Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Iltalehden juttu teki minut surulliseksi ja hämmentyneeksi, oikeastiko on nykyään tavoite ja ihailtavaa keski-ikäistä äitiä luullaan parikymppisen tyttären siskoksi`?

Vierailija
22.08.2019 |

"Uskoisitko äidiksi ja tyttäreksi? Nuorekas kaunotar"...
Ei nelikymppisen pidä herrajumala näyttää 22-vuotiaalta! Olen itse 58 vuotias ja minua hävettäisi jos minua olisi aikoinaa luultu nyt 31 v tyttäreni siskoksi...

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain naisille myytävä illuusio näyttämällä nuorekkailta näyttäviä phoshopattuja 50v julkikksia että voivat hyvinkin siirtää lapsenteon sinne 40v ikään.

Vierailija
42/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, kaksoisleuka, tissit kainaloissa maatessa, navassa seisoessa, iso vatsa, vääntyneet jalat, kaljuuntuva, vaivainen.. sairauksia..

En ollut tälläinen vielä parikymppisenä. Puoliksi haudassahan tässä jo ollaan, ellei enemmänkin. Sellaista on elämä, kukka on ensin nupussa, sitten se kukkii, sitten kuihtuu pois.

melkein50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olisin iloinen ja ylpeä jos näyttäisin nuorekkaalta!!

Vierailija
44/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vain omasta nuoruudesta miten säälittäviltä ne vanhemmat tuntuivat, jotka yrittivät teeskennellä nuorempaa kuin ovat. Lainailivat vaatteita teini-ikäisiltä lapsiltaan (tunsin tällaisen isänkin), jäivät norkoilemaan ja kuuntelemaan meidän juttuja kuin olisivat yksi meistä, flirttailivat lapsensa kavereille...

On ihan ok jos näyttää nuorelta, mutta se että menee tällaiseen juttuun lehteen haisee siltä epätoivoiselta ikäkriisiltä, mikä noilla tuntemillani vanhemmillakin ilmeisesti oli.

Vierailija
45/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
46/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tyttäreni 24-vuotiaana. Kun hän oli murrosikäinen, olin minäkin vielä ”nuori”. Yhdessä liikkuessamme saimme kuulla tuota sisarusjuttua niin paljon, että tyttäreni oli todella kyllästynyt. Ymmärrettävää, olen hänen äitinsä, siis murrosikäisen mielestä vanha.

Minäkin eilen vilkaisin kuvat, minusta surullista oli, että nuoret naiset olivat yhtä vanhan näköisiä, kuin äitinsä. Vahva meikki ja palkkikulmakarvat harvoin ketään nuorentavat.

Vierailija
47/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju, kaksoisleuka, tissit kainaloissa maatessa, navassa seisoessa, iso vatsa, vääntyneet jalat, kaljuuntuva, vaivainen.. sairauksia..

En ollut tälläinen vielä parikymppisenä. Puoliksi haudassahan tässä jo ollaan, ellei enemmänkin. Sellaista on elämä, kukka on ensin nupussa, sitten se kukkii, sitten kuihtuu pois.

melkein50

Minä olen 64 v, ei roiku tissit kainalossa, pitkät kiharat hiukset, ei juurikaan ryppyjä, uskallan sanoa näin, koska tyttäreni (39 v) äskettäin sanoi toivovansa, että on perinyt geeninsä minulta, kun minulle ei tule ryppyjä.

Jos tuntuu, että elämä loppuu viisikymppisenä, kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni ja korjata asennettaan.

Vierailija
48/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan vain omasta nuoruudesta miten säälittäviltä ne vanhemmat tuntuivat, jotka yrittivät teeskennellä nuorempaa kuin ovat. Lainailivat vaatteita teini-ikäisiltä lapsiltaan (tunsin tällaisen isänkin), jäivät norkoilemaan ja kuuntelemaan meidän juttuja kuin olisivat yksi meistä, flirttailivat lapsensa kavereille...

On ihan ok jos näyttää nuorelta, mutta se että menee tällaiseen juttuun lehteen haisee siltä epätoivoiselta ikäkriisiltä, mikä noilla tuntemillani vanhemmillakin ilmeisesti oli.

Kun kuin tekstisi tajusin yhden asian, minulla ei ole ollut ikäkriisiä.

Paljon on elämässä ollut ikäviäkin asioita, mutta naamassa ne eivät minulla (kumma kyllä) näy. Pitänee olla kiitollinen. Olen jo kuusikymmentä täyttänyt.

Vierailija
49/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisen eliniän pidentyminen suinkaan tarkoita että ihminen näyttäisi nuorelta pidempään, se tarkottaa vain sitä, että ihminen elää pitemmän aikaa lahoavan kehon kanssa jonka toivoo pysyvän mahdollisimman terveenä, mutta jokainen joutuu joidenkin terveysongelmien ja vikojen kanssa kamppailemaan, keski-iässä se alkaa viimeistään.

Vierailija
50/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden ja nuorekkuuden ihannointi on helposti myytävää aineistoa mediassa. Se huomataan ja siitä kommentoidaan, minkä jo tässäkin viestiketjussa voi todeta. Puolesta tai vastaan ja kuka mitenkin. Ja miten se vääristää ihmisen arvoa niin, että 50 vuotias on kehäraakki pärjäten vain kilpailemalla ulkoisesti nuorempien kanssa. Surullista siis minustakin!

Nuoremmalle sukupolvelle annettava esimerkki voi olla tuhoisaa nuorillekin. Elämä loppuu noin 30 vuotiaana ensimmäisten ryppyjen vuoksi ja itsetunto romahtaa? Siinä pitäisi sitäkin suuremmalla syyllä olla vanhempi ihminen kertomassa eduista, joita ikä tuo mukanaan. Etuja, jotka saavat iloitsemaan siitä ettei tarvitse enää olla ihan niin nuori.

Näytän ikäistäni noin 15 vuotta nuoremmalta naiselta. Se ei kuitenkaan poista iän myötä tulevia sairauksia ja henkistä taakkaa, joita iän myötä tulee yhä enenevässä määrin. Asenne tottakai kai ratkaisee ja elämän ilossa pitääkin olla kiinni, mutta suurimmin kiitollinen olen henkisestä kasvustani ja jonka voin toivon mukaan jakaa myös viisautena nuoremmille. 

Vierailija
51/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 40v nainen ei näytä Katheryn Winnickiltä tai January Jonesilta niin se on elänyt väärin

https://www.instagram.com/p/ByTLyn8AgGy/

Tuo kuva otettu Katherynistä viime kuussa.

Miten hän voi olla yli nelikymppinen ???

Hoikka, treenattu, huulia suurennettu, botoxia silmäkulmissa ja otsassa, sopiva filtteri kuvassa. Kaunis kyllä.

Vierailija
52/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 40v nainen ei näytä Katheryn Winnickiltä tai January Jonesilta niin se on elänyt väärin

Nykyään netissä ei voi enää oikein luottaa kuviin. Filtterit on niin hyviä ja helppoja käyttää. Todella kaunis nainen, mutta voi näyttää todellisuudessa melko erilaiselta.

Vierailija
53/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta kuvasta on varmaan fotoshopattu rypyt pois, helppoahan se on.

Vierailija
54/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivaatteisiin pukeutuminen ei tee kenestäkään nuorekasta. Näyttäkääpäs yksikin 50 vuotiaan naisen kuva ILMAN pakkelia, botoxia, kasvojenkiristyksiä tai muita kosmeettisia toimenpiteitä, joka oikeasti näyttää nuorekkaalta. Kaikenlaiset täyteaineet naamassa ovat varsinkin näyttelijöillä arkipäivää, eikä mitään harvoin otettavia. 

Vierailija
55/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muijaa luullaan tyttärensä siskoksi. Enpä voi valittaa.

Vierailija
56/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

People think we're sisters.

Vierailija
57/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi, että on häpeällistä, jos luonnollisena näyttää tyttärensä siskolta. Mitä pahaa siinä on? Minulla tämä voi hyvin olla edessä. Sain tyttäreni 18-vuotiaana ja hän on nyt 16v. Itse taas näytän todella nuorelta, ei sille oikein voi mitään. Muutaman vuoden kuluttua saatan näyttää kauempaa katsottuna hänen siskoltaan. 

Vierailija
58/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi, että on häpeällistä, jos luonnollisena näyttää tyttärensä siskolta. Mitä pahaa siinä on? Minulla tämä voi hyvin olla edessä. Sain tyttäreni 18-vuotiaana ja hän on nyt 16v. Itse taas näytän todella nuorelta, ei sille oikein voi mitään. Muutaman vuoden kuluttua saatan näyttää kauempaa katsottuna hänen siskoltaan. 

Ei se olekaan häpeä, mutta kyseisissä kuvissa on sekä äidit että tyttäret niin pakkeloitu, että ei voi luonnollisuudesta puhua. Jokaikinen saa vuosia pois naamastaan taidokkaalla meikillä. Tämän ei pitäisi olla mikään yllätys kenellekään nykyään enää. Jos nämäkin olisi laitettu narurellina vierekkäin, niin väitän, että kaikki näyttäisivät ikäisiltään.

Vierailija
59/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinivaatteisiin pukeutuminen ei tee kenestäkään nuorekasta. Näyttäkääpäs yksikin 50 vuotiaan naisen kuva ILMAN pakkelia, botoxia, kasvojenkiristyksiä tai muita kosmeettisia toimenpiteitä, joka oikeasti näyttää nuorekkaalta. Kaikenlaiset täyteaineet naamassa ovat varsinkin näyttelijöillä arkipäivää, eikä mitään harvoin otettavia. 

Minä voisin sellaisen kuvan helpostikin laittaa, tosin kuvat on yhdeksänkymmentäluvun puolivälistä. Juuri katsoimme vanhoja kuvia kun tyttäreni täytti heinäkuussa 40 vuotta. Hän itse sanoi, että äiti, me näytetään sisaruksilta näissä kuvissa, ikäeroa on 25 vuotta. Meikkiä ei kuvissa ole kummallakaan, ripsiväri on minulle meikiksi riittänyt ja tyttäreni ei teininä myöskään muuta kuin ripsiä meikannut, meillä on hyvä iho molemmilla, joten peittäviä tuotteita emme tarvitse.

Vierailija
60/160 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan häpeä, mutta kyseisissä kuvissa on sekä äidit että tyttäret niin pakkeloitu, että ei voi luonnollisuudesta puhua. Jokaikinen saa vuosia pois naamastaan taidokkaalla meikillä. Tämän ei pitäisi olla mikään yllätys kenellekään nykyään enää. Jos nämäkin olisi laitettu narurellina vierekkäin, niin väitän, että kaikki näyttäisivät ikäisiltään.

Nuo meikit tekevät noita tytöistä ikäistään paljon vanhemman näköiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän