Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa naisista ei saa viestejä deittisovelluksissa

Vierailija
23.08.2019 |

Myytti purettu sen osalta, että kaikki naiset saavat satoja viestejä deittisovelluksissa. OK Cupidkn mukaan miesten käytös aiheuttaa sen ettei deittisovellukset toimi. Lähde HS.

"RUDDERIN mukaan miehet myös lähettävät melkein aina viestin ”kuumimman” näköiselle naiselle täysin muista tiedoista piittaamatta ja yhteensopivuutta pohtimatta.

Käytös aiheuttaa sivustojen ylläpitäjille harmaita hiuksia, sillä se johtaa kierteeseen, jossa kaikki häviävät. Muutama nainen saa satoja viestejä sekalaiselta joukolta miehiä, pelästyy ja lähtee palvelusta. Suurin osa miehistä ei saa vastauksia lähettämiinsä viesteihin, eikä suurin osa naisista saa lainkaan viestejä miehiltä."

Kommentit (349)

Vierailija
301/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon tämän nyt ihan ystävälliseen sävyyn, mutta kyllä me naisetkin saadaan katsoa vähän peiliin. Miespuoliset kaverit on kertoneet aivan kammottavia tarinoita naisista treffisovelluksissa - niin blurrattuja (eli muokattuja) kuvia kaninkorvilla ettei naista meinaa alta tunnistaa ollenkaan, profiili yhtä kiinnostava kuin pala pahvia eli kaikkien kiinnostus on matkustaminen ja parhaassa tapauksessa vielä typeriä, asiaan vaikuttamattomia kriteerejä kuten "jos olet alle 180cm, älä vaivaudu". Viimeisenä mainitun kriteerin ongelma on se että se karkottaa kyllä kaikki fiksutkin miehet.  

No se on juuri noin, itse 185cm pitkänä jos huomaan näitä 180cm älä vaivaudu, niin antaa niin idiootin kuvan naisesta, että en kyllä vaivaudu itsekään. Nimittäin sama tapahtuu, jos mies erehtyy kriteereihin laittamaan, läskit älkää vaivautuko, niin ei muuten fiksut hoikatkaan vaivaudu. Kaikki tuollainen negatiivinen karkoittaa fiksut ja jäljelle jää samanlaiset negatiiviset pel let.

Vierailija
302/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon tämän nyt ihan ystävälliseen sävyyn, mutta kyllä me naisetkin saadaan katsoa vähän peiliin. Miespuoliset kaverit on kertoneet aivan kammottavia tarinoita naisista treffisovelluksissa - niin blurrattuja (eli muokattuja) kuvia kaninkorvilla ettei naista meinaa alta tunnistaa ollenkaan, profiili yhtä kiinnostava kuin pala pahvia eli kaikkien kiinnostus on matkustaminen ja parhaassa tapauksessa vielä typeriä, asiaan vaikuttamattomia kriteerejä kuten "jos olet alle 180cm, älä vaivaudu". Viimeisenä mainitun kriteerin ongelma on se että se karkottaa kyllä kaikki fiksutkin miehet.  

No se on juuri noin, itse 185cm pitkänä jos huomaan näitä 180cm älä vaivaudu, niin antaa niin idiootin kuvan naisesta, että en kyllä vaivaudu itsekään. Nimittäin sama tapahtuu, jos mies erehtyy kriteereihin laittamaan, läskit älkää vaivautuko, niin ei muuten fiksut hoikatkaan vaivaudu. Kaikki tuollainen negatiivinen karkoittaa fiksut ja jäljelle jää samanlaiset negatiiviset pel let.

Samaa mieltä ja minusta vain hyvä että saman henkiset mätchäävät toistensa kanssa.

Tuon ensimmäisen kannattaa hetki miettiä millaisia kavereita hänellä on jos ne mätchää tunnistamattomaksi (ja nätiksi) muokattujen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, kun lukee tähän ketjuun kirjoittamiasi viestejä niin yhdenkään naisen ei kannata sun kanssa elämäänsä pilata. En koskis pitkällä tikullakaan.

Sinä näet minussa peilikuvasi. :D En sanonut, että haluaisin elää elämäni kyseisen kirjoittajan kanssa, vaan kiinnosti kyseinen persoona.

Vierailija
304/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on, että treffisivustoilla kaikki naiset ovat tuollaisia. Samoin muutoin on myös vauvapalstalla aka vauvanpa*kalla.

Vierailija
305/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen mies tutustuu johonkin teinityttöihin, niin silloin kyse ei ole terveestä henkilöstä. Tällaisilla miehillä voi olla erityinen tsektsuaalinen pjerverssio liittyen teinityttöihin, he voivat olla saalistajia, tai heillä on niin heikko itsetunto, että he eivät uskalla tutustua ikäisiinsä naisiin.

Yksi tyyppi on sellainen, jolla on heikosti kokemuksia sukupuolisuhteista ja, joka etäisesti haaveilee nuoresta tytöstä. Vaarallisimpia ovat kuitenkin ne, jotka näkevät teinitytöt helposti kontrolloitavina.

Mieleeni tulee mm. Kyllikki Saari, Helena Mäntylä, Marjo Jalava ja tämä Suomen satavuotismyrhä, jossa 16-vuotias tyttö raifkattiin ja dapettiin Keravalla tämän rekkakuskin toimesta... Ja niin särjäkyristäjä Penttilä myös ja hänen 12-vuotias uhrinsa.

Vierailija
306/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse sallivat seksimarkkinat ja yhden illan jutut. Sitten ruikutetaan kun miehet eivät halua parisuhteisiin :D

Vaikka näin ei olisi, miten se vaikuttaa siihen että yli 25v nainen on miehelle tyytymisen kohde ja nuoremmat alkaa kiinnostaa?

Yhden illan jutut ja seksisuhteethan on silloin ainoa mahdollisuus saada itsekin. Muuten oltaisiin ilman tietyn iän jälkeen, jos sattuu olemaan sinkku.

Seuraus, ei syy.

:D

Te olette kyllä ihan harhoissanne. Jos yksikään nainen ei koskaan harrastaisi irtosuhteita, niin miehet pysyisivät rinnalla hautaan saakka.

Naisten kevytkenkäisyys on suurin ja ainut syy miesten sitoutumattomuudelle.

ohis

Sulla on vikaa logiikassa, tai vaihtoehtoisesti esität tyhmää. "Onnellisina elämänsä loppuun saakka" on satukirjaa. Nuorena vakiintuminen ei poista avioeron tai nuorempaan vaihtamisen riskiä. Se pariutumisikä ei takaa yhtikäs mitään, mutta sen luultavasti tiedätkin.

Seuraus, ei syy. Syntyvyys laskee ja nuoret naiset ei halua enää parisuhteeseen, koska ovat ymmärtäneet ettei se kannata. Vanhemmat on joutuneet käymään parisuhteen ja eron läpi, koska ovat eläneet sitä "elämän pitää mennä näin" -aikakautta.

Minun logiikassa ei ole mitään vikaa. Itse ette vain ymmärrä miehiä. Jos nuoria naisia on tarjolla, niin miehet tulevat aina vaihtamaan nuorempaan ja se johtuu yksinomaan naisten seksikäyttätymisestä. Jos kaikki naiset pariutuisivat vain omanikäistensä kanssa ja olisivat uskollisia miehilleen, niin miehet olisivat yhden naisen kanssa loppuun saakka. Samaa ei voi sanoa naisista, joten miesten pariutumiskäyttäytyminen on aina seurausta naisten pariutumiskäyttätymisestä.

Eli sä kannatat tätä oikein perinteistä mallia, jossa nainen alistuu parisuhteessa ja pysyy siinä, vaikka mies paljastuisi vaimonhakkaajaksi, juopoksi, muuten moniongelmaiseksi jne. Ja leskiä ei sun maailmankuvassa ole olemassakaan, naisia ja miehiä on ikäluokittain saman verran samoilla paikkakunnilla.

No tämä selvensikin.

Luuletko, että leskeksi päädyttyään ihminen nuorenee samalla?

Aina sama kaava täällä. Argumentit loppuvat, niin henkilökohtaisuuksiin päätetään. Et ole ajatuksenlukukykyinen, etkä keskustelutaitoinen.

Jos vaivaudut lukemaan ylöspäin, niin alkuperäinen kritisointi koski naisten seksuaalista vapautumista, ei suoranaisesti ikää. Se leskikö ei voi hakea seuraa nuorenematta?

Aina sama kaava. Kun argumentit loppuvat, väitetään että argumentit loppuvat, kuvitellaan henkilökohtaisuuksiin menemistä, ja lopulta mennään itse henkilökohtaisuuksiin.

Ei vaikuta asiaan mitenkään (jos naiset pariutuvat nuorena). Se leski ei ole koskaan haluttavampi, kuin oma nainen (nuorent lesket ovat maginaali-ilmiö). Miehet pysyvät uskollisena, jos haluttavat, eli nuoret naiset eivät hyppele kukasta toiseen. 

Tällainen kuvittelemasi tilanne, jossa tietystä ikäluokasta lähtien olevat etsivät vain parisuhdetta on täysin teoreettinen, joten nuorien leskien marginaali-ilmiön kritisointi naurettavaa. Jos 26v menettää miehensä autokolarissa, millä logiikalla hän parisuhdemarkkinoille palautuessaan häviää +40v naiselle, eikä tämän vanhemman naisen mies vaihtaisi nuorempaan? Puhumattakaan, jos kuviteltu leski on vielä nuorempi?

Tapahtui nuoren/nuorehkon naisen palautuminen parisuhdemarkkinoille mistä syystä tahansa, tilanne, jossa parisuhteessa oleva mies ei koskaan milloinkaan harkitsisikaan naisensa vaihtoa on ehkä sinun totuutesi. Oikean elämän kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

En kritisoinut leskien marginaali-ilmiötä, vaan jätin sen marginaali-ilmiönä huomioimatta.

Te ette tunnu ollenkaan käsittävän sitä, että miehen seksuaalisuus sopeutuu ympäristöön. Jos irtoseksiä on tarjolla, niin miehet menettävät sitoutumishalut, jos ei, niin perustila on yhteen naiseen sitoutuminen ja jälkikäsvusta huolenpito. Ei sitä muutama leski muuta mihinkään suuntaan. 

Osa miehistä hankkii irtosuhteita tarvittaessa vaikka huijaamalla. Väitetään ettei olla naimisissa ja etsitään parisuhdetta. Sivusuhde saattaa uskoa kuukausitolkulla olevansa se ainoa. Irtosuhteita hinkuvat sinkkumiehet valehtelevat etsivänsä parisuhdetta, sitten joidenkin kuukausien kuluttua vaihdetaan uuteen, ja taas uuteen, ja uuteen. Ei aivan niin suoraselkäistä kuin väität.

Tuo kaikki kuuluu, ja on seurausta avoimesta seksikulttuurista (=irtoseksiä tarjolla), joten turha odottaa, että miehet sitoutuisivat kovinkaan vakavasti. Jos sitoutuukin, niin kuppi saattaa herkästi kääntyä esim. miehen sosiaalisen aseman parantuessa. Miehet juonivat ja valehtelevat, koska nykymenossa rehellisyys ei kannata. 

Tuon takia en olisi muunlaista miestä huolinut kuin sellaisen, joka saisi halutessaan jonkun muunkin/seksiä muiden kanssa. Ei tarvitse miettiä, että tyytyykö hän vain minuun koska ei parempaakaan saa.

Joojoo, ihan vaan mikä tahansa tekosyy sille että olet oikeutettu johonkin top 1% mieheen.

Vähän sama juttu kun miehet silloin kun ne sanoo että käyvät huorisssa koska mies nyt maksaa jokatapauksessa pilllusta tavalla tai toisella.

Kyllä tuo 1% näyttäisi olevan hurjaa liioittelua hyvistä tindermiehistä. Varmasti niitä on vähemmän ainakin tämän keskustelun perusteella.

Vierailija
307/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo väite ei oikein ole linjassa sen aiemman tutkimuksen kanssa jossa todettiin että Tinderissä miehet tykkäävät lähes kaikista naisista, mutta kaikki naisten tykkäykset menevät miehissä 14% parhaimmistolle. Kai viestittely sentään jakaantuu kutakuinkin samoin kuin tykkääminenkin.

Siinä miehet tykkäsi alle puolista naisista joten ei ole lainkaan ristiriidassa. Sitten ne miehet viestittelee siellä vain niille kuumimmille ja loput jää roikkumaan.

Vierailija
308/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, myönnän olen just tuollainen mies.

Saan tyyliin 3-7 tykkäystä päivittäin mutta melkein kaikki ovat jotain kulahtaneita 30v plus muijia.

Ei ne voisi vähempää kiinnostaa. Mielummin lähetän itse viestiä nuorille ja kauneille tai sitten olen yksin, käyn maksullisissa tms.

Miksei viestejä myös vanhemmille ja kauneille? Hahahaha, onkohan sellaisia edes olemassa. Siis lapsettomia sellaisia.

Ikäsi? Oletko katsonut peiliin viimeisen 10 v aikana? PS. Joka suunnasta ja kokovartalopeiliin.

Pahalta nimittäin vaikuttaa, että et saa naisseuraa ilmaiseksi. Olet arvioinut oman tasosi silloin legendaarisen väärin.

Kyllä saan. Ainoat mikä tuottaa vaikeuksia ovat ne ysin ja kympin nuoret muijat. Niitäkin joskus mutta aina jotain muuta vikaa sitten jonka takia eivät ole ns vaimomatskuu.

Paino on sama kuin 20 vuotiaana (vihdoin!). Kroppa on kyllä myös samanlainen, tai vähän vähemmän lihaksia riippuen mihin ikään verrataan. Kasvojen iho on vähän löysistynyt mutta se ei ole niin paha juttu kun oon mies. Ultralla ja fillereillä mennään. Hiuksia on vielä runsaasti.

Niin, ja olen 42v.

Olet 42 v aikuinen mies ja käytät teinikieltä, puhut jostain tasoista ja "ysin ja kympin muijista" kuin s24 v.ajakki pentu..Vaikea uskoa että saat mitään muuta kuin oman kätesi. 

Vierailija
309/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 30v naisetkin saavat tykkäyksiä, jos paketti on kunnossa. Ylipaino, isot tatuoinnit, tyhjä bio, huonot kuvat... eipä noilla juhlita.

Vierailija
310/349 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suht hyvin säilynyt 45v ja kyllä kaikenikäiset miehet lähestyy sekä Tinderissä että tosielämässä joten ehkä nyt vähän liioittelette. Ei miehet ole niin vaativia naisten suhteen kuin luulette.

Vierailija
311/349 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin kaunis nainen sanoi tinderissä minulle, että olin viikon aikana ainoa mies joka kirjoitti hänelle. Päädyttiinkin tapaamaan ja harrastamaan seksiä.

Niin helppoa se on tinderissä. Puhu. Sillä harva puhuu.

Vierailija
312/349 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä seksiä parikymppisen kauniin naisen kanssa, mutta parisuhteeseen sopii paremmin 30+ nainen.

Vierailija
313/349 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika asioita vääristelevä artikkeli.

Eiköhän se nyt ole miljoona kertaa todistettu että miehet pommittaa kaikkia naisia massapostituksilla tai tykkää jokaisesta (tinder).

Mutta se on kyllä varmaan totta että lähettävät vaan nuorille. On suunnilleen lottovoiton luokka löytää yli 30v nainen joka olisi vielä edes semi kaunis ja lapseton joten miksi tuhlata aikaa niihin.

Vielä harvinaisempaa kuin lottovoitto on, että ylipainoinen turpea 48. v Pertti Perusduunari löytäisi alle 30-vuotiaan kaunokaisen tai edes alle 40-vuotiaan. Yhtä rationaalista ajanvietettä kuin viimeisten ruokarahojen laittaminen lottokuponkiin. Mutta ehkä unelmista on valmis maksamaan. Ok Cupid voisikin mainostaa palveluaan kaltaisillesi sloganilla "Unelmahöttöä rupsahtaneille setämiehille, joilta ei todennäköisyyslaskenta suju".  

Jaa, kai minä sitten olen hyvässä kunnossa ikäisekseni.

Sepäs mammoja näyttää harmittavan.

Ihan oikeasti? Minua harmittaa, että joku minulle ventovieras mies on hyvässä kunnossa ikäisekseen? Ajatteletko todella noin? Miksi se minua harmittaisi? Miten sinun kuntosi vaikuttaa minun elämääni? Miten se näkyy esimerkiksi tässä päivässä, nyt perjantaina?

Kyllähän sen alapeukuista huomaa ja ainahan täällä on joku hirvee kotkotus jos jollakin suomijulkkisella on joku nuorempi muija (duudsonit jukka köh köh).

En ymmärrä, miksi miehille on niin tärkeää se, että heidän ikäistään naista pitää harmittaa se, että heillä on nuorempi. Onko se sitä, että miehet ovat itse tuollaisia. Seurustelen itseäni 12 vuotta nuoremman miehen kanssa ja ikäiselleni miehille se on hirveä ongelma. Kaikki mahdolliset solvaukset olen kuullut.

Vierailija
314/349 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaaja. kirjoitti:

Miksi lähettäisin viestejä muille kuin nuoremmille ja  kauniimmille naisille? Ei ole mitään tasoja ja minulla on oikeus etsiä onneani niin kuin parhaaksi näen.

Kuulutko niihin lyhyihin, rumiin, ikäväluonteisiin miehiin, jotka sitten päivittäin täällä märisesvät siitä, että naiset ovat pinnallisia, kunnei kiva k•ltti mies kelpaa?

Vierailija
315/349 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisesti sanottu, että mies "valitsee nuoren ja kauneimman". Valita tietysti voi, mutta saako haluamansa?

Ei saa, kuten aloituksessa lukeekin vaan aiheuttaa kierteen, jossa kaikki häviävät.

Minä en vieläkään tajua, kuinka siinä "kaikki häviävät".

Suurin osa naisista välttyy ääliöiden yhteydenotoilta - eli voittavat.

Fiksut miehet, jotka lukevat profiilitekstit, lähettävät viestejä kiinnostaville naisille eivätkä joudu "kilpailemaan" ääliöiden kanssa - eli voittavat.

Edelleen ainoat häviäjät tässä ovat käsittääkseni ne muutama nainen, jotka joutuvat ääliöiden spämmin kohteeksi. Kaikki muut voittavat. Ääliöt itse eivät voita eivätkä häviä, koska eivät saisi seuraa netistä eivätkä tosielämästä kuitenkaan. Eli heillä ei ole mitään voitettavaa eikä hävittävää.

Ei, vaan lopputulos on se, että tavismiehet ja -naiset jäävät tietyissä sovelluksissa ilman seuraa, koska miehet eivät tykkää tavisnaisten profiileista vaikka tavisnaiset voisivat kelpuuttaa useammin tavismiehen.

En haluaisi tavismiestä joka ei kelpuuta tavisnaista, ja tuskin kovin moni muukaan haluaa. Siispä edelleen: kaikki voittavat, kun kuuhun kurkottavat tavisääliöt eivät lähesty tavisnaisia.

Vierailija
316/349 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reilut 6kk ensimmäistä kertaa ikinä netin deittisivuilla(happypancake). Olen eronnut 44v mies. Kävin 9naisen kanssa treffeillä ja 6 kanssa harrastin seksiä.Muutaman kanssa useaan kertaan.Kaikki näistä 9 halusivat jatkaa tapailua mutta viimeisin sieltä tapaamani nainen sitten vei sydämmeni. Ollaan oltu 6kk yhdessä ja tämä aika ollut elämäni parasta aikaa eikä kukaan toinen nainen kiinnosta enää pätkääkään. Onneksi saan kokea tälläistä rakkautta ja kiintymystä sekä antaa sitä toiselle.

Vierailija
317/349 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisesti sanottu, että mies "valitsee nuoren ja kauneimman". Valita tietysti voi, mutta saako haluamansa?

Ei saa, kuten aloituksessa lukeekin vaan aiheuttaa kierteen, jossa kaikki häviävät.

Minä en vieläkään tajua, kuinka siinä "kaikki häviävät".

Suurin osa naisista välttyy ääliöiden yhteydenotoilta - eli voittavat.

Fiksut miehet, jotka lukevat profiilitekstit, lähettävät viestejä kiinnostaville naisille eivätkä joudu "kilpailemaan" ääliöiden kanssa - eli voittavat.

Edelleen ainoat häviäjät tässä ovat käsittääkseni ne muutama nainen, jotka joutuvat ääliöiden spämmin kohteeksi. Kaikki muut voittavat. Ääliöt itse eivät voita eivätkä häviä, koska eivät saisi seuraa netistä eivätkä tosielämästä kuitenkaan. Eli heillä ei ole mitään voitettavaa eikä hävittävää.

Ei, vaan lopputulos on se, että tavismiehet ja -naiset jäävät tietyissä sovelluksissa ilman seuraa, koska miehet eivät tykkää tavisnaisten profiileista vaikka tavisnaiset voisivat kelpuuttaa useammin tavismiehen.

En haluaisi tavismiestä joka ei kelpuuta tavisnaista, ja tuskin kovin moni muukaan haluaa. Siispä edelleen: kaikki voittavat, kun kuuhun kurkottavat tavisääliöt eivät lähesty tavisnaisia.

Tulevat sitten taas toistamiseen tänne AV:lle naukumaan kun eivät saa haluamaansa naista. No meneehän se aika näinkin näiden kanssa jutellessa :D

Vierailija
318/349 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättyneitä olivat? Ja onhan toi nyt selkeesti miesten vika. Naiset ei onneksi surita vastaavaa valikointia lainkaan. Ei etenkään tosisuvaitsevaiset akateemiset.

Harvempi nainen joka etsii tosissaan parisuhdetta lähettää viestiä hyvännäköiselle miehelle jolla on kuva ilman paitaa ja teksti ”kissat on elämmä. Kalia on hyvääää.” Jos hän on itse raitis ja allerginen kissoille + osaa edes jotenkuten kirjoittaa. Mies vastaavalle kuumalle naiselle kyllä pistää viestiä.

Vierailija
319/349 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan kaikki miehet, öliöööööööööööööööööööööööö.

ja te otatte nämä paskaartikkelit vielä tosissanne? 

Kas, oraakkelimainen OkCupid, jolla palstamiehet ovat vuosia ratsastaneet ("Naiset ovat pinnallisia, vain 1% miehistä on naisten mielestä komeita, OkCupidin laatututkimus todistaa!!!!") onkin nyt sitten öliöliöööö-paska-artikkelin lähde, kun sanoma ei miellyttänytkään?

Vierailija
320/349 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nämä masentaa aina todella paljon.  Pystyykö miehet (yleisesti ottaen, aina löytyy poikkeuksia) rakastumaan/haluamaan yli 30-vuotiasta? Tämän perusteella ei, sillä ollaan vaan vastentahtoisen tyytymisen kohde.

Luettuani tämän en enää halua ikinä koskea yhteenkään mieheen. Tässä todella kaikki osapuolet häviää.

Eniten ehkä säälittää miehet, jotka hamaan vanhuuten asti haikailevat muna kädessä sitä 18 vuotiasta.

Kannattaisikin varmaan selvittää ne mt ongelmat eka ennenkun jotain parisuhdetta alat suunnittelemaan.

Ja todellakin kelpaa miehille 30v plus nainen jos se vielä on kaunis ja lapseton. Ehkä jopa paremminkin kuin joku 20vee. Mutta jos on töpeksinyt elämänsä niin turha valittaa, ei se ole miesten vika.

Tutkimusten mukaan iästään huolimatta mies haaveileen eniten n. 20 vuotiaista. Naiset omanikäisistä. Miksi olisin tämän iän ylittäneenä enää muuta kuin vastentahtoisen tyytymisen kohde?

Niin elämänkumppaniksi vai satunnaiseksi seksiseuraksi? Eivät miehetkään ihan apinoita ole. Kyllä miehelle merkkaa myös se henkinen yhteys ja jaettu elämä, niin väittävät paitsi trollaavat jonnet. Siitä huolimatta niin kyllä, olisin itsekin mielelläni fysiikaltani 20-vuotias krempaton kaunotar kuin mitä olen - 38-vuotias arjessa väsynyt äiti, ihan timmihkö, mutta polvi jo sökönä. Ei minua haittais vaikka mieskin jaksais vähän enemmän. En nyt silti sanoisi, että preferoisin nuorempia miehiä vaikka ihminen iästä ja sukupuolesta huolimatta arvostaa terveyttä.

Ja miksi miehet spämmää kauniita naisia deittisovelluksissa? Koska siellä kasvokuva on aika oleellisesti korostunut, eipä siellä muuhun kiinnitä ensimmäisenä huomiota. Parisuhdetta etsivät naiset ehkä välttelevät lähestymästä ylikomeaa miestä, oletettavasti naiset eivät halua liian menevää miestä. Ja sitten tosiaan niissä sovelluksissa on paljon miehiä, jotka etsii seksiä, eivät suhdetta, jossa saa seksiä. Niin tottakai seksiä ehdotellaan ensin kauneimmalle objektille. Toivottavasti se kaunis saa myös hyväätarkoittavia yhteydenottoja.

Aika moni vanhempi ja vähemmän teinistä meneväkin nainen elää onnellisessa parisuhteessa. Miten se on mahdollista? Eikö se ole biologian vastaista?..

Totta kai yli 25 vuotiaita naisia on onnellisissa parisuhteissa. Mutta turhan naisten on kuvitella että olisivat näissä muuta kuin korvike niille 20 vuotiaille, joita vanhenevat miehet eivät saa. Tyytymisen kohteita.

Jätkä jauhaa täällä pskaa kaikkien miesten suulla, vaikka omistaa vain oman törkyisen turpansa. Onneton rupujonne.