Tuo Iltalehden juttu teki minut surulliseksi ja hämmentyneeksi, oikeastiko on nykyään tavoite ja ihailtavaa keski-ikäistä äitiä luullaan parikymppisen tyttären siskoksi`?
"Uskoisitko äidiksi ja tyttäreksi? Nuorekas kaunotar"...
Ei nelikymppisen pidä herrajumala näyttää 22-vuotiaalta! Olen itse 58 vuotias ja minua hävettäisi jos minua olisi aikoinaa luultu nyt 31 v tyttäreni siskoksi...
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 40v nainen ei näytä Katheryn Winnickiltä tai January Jonesilta niin se on elänyt väärin
https://www.instagram.com/p/ByTLyn8AgGy/
Tuo kuva otettu Katherynistä viime kuussa.
Miten hän voi olla yli nelikymppinen ???
PhotoShop, botox jne.
Et kai kuvittele että tolta näyttää irl. :DDDDD
Samaa meinasin sanoa minäkin..vaikka nainen onkin kaunis ja hyvin säilynyt luuletteko todella että nämä jo keski-ikäiset suuremman luokan näyttelijät menevät ihan luomuna noissa piireissä? Siellä kun ei fillereitä lasketa "käsittelyksi" lol
Muutenkin yleensä nämä tavis "we look like sisters!" eukot ovat aika rusinoita valkaistuilla pitkillä hiuksilla ja karseilla nakkihuulilla,päälle vielä (teko)rusketus ja tyttären biletoppi..ai jai kun nuorekasta ^-^
Ei plus 40 tarvi näyttää tantalta, mutta ei pidä erehtyä luulemaan että näyttää parikymppiseltäkään. Nuorekas voi olla muttei nuori.
Oli siinä pari kuvaa, joissa äidin ja tyttären ero ei olluttäysin ilmeinen, mutta suurin osa oli helposti huomattavissa eikä missään nimessä sekoitettavissa sisaruksiin. Liekö kyseessä sama ilmiö, jossa Idolsiin tm formaattiin osallistuvalle oma äiti on kertonut että kyllä tyyppi osaa laulaa ja ihan tosi hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi, että on häpeällistä, jos luonnollisena näyttää tyttärensä siskolta. Mitä pahaa siinä on? Minulla tämä voi hyvin olla edessä. Sain tyttäreni 18-vuotiaana ja hän on nyt 16v. Itse taas näytän todella nuorelta, ei sille oikein voi mitään. Muutaman vuoden kuluttua saatan näyttää kauempaa katsottuna hänen siskoltaan.
Mä olen 44v ja tytär kohta 19v. Ollaan tismalleen saman kokoisia ja samaa näköäkin on paljon, tykätään saman tyyppisistä vaatteista. Meitä luullaan usein siskoksiksi, oon aika hyvin säilynyt ikäisekseni (kiitos geenien).
Minkäs sille voi ✌😎
Niin varmasti joku muka oikeasti luulee, ehkä mielistelyn halusta ja pimpuran toivossa sanoo noin. Tyttärenä en olisi kovinkaan imarreltu, jos luultaisiin äidin siskoksi. Toisaalta veljeni on minua 18-vuotta vanhempi. Miksikähän meitä luullaan, veljeksiksi. Kuvista huomasi heti, kuka on äiti ja kuka tytär. Vaatteilla ja kuvanmuokkauksella voi ikääntymistä vähän häivyttää.
No kyllä moni on luullut. Usko tai älä.
En pidä itseäni parikymppisen näköisenä, ihan tiedoksi. Asia on tullut esille eri tilanteissa, joten mistään pimpuran vonkaamisesta ei ole ollut kyse. Oletko katkeroitunut ylipainoinen nainen? Tuntuu ottavan koville...😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 40v nainen ei näytä Katheryn Winnickiltä tai January Jonesilta niin se on elänyt väärin
https://www.instagram.com/p/ByTLyn8AgGy/
Tuo kuva otettu Katherynistä viime kuussa.
Miten hän voi olla yli nelikymppinen ???
No luultavasti kauneuskirurgialla sekä botox- ja täyteaineilla on osuutta asiaan. Hyvin tehty kyllä.
Jos tarkoititte tätä artikkelia niin herranjumala, näkeehän noista kaikista että filtterit täysillä,varsinkin toi viimeinen pari on karsea. Mutsi on sitten transuhtava s.eksinukke,näyttää ainakin juuri sulamispisteessä olevalle ja tytär taitaa seurata perässä. Joo, juurikin näitä,mammat on yli puleerattu ja filttereiden lisäksi luultavasti vähän muutakin kuva touch uppia..Keitä näillä yritetään kusettaa ja kuka on niin hömelö että uskoo näitä?:) https://www.is.fi/perhe/art-2000006211519.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti googlata ensimmäinen kun en tunne.
Tuohan näyttää aivan teiniltä. Kasvot sekä kroppa. Miten on mahdollista että hän on 41-vuotias?
Usrimmin näissä on kuvauskulmat, valotus, meikki ja kuvankäsittely jotka takaavat nuoruuden. Toki osa vanhenee hitaammin ja elämäntavat merkittävässä roolissa.
Joo mutta miltei meikittömissä fanien ottamissa kuvissakin tuo näyttää joltain 18 kesäiseltä. Käsittämätön geenionni käynyt jollain ihmisillä.
Koska kyse on julkisuuden henkilöstä, herää itselleni ainanakin epäily siitä olisiko nuoruuden salaisuuden takana muutakin kuin geenilotto osunut kohdilleen tai terveet elintavat -_-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tyyliltään tarvitse sama olla, mutta eiköhän valtaosa toivo, että kroppa ja iho säilyy pitkään hyvässä kunnossa.
Minä toivon ainakin terveyden säilymistä, en sitä että kroppa NÄYTTÄISI parikymppiseltä, koska ei se nyt vain minulla ainakaan näytä ollenkaan samalta kuin parikymppisenä.
Normaalisti keski-ikäisellä on vuosirenkaita ja keho on muutoinkin aivan erilainen kuin nuorilla, oli miten laiha tahansa.
Ei minulla ainakaan mitään vuosirenkaita ole. Enkä muutenkaan ole mitenkään erityisesti muuttunut vartaloltani.
Useimmilla on.
Aika kummajainen olet jos aivan yhtä tuore keho on kuin parikymppisenä, vaikka ihminen ois miten laiha, niin kyllä siitä näkee että kyseessä on nelikymppisen keho, ei parikymppisen. Nelikymppisellä laihalla näkyy enemmän lihakset ja iho on ahavoituneempi, koska keho on kulutetumpi. Ellet sitten ole säilönyt sitä pakastimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon 38v ja tyttäreni on 17v ja ollaan molemmat aika lyhyitä. Meiltä kysyttiin paperit K16 leffaan mennessä ja se kyllä nauratti. Johtui pituudesta.
Kyllähän sen naamasta valoisan aikaan näkee varmasti, mutta syy miksi meitä luullaan joskus kavereiksi on lyhyys. Pituuden takia mua luullaan jatkuvasti itseäni nuoremmaksi muutenkin ja onhan mulla ihan hyvät geenit, mutta en sitten tiedä onko se mikään saavutus? Mielestäni näytän ikäiseltäni, enkä edes haluaisi näyttää lapseni sisarukselta.
Uskon, että suurin osa tuossa jutussa esiintyvistä äiti-tytär -pareista kyllä livenä näyttää erilaiselta.
Kuvat on ajettu niin rajun kuvankäsittelyn läpi, ettei noista mitään tolkkua saa. Nolottaa näiden äitien puolesta, jotka jutussa esiintyy... millaiset ovat ne arvot, jotka tyttärelle siirretään tuolla esimerkillä? Ulkonäkö on tärkein ja se, että voi bailata lapsen kanssa ja jutella miehistä? Mikä nykynaisia vaivaa.... :/
Täällä myös toinen lyhyt babyface, ikää 36v. Lyhyys on tosiaan se, joka saa ihmiset arvioimaan iän alakanttiin, plus luonnostaan pyöreät kasvot. Plus ääni on vielä luonnostaan korkeampi, ehkä se johtuu pituudesta ja sitä kautta äänihuulien koosta?
Kivaa tietysti, ettei ole rupsahtanut vaan geenilotto iski hyvin mitä nuorekkuuteen tulee. Harmillista on, että työelämässä minut arvioidaan aina alakanttiin, koska näytän nuorelle; harjoittelija, just valmistunut, ei se mitään osaa, ootkos tehnyt nyt miten kauan näitä töitä. Työelämää takana kuitenkin jo 17 vuotta ja asiantuntijatehtävissä omalla alalla.
Mutta kun se babyface ja 153cm kroppa....
Älä huoli, kymmenen vuoden päästä näytät aivan ikäiseltäsi, olet miten lyhyt ja pyöreäkasvoinen tahansa.
Nelikymppisenä todellakin keho lahoaa käsiin. Olin minäkin vielä päälle kolmikymppisenä melko vauvanaama, sitten olinkin yhtäkkiä zombie jolta puuttui puolet hiouksista ja hampaista ja nivelet meni paskaksi.
Ruumis romahtaa kuin laho talo.
Katheryn Winnick on yksi niistä hyvin, hyvin, harvoista ihmisistä jotka keski-ikäisenä aidosti näyttävät selvästi nuorempaan ikäluokkaan kuuluvilta. Todennäköisesti hän on myös ottanut (maltillisesti) kasvojen pistoshoitoja, mutta kyllä tuossa ovat suurimpana tekijänä geenit. Tämä on ihan tieteellinenkin näkemys, geenit ovat suurin tekijä siinä, että ihmisessä näkyvät ikääntymisen merkit selvästi vähemmän kuin ihmisissä keskimäärin.
Elintavat vaikuttavat siten, että erittäin epäterveellisesti elämällä todennäköisesti näyttää ikäistään vanhemmalta, mutta toisinpäin juttu ei toimi. Hyvin terveellisilläkin elintavoilla näyttää yleensä ikäiseltään, ei huomattavasti nuoremmalta. Siihen, että näyttäisi nuoremmalta muutenkin kuin nopeasti vilkaistuna, vaaditaan ne tietynlaiset geenit. Edes plastiikkakirurgialla ei saada ihmistä aidosti näyttämään nuorelta, iho voi olla hyvin sileä, mutta nuori vaikutelma ei tule pelkästään sileydestä vaan on vaikeammin määriteltävissä, liittyy esimerkiksi kasvojen mittasuhteisiin. Sitä ei saavuteta millään kirurgialla eikä pistoksilla.
Katherynen kuvia analysoin. Hyvät geenit, hoikkuus mutta ei liika laihuus ja pistoshoidot. Kuka vain matti meikäläinen pystyy samaan jos hyvät geenit, ei polta eikä syö sokeria ja on rahaa kauneushoitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Katherynen kuvia analysoin. Hyvät geenit, hoikkuus mutta ei liika laihuus ja pistoshoidot. Kuka vain matti meikäläinen pystyy samaan jos hyvät geenit, ei polta eikä syö sokeria ja on rahaa kauneushoitoihin.
Tuollaiset geenit on vain äärimmäisen harvalla.
Tässä katheryn ilman meikkiä
https://i1.wp.com/metro.co.uk/wp-content/uploads/2019/01/queenlagertha-…
Myös luusto vaikuttaa, tietyntyyppiset kasvot näyttävät "nuorilta" vaikka ryppyjä olisikin. Tiedänmmuutamankin eläkeiässä olevan, jotka "huonossa valossa" menisivät paljon nuoremmistä koska kasvot "nuorekkaat" luustolta vaikka ryppyjä ym.on.
Vastaavasti tietty kasvojen malli on "tätimäinen", jotkut näyttävät jo parikymppisinä "tädeiltä" vaikka iho sileä jne.
Hyvänä esimerkkinä sukulaisen ex-tyttöystävä jonka 30-v juhlakuva tuli Facessa vastaan: rehellisesti mietin kuka tuo 50-vuotias tuossa 30-v kuvassa on (äitinsä tm.) kunnes tajusin että juhlakalu itse siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä katheryn ilman meikkiä
https://i1.wp.com/metro.co.uk/wp-content/uploads/2019/01/queenlagertha-…
Maskeerattu vanhemman näköiseksi, mutta ei silti näytä lähellekään sen ikäiseltä, mitä roolihahmonsa on tarkoitus Vikings-sarjan tässä vaiheessa olla.
Tässäkään sarjassa naiset eivät ikäänny ollenkaan samaa tahtia kuin miehet. Vaikka Vikingseissä onkin kai tarkoitus näyttää vahvoja naisia, niin naisen normaali ikääntyminen on tässäkin sarjassa liikaa. Surkuhupaisinta tämä oli siinä vaiheessa, kun Lagerthaa ei oltu vanhennettu vielä lainkaan, mutta tämän poikaa Björniä oli. Poika näytti jo vanhemmalta kuin äiti.
Ja siis tämä epätasainen ikääntyminenhän koski sarjan kaikkia muitakin henkilöitä. Siinä, missä miehistä tuli vuosien kuluessa harmaita, juonne-ihoisia ja ukkomaisia, säilyttivät naiset raikkaan nuoren naisen ulkonäkönsä.
Vierailija kirjoitti:
Säväyttävintä jutussa oli se, miten upeeta onkaan, kun voi mennä lapsensa kanssa baariin ja viihteellä.
Ei suinkaan se, miten tavalliset keski-ikäiset naiset uskovat näyttävänsä parikymppisiltä (eivät näytä). Jonkinlainen keski-iän kriisi kai se sekin on.
Joku voi näyttää. Eikä kärsi välttämättä keski-iän kriisistä. Sellainen raikkaus on lahja. Yleensä tuollainen happamuus juuri vanhentaa.
Niin varmasti joku muka oikeasti luulee, ehkä mielistelyn halusta ja pimpuran toivossa sanoo noin. Tyttärenä en olisi kovinkaan imarreltu, jos luultaisiin äidin siskoksi. Toisaalta veljeni on minua 18-vuotta vanhempi. Miksikähän meitä luullaan, veljeksiksi. Kuvista huomasi heti, kuka on äiti ja kuka tytär. Vaatteilla ja kuvanmuokkauksella voi ikääntymistä vähän häivyttää.