Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!

Vierailija
22.08.2019 |

Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.

Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!

Kommentit (510)

Vierailija
241/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.

Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.

Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.

Edelleen kysyn: miksi? Mitä hyötyä siitä naisellisuudesta minulle olisi?

Jos kopiosimme lasten kasvatuksen suoraan Venäjältä, niin saisimme samalla ratkaistua alhaisen syntyvyyden ja ison osan mielenterveysongelmista. Sinä ja muutkin naiset hyötyisivät ainakin siten, että ura lähes varmasti ei missään vaiheessa katkeaisi johonkin masennukseen, ahdistukseen tms. tai edes haittaisi sitä mitenkään.

En haluaisi kasvattaa tytärtäni kullankaivajaksi. Luin yhdestä blogista miten joissakin päiväkodeissa tytöille ihan semmoisille parivuotiaille sanotaan ettei saa huutaa muuten tuleva aviomies suuttuu

(??!!)

Haloo, antakaa lasten olla lapsia siellä Venäjällä!

Tyttäresi pystyisi uraakin luomaan silloin paremmin. Naisellinen kasvatus ei mitenkään estä urakehitystä. Se on nähty Itä-Euroopassa.

Vierailija
242/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.

Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.

Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.

Jos kopiosimme lasten kasvatuksen suoraan Venäjältä, niin saisimme samalla ratkaistua alhaisen syntyvyyden ja ison osan mielenterveysongelmista. Sinä ja muutkin naiset hyötyisivät ainakin siten, että ura lähes varmasti ei missään vaiheessa katkeaisi johonkin masennukseen, ahdistukseen tms. tai edes haittaisi sitä mitenkään.

En haluaisi kasvattaa tytärtäni kullankaivajaksi. Luin yhdestä blogista miten joissakin päiväkodeissa tytöille ihan semmoisille parivuotiaille sanotaan ettei saa huutaa muuten tuleva aviomies suuttuu

(??!!)

Tyttäresi pystyisi uraakin luomaan silloin paremmin. Naisellinen kasvatus ei mitenkään estä urakehitystä. Se on nähty Itä-Euroopassa.

Naisellisuus on siis sinulle miehelle alistumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Virossa, Ruotsissa ja Venäjällä naiset ovat kauniita, hoikkia ja laittautuvia.

Miksi suomalaiset naiset ovat lihavia ja eivät meikkaa?

Turha häröttää, mielipiteenvapaus minullakin. 

Vastatkaa ennemmin kysymykseen."

Miehet ne vasta surkeasti täällä pukeutuvatkin, joten siinä vastausta sinulle ihan riittävästi.

Vierailija
244/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(??!!)

Eikös tämä Slovakian presidentti ole hyvin naisellinen ja kaunis nainen?

Vierailija
245/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virossa, Ruotsissa ja Venäjällä naiset ovat kauniita, hoikkia ja laittautuvia.

Miksi suomalaiset naiset ovat lihavia ja eivät meikkaa?

Turha häröttää, mielipiteenvapaus minullakin. 

Vastatkaa ennemmin kysymykseen.

Olen hoikka, mutta painoni ei kuulu sinulle pätkään. En ole hoikka miehiä varten.

Kasvonpiirteiden perimään vaikuttaa valitettavasta myös isän sperma, joten laatu ei tule paranemaan suomispermalla. En meikkaa, koska en halua elimistööni mikromuoveja ja kemikaaleja.

Vierailija
246/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

a.[/quote]

Täytyy suhteuttaa asukaslukuun.

12 000 ei ole paljon verrattuna Suomen lukuihin, kun Venäjällä on 145 miljoonaa asukasta.[/quote]

Järkyttävä kommentti!!! Kun yksikin on liikaa. 

Vierailija
247/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefano saa sanoa, mutta Aki ei. Tähän on tultu.

Vierailija
248/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt jokaiseen yleistämättä niin kyllä miehet viehättyy naisellisista naisista ja toisin päin. Poikkeuksiakin kyllä toki on.

Määrittelisin asiaa näin: Ei se naisellisuus tarkoita että pitää puljata kosmetiikan kanssa tuntitolkull, olla punat ja korkkarit jalassa jatkuvasti tms. Se voi olla muuta pienempää, esim. Sopusuhtainen kroppa, kauniit kasvot tai iloinen elämänasenne. Jokaisella lienee oma mistä viehättyy ihmisessä.

Itse olen naisellinen sitä erityisemmin miettimättä tai tyrkyttämättä. Muodot ja ulkonäkö on vain sellaisia että miehet viehättyy. En koe että minun pitäisi muuttaa itseäni suuntaan tai toiseen.

Sitä vaan mietin miksi ei saisi sanoa ääneen että pitää vaikka perinteiseksi määritellystä naisellisesta naisesta? Ihan samoin kuin koku toinen voi sanoa että ei yhtään pidä sen tuyppisestä?

Ja yksi hyvä piirre naisellisissa naisissa on juuri kuten sinulla, eli jo pelkästä tekstistä huokuu sopiva lempeys, iloisuus ja hauskuus. Sellainen rentous, joka taas kaunistaa naista entisestäänkin.

Kaunistaahan se kun sellainen antaa pettämisen ja muun lusmuilun helpommin anteeksi. Jatkaa vaan kauniisti hymyilemistä.

Omia kuvitelmiasi vaan taas. Kaunis ja naisellinen nainen nähdään jostain ihmeen syystä NAISTEN silmissä avuttomana, tyhmänä, sinisilmäisenä lampaana jota miehet vaan kusettaa mennen tullen. Tuollaisiakin voi tietysti olla olemassa, tosin varmaan hyvin vähän. Naisellisen naisen ominaisuuksiin kuuluu tietysti myös jonkinlainen heikkous ja herkkyys, mutta myös omaa tahtoa ja omia mielipiteitä. Eikä kaunista, mukavaa ja naisellista naista tarvitse pettää, miksi pitäisi? Kovapäinen nainen ainakin itselleni luo mielikuvan, ettei sitä hetkauta pätkääkään vaikka ukko käy puksuttelemassa muita naisia minkä ehtii. 

Vierailija
249/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisellisuus aina liitetään vain ja ainoastaan ulkonäköön? 

Jos se naapurin Pentti laittaa korkokengät jalkaan ja huulipunaa, niin sekös sitten on naisellista? 

Todella kapeakatseista. 

Kuka tahansa voi meikata, käyttää korkokenkiä, jos niin haluaa, mutta ei se niistä naisellisia tee. 

Vierailija
250/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehty tutkimuksia, joissa on todettu, että mitä enemmän sukupuoli eroja korostetaan, sitä vähemmän niissä maissa/kulttuureissa tasa-arvo toteutuu. 

Siinä valossa on vain upeaa, ettei meillä Suomessa naisten arvo ole siitä kiinni, miltä he näyttävät. 

Itse suon paljon mielummin, että naisten aivot otetaan täyteen käyttöön, eikä heidän vartalonsa. 

Vierailija
251/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaikin tavoin naisellinen nainen, mutta mun mies on sitten myös tosi miehekäs kaikin tavoin. Ei kelpaisi mulle mikä tahansa peräkammarin perttu.

Vierailija
252/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo aloituksen päivämäärä oikea? 22.8.2019?? Miksi mä luulin, että toi maajussit maailmalla tulee vasta nyt eikä alkusyksystä 2019?

Vierailija
253/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi v*ttujen kevät mitä torttua taas 😂💩🙈"Naisen pitää olla naisellinen byyhyhyy muuten en ala" Hanki elämä, oikeesti 😂😂😂 Laitappas adonis kuva ittestäs ni tiedetään millasen miehen pitäis olla 😁

Stefanosta on kyllä kuvia. Vai etkö osaa etsiä?

Vierailija
254/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(??!!)

Naisellisuus on siis sinulle miehelle alistumista?

Naiset olivat ennen miehiä ovelampia. Ennen ei ollut niin paljon sileäkätisten töitä ja yhteiskunta oli muutenkin vaativampi. Autot hajosivat teille jne. Naiset antoivat tarkoituksella miesten hoitaa nuo epämiellyttävät työt. He olisivat silloinkin opiskelleet enemmän jos olisi ollut enemmän asiantuntijatöitä ruumiillisen työn sijaan.

Vierailija
255/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon vielä arabimiehistä sen että mies elättää perheen vaikka nainen olisi koulutetumpi tai parempituloisempi. Arabinainen saa käyttää palkkansa mihin haluaa. Itse vaihdoin suomalaisen juopon ja mamman pojan arabiin. Se kannatti. Islamissa alkoholi on kielletty joten sen takia perhe- ja parisuhdeväkivaltaa ei ole. Arabimieheni ihmettelee että miksi joku nainen haluaisi olla poliisi tai automekaanikko koska niissä voi olla jopa vaaroja ja ne on raskaita. Arabinaiset ei suostuisi sellaisiin töihin.

Suomalaisen miehen kulli uppoaa laihan, kauniin aasialaisen unelmanaisen kiimaisenkosteaan ja täydellisesti kullia puristavaan pilluun. Ulvahdus! Suomalainen mies ei ole ikinä saanut näin hyvä pillua aiemmin. Suomalaisen miehen kullin päästä irtoaa spermatippa jo pelkästä kiimasta, kun saa täydellistä aasialaista naista. Sinulla valuu tippa pitkin keskivertoa epäviehättävämpää naamaa, tippuen lopulta puhelimennäytölle, näytölle missä vauvapalstan internetsivu avoinna.

Elämä.

On.

Mieluummin en haluaisi olla nainen, jota kuvaillaan tuolla lailla.

-eri

Miksi et? Tuohan voi hyvinkin olla totuudenmukainen kuvaus palstan naisista, kun katkeransuloinen kyynel putoaa puhelimen näytölle.

Vierailija
256/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja Venäjällä nainen myös tekee naisellisesti kaikki kotityöt, miehen ei tarvitse. Venäjällä on myös parisuhteessa tapahtuva lievempi väkivalta dekriminalisoitu. Eipä kyllä ole mitään sellaista, mitä venäläiseltä naiselta kadehtisin.

Suomessa tapahtuu enemmän perheväkivältaa vaikka se on kielletty. Venäjällä suututaan ja huudetaan paljon helpommin, mutta fyysinen väkivalta on harvinaista. Miehinen mies ja naiselllinen nainen harvoin tappelee. Kaksi puolikasta, jotka kyttäävät toisiaan ettei toinen pääse helpommalla, aiheuttaa sitä riitaa.

Youtube on pullollaan videoita missä nämä kaunottaret vetävät toisiaan hiuksista ison ihmismäärän yrittäessä erottaa heitä toisistaan :D

Ilmiannettu. Ilmiantakaa muutkin.

On todella kuvottavaa, että ilakoit naisten kokemalla väkivallalla.

Vierailija
257/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä aloituksia tulee joissa mies kertoo kaikille naisille millaisia heidän pitäisi olla?

Haluan ymmärtää millainen mieli tämän takana on. Elätkö siis ap uskossa että kaikki naiset haluavat miellyttää juuri sinua? Että he aamulla heräävät ja pohtivat miten tänään voisivat olla sellaisia että juuri sinä heistä pitäisit?

Onko tälle harhalle joku nimi? Pakko olla kun vastaavat aloitukset palstalla usein toistuu?

En ole aloittaja, mutta voin ihan muidenkin miesten puolesta sanoa, että tuskin sinusta on kyse ollenkaan. Jo tuollainen typerä vuodatus paljastaa, ettei sinusta saa sillä tavalla naisellista tekemälläkään, millaista me miehet arvostamme.

Kuitenkin sinä kirjoitit minusta aivan kuin sillä millainen minä olen olisi merkitystä sinulle ja muille miehille. Miksi sinä muute sen ottaisit esille.
Mutta miksi te miehet luulette että naiset joukolla välittävät juuri teidän mielipiteestä? Miksi ajattelet että minä välittäisin olenko juuri sinun mielestä naisellinen sillä tavalla kuin sinä haluat?

Kinnostaa todella joten olisi kiva jos viitsisit vastata.

Kurkkaa välillä, montako kommenttia keskustelussa on. Aika monta ja taatusti enemmistö teistä on naisia. Ja aiheena miehen toivomus naisellisesta naisesta.

Luemme varmaan eri ketjua. Minä tulin tähän siksi, että avauksessa sanottiin, että naisen on oltava. En keskustele tässä ketjussa yksittäisten miesten toiveista, niiden suhteen linjani on sama kuin aina ennenkin eli että jokaisella on oikeus etsiä juuri haluamansa kaltaista kumppania. Minä keskustelen siitä, miksi minun naisena olisi oltava tietynlainen, ellen halua.

Mistä ihmeestä olet tullut käsitykseen, että juuri sinua joku vaatisi olemaan naisellinen?

Vierailija
258/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(??!!)

Nämä on taas näitä kuvitelmia siitä, millaisia venäläiset muka ovat. Huomaa, ettei ole tultu käytyä Suomen ulkopuolella vuotuista Kanarian lomaa lukuunottamatta.

Venäläiset naiset ei kyllä mitään hiljaisia olentoja ole xD

Vierailija
259/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisellisuus aina liitetään vain ja ainoastaan ulkonäköön? 

Jos se naapurin Pentti laittaa korkokengät jalkaan ja huulipunaa, niin sekös sitten on naisellista? 

Todella kapeakatseista. 

Kuka tahansa voi meikata, käyttää korkokenkiä, jos niin haluaa, mutta ei se niistä naisellisia tee. 

Toki voi olla henkisesti naisellinen nainen, joka ei pukeudu naisellisesti. Mutta miten yleistä se on? Olen havainnut kaupassa naisellisesti pukeutuvien naisten olevan iloisempia kuin esimerkiksi naiset, jotka aina pukeutuvat matalakorkoisiin kenkiin ja ovat ilman käsilaukkua. Jotenkin heidän ilme on totisempi ja kasvoilta paistaa "feministinen uho". Tosin mitään varmaa ei voi sanoa pelkän ulkonäön perusteella.

Vierailija
260/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stefano saa sanoa, mutta Aki ei. Tähän on tultu.

En ole kumpaakaan ohjelmaa katsonut mutta Stefano on osallistunut ohjelmaan jossa hän etsii puolisoa. Voisi veikata että hän puhui omista toiveistaan mahdollista puolisoansa kohtaan.

Aki taas on naimisissa. Jos hän puhuu omasta vaimostaan niin antaa mennä. Muiden naisten arvostelu on hyvin kummallista jos sitä teki. Aivan kuin hän olisi ollut Selviytyjissä etsimässä itselleen uutta naista jos he häntä kovasti kiinnostivat.