoin ikähaarukan alaspäin vielä 5v, parissa  kuukaudessa sain 2 matchia lisää. Sinkku edelleen.

M36 

Vierailija
29/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se nyt ole miljoona kertaa todistettu että miehet pommittaa kaikkia naisia massapostituksilla tai tykkää jokaisesta (tinder).

Mutta se on kyllä varmaan totta että lähettävät vaan nuorille. On suunnilleen lottovoiton luokka löytää yli 30v nainen joka olisi vielä edes semi kaunis ja lapseton joten miksi tuhlata aikaa niihin.

Vielä harvinaisempaa kuin lottovoitto on, että ylipainoinen turpea 48. v Pertti Perusduunari löytäisi alle 30-vuotiaan kaunokaisen tai edes alle 40-vuotiaan. Yhtä rationaalista ajanvietettä kuin viimeisten ruokarahojen laittaminen lottokuponkiin. Mutta ehkä unelmista on valmis maksamaan. Ok Cupid voisikin mainostaa palveluaan kaltaisillesi sloganilla "Unelmahöttöä rupsahtaneille setämiehille, joilta ei todennäköisyyslaskenta suju".  

Vierailija
30/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita linkit niihin miljoonaan todistuskertaan joissa todetaan, että miehet massapostaa kaikille naisille. HS:n artikkelissa oli lähteinä käytetty Tinderin, OK Cupid ja Match Groupin dataa.

Ei kai nyt kukaan mitään itsestäänselvyyksiä tutki? Kai nyt jokainen tietää että melkein jokainen nainen saa satoja viestejä päivässä sivustoilla joissa miehet voivat lähettää ilmaiseksi rajattomasti viestejä.

Tinderissä ei voi laittaa viestejä jollei ole tullut mätchejä. Ok cupidissa nainen ei näe viestiä jollei ole antanut miehelle tykkäystä. Epäilen että mätchillä on joku vastaava systeemi, mutta en tiedä kun ei ole tuttu.

Juuri tuon miesten massapostituksen takia nuo ovat suunniteltu tuolla tavalla.

Tuossa vielä tutkimus jonka mukaan miehen tarvii lähettää 58 viestiä jotta saisi yhden vastauksen.

https://www.google.com/amp/s/amp.businessinsider.com/online-dating-mess…

Vierailija
31/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä harvinaisempaa kuin lottovoitto on, että ylipainoinen turpea 48. v Pertti Perusduunari löytäisi alle 30-vuotiaan kaunokaisen tai edes alle 40-vuotiaan. Yhtä rationaalista ajanvietettä kuin viimeisten ruokarahojen laittaminen lottokuponkiin. Mutta ehkä unelmista on valmis maksamaan. Ok Cupid voisikin mainostaa palveluaan kaltaisillesi sloganilla "Unelmahöttöä rupsahtaneille setämiehille, joilta ei todennäköisyyslaskenta suju".  

Jaa, kai minä sitten olen hyvässä kunnossa ikäisekseni.

Sepäs mammoja näyttää harmittavan.

Vierailija
32/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä näkyy tosielämässäkin, kaikki miehet yrittää aina sitä porukan kauneinta ja muut naiset on näkymättömiä.

Vierailija
33/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kai minä sitten olen hyvässä kunnossa ikäisekseni.

Sepäs mammoja näyttää harmittavan.

Ihan oikeasti? Minua harmittaa, että joku minulle ventovieras mies on hyvässä kunnossa ikäisekseen? Ajatteletko todella noin? Miksi se minua harmittaisi? Miten sinun kuntosi vaikuttaa minun elämääni? Miten se näkyy esimerkiksi tässä päivässä, nyt perjantaina?

Vierailija
34/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh. Kerran olen ilmoituksen nettideittipalveluun laittanut. Ihan kieli poskessa kirjoitin, itseäni nauratti niin pirusti. Sain viikossa yli 200 vastausta, jotenkin oletin, että niin kaikki naiset.

Ja olen ihan perusnätti yli 35v nainen.

Vierailija
35/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin huvikseni Tinderissä rajata yläikärajan neljäänkymmeneen enkä löytänyt yhtään ainoaa pantavaa miestä. Olen itse 34.

Vierailija
36/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan tyyliin 3-7 tykkäystä päivittäin mutta melkein kaikki ovat jotain kulahtaneita 30v plus muijia.

Ei ne voisi vähempää kiinnostaa. Mielummin lähetän itse viestiä nuorille ja kauneille tai sitten olen yksin, käyn maksullisissa tms.

Miksei viestejä myös vanhemmille ja kauneille? Hahahaha, onkohan sellaisia edes olemassa. Siis lapsettomia sellaisia.

Ikäsi? Oletko katsonut peiliin viimeisen 10 v aikana? PS. Joka suunnasta ja kokovartalopeiliin.

Pahalta nimittäin vaikuttaa, että et saa naisseuraa ilmaiseksi. Olet arvioinut oman tasosi silloin legendaarisen väärin.

Kyllä saan. Ainoat mikä tuottaa vaikeuksia ovat ne ysin ja kympin nuoret muijat. Niitäkin joskus mutta aina jotain muuta vikaa sitten jonka takia eivät ole ns vaimomatskuu.

Paino on sama kuin 20 vuotiaana (vihdoin!). Kroppa on kyllä myös samanlainen, tai vähän vähemmän lihaksia riippuen mihin ikään verrataan. Kasvojen iho on vähän löysistynyt mutta se ei ole niin paha juttu kun oon mies. Ultralla ja fillereillä mennään. Hiuksia on vielä runsaasti.

Niin, ja olen 42v.

Et näe meitä hyvännäköisiä lapsettomia 35+ naisia, koska esim mulla yläikärajana on 34v. Aidosti nuorekkaat ja hyvänä säilyneet miehet on niin harvinaisia vanhemmassa ikäluokassa, että en jaksa selata läpi 200 profiilia löytääkseni yhden okn. Mieluummin säästän aikaa ja treffailen 25-30 vuotiaita.

N40

Vierailija
37/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kukaan mitään itsestäänselvyyksiä tutki? Kai nyt jokainen tietää että melkein jokainen nainen saa satoja viestejä päivässä sivustoilla joissa miehet voivat lähettää ilmaiseksi rajattomasti viestejä.

Tinderissä ei voi laittaa viestejä jollei ole tullut mätchejä. Ok cupidissa nainen ei näe viestiä jollei ole antanut miehelle tykkäystä. Epäilen että mätchillä on joku vastaava systeemi, mutta en tiedä kun ei ole tuttu.

Juuri tuon miesten massapostituksen takia nuo ovat suunniteltu tuolla tavalla.

Tuossa vielä tutkimus jonka mukaan miehen tarvii lähettää 58 viestiä jotta saisi yhden vastauksen.

https://www.google.com/amp/s/amp.businessinsider.com/online-dating-mess…

Luitko kyseistä artikkelia lainkaan? Jutussa sanotaan, että deittisovellusten ylläpitäjät nimenomaan tutkivat käyttäjien käyttäytymistä sovelluksessa todella tarkasti eli juuri sitä minkäikäisille ja näköisille miehet ja naiset lähettävät viestejä. Datan perusteella on todettu, että suurin osa naisista ei saa viestejä, koska miehet massapostaavat niitä nuoria ja kauniita naisia. Artikkelissa myös sanottiin, että miesten käyttäytymisen takia joudutaan kehittämään algoritmejä, jotka rajoittavat käyttäjien näkyvyyttä toisille esim 4-tason mies/nainen ei edes näe 8-tason naisia/miehiä.

Vierailija
39/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja olen 42v.

Et näe meitä hyvännäköisiä lapsettomia 35+ naisia, koska esim mulla yläikärajana on 34v. Aidosti nuorekkaat ja hyvänä säilyneet miehet on niin harvinaisia vanhemmassa ikäluokassa, että en jaksa selata läpi 200 profiilia löytääkseni yhden okn. Mieluummin säästän aikaa ja treffailen 25-30 vuotiaita.

N40

Olen askeleen sua edellä koska iäkseni olen laittanut 32-34. Selaan vain 18-28 naisia.

Livenä toki tunnen monta kauniita 30v plus naisia. Niitä yhdistää pari juttua. Kukaan niistä ei ole suomalainen ja jokaisella on ainakin yksi lapsi.

Vierailija
40/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkeli tuntuu joltain damage controllilta, kun netissä on nykyään niin paljon tietoa naisten helpommasta asemasta digimaailmassa. Epähaluttava mieskin, joka esittelee itsensä profiilissa naiseksi, saa heteromiehiltä enemmän yhteydenottoja kuin mies, joka hakee miehenä naista. 

Sitten kun liikuntavammaiset naiset lakkaavat myymästä seksiä samalla, kun atleettimies pyörii päällään tanssilattialla yökerhossa saatan ruveta uskomaan näitä artikkeleita.