Tuo Iltalehden juttu teki minut surulliseksi ja hämmentyneeksi, oikeastiko on nykyään tavoite ja ihailtavaa keski-ikäistä äitiä luullaan parikymppisen tyttären siskoksi`?
"Uskoisitko äidiksi ja tyttäreksi? Nuorekas kaunotar"...
Ei nelikymppisen pidä herrajumala näyttää 22-vuotiaalta! Olen itse 58 vuotias ja minua hävettäisi jos minua olisi aikoinaa luultu nyt 31 v tyttäreni siskoksi...
Kommentit (160)
Jos 40v nainen ei näytä Katheryn Winnickiltä tai January Jonesilta niin se on elänyt väärin
Eihän sitä tyyliltään tarvitse sama olla, mutta eiköhän valtaosa toivo, että kroppa ja iho säilyy pitkään hyvässä kunnossa.
Ketä nuo naiset tuossa jutussa olivat, suomalaisia mutta eivät ainakaan mitää julkkiksia?
Vierailija kirjoitti:
Jos 40v nainen ei näytä Katheryn Winnickiltä tai January Jonesilta niin se on elänyt väärin
Piti googlata ensimmäinen kun en tunne.
Tuohan näyttää aivan teiniltä. Kasvot sekä kroppa. Miten on mahdollista että hän on 41-vuotias?
Kyse siitä, että 40-v nainen ei ole mitään. Hyvin arvolatautunutta siis.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tyyliltään tarvitse sama olla, mutta eiköhän valtaosa toivo, että kroppa ja iho säilyy pitkään hyvässä kunnossa.
Katsoin tuon jutun ja vastaus lööpin kysymykseen on, kyllä. Näyttävät äidiltä ja tyttäreltä. Ikä näkyy äidin kasvoissa ja käsivarsissakä eikä siinäkään ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/ByTLyn8AgGy/
Tuo kuva otettu Katherynistä viime kuussa.
Miten hän voi olla yli nelikymppinen ???
Jotkut vain näyttävät nuorilta pyytämättäkin, eräs kaverini on 39 v ja nätti nuorekas brunette ilman mitään sotamaalauksia tai ankkahuulia , tyttärensä on 18v söpö blondi ja kyllä näyttää kuin siinä olisi ystävykset tai siskokset shoppailemassa!
Aika säälittävää kun 40+ äiti yrittää näyttää bilemisulta töröhuulilla ja olemattomassa rimpsa-asussa!
Kyllä muakin oon luultu aikoinaan lasteni siskoksi mutta en silti tavoittele teiniolemusta älyttömällä pukeutumisella tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan näyttää aivan teiniltä. Kasvot sekä kroppa. Miten on mahdollista että hän on 41-vuotias?
Usrimmin näissä on kuvauskulmat, valotus, meikki ja kuvankäsittely jotka takaavat nuoruuden. Toki osa vanhenee hitaammin ja elämäntavat merkittävässä roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen näköisiä molemmat, etenkin tuo edellä mainittu. Jotain mustaa magiaa tuossa on kyllä, kun useimmat parikymppisetkin näyttävät rupsahtaneemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usrimmin näissä on kuvauskulmat, valotus, meikki ja kuvankäsittely jotka takaavat nuoruuden. Toki osa vanhenee hitaammin ja elämäntavat merkittävässä roolissa.
Joo mutta miltei meikittömissä fanien ottamissa kuvissakin tuo näyttää joltain 18 kesäiseltä. Käsittämätön geenionni käynyt jollain ihmisillä.
Työkaverini kertoo aina kihertäen miten häntä on taas luultu alle parikymppisen tyttärensä siskoksi. Nainen on jotain vähän päälle 40 v ja keskustelunaiheet hänellä on aina joku näistä: kauneushoidot, tekoripset, kynsienlaitto, botox, kuntosali, dieetti ja wish-tilaukset.
Kyllä jollain miehilläkin käynyt munkki. Cruise näytti vielä pitkälle viisikymppisenä 25v pojankollilta.
Tom Cruise 52-vuotiaana (4 vuotta sitten):
http://2.bp.blogspot.com/-ppS_-fz5dY8/Tzp06rglMkI/AAAAAAAAHyQ/k6IdRIhCA…
Olisihan se näin viisikymppisenä mairittelevaa, jos oma ikä arvattaisiin alakanttiin. Eiköhän jokainen - alaikäisiä lukuunottamatta - mieluummin näytä hiukan nuoremmalta kuin vanhemmalta, kun miettii mitä vanhemmalta näyttäminen tarkoittaa: ylipaino, roikkuva naama, isot silmäpussit, iho on kuin ryppyistä silkkipaperia, kävelee vaikeasti, ryhti ei pysy suorassa, harventunut tukka, maksaläiskiä ja muita pigmenttihäiriöitä… haluaako joku oikeasti näitä?
Geenit määrittelee 99%:sesti ellei syö itseään porsaaksi.
Tietyt ihmiset ikääntyvät erittäin hitaasti tai eivät lähes ollenkaan. Näitä onnekkaita ei ole kovin montaa elossa, suurin osa päätyy näyttelijöiksi tai muihin ammatteihin jossa ollaan työkseen esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/ByTLyn8AgGy/
Tuo kuva otettu Katherynistä viime kuussa.
Miten hän voi olla yli nelikymppinen ???
Heh, palstamiehethän sanoi että naiset menee pilalle heti kun täyttää 30. Näyttäkääpä niille tuo 41v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon ainakin terveyden säilymistä, en sitä että kroppa NÄYTTÄISI parikymppiseltä, koska ei se nyt vain minulla ainakaan näytä ollenkaan samalta kuin parikymppisenä.
Normaalisti keski-ikäisellä on vuosirenkaita ja keho on muutoinkin aivan erilainen kuin nuorilla, oli miten laiha tahansa.
Joku älyvapaiden misukoiden tavoite varmaan, en minä ainakaan haluaisi tyttäreni siskolta näyttää.