Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rottweiler mielestänne taistelukoira?

Vierailija
22.08.2019 |

Oulun puskaradiossa joku Cilla nillittää, että rotu on jalostettu taistelukoiraksi. Nauroin ja häpesin kuinka vähän joku voi rodusta tietää.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mutta jos se hyökkää naisten ja lasten päälle, niin sitten se on kuollut koira.

Pidän koirista mutta jos mun lasten päälle hyökkää koira rodusta  riippumatta niin käyn metsästämässä sen koiran taljajousella.

No eikö se oo sillon myöhästä ääliö

Pillit silmiin ja sieraimiin siitä voi sitä alkaa ja jatkaa

Vierailija
62/71 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mutta jos se hyökkää naisten ja lasten päälle, niin sitten se on kuollut koira.

Pidän koirista mutta jos mun lasten päälle hyökkää koira rodusta  riippumatta niin käyn metsästämässä sen koiran taljajousella.

Eläinsuojelulain vastaista. Aikuisen koiran saa vain ampua tai lopettaa eläinlääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira EI todellakaan OLE vastuuttoman ihmisen lemmikki. Kovin usein näkyy eläimiä, joita ei ole hoidettu, ei ulkoilutettu, ei ruokittu, ei pidetty huolta terveydestä, eläimiä joita vastuuttomasti pidetään irrallaan muuallakin kuin sallituissa paikoissa.

Lisäks on runsaslukuisesti vastuuttomia "kissanpitäjiä", jotka laskevat sen luontoon tuhoamaan alkuperäislajeja ja kovin usein jättävät sen oman onnensa nojaan, villiintymään, palelemaan, nälkää näkemään ja kärsimään. Tai no, mitäs siitä, kunhan "MINULLA" vaan on hyvä olla siinä hetkessä.

Ilmastonmuutoksen kannalta keskikokoinen koira saastuttaa saman verran kuin henkilöauto, mutta mitäpä väliä millään on kunhan "MINULLA" on MUN oma lemmikki, koira. Enhän se "MINÄ" mutta ne muut!

Kaunopuheisia ja retorikkoja riittää, mutta kovin harvoin heidänkään toimensa realisoituvat konkreettisiksi teoiksi.

Tämä on tätä päivää ja jatkuu 24/7 maailman tappiin asti.

Suomalainen lemmikkikoira tuottaa vuodessa korkeintaan neljänneksen pienen, vähänkäytetyn henkilöauton hiilidioksidipäästöstä sanovat asiantuntijat jotka ovat laskelmia tehneet. Katumaasturit yms saa unohtaa, ne ovat vihersiirtymän huijauksia. Koiralla (lemmikillä yleensäkin) on monelle niin suuri merkitys elämänsisältöä tuovana tekijänä että on törkeää ja kylmää ladella (valheita) kuinka saastuttavia ja kuluttavia ne ovat. Miten paljon ihminen saastuttaa monin verroin pidemmän elämänsä aikana? kaikilla ei ole lapsia, silti ollaan sormi pystyssä moittimassa koiranomistajia mutta lapsista/liikakansoituksesta/luonnonvarojen tuhlaamisesta jota harrastaa ihminen ei saa sanoa mitään.

Vierailija
64/71 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rott tarkoittaa mädäntyneisyyttä tai rottamaisuutta. Ihan käsittämätöntä miten joku tuollaisetn rodun ottaa. Jos se puree, niin takuulla tulee pahaa jälkeä.

Eli Rottweil, muinaisista ajoista olemassa ollut kaupunki on sinusta nimeltään mätä tai rottamainen kaupunki? Kai noin sivistyneenä ihmisenä tiedät mistä rottweilernimitys tulee?

Vierailija
65/71 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä monet rotikat käyttäytyvät kuin olisivat taistelukoiria, eli hyökkäävät muiden koirien niskaan äänettömästi hiipien. Voisi hyvin laittaa kiellettyjen listalle.

En ole koskaan kuullut että rottweiler hiipisi äänettömästi muiden koirien niskaan enkä tiennyt että se on tyypillistä taistelukoirienkaan käytöstä. Hiipiä äänettömästi niskaan hyökkäämään.

Vierailija
66/71 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinsuojelulain vastaista. Aikuisen koiran saa vain ampua tai lopettaa eläinlääkärissä.

Täysin merkityksetöntä. Lähtisi myös omistajat kaupan päälle. Saatana.

Vierailija
67/71 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ketju on täynnä varsinaisia asiantuntijoita. Myötähäpeää tuntee kun lukee kommentteja.

Vierailija
68/71 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin merkityksetöntä. Lähtisi myös omistajat kaupan päälle. Saatana.

Kommenteistasi tulee vaikutelma että sinun lapsesi eivät välttämättä ole niitä parhaiten käyttäytyviä jotka eivät kiusaa eläimiä. En ihmettele jos joku koira joskus hermostuu ja käy päälle kun kakarasi sitä ensin ovat aikansa härnänneet ja häirinneet. Ja sitten tulee iskuuki taljajousen kanssa ja tappaa koiran omistajineen. Olet humaanitaistelukoira, sinä ja lapsesi.

Vierailija
69/71 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isukki, ei iskuuki.

Vierailija
70/71 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kuten myös amstaffi, mastiffi, pitbull, susikoira jne

Et kyllä selkeästi tunne koirarotuja. Susikoira eli sakasanpaimenkoira. Soittaako kelloja yhtään?

Vierailija
71/71 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Kuten myös amstaffi, mastiffi, pitbull, susikoira jne

Et kyllä selkeästi tunne koirarotuja. Susikoira eli sakasanpaimenkoira. Soittaako kelloja yhtään?

Susikoira voi viitata johonkin seuraavista:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Susikoira

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi