Suurin osa naisista ei saa viestejä deittisovelluksissa
Myytti purettu sen osalta, että kaikki naiset saavat satoja viestejä deittisovelluksissa. OK Cupidkn mukaan miesten käytös aiheuttaa sen ettei deittisovellukset toimi. Lähde HS.
"RUDDERIN mukaan miehet myös lähettävät melkein aina viestin ”kuumimman” näköiselle naiselle täysin muista tiedoista piittaamatta ja yhteensopivuutta pohtimatta.
Käytös aiheuttaa sivustojen ylläpitäjille harmaita hiuksia, sillä se johtaa kierteeseen, jossa kaikki häviävät. Muutama nainen saa satoja viestejä sekalaiselta joukolta miehiä, pelästyy ja lähtee palvelusta. Suurin osa miehistä ei saa vastauksia lähettämiinsä viesteihin, eikä suurin osa naisista saa lainkaan viestejä miehiltä."
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on joskus ollut nuori. Jos naiset eivät osaa nuorena valita hyvää miestä ja pitää siitä kiinni, niin tässä on tulos. Ei 3-kymppinen nainen enää herätä samanlaisia tunteita, oli kuinka kaunis tahansa.
Olen tämän ennenkin kertonut mutta toistanpa taas: elämäni "tasokkaimman" miehen kanssa seurustelin, kun olin 36-37 vuotias yh. Kansainvälisen yhtiön suomalainen mutta Jenkeissä asuva CEO. Seurustelumme päättyi aikanaan siihen, ettei hän verotuksen takia palannutkaan Suomeen vaan muutti Monacoon, ja minä puolestaan en lapseni takia halunnut muuttaa ulkomaille.
Jep. Eli eli ei todellakaan ollut sitoutunut sinuun. Jos olisitte päätyneet yhteen 25-vuotiaina, niin tuo mies maksaisi kiltisti veronsa Suomeen - SINUN VUOKSESI.
Niinpä, lähes jokainen mies tekisi mitä vaan 18-20 vuotiaan vuoksi. Sanotaan sitä vaikka rakkaudeksi... jostain syystä vastaavaa ei tehdä vaikkapa 40 vuotiaiden vuoksi.
Edelleen, jokainen nainen on ollut 20-vuotias ja mies pysyy hyvän ja uskollisen naisen rinnalla loppuelämänsä ja tekisi edelleen mitä vain hänen vuokseen. Mutta ei 4-kymmpisen naisen jolle hän on vain yksi monista...
Edelleen, se 20-vuotias nainen ei pysy vuosikymmeniä kaksikymppisenä. Ja YKSIKÄÄN mies ei VOI oikeasti haluta tai rakastaa ketään muita kuin kaksikymppisiä kauniita naisia, muihin vain tyydytään. Tätähän tässä ketjussa on hoettu. Joten...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse sallivat seksimarkkinat ja yhden illan jutut. Sitten ruikutetaan kun miehet eivät halua parisuhteisiin :D
Vaikka näin ei olisi, miten se vaikuttaa siihen että yli 25v nainen on miehelle tyytymisen kohde ja nuoremmat alkaa kiinnostaa?
Yhden illan jutut ja seksisuhteethan on silloin ainoa mahdollisuus saada itsekin. Muuten oltaisiin ilman tietyn iän jälkeen, jos sattuu olemaan sinkku.
Seuraus, ei syy.
:D
Te olette kyllä ihan harhoissanne. Jos yksikään nainen ei koskaan harrastaisi irtosuhteita, niin miehet pysyisivät rinnalla hautaan saakka.
Naisten kevytkenkäisyys on suurin ja ainut syy miesten sitoutumattomuudelle.
ohis
No mitenkäs se olikaan sen nuorempaan vaihtamisen kanssa? Aina kun entinen käy liian vanhaksi? Tätähän täällä on väitetty miesten tekevän - tai ainakin haluavan tehdä?
naukumista ja nassuttamista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullisintahan tässä on se, että yli 25v. naiset eivät ikinä tule saamaan aitoa rakkautta ja haluamista, vaan pelkkää tyytymistä miesten puolelta. Kuten artikkeli data osoittaa, naiset tykkäävät omanikäisistään suunnilleen ja miehet iästä riippumatta 20 vuotiaista (yhden tutkimuksen mukaan jopa 18 ikävuodesta alkaen haluttavuus laskee jyrkästi). Miksi kukaan yli 25 v. nainen alkaisi millekään enää kun tietää tuon? On koko loppuelämän vaan joku 20v. missin korvike?
Olen sitä mieltä että miehet eivät rakastu muuhun kuin nuoruuteen ja kauneuteen, ja artikkeli vahvasti tukee näkemystäni. Olen 26v., mutta miksi tekisin lapset jonkun miehen kanssa joka vaan tyytyi minuun kun ei saanut nuorempaa?
Erittäin hyvin sanottu, kiteytti oikeastaan kaiken mitä tästä asiasta kannattaa sanoa. Lukekaa ajatuksella tämä nuoren naisen kirjoitus, kaikki tälläkin palstalla naisenpuutettanne ja naisten "nirsoutta" rääkyvät miehet.
Omapa on naiset valintanne, jos haluatte itkeä näiden jännämiesten ja pedofiilien perään. Kertoo tietysti taas siitä, minkä takia me naisenpuutteessa olevat ollaan naisenpuutteessa.
Sinä et taida ymmärtää lukemaasi kovin hyvin?
naukumista ja nassuttamista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on juuri noin, itse 185cm pitkänä jos huomaan näitä 180cm älä vaivaudu, niin antaa niin idiootin kuvan naisesta, että en kyllä vaivaudu itsekään. Nimittäin sama tapahtuu, jos mies erehtyy kriteereihin laittamaan, läskit älkää vaivautuko, niin ei muuten fiksut hoikatkaan vaivaudu. Kaikki tuollainen negatiivinen karkoittaa fiksut ja jäljelle jää samanlaiset negatiiviset pel let.
Ongelma on, että treffisivustoilla kaikki naiset ovat tuollaisia. Samoin muutoin on myös vauvapalstalla aka vauvanpa*kalla.
Öliöliöööööööööööööö, IHAN KAIKKI NAISET!
Tuollainen lopputulos on tyystin ristiriidassa kaiken sen kanssa, mitä nettideittailusta aiemmin on uutisoitu. Jotain on siis pakko olla pielessä.
Nettideiteissähän on suuri osa sellaisista naisista, joilla on syystä tai toisesta vaikeuksia saada seuraa "oikeassa" elämässä. => Nettideittien naisten taso on selvästi huonompi noin keskimäärin kuin "oikeassa" elämässä seuraa hakevilla naisilla. Juu juu kyllä: juuri sinä olet se todella upea yksilö, mutta nyt puhuttiin suuresta joukosta.
Se että mies laittaa nettideitissä viestin sille kauneimmalle ei sulje pois sitä, etteikö sama mies laittaisi viestiä myös niille, joiden suhteen on paremmat mahdollisuudet. Noin yleensähän kannattaa tehdä niin, että laittaa nopean viestin sille kauneimmalle (koska se ei maksa mitään), ja sitten suurimman osan ajastaan käyttää sellaisiin viesteihin, joilla voi ollakin mahdollisuus saada tulosta aikaan.
Jos nyt kuitenkin tulos on niin, ettei "suurin osa" (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) naisista saa viestejä lainkaan (mitä en usko) niin sehän tarkoittaa vain sitä, että miehillä on standardeja, eivätkä he suinkaan huoli ketä tahansa. Tämähän oli hyvä asia, eikö? Nimenomaan sellaiset miehet, joille "kelpaa kaikki" ovat niitä suurimpia inhokkeja, eikö?
Alkuperäistä dataa näkemättä on kuitenkin pakko sanoa, etten usko uutisoitua lopputulosta. Kuten sanoin, se sotii täysin vastoin kaikkea sitä, mitä aiheesta on aiemmin testejä tehty ja tuloksia saatu.
Tosin mahdollista on sekin, että nykyisin nettideittejä käyttävät miehet tietävät jo valmiiksi pelin hengen Internetin ansiosta, ja ovat muuttaneet omaa taktiikkaansa. Itse asiassa olisi jopa järkevää laittaa vain nopeat viestit kaikkein kauneimmille, ja sitten muu aika päivästään käyttää siihen "oikean" elämän deittailuun... johon muuten täälläkin aina miehiä patistetaan, kun on puhe nettideittaamisesta. Ja nyt seKÄÄN ei sitten kelpaa, niinkö?
Sehän kuitenkin tiedetään, että miesten valtaosalle nettideittaaminen on puhdasta ajanhukkaa... joten voisiko olla niin, että miesten valtaosa onkin oppinut käyttämään nettideittaamiseen mahdollisimman vähän aikaansa, koska tietävät sen olevan melko suurella todennäkäisyydellä hukkaan heitettyä aikaa?
Hei luuleteko että kaikki miehet on deittisovelluksissa?
Juu tiedän, että paljon niitä käyttää varatutkin, mutta kiinnostavaa olisi tietää myös kuinka monta prosenttia maailman miehistä on dettisovelluksissa.
Minä en ole enkä mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika asioita vääristelevä artikkeli.
Eiköhän se nyt ole miljoona kertaa todistettu että miehet pommittaa kaikkia naisia massapostituksilla tai tykkää jokaisesta (tinder).
Mutta se on kyllä varmaan totta että lähettävät vaan nuorille. On suunnilleen lottovoiton luokka löytää yli 30v nainen joka olisi vielä edes semi kaunis ja lapseton joten miksi tuhlata aikaa niihin.
Vielä harvinaisempaa kuin lottovoitto on, että ylipainoinen turpea 48. v Pertti Perusduunari löytäisi alle 30-vuotiaan kaunokaisen tai edes alle 40-vuotiaan. Yhtä rationaalista ajanvietettä kuin viimeisten ruokarahojen laittaminen lottokuponkiin. Mutta ehkä unelmista on valmis maksamaan. Ok Cupid voisikin mainostaa palveluaan kaltaisillesi sloganilla "Unelmahöttöä rupsahtaneille setämiehille, joilta ei todennäköisyyslaskenta suju".
Jaa, kai minä sitten olen hyvässä kunnossa ikäisekseni.
Sepäs mammoja näyttää harmittavan.
Ihan oikeasti? Minua harmittaa, että joku minulle ventovieras mies on hyvässä kunnossa ikäisekseen? Ajatteletko todella noin? Miksi se minua harmittaisi? Miten sinun kuntosi vaikuttaa minun elämääni? Miten se näkyy esimerkiksi tässä päivässä, nyt perjantaina?
Kyllähän sen alapeukuista huomaa ja ainahan täällä on joku hirvee kotkotus jos jollakin suomijulkkisella on joku nuorempi muija (duudsonit jukka köh köh).
En ymmärrä, miksi miehille on niin tärkeää se, että heidän ikäistään naista pitää harmittaa se, että heillä on nuorempi. Onko se sitä, että miehet ovat itse tuollaisia. Seurustelen itseäni 12 vuotta nuoremman miehen kanssa ja ikäiselleni miehille se on hirveä ongelma. Kaikki mahdolliset solvaukset olen kuullut.
Erittäin hyvä kysymys. Onko se huomion kerjäämistä - joko hyvällä tai pahalla - vai jotain muuta. eri
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta. Mulla on jo yli 200 matchiä kerättynä mutta ei yhtään viestiä. Miehet?? Miksi ette laita viestiä jos matchaatte?
Suurella todennäköisyydellä match on tullut sinun tykkäykset yhteydessä joten viestin lähetys vastuu on sinulla. Mutta nyt olet jo noiden 200 match kanssa myöhässä jo.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä seksiä parikymppisen kauniin naisen kanssa, mutta parisuhteeseen sopii paremmin 30+ nainen.
Ja sitten miehissä ihmetellään, miksi vaimo pihtaa. Taitaa se pihtari (tai tyyppi joka käyttäytyy niin, ettei toisella halut todellakaan herää) löytyä jostain ihan muualta kuin sieltä vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse sallivat seksimarkkinat ja yhden illan jutut. Sitten ruikutetaan kun miehet eivät halua parisuhteisiin :D
Vaikka näin ei olisi, miten se vaikuttaa siihen että yli 25v nainen on miehelle tyytymisen kohde ja nuoremmat alkaa kiinnostaa?
Yhden illan jutut ja seksisuhteethan on silloin ainoa mahdollisuus saada itsekin. Muuten oltaisiin ilman tietyn iän jälkeen, jos sattuu olemaan sinkku.
Seuraus, ei syy.
Te olette kyllä ihan harhoissanne. Jos yksikään nainen ei koskaan harrastaisi irtosuhteita, niin miehet pysyisivät rinnalla hautaan saakka.
ohis
Sulla on vikaa logiikassa, tai vaihtoehtoisesti esität tyhmää. "Onnellisina elämänsä loppuun saakka" on satukirjaa. Nuorena vakiintuminen ei poista avioeron tai nuorempaan vaihtamisen riskiä. Se pariutumisikä ei takaa yhtikäs mitään, mutta sen luultavasti tiedätkin.
Seuraus, ei syy. Syntyvyys laskee ja nuoret naiset ei halua enää parisuhteeseen, koska ovat ymmärtäneet ettei se kannata. Vanhemmat on joutuneet käymään parisuhteen ja eron läpi, koska ovat eläneet sitä "elämän pitää mennä näin" -aikakautta.
Minun logiikassa ei ole mitään vikaa. Itse ette vain ymmärrä miehiä. Jos nuoria naisia on tarjolla, niin miehet tulevat aina vaihtamaan nuorempaan ja se johtuu yksinomaan naisten seksikäyttätymisestä. Jos kaikki naiset pariutuisivat vain omanikäistensä kanssa ja olisivat uskollisia miehilleen, niin miehet olisivat yhden naisen kanssa loppuun saakka. Samaa ei voi sanoa naisista, joten miesten pariutumiskäyttäytyminen on aina seurausta naisten pariutumiskäyttätymisestä.
Eli sä kannatat tätä oikein perinteistä mallia, jossa nainen alistuu parisuhteessa ja pysyy siinä, vaikka mies paljastuisi vaimonhakkaajaksi, juopoksi, muuten moniongelmaiseksi jne. Ja leskiä ei sun maailmankuvassa ole olemassakaan, naisia ja miehiä on ikäluokittain saman verran samoilla paikkakunnilla.
No tämä selvensikin.
Luuletko, että leskeksi päädyttyään ihminen nuorenee samalla?
Aina sama kaava täällä. Argumentit loppuvat, niin henkilökohtaisuuksiin päätetään. Et ole ajatuksenlukukykyinen, etkä keskustelutaitoinen.
Jos vaivaudut lukemaan ylöspäin, niin alkuperäinen kritisointi koski naisten seksuaalista vapautumista, ei suoranaisesti ikää. Se leskikö ei voi hakea seuraa nuorenematta?
Aina sama kaava. Kun argumentit loppuvat, väitetään että argumentit loppuvat, kuvitellaan henkilökohtaisuuksiin menemistä, ja lopulta mennään itse henkilökohtaisuuksiin.
Ei vaikuta asiaan mitenkään (jos naiset pariutuvat nuorena). Se leski ei ole koskaan haluttavampi, kuin oma nainen (nuorent lesket ovat maginaali-ilmiö). Miehet pysyvät uskollisena, jos haluttavat, eli nuoret naiset eivät hyppele kukasta toiseen.
Tällainen kuvittelemasi tilanne, jossa tietystä ikäluokasta lähtien olevat etsivät vain parisuhdetta on täysin teoreettinen, joten nuorien leskien marginaali-ilmiön kritisointi naurettavaa. Jos 26v menettää miehensä autokolarissa, millä logiikalla hän parisuhdemarkkinoille palautuessaan häviää +40v naiselle, eikä tämän vanhemman naisen mies vaihtaisi nuorempaan? Puhumattakaan, jos kuviteltu leski on vielä nuorempi?
Tapahtui nuoren/nuorehkon naisen palautuminen parisuhdemarkkinoille mistä syystä tahansa, tilanne, jossa parisuhteessa oleva mies ei koskaan milloinkaan harkitsisikaan naisensa vaihtoa on ehkä sinun totuutesi. Oikean elämän kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
En kritisoinut leskien marginaali-ilmiötä, vaan jätin sen marginaali-ilmiönä huomioimatta.
Te ette tunnu ollenkaan käsittävän sitä, että miehen seksuaalisuus sopeutuu ympäristöön. Jos irtoseksiä on tarjolla, niin miehet menettävät sitoutumishalut, jos ei, niin perustila on yhteen naiseen sitoutuminen ja jälkikäsvusta huolenpito. Ei sitä muutama leski muuta mihinkään suuntaan.
Osa miehistä hankkii irtosuhteita tarvittaessa vaikka huijaamalla. Väitetään ettei olla naimisissa ja etsitään parisuhdetta. Sivusuhde saattaa uskoa kuukausitolkulla olevansa se ainoa. Irtosuhteita hinkuvat sinkkumiehet valehtelevat etsivänsä parisuhdetta, sitten joidenkin kuukausien kuluttua vaihdetaan uuteen, ja taas uuteen, ja uuteen. Ei aivan niin suoraselkäistä kuin väität.
Tuo kaikki kuuluu, ja on seurausta avoimesta seksikulttuurista (=irtoseksiä tarjolla), joten turha odottaa, että miehet sitoutuisivat kovinkaan vakavasti. Jos sitoutuukin, niin kuppi saattaa herkästi kääntyä esim. miehen sosiaalisen aseman parantuessa. Miehet juonivat ja valehtelevat, koska nykymenossa rehellisyys ei kannata.
Toista se oli ennen, kun isännät panivat piikoja paksuksi minkä kerkesivät...
Minun (eronnut M40) kannalta on hyvä, että monet miehet ovat nuorten (alle 30- vuotiaiden) naisten perään. Tämän on aiheuttanut alitarjonnan normaalimiehistä 30-40-vuotiaille naisille. Normaalipainoinen, hyvin toimeentuleva nelikymppinen mies pääsee todellakin valitsemaan pk-seudulla noin 35-vuotiaista kauniista naisista sen mukavimman. Seuraa riittää :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät koskaan ole suostuneet lukemaan käyttöohjetta.
Ai luleeko noiden saittien ohjeissa, että lähetä rumillekin viestejä, vaikka et halua, jotta tämä meidän yksityisyritys tuottaa enemmän voittoja?
Kyllä, jos olet itse ruma. Muuten yritys ei kykene täyttämään palvelulupaustaan Sinulle, eli mahdollisuutta löytää kumppani, joka sinulle sopii ja joka pitää sinua viehättävänä puutteistasi huolimatta. Jos käytät sovellusta väärin, lähettämäsi roskaposti 20. v kaunottarelle vain pelästyttää hänet pois palvelun piiristä ja lopulta te runkkarit jäätte keskenään ihmettelemään palvelun ”heikkoa” tarjontaa.
Pakko katsella nuorempia koska oman ikäiset eivät ylläpidä itseään
Suomalaismiehet on lihavempia kuin naiset....
Vai olisiko naiset kuitenkin lihavAmpia?
Miesten keskimääräinen painoindeksi oli 27,7 kg/m2.
Miehistä vähintään ylipainoisia oli 71,9 % (painoindeksi 25 kg/m2 tai enemmän).
Miehistä lihavia oli 26,1 % (painoindeksi 30 kg/m2 tai enemmän).
Naisten keskimääräinen painoindeksi oli 27,5 kg/m2.
Naisista vähintään ylipainoisia oli 63,2 % (painoindeksi 25 kg/m2 tai enemmän).
Naisista lihavia oli 27,5 % (painoindeksi 30 kg/m2 tai enemmän).
Lähes joka toinen aikuinen (46 %) oli vyötärölihava.
Lähteet:
FinTerveys 2017 -tutkimus
https://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/kans…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraus, ei syy.
ohis
Sulla on vikaa logiikassa, tai vaihtoehtoisesti esität tyhmää. "Onnellisina elämänsä loppuun saakka" on satukirjaa. Nuorena vakiintuminen ei poista avioeron tai nuorempaan vaihtamisen riskiä. Se pariutumisikä ei takaa yhtikäs mitään, mutta sen luultavasti tiedätkin.
Seuraus, ei syy. Syntyvyys laskee ja nuoret naiset ei halua enää parisuhteeseen, koska ovat ymmärtäneet ettei se kannata. Vanhemmat on joutuneet käymään parisuhteen ja eron läpi, koska ovat eläneet sitä "elämän pitää mennä näin" -aikakautta.
Minun logiikassa ei ole mitään vikaa. Itse ette vain ymmärrä miehiä. Jos nuoria naisia on tarjolla, niin miehet tulevat aina vaihtamaan nuorempaan ja se johtuu yksinomaan naisten seksikäyttätymisestä. Jos kaikki naiset pariutuisivat vain omanikäistensä kanssa ja olisivat uskollisia miehilleen, niin miehet olisivat yhden naisen kanssa loppuun saakka. Samaa ei voi sanoa naisista, joten miesten pariutumiskäyttäytyminen on aina seurausta naisten pariutumiskäyttätymisestä.
Eli sä kannatat tätä oikein perinteistä mallia, jossa nainen alistuu parisuhteessa ja pysyy siinä, vaikka mies paljastuisi vaimonhakkaajaksi, juopoksi, muuten moniongelmaiseksi jne. Ja leskiä ei sun maailmankuvassa ole olemassakaan, naisia ja miehiä on ikäluokittain saman verran samoilla paikkakunnilla.
No tämä selvensikin.
Luuletko, että leskeksi päädyttyään ihminen nuorenee samalla?
Aina sama kaava täällä. Argumentit loppuvat, niin henkilökohtaisuuksiin päätetään. Et ole ajatuksenlukukykyinen, etkä keskustelutaitoinen.
Jos vaivaudut lukemaan ylöspäin, niin alkuperäinen kritisointi koski naisten seksuaalista vapautumista, ei suoranaisesti ikää. Se leskikö ei voi hakea seuraa nuorenematta?
Aina sama kaava. Kun argumentit loppuvat, väitetään että argumentit loppuvat, kuvitellaan henkilökohtaisuuksiin menemistä, ja lopulta mennään itse henkilökohtaisuuksiin.
Ei vaikuta asiaan mitenkään (jos naiset pariutuvat nuorena). Se leski ei ole koskaan haluttavampi, kuin oma nainen (nuorent lesket ovat maginaali-ilmiö). Miehet pysyvät uskollisena, jos haluttavat, eli nuoret naiset eivät hyppele kukasta toiseen.
Tällainen kuvittelemasi tilanne, jossa tietystä ikäluokasta lähtien olevat etsivät vain parisuhdetta on täysin teoreettinen, joten nuorien leskien marginaali-ilmiön kritisointi naurettavaa. Jos 26v menettää miehensä autokolarissa, millä logiikalla hän parisuhdemarkkinoille palautuessaan häviää +40v naiselle, eikä tämän vanhemman naisen mies vaihtaisi nuorempaan? Puhumattakaan, jos kuviteltu leski on vielä nuorempi?
Tapahtui nuoren/nuorehkon naisen palautuminen parisuhdemarkkinoille mistä syystä tahansa, tilanne, jossa parisuhteessa oleva mies ei koskaan milloinkaan harkitsisikaan naisensa vaihtoa on ehkä sinun totuutesi. Oikean elämän kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
En kritisoinut leskien marginaali-ilmiötä, vaan jätin sen marginaali-ilmiönä huomioimatta.
Te ette tunnu ollenkaan käsittävän sitä, että miehen seksuaalisuus sopeutuu ympäristöön. Jos irtoseksiä on tarjolla, niin miehet menettävät sitoutumishalut, jos ei, niin perustila on yhteen naiseen sitoutuminen ja jälkikäsvusta huolenpito. Ei sitä muutama leski muuta mihinkään suuntaan.
Osa miehistä hankkii irtosuhteita tarvittaessa vaikka huijaamalla. Väitetään ettei olla naimisissa ja etsitään parisuhdetta. Sivusuhde saattaa uskoa kuukausitolkulla olevansa se ainoa. Irtosuhteita hinkuvat sinkkumiehet valehtelevat etsivänsä parisuhdetta, sitten joidenkin kuukausien kuluttua vaihdetaan uuteen, ja taas uuteen, ja uuteen. Ei aivan niin suoraselkäistä kuin väität.
Tuo kaikki kuuluu, ja on seurausta avoimesta seksikulttuurista (=irtoseksiä tarjolla), joten turha odottaa, että miehet sitoutuisivat kovinkaan vakavasti. Jos sitoutuukin, niin kuppi saattaa herkästi kääntyä esim. miehen sosiaalisen aseman parantuessa. Miehet juonivat ja valehtelevat, koska nykymenossa rehellisyys ei kannata.
Toista se oli ennen, kun isännät panivat piikoja paksuksi minkä kerkesivät...
ja äp ärät hukutettiin sitten suohon ettei totuus paljastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luleeko noiden saittien ohjeissa, että lähetä rumillekin viestejä, vaikka et halua, jotta tämä meidän yksityisyritys tuottaa enemmän voittoja?
Kyllä, jos olet itse ruma. Muuten yritys ei kykene täyttämään palvelulupaustaan Sinulle, eli mahdollisuutta löytää kumppani, joka sinulle sopii ja joka pitää sinua viehättävänä puutteistasi huolimatta. Jos käytät sovellusta väärin, lähettämäsi roskaposti 20. v kaunottarelle vain pelästyttää hänet pois palvelun piiristä ja lopulta te runkkarit jäätte keskenään ihmettelemään palvelun ”heikkoa” tarjontaa.
Lähteet:
FinTerveys 2017 -tutkimushttps://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/kans…
Mielenkiintoinen jaottelu, kun esim Duodecim määrittelee BMI 25-30 ylipainoksi eli lieväksi lihavuudeksi. Näissä miehiä on Finterveyden tutkimuksessa paljon naisia enemmän. BMI 30-35 (merkittävä lihavuus) naisia on 1,4% enemmän. Tässä lukemassa ilmeisesti mukana myös raskauskiloiset (siis nekin, jotka pääsevät niistä laihduttaen eroon, ei vain ne, jotka eivät tee asialle mitään). Lisäksi miesten rasvaprosentti pitäisi luontaisesti olla pienempi. Kuitenkin kokonaislukuna lihavia miehiä on enemmän. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ei tarkoita lihavuutta. Ylipainoinen voi olla ihan normaalilla rasvaprosentillakin.
Lähteet:
FinTerveys 2017 -tutkimushttps://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/kans…
Mielenkiintoinen jaottelu, kun esim Duodecim määrittelee BMI 25-30 ylipainoksi eli lieväksi lihavuudeksi. Näissä miehiä on Finterveyden tutkimuksessa paljon naisia enemmän. BMI 30-35 (merkittävä lihavuus) naisia on 1,4% enemmän. Tässä lukemassa ilmeisesti mukana myös raskauskiloiset (siis nekin, jotka pääsevät niistä laihduttaen eroon, ei vain ne, jotka eivät tee asialle mitään). Lisäksi miesten rasvaprosentti pitäisi luontaisesti olla pienempi. Kuitenkin kokonaislukuna lihavia miehiä on enemmän. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteet:
Ylipaino ei tarkoita lihavuutta. Ylipainoinen voi olla ihan normaalilla rasvaprosentillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteet:
Kuten totesin, ylipaino on määritelty lieväksi lihavuudeksi Duodecimissa, joka on terveydenhuollolle jonkinlainen pohja hoitosuosituksineen ym. Jos aletaan oikein kriittiseksi, niin koko BMI on laskennallinen kaava, joka ei sovi kaikille vartalotyypeille lainkaan. Siksi se toimii vain suuntaa antavana. Mutta sitähän sinäkään et ottanut huomioon tuota kirjoittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteet:
Kuten totesin, ylipaino on määritelty lieväksi lihavuudeksi Duodecimissa, joka on terveydenhuollolle jonkinlainen pohja hoitosuosituksineen ym. Jos aletaan oikein kriittiseksi, niin koko BMI on laskennallinen kaava, joka ei sovi kaikille vartalotyypeille lainkaan. Siksi se toimii vain suuntaa antavana. Mutta sitähän sinäkään et ottanut huomioon tuota kirjoittaessa.
DUODESIM -sivuilta kopiotu:
Käypä hoito ‑suositukset taas nauttivat suomalaisessa terveydenhuollossa tukevaa luottamusta. Aikuisten lihavuuden hoitosuosituksessa termit määräytyvät painoindeksin mukaan: liikapaino eli ylipaino on 25,0–29,9 kg/m2 ja lihavuus 30,0–34,9 kg/m2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteet:
DUODESIM -sivuilta kopiotu:
Käypä hoito ‑suositukset taas nauttivat suomalaisessa terveydenhuollossa tukevaa luottamusta. Aikuisten lihavuuden hoitosuosituksessa termit määräytyvät painoindeksin mukaan: liikapaino eli ylipaino on 25,0–29,9 kg/m2 ja lihavuus 30,0–34,9 kg/m2.
Lääkäriseura Duodecimin lääketieteen sanastoa kehittävän sanastolautakunnan määritys lihavuudesta: ”tila, jossa elimistön rasvamäärä on tavallista suurempi ja painoindeksi yli 25.”
(Saano, V. ym. 2016. Lääketieteen termit. 6.p. Duodecim.)
Miksi maksaisi? Kymmenen vuotta myöhemmin mies tietenkin olisi jo vaihtanut uuteen 25-vuotiaaseen jossain päin maailmaa. Eikös tämän näin pitänyt mennä?
Teillä ei pojat nyt ole mitään logiikkaa noissa horinoissanne.