Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset miehet ei enää halua aitoa suhdetta

Vierailija
22.08.2019 |

2 kk ne jaksaa ensin jahdata ja sitten tsempata, ja kun itse innostuu ja ihastuu niin jo loppuu flirtti, viestit ja puhelut. Ja alkaa selittelyt: edetään hitaasti, en osaa puhua tunteista, mihin meillä on kiire blaablaa, katsotaan rauhassa mihin tämä johtaa... Juuri sen verran yritetään pitää juttua yllä että seksiä saisi. Tämä viimeisin on alkanut laittaa viestit siihen aikaan kun tietää minun olevan joko työmatkalla tai nukkumassa ettei tarttisi sen enempää jutella. En ole naimisiin hinkumassa mutta olishan se ihan kiva vaikka saada avoimesti puhua tykkäämisestä sun muusta ilman että herra kiemurtaa kuin mato ongenkoukussa. Kyllä se vaan niin on että en taida enää tämän jälkeen vaivautua. Viisi vuotta erosta, kymmeniä treffejä, neljä ihan tavallista miestä joista itse innostui enemmän, ja melkein päivälleen samassa aikataulussa joka tyyppi alkaa vetää liinoja kiinni.

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kuulostaa siltä, että nämä miehet joista puhut toimivat näin(suurin osa miehistä toimii näin):mahdollisimman monen naisen kanssa viestitellään, kun etsitään sitä "parasta", on vara ja varavara naiset.Paras tarkoittaa sitä kauneinta ja nuorinta naista.Varanaiset kelpaavat siis varalle.Sitten kun se paras löytyy, muut naiset saa mennä.Tämä on sitä :"haluan edetä hitaasti"

Vierailija
22/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla yli 30-vuotiaista naisista on agendalla taloudellisen turvan ja parisuhdestatuksen hakeminen ennen omaa totaalista rupsahtamista ja lapsettomilla kilkattaa biologinen kello niin, ettei järjen ääni kuulu. Miehelle vakava parisuhde tarkoittaa todennäköisesti merkittävää rahanmenoa, naisen agendan eteen työskentelyä ja omista vapauksista luopumista. Palkaksi saa puukkoja selkään näillä uusfeminismiä ja miesvihaa tihkuvilla foorumeilla, jos ei toimi naisen mieleisellä tavalla.

Vain sinisilmäinen, masokisti tai seinähullu mies lähtee vielä vuonna 2019 vakavaan parisuhteeseen saman katon alle puhumattakaan lisääntymisestä suomalaisen naisen kanssa.

Jos näet parisuhteen näin, niin en suosittele sinulle parisuhdetta.Suosittelen ikuista poikamieselämää, ja valittamisen lopettamista ja energian suuntaamista muihin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät yksinkertaisesti ole enää sitoutumisen arvoisia.

Eli sinä olet ilmeisesti siis tullut kaapista ulos

Vierailija
24/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin mieheni 42 v ja menin naimisiin pari vuotta myöhemmin. Sanoin hänelle heti alkuun haluavani pelkän seksisuhteen. Mies muutti luokseni, jotta oli helpompi harrastaa seksiä joka päivä. Sitten aloin myöhemmin katsella muita miehiä ja miehelle tuli kiire sitoutua. Näin sitten menimme naimisiin. Käänteispsykologiaa.

Kaikin puolin hemmetin outo kuvio. Tuo yhteen muuttaminen seksin takia :DDDD ja sitten sinä muina naisina katselet toisia miehiä yhdessä asuessanne.

Vierailija
25/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viimeinen säätö kuulostaa selvästi varatulta, joka lemppaa heti kun on saanut seksiä. Toinen vaihtoehto, että alkaa pitää ap:ta ilotyttönään ja lemppaa kylmästi, kun uusi ihastus löytyy. Kannattaa varoa, kehen ihastuu ( kenen orjaksi rupeaa).

Vierailija
26/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla yli 30-vuotiaista naisista on agendalla taloudellisen turvan ja parisuhdestatuksen hakeminen ennen omaa totaalista rupsahtamista ja lapsettomilla kilkattaa biologinen kello niin, ettei järjen ääni kuulu. Miehelle vakava parisuhde tarkoittaa todennäköisesti merkittävää rahanmenoa, naisen agendan eteen työskentelyä ja omista vapauksista luopumista. Palkaksi saa puukkoja selkään näillä uusfeminismiä ja miesvihaa tihkuvilla foorumeilla, jos ei toimi naisen mieleisellä tavalla.

Vain sinisilmäinen, masokisti tai seinähullu mies lähtee vielä vuonna 2019 vakavaan parisuhteeseen saman katon alle puhumattakaan lisääntymisestä suomalaisen naisen kanssa.

Peräkammarin poika ei taida tietää, että Suomessa naiset käyvät töissä ja elättävät itsensä. Aika moni myös siinä sivussa siipeilevän miehensä.

Juurikin näin.Näin kirjoittaa mies , jolla ei ilmiselvästi ole mitään kokemusta parisuhteesta syystä tai toisesta,todrnnäköisesti siksi, että kukaan nainen ei ole huolinut häntä, ja tämä on tehnyt miehestä katkeran, ja vähentääkseen katkeruuttaan hän halveksii ja haukkuu naisia

Vierailija
27/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikin puolin hemmetin outo kuvio. Tuo yhteen muuttaminen seksin takia :DDDD ja sitten sinä muina naisina katselet toisia miehiä yhdessä asuessanne.

Mutta toimii kuitenkin paremmin kuin häistä jankuttaminen, itsestäänselvyytenä oleminen ja pihtaaminen.

Vierailija
28/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikki miehet, öliööööööööööööööööööööööööö

Vierailija
29/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 35 vuotiaalla miehellä ei ole enää tunteita, on vain läski ja kalja

Vierailija
30/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin 45 vuotiaana ja kun aloin etsiä netistä seuraa, mun ikäiset miehet etsi naista perheenperustamista varten. Mulla jo isot lapset, enkä enää halua/saa uusia. Aika myöhään miehet herää lastenhankintaan.

Ja ne keillä oli lapsia, he oli niin aktiivisesti lastensa elämässä ja harrastuksissa mukana ettei siihen oikein seurustelut mahtunut, en halunnut olla sijalla 2 miehen elämässä.

Lykätään ja lykätään, jotta saadaan elää mahdollisimman pitkään sitä Peter Pan -elämää... Sitten jossain vaiheessa iskee paniikki... Eipä monikaan +40v. mies saa enää sellaista naista, jolla olisi se hedelmällisyys huipussaan. Saattaa jäädä lapsettomaksi, kun on ensin lykännyt ja sille exällekin on toitotettu sitä "sitten joskus".

Vierailija
31/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkausketju no. 345679 toiset tykkää mustasta ja toiset valkoisesta, meitä on todellakin joka junaan.

Vierailija
32/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi pyöritään kýrpäkàrúsèllisša ja sitten ihmetellään kun miehet ei enää halua sitoutua.

Toisaaltahan on niinkin, että edes jollain lailla sivistyneen ihmisen ei kannattaisi alentua ollenkaan vastaamaan "keskustelijalle" jonka sana- ja käsitevarastoon kuuluu sellainen termi kuin k*rpäkaruselli, mutta sitä ihmettelen, miksi syyllistät tästä luulottelemastasi karusellista vain naiset. Koska käytät sanaa k*rpä, on selvää, että tällainen karuselli ei pyörisi ilman miehiä. Joko sen aktiivisina osallistujina tai mukaan pyörähtelemään kovasti pyrkivinä.

Vierailija
33/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan kaikki miehet, öliööööööööööööööööööööööööö

Kuinka moneen ketjuun ajattelit tämän saman lauseen vielä kirjoittaa?

Vierailija
34/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkö olen panostanut? Alkuvaiheessa olen ensin jutellut aktiivisesti deittisovelluksessa. Kun siirrymme whatsappiin vastaan aktiivisesti miehen viesteihin, joita tulee sen verran usein että en oikeastaan koskaan ehdi lähettää viestiä ensin, koska on työt ja muu elämä hoidettavana. Mies saattaa soittaa aamukuudelta, lähetellä kuvia ja viestejäties mistä random-asioistaan pitkin päivää ja illalla soittaa kahdesti. Minusta niin tiivis rytmi ei vielä tunnu luontevalta koska emme tunne toisiamme enkä tiedä hänestä juuri mitään. Suostun treffeille, olen innolla mukana ja suostun toisillekin kun mies ehdottaa. Hän pursuu ideoita ja ehdotuksia. Jatkamme tapailua molempien ollessa aktiivisia, tosin mies ehtii jatkuvasti suunnitella ensin. Hän on kiinnostava ja alan ihastua. Hän soittaa joka päivä ainakin kerran.

Alan miettiä häntä enemmän ja enemmän, odottaa hänen viestejään. Tuntuu hyvältä jakaa asioita, lähetän itsekin kuvia ja arjen tapahtumia. Olemme tavanneet jo usean viikon ajan, ja yhdessä on ihanaa. Tuntuu luontevalta pitää yhteyttä, alan itsekin soitella hänelle aktiivisesti. Sitten yhtäkkiä havahdun siihen, ettei hän enää flirttaile tai osoita mitään lämpimiä tunteita, viestit ovat varsin asiallisia. Tulevien tapaamisten suunnittelut loppuvat.Olen soittanut hänelle edellisenä iltana, ja pidän itsestään selvänä että hän soittaa. Mutta puhelua ei tulekaan. Eikä toisena tai kolmantenakaan päivänä. Tulee ehkä jokin viesti, "ollut kiirettä tai nukuin koko illan". Näin se vaan joka kerta menee. Ja ehkä vika tosiaan on minussa, mutta kyllä näiden kokemusten jälkeen on vaikea innostua vaikka alkuun olisi miten kiinnostuneen oloinen mies. Ap

Vierailija
35/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin ihan oikean parisuhteen, mutten olisi ikimaailmassa viitsinyt piirittää paria kuukautta jotain "vaikeasti tavoiteltavaa" testailijaprinsessaa.

Vierailija
36/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, jopas vitsin murjaisit. Olin tinderissä ja treffisivustolla viime talvena ja minut yllätti se, kuinka moni yli nelikymppinen mies halusi perustaa perheen. Siinä iässä pitäisi olla jälkikasvun jo isoa, eikä vasta alkaa miettimään vauvojen hankintaa. onnekseni löysin näiden vauvakuumeilijoiden joukosta hyvän miehen, jonka lapsi on jo teini-ikäinen (samaa ikäluokkaa omieni kanssa). Saman katon alle minä en aio muuttaa loisijamiesten kanssa enää ikinä. Se on jo nähty. Miehet törsäävät rahansa turhuuksiin. Suuri osa vetää kurkusta alas ja savuna ilmaan ja harrastusmenot ovat lähes jokaisella ylimitoitetut. Sitten vingutaan, kun ei ole rahaa elämiseen, eikä isyyslomallekaan voi jäädä, kun ei ole rahaa. En ala elättämään enää yhtäkään miestä. Omillani pärjään oikein mainiosti.

Äärimmäisen hyvin kiteytetty. Harkitsen itse vakavissani erilleen muuttamista mutta siis suhteessa jatkamista ihan vain tuon äärimmäisen itsekkään elämäntavan takia. Mieheni on vähän yli nelikymppinen kolmen lapsen isä (uusperhe, meillä yksi yhteinen...). Ei vaan enää jaksa tuota mieslasta, joka 8000€ tuloilla vinkuu ettei riitä rahat jäädä isyyslomalle. Kumma kun se mulla riitti 5800€ tuloilla...

Mulla menee kaikki rahat yhteiseen elämään ja kaikkiin lapsiin, se vikisee kun joutuu ostamaan joskus vaatteita lapsilleen.

Vierailija
37/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison löytänyt kirjoitti:

Minä halusin ihan oikean parisuhteen, mutten olisi ikimaailmassa viitsinyt piirittää paria kuukautta jotain "vaikeasti tavoiteltavaa" testailijaprinsessaa.

Avaatko tätä kommenttia vähän, viittaatko siis minuun? Olen omalta puoleltani pitänyt yhteyttä, ehdottanut tapaamisia, suostunut tapaamisiin. Millä tavalla se on testailua? Ap

Vierailija
38/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä kyllä ole pelkästään miesten juttu... Kyllä monet naisetkin haluavat itsenäistä elämää ilman sitoutumista. Jos on jo takana avioliitto, lapsia jne., niin ei niitä välttämättä halua enää uudestaan. En kyllä tajua mitään ihmissuhdepelejä tai sitä, että annetaan ymmärtää aluksi muuta, mutta sitten suhteen edetessä lyödään liinat kiinni. Olisi heti alkuunsa rehellinen, että halutaan vain hauskanpitoa ja kevyttä elämää ilman sitoutumisia mihinkään ja that's it.

Vierailija
39/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa siltä, että nämä miehet joista puhut toimivat näin(suurin osa miehistä toimii näin):mahdollisimman monen naisen kanssa viestitellään, kun etsitään sitä "parasta", on vara ja varavara naiset.Paras tarkoittaa sitä kauneinta ja nuorinta naista.Varanaiset kelpaavat siis varalle.Sitten kun se paras löytyy, muut naiset saa mennä.Tämä on sitä :"haluan edetä hitaasti"

Monet naiset laittavat miehiä "varalle". Turha vain syyttää miehiä tästä.

Vierailija
40/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on nykyaikana ihan kaikilla sukupuoleen ja ikään katsomatta. Pelataan jotain pelejä, kun ei kiinnosta sitoutuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä