Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuukautisten aikana saa paikat vessareissun yhteydessä pestyä, jos ei ole bideesuihkua?

Vierailija
21.08.2019 |

Varmaan tyhmä kysymys, mutta tulee kohta ajankohtaiseksi, kun lähdemme miehen veljen luo pidemmäksi aikaa Australiaan ja siellä ehtii kuukautisetkin tulla useamman kerran.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt bideesuihkua muuta kun vessan pesuun. En tiennyt että mun pitäisi pestä toosani sillä vessareissun jälkeen. Käytän tamponia, kerran päivässä käyn suihkussa ja minulla on ihan puhdas olo, menkoista huolimatta.

Vierailija
82/89 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei sitä alapäätä tarvitse joka ikisen pissan jälkeen pestä. Järkkää asiat niin, että ei tarvitse juosta vessassa työaikaan eikä kaupunkireissulla,

Itseni ei tarvitse käydä vessassa koko 7 tunnin työpäivän aikana.

Ai olet kuukautisten aikaan koko päivän samalla suojalla? Hyi saakeli!

Miten se tamponin vaihto sotkee niin että pitää ihan suihkuttaa puhtaaksi? Ei minulla tule mitään ylimääräistä verta, kaikki on imeytynyt siihen tamponiin.

En voi käyttää tamponia ja vuoto kovaa kolme päivää. Savettien kanssa on ikävä räpiä. Suomessa aika monesssa paikassa on käsisuihku mutta esim hotelleissa ei ole ei edes uusissa eikä uusituissa. Luulisi ettå miehetkin tarvitsisivat käsisuihkua esim ripulin jälkeen tai jos on peräpukamia.

Kävin kesällä Turkissa ja Ranskassa ja ei missään siis ei missään ollut käsisuihkua. Ensimmäinen löytyi Helsingossä lentoasemalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tamponinkåytöllänne likaisuuttanne perustelevat tajua, että tässä ei ole kyse siitä, miten ei-likaisen näköinen ulkopuolenne on, vaan siitä, pääseekö bakteereita vaginaan ja sieltä vielä syvemmälle aiheuttamaan tulehduksia.

Mun sisällä on ollut miehen pesemättömät sormet. Tuhansia kertoja. Ja pesemätön penis. Ja olen hengissä!

Mun sisällä ei onneksi ole ollut kuin puhtaita sormia ja pestyjä peniksiä. Ja olen hengissä ja terve. Ei kaikki lika ja bakteerit ole hyvästä..

Väitätkö tosissasi, että miehet käy ensin pesemässä kädet ja peniksen ennen kuin alkaa tositoimiin ja nainen odottelee haarat auki sillä välin?

Minä olen naimisissa mutta siitä huolimatta mieheni pesee värkkinsä ennen kuin tunkee sen minuun ja sama toisin päin. Minä saan tosi helposti pissatulehduksen.

Ohis

Vierailija
84/89 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei sitä alapäätä tarvitse joka ikisen pissan jälkeen pestä. Järkkää asiat niin, että ei tarvitse juosta vessassa työaikaan eikä kaupunkireissulla,

Miten se tamponin vaihto sotkee niin että pitää ihan suihkuttaa puhtaaksi? Ei minulla tule mitään ylimääräistä verta, kaikki on imeytynyt siihen tamponiin.

En voi käyttää tamponia ja vuoto kovaa kolme päivää. Savettien kanssa on ikävä räpiä. Suomessa aika monesssa paikassa on käsisuihku mutta esim hotelleissa ei ole ei edes uusissa eikä uusituissa. Luulisi ettå miehetkin tarvitsisivat käsisuihkua esim ripulin jälkeen tai jos on peräpukamia.

Kävin kesällä Turkissa ja Ranskassa ja ei missään siis ei missään ollut käsisuihkua. Ensimmäinen löytyi Helsingossä lentoasemalta.

Miten niin suomalaisissa hotelleissa ei ole käsisuihkua? Kyllä ainakin niissä hotelleissa on, joissa minä olen majoittunut, tai vaihtoehtoisesti yläsuihku on sijoitettu niin, että sitä pystyy käyttämään myös pytyllä.

Vierailija
85/89 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät pissareiän auki ja uretaania siihen toiseen. Kyllä se yhden Australian reissun kestää.

Vierailija
86/89 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itselläni suolistosairaus jonka takia uloste lähes aina siirappimaista ripulia. Sitä ei paperilla saa pois kunnolla. Painajaisia on vessat, joissa ei ole joko bideetä, tai sitten samassa huoneessa ihan kunnon suihkua jonka alla voi käväistä pesaisemassa. 

Vierailija
87/89 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimisavet pyyhkeitä on hyvä pitää aina mukana.

Vierailija
88/89 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pese bideesuihkulla mitään. Hirveää räpeltämistä, en tykkää, kastuu helposti vaatteet ja lattiallekin roiskahtaa ja sitten on sukat märkinä. Helpompi kyykistyä ilman housuja tavallisen suihkun alle ja pestä käsisuihkulla siinä.

Koko keksintö lienee suomalainen erikoisuus, ei muualla niitä ole.

Vierailija
89/89 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä pese bideesuihkulla mitään. Hirveää räpeltämistä, en tykkää, kastuu helposti vaatteet ja lattiallekin roiskahtaa ja sitten on sukat märkinä. Helpompi kyykistyä ilman housuja tavallisen suihkun alle ja pestä käsisuihkulla siinä.

Koko keksintö lienee suomalainen erikoisuus, ei muualla niitä ole.

Niin no, ulkomailla paikoitellen on käytössä bidee. Se vasta omituinen keksintö on, pytyn reunasta tai suoraan alta tulee vesisuihku napakymppiin. Itse käytän kyllä mieluummin käsisuihkua, jolloin pystyn helpommin suuntaamaan, valitsemaan lämpötilan ja suihkun voimakkuuden häppäreilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän