Tuo Iltalehden juttu teki minut surulliseksi ja hämmentyneeksi, oikeastiko on nykyään tavoite ja ihailtavaa keski-ikäistä äitiä luullaan parikymppisen tyttären siskoksi`?
"Uskoisitko äidiksi ja tyttäreksi? Nuorekas kaunotar"...
Ei nelikymppisen pidä herrajumala näyttää 22-vuotiaalta! Olen itse 58 vuotias ja minua hävettäisi jos minua olisi aikoinaa luultu nyt 31 v tyttäreni siskoksi...
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju, kaksoisleuka, tissit kainaloissa maatessa, navassa seisoessa, iso vatsa, vääntyneet jalat, kaljuuntuva, vaivainen.. sairauksia..
En ollut tälläinen vielä parikymppisenä. Puoliksi haudassahan tässä jo ollaan, ellei enemmänkin. Sellaista on elämä, kukka on ensin nupussa, sitten se kukkii, sitten kuihtuu pois.melkein50
Minä olen 64 v, ei roiku tissit kainalossa, pitkät kiharat hiukset, ei juurikaan ryppyjä, uskallan sanoa näin, koska tyttäreni (39 v) äskettäin sanoi toivovansa, että on perinyt geeninsä minulta, kun minulle ei tule ryppyjä.
Jos tuntuu, että elämä loppuu viisikymppisenä, kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni ja korjata asennettaan.Ei minullakaan ryppyjä ole.
Sinulla on siis olemattomat tissit tai kumitissit, minulla on dd luomut.t.se kelle vastasit.
Kiitos ystävällisestä vastauksestasi!
Ihan on luomu rinnat, D kuppi, gynekologini mukaan rinnoissani ei ole rasvaa, vain rinnan omaa kudosta, hän aina sanoo, että ne on helppo tutkia.
Kiva, että olet rypyttömänä säilynyt.
Olen nelikymppinen nainen ja minua luullaan usein teinipojaksi, se vasta aiheuttaa kiusallisia tilanteita esim. naisten vessassa. Olen lyhyttukkainen enkä meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 40v nainen ei näytä Katheryn Winnickiltä tai January Jonesilta niin se on elänyt väärin
https://www.instagram.com/p/ByTLyn8AgGy/
Tuo kuva otettu Katherynistä viime kuussa.
Miten hän voi olla yli nelikymppinen ???
PhotoShop, botox jne.
Et kai kuvittele että tolta näyttää irl. :DDDDD
Se nyt vaan on niin, että syvemmät rypyt ja silmapussit tulevat noin 50v.
Kyllä monet hoikat alle tuon, näyttävat vielä nuorekkaita.
Jos näkisimme hänet luonnossa, olisi varmaan taaskin hieman eri mieli kuin nyt pelkkien kuvien perusteella. Mutta varmaan on nuorekkaan näköinen luonnossakin kuten yleensä vielä 40v ovat.
Onhan noita outoja tilanteita, jos on keski-ikäinen ja näyttää ikäistään nuoremmalta. Kerrankin kun puhuin jotain 60-vuotiaasta miespuolisesta ystävästäni mainitsematta hänen ikäänsä, eräs ihminen kysyi: "Eli hän on ilmeisesti nuori?"
VOISIKO JOKU VIHDOIN LAITTAA LINKIN SIIHEN JUTTUUN MISTÄ TÄSSÄ PUHUTAAN.
KIITOS JO ETUKÄTEEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju, kaksoisleuka, tissit kainaloissa maatessa, navassa seisoessa, iso vatsa, vääntyneet jalat, kaljuuntuva, vaivainen.. sairauksia..
En ollut tälläinen vielä parikymppisenä. Puoliksi haudassahan tässä jo ollaan, ellei enemmänkin. Sellaista on elämä, kukka on ensin nupussa, sitten se kukkii, sitten kuihtuu pois.melkein50
Minä olen 64 v, ei roiku tissit kainalossa, pitkät kiharat hiukset, ei juurikaan ryppyjä, uskallan sanoa näin, koska tyttäreni (39 v) äskettäin sanoi toivovansa, että on perinyt geeninsä minulta, kun minulle ei tule ryppyjä.
Jos tuntuu, että elämä loppuu viisikymppisenä, kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni ja korjata asennettaan.Ei minullakaan ryppyjä ole.
Sinulla on siis olemattomat tissit tai kumitissit, minulla on dd luomut.t.se kelle vastasit.
Kiitos ystävällisestä vastauksestasi!
Ihan on luomu rinnat, D kuppi, gynekologini mukaan rinnoissani ei ole rasvaa, vain rinnan omaa kudosta, hän aina sanoo, että ne on helppo tutkia.
Kiva, että olet rypyttömänä säilynyt.
Joo mutta ei rypyttömyys ihmisestä nuoren näköistä tee kun muutoin on maan vetovoima vetänyt puoleensa.
Ihme tissit sulla. Onnea vaan niistä jos eivät repsota minnekään päin ilman liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten luulot ovat pieniä miesten luuloihin. Olen käynyt pari kertaa treffeillä, joilla on paljastunut, että mies on valehdellut ikänsä 15 vuotta alaspäin. Ja oikeasti luulevat, etten huomaa.
Minunkin veli luulee selvästi olevansa ulkoisesti samanlainen kuin parikymppisenä, monesti tullut juttujen perusteella huomattua, ei tajua että näyttää ihan ikäseltään, kaljuuntuva vatsakas perus nelikymppinen ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Tahallista vai tahatonta komiikkaa? Vai provo?
No kylläpäs on taas katkerankuuloista haukkumista täysin tuntemattomia ihmisiä kohtaan.
https://www.is.fi/perhe/art-2000006211519.html sieltä itse katsomaan kuvat (oliko tämä nyt sama uutinen?) Suurin osa näistä äideistä on varmaan koko ikänsä syönyt ihan yliterveellisesti, liikkunut ja käynyt kauneushoidoissa jotka edesauttavat sitä että naama näyttää nuorelta. He näyttävät myös pinnallisilta. Näyttävät siis siltä että ajattelevat ulkonäköään enemmän kuin vaikkapa parisuhteensa tilaa. Ihan kauniitahan he ovat. Ja eikös se ole hyvä että välillä uutisissa näkyy iäkkäämpiäkin kaunottaria kuin niitä 20-30 vuotiaita "tulikuumia" naisia? Olisitte iloinen että edes joskus kuvat todistavat sen että nainen voi olla kaunis ja nuorekas missä iässä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
No kylläpäs on taas katkerankuuloista haukkumista täysin tuntemattomia ihmisiä kohtaan.
https://www.is.fi/perhe/art-2000006211519.html sieltä itse katsomaan kuvat (oliko tämä nyt sama uutinen?) Suurin osa näistä äideistä on varmaan koko ikänsä syönyt ihan yliterveellisesti, liikkunut ja käynyt kauneushoidoissa jotka edesauttavat sitä että naama näyttää nuorelta. He näyttävät myös pinnallisilta. Näyttävät siis siltä että ajattelevat ulkonäköään enemmän kuin vaikkapa parisuhteensa tilaa. Ihan kauniitahan he ovat. Ja eikös se ole hyvä että välillä uutisissa näkyy iäkkäämpiäkin kaunottaria kuin niitä 20-30 vuotiaita "tulikuumia" naisia? Olisitte iloinen että edes joskus kuvat todistavat sen että nainen voi olla kaunis ja nuorekas missä iässä tahansa.
Ei heitä kukaan ole rumiksi haukkunt. Ainoastaan on todettu, että kenestä tahansa saa nuoremman näköisen meikeillä ja muulla ulkoisella stailaamisella. Täällä on sanottu, että jos samat mammat laitettaisiin luomuna kuviin, niin ihan ikäisiltään näyttäisivät. Sekään ei ole haukkumista vaan tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/perhe/art-2000006211519.html sieltä itse katsomaan kuvat (oliko tämä nyt sama uutinen?) Suurin osa näistä äideistä on varmaan koko ikänsä syönyt ihan yliterveellisesti, liikkunut ja käynyt kauneushoidoissa jotka edesauttavat sitä että naama näyttää nuorelta. He näyttävät myös pinnallisilta. Näyttävät siis siltä että ajattelevat ulkonäköään enemmän kuin vaikkapa parisuhteensa tilaa. Ihan kauniitahan he ovat. Ja eikös se ole hyvä että välillä uutisissa näkyy iäkkäämpiäkin kaunottaria kuin niitä 20-30 vuotiaita "tulikuumia" naisia? Olisitte iloinen että edes joskus kuvat todistavat sen että nainen voi olla kaunis ja nuorekas missä iässä tahansa.Ei heitä kukaan ole rumiksi haukkunt. Ainoastaan on todettu, että kenestä tahansa saa nuoremman näköisen meikeillä ja muulla ulkoisella stailaamisella. Täällä on sanottu, että jos samat mammat laitettaisiin luomuna kuviin, niin ihan ikäisiltään näyttäisivät. Sekään ei ole haukkumista vaan tosiasia.
Toki. Meikeillä ja muilla ehostuksilla kenestä tahansa saa nuorekkaan ja kauniin näköisen. Mutta omasta mielestäni se on hyvä että välillä tuodaan vanhempiakin ihmisiä joista tehdään kauneus-juttuja. Yleensä kauneus-juttuihin halutaan 20-30 -vuotiaita eivätkä 40-50 -vuotiaat esimerkiksi kovin hyvin voi samaistua 10-20 vuotta nuorempiin ihmisiin. Kyllähän he kauniita ovat. Mutta tämä juttu oli enemmänkin viihdettä kuin mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kyse siitä, että 40-v nainen ei ole mitään. Hyvin arvolatautunutta siis.
Juuri näin. Näiden juttujen viesti on, että jos onnistut kurinalaisella elämällä, kalliilla tököteillä ja leikkauksilla ja/tai hyvillä geeneillä näyttämään huomattavasti nuoremmalta, voit saada vähän armoa ja jatkoaikaa naisena.
Mutta ei se kuitenkaan ole sama, kuin että olisi oikeasti 22v, koska kun et ole, niin et ole. Vähän kuin ihan kelvollinen kopio, mutta ei yhtä hyvä kuin alkuperäinen. Se on vaan tekohenhitystä, vielä hetken voit olla haluttava ja kaunis. Että noin vanha nainen, ja silti vielä pystyy täyttämään tehtävänsä, eli kauniina ja nuorena olemisen. Kaikki toki tietävät että ihan kohta se on ohi. Mutta ihmetellään nyt hetki ja ihaillaan, ennenkuin tämäkin upea kaunotar katoaa keski-ikäisten harmaaseen, ikävystyttävään ja epäseksikkääseen massaan.
Näiden juttujen tekeminen pitäisi lopettaa. Puistattaa ja ällöttää. Ei miehistä tehdä tällaisia juttuja. Jukka, 47, sekotetaan jatkuvasti poikaansa Miro-Petteriin, 17. Katso kuvat ja ihaile!
N28
Kauniita äitejä ja tyttäriä mutta kyllä kaikki äipät noista tunnisti. Jonna ja jenna olivat ainoita jotka näyttivät todella samalta ikäluokalta, muut mammat vanhemmilta.
Sori nyt vaan mutta nuo äidit näyttää aika wt, valkoroskilta. Mistä vetoa että tupakoivat, puumailevat baareissa ja ovat yh-äitejä.
Voi kun te olette tyh miä. Vastaus miksi joku näyttää hyvin nuorelta on raha. He laittavat paljon rahaa ulkonäkönsä ylläpitämiseen, jotta pystyvät saamaan taas enemmän rahaa työssään esimerkiksi näyttelijänä. Jos mulla olisi tolkuttomasti rahaa, niin kyllä minäkin sitä käyttäisin juuri ulkonäkööni vaikkei työ sitä vaadikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 40v nainen ei näytä Katheryn Winnickiltä tai January Jonesilta niin se on elänyt väärin
https://www.instagram.com/p/ByTLyn8AgGy/
Tuo kuva otettu Katherynistä viime kuussa.
Miten hän voi olla yli nelikymppinen ???
Filtterit tekevät tuossa kuvassa paljon, mutta Katherynin nuorekkuuteen vaikuttavat varmaankin myös:
- geenit
- elämäntavat
- taitavasti pistetyt täyteaineet
- himpun verran kalliimpi ja parempi ihonhoito kuin peruspalstalaisilla
Olen 32 ja mua luullaan välillä reilusti nuoremmaksi. Välillä. Esimerkiksi viime kuussa bussikuski kysyi mikä lippu ja ärrän kassa kysyi onko ikää arvan ostoon. Varmaan kuitenkin joillain ihmisillä on oikeasti huono arviointikyky tai haluaa olla tarkkoja työssään. Veikkaan, että jos joku luulee minua ikäistäni vanhemmaksi joskus, hän ei möläytä sitä ääneen. 0
Terveelliset elintavat, hyvät geenit, hyvät hoidot, meikkiä ja vähän vielä filtteriä päälle, niin ei temppu tai mikään että neljäkymppinen näyttää vielä kakskymppiseltä, etenkin jossain kuvissa.
Edelleen kyllä jaksaa hämmästyttää ihmiset jotka linkkaa tännekkin vahvasti käsiteltyjä kuvia, joissa henkilöt on vahvasti stailattu ja meikattu ja aseteltu valoineen kuvaan viimeisen päälle. Ei ne ole todellisuutta, hyvät ihmiset.
N30
Kyllä ovat.
Harva meistä on himoliikunnallinen, jos elää samoin kun parikymppisenä syömisen ja juomisen puolesta, vuosirenkaita todellakin tulee. Ihan on kuule normaalia.
Vai meinaatko että keski-ikäset pitää tyynyjä vaatteiden alla.