Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa naisista ei saa viestejä deittisovelluksissa

Vierailija
23.08.2019 |

Myytti purettu sen osalta, että kaikki naiset saavat satoja viestejä deittisovelluksissa. OK Cupidkn mukaan miesten käytös aiheuttaa sen ettei deittisovellukset toimi. Lähde HS.

"RUDDERIN mukaan miehet myös lähettävät melkein aina viestin ”kuumimman” näköiselle naiselle täysin muista tiedoista piittaamatta ja yhteensopivuutta pohtimatta.

Käytös aiheuttaa sivustojen ylläpitäjille harmaita hiuksia, sillä se johtaa kierteeseen, jossa kaikki häviävät. Muutama nainen saa satoja viestejä sekalaiselta joukolta miehiä, pelästyy ja lähtee palvelusta. Suurin osa miehistä ei saa vastauksia lähettämiinsä viesteihin, eikä suurin osa naisista saa lainkaan viestejä miehiltä."

Kommentit (349)

Vierailija
1/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin saman jutun. Siinä myös sanottiin, että keskimääräinen 30 v mies lähettää yhtä paljon viestejä teinitytöille kuin oman ikäisille naisille. Otsikko kertoikin kaiken 'Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta'.

Vierailija
2/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyneitä olivat? Ja onhan toi nyt selkeesti miesten vika. Naiset ei onneksi surita vastaavaa valikointia lainkaan. Ei etenkään tosisuvaitsevaiset akateemiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät koskaan ole suostuneet lukemaan käyttöohjetta.

Vierailija
4/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ikävää, että naiset lähettelevät viestejä, mutta eivät saa niitä.

Vierailija
5/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ihan hyvä kaikkien järkevien ihmisten kannalta, pois lukien ne  muutama nainen, jotka joutuvat kärsimään spämmistä jutun mukaan? Jos suurin osa välttyy idioottien yhteydenotoilta kokonaan, niin eikös siinä suurin osa nimen omaan voita eikä kärsi?

Vierailija
6/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko sama myös Tinderiä?

Vierailija
7/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nämä samat miehet vielä valittavat, kun eivät saa netistä seuraa! Joo-o, ihme juttu...

Vierailija
8/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Mä olen yksi niitä, joka saa satoja viestejä noissa palveluissa. Oon luullut, että kaikilla naisilla on sama tilanne.

Vierailija
9/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pätee  ainakin muhun. Olen tavallisen näköinen nainen ja mulla on profiili Tinderissä. Ollut keväästä. Olen saanut sinä aikana noin neljä matchia, joista kaksi on johtanut keskusteluun. Treffeihin ei ole johtanut mikään keskustelu.

Veikkaan, että nuo täälläkin ruikuttavat miehet ovat tyyliin 35v. tavismiehiä, jotka laittavat 25-30v. kauneimmille naisille viestejään saamatta vastakaikua. 35v. naisille taas he eivät laita viestiä ja 35v. naiset ovat pettyneitä, kun heille viestittelevät lähinnä viisikymppiset (jotka myös kieli pitkällä pistävät viestiä noille 25-30v. naisille).

N40

Vierailija
10/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava tietää minkälaisen määrän naiset ovat itse lähettäneet viestejä miehiin verrattuna, on kyllä varmasti viestien lähetysmäärä moninkertainen miehillä. Itsekin tunnen muutaman naisen jotka eivät "periaatteesta" aloita keskustelua treffipalstoilla

Vierailija
11/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, allekirjoitan tän!

Itse sain deittipalvelussa vain satunnaisia viestejä, yhteensä muistaakseni 3 eri mieheltä. Vastasin niistä jokaiselle, mutta lopulta mies löytyi kyllä ihan muualta.

Vierailija
12/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisesti sanottu, että mies "valitsee nuoren ja kauneimman". Valita tietysti voi, mutta saako haluamansa?

Vierailija
13/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisesti sanottu, että mies "valitsee nuoren ja kauneimman". Valita tietysti voi, mutta saako haluamansa?

Ei saa, kuten aloituksessa lukeekin vaan aiheuttaa kierteen, jossa kaikki häviävät.

Vierailija
14/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pätee  ainakin muhun. Olen tavallisen näköinen nainen ja mulla on profiili Tinderissä. Ollut keväästä. Olen saanut sinä aikana noin neljä matchia, joista kaksi on johtanut keskusteluun. Treffeihin ei ole johtanut mikään keskustelu.

Veikkaan, että nuo täälläkin ruikuttavat miehet ovat tyyliin 35v. tavismiehiä, jotka laittavat 25-30v. kauneimmille naisille viestejään saamatta vastakaikua. 35v. naisille taas he eivät laita viestiä ja 35v. naiset ovat pettyneitä, kun heille viestittelevät lähinnä viisikymppiset (jotka myös kieli pitkällä pistävät viestiä noille 25-30v. naisille).

N40

Joo, myönnän olen just tuollainen mies.

Saan tyyliin 3-7 tykkäystä päivittäin mutta melkein kaikki ovat jotain kulahtaneita 30v plus muijia.

Ei ne voisi vähempää kiinnostaa. Mielummin lähetän itse viestiä nuorille ja kauneille tai sitten olen yksin, käyn maksullisissa tms.

Miksei viestejä myös vanhemmille ja kauneille? Hahahaha, onkohan sellaisia edes olemassa. Siis lapsettomia sellaisia.

Vierailija
15/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää iniskö,kun ei niitä sovelluksia kannata tehä minneen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eiks ala mennä jakeluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu????????????????????

Vierailija
16/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Mä olen yksi niitä, joka saa satoja viestejä noissa palveluissa. Oon luullut, että kaikilla naisilla on sama tilanne.

Sama. Ja olen myös pitänyt miehiä yleisesti ottaen säälittävinä, kun viestittelevät kaikille naisille. Olinkin ilmeisesti väärässä.

Vierailija
17/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, myönnän olen just tuollainen mies.

Saan tyyliin 3-7 tykkäystä päivittäin mutta melkein kaikki ovat jotain kulahtaneita 30v plus muijia.

Ei ne voisi vähempää kiinnostaa. Mielummin lähetän itse viestiä nuorille ja kauneille tai sitten olen yksin, käyn maksullisissa tms.

Miksei viestejä myös vanhemmille ja kauneille? Hahahaha, onkohan sellaisia edes olemassa. Siis lapsettomia sellaisia.[/quote]

Ikäsi? Oletko katsonut peiliin viimeisen 10 v aikana? PS. Joka suunnasta ja kokovartalopeiliin.

Pahalta nimittäin vaikuttaa, että et saa naisseuraa ilmaiseksi. Olet arvioinut oman tasosi silloin legendaarisen väärin.

Vierailija
18/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika asioita vääristelevä artikkeli.

Eiköhän se nyt ole miljoona kertaa todistettu että miehet pommittaa kaikkia naisia massapostituksilla tai tykkää jokaisesta (tinder).

Mutta se on kyllä varmaan totta että lähettävät vaan nuorille. On suunnilleen lottovoiton luokka löytää yli 30v nainen joka olisi vielä edes semi kaunis ja lapseton joten miksi tuhlata aikaa niihin.

Vierailija
19/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähettäisin viestejä muille kuin nuoremmille ja  kauniimmille naisille? Ei ole mitään tasoja ja minulla on oikeus etsiä onneani niin kuin parhaaksi näen.

Vierailija
20/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, kuten aloituksessa lukeekin vaan aiheuttaa kierteen, jossa kaikki häviävät.

Minä en vieläkään tajua, kuinka siinä "kaikki häviävät".

Suurin osa naisista välttyy ääliöiden yhteydenotoilta - eli voittavat.

Fiksut miehet, jotka lukevat profiilitekstit, lähettävät viestejä kiinnostaville naisille eivätkä joudu "kilpailemaan" ääliöiden kanssa - eli voittavat.

Edelleen ainoat häviäjät tässä ovat käsittääkseni ne muutama nainen, jotka joutuvat ääliöiden spämmin kohteeksi. Kaikki muut voittavat. Ääliöt itse eivät voita eivätkä häviä, koska eivät saisi seuraa netistä eivätkä tosielämästä kuitenkaan. Eli heillä ei ole mitään voitettavaa eikä hävittävää.