Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pullukka pimppa/kohtalotovereita

Vierailija
21.08.2019 |

Otsikossahan se tulikin. Olen vuosia sitten lihonut normaalipainosta reippaasti ylipainon puolelle ja sitten takaisin, enkä muista, että ennen lihomista alakerrassa olisi ollut mitään häiritsevää, mutta laihtumisen jälkeen häpykumpu tuntui jääneen lihavaksi, eli kaikkialta muualta lähti ylimääräiset, mut häpy jäi pulleaksi. Ja aika kunnolla pulleaksi, näyttää sivulta, kuin olisi pallit alhaalla, mut ei nakkia. Tä vaikuttaa itsetuntoon ja pukeutumiseen, en voisi kuvitellakaan pitäväni pelkkiä urheilutrikoita& -toppia, vaan aina paidan pitää ylettää peittää toi kohta. Jopa farkut jalassa pidän mieluummin pitempää paitaa, kun olen muuten niin itsetietoinen. Onko muilla samaa juttua, kun tuntuu, et kaikilla naisilla on niin huomaamaton häpykumpu, ettei tuu yhtään koholle?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjua. Oikea ongelma, mitä ratkaisua? Jos rasvaimu, jääkö sitten roikkuva nahka? Onko keltään leikattu? Neuvoja toivoo 50kg laihtunut.

Vierailija
42/64 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tietäisi, että kummussa kuuluukin olla rasvaa. Jonne 12 vee ei tiedä, kun on kurkkinut ekaluokkalaisia.

Kuuluu joo, mutta ei sen nyt kuitenkaan kuulu muistuttaa haljennutta ranskanleipää kuten esim mulla nykyisin. Olen siis myöskin lihonut +20 kg (en tosin vielä onnistunut laihtumaan kuten ap) ja kyllähän tuo alapää/nivusten alue näyttää minullakin nykyisin melkoisen kaamealta.

Miksi tätäkin pitää yrittää kaunistella ja väittää mustaa valkoiseksi? Niinhän se oli siinä tuksun tussukuva-ketjussakin että moni kirjoittaja väitti sellaisen olevan kaunis ja/tai ihan normi naisen alapää. 

Googlaa Taylor Sands kuvat... onko sulla isompi? Epäilen... Hän on suosittu, ja on melko iso "se".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi monet miehet on aivan hulluina just tuollaisiin pulleisiin pimppeihin!

Ei tässä pimppi ole pullea vaan pimpin yläpuolella on ikään kuin vatsamakkara. Harva mies on tällaiseen hulluna ilman että haluaa kaikinpuolin lihavan naisen.

Häpykumpu. Kyllä innostaa miehiä.

Vierailija
44/64 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan ketjua. Oikea ongelma, mitä ratkaisua? Jos rasvaimu, jääkö sitten roikkuva nahka? Onko keltään leikattu? Neuvoja toivoo 50kg laihtunut.

Tuossa plastiikkaklinikan teksti. Kovin tyytyväisiksi mainostavat ovat asiakkaitaan.

Jos ei muu auta niin mikäs siinä.

https://www.sdsm.info/female-issues/enlarged-mons-pubis-excessive-pubic…

Vierailija
45/64 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, mua ainakin sytyttää pullea häpykumpu ja muodokaa kroppa naisella muutenkin🥰

M26

Vierailija
46/64 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma. Häpy on pullea ja korostuu tiukoissa vaatteissa.

Ehkä voisit konsultoida plastiikkakirurgia? Pieni paikallinen rasvaimu häpykummulle auttaa tiedän tämän. Itsellä on muutenkin laihdutettavaa niin kokeilen sitä ensin. Ylipainoa minulla on n. 5 kiloa.

Olen myös huomannut,että pikkuhousut vaikuttavat eli joissakin malleissa ongelma korostuu ja osa pikkareista hieman litistää ongelma-aluetta. Kokeile jos tuo auttaisi?

Siis mitä v*ttua, oikeasti? Rasvaimu p*lluun? Voi helvetti nyt aikuiset ihmiset, hankkikaa oikeita ongelmia!

Hyvä on huudella jos itse on tyytyväinen kehoonsa. Nää asiat on kuitenkin sellaisia että ne saattaa vaikuttaa elämään hyvinkin paljon. Kuten ap:lla, joka ei voi edes pukeutua kuten haluaisi koska kokee että kumpu häiritsee ja näkyy.

/7

Pyydän anteeksi. En ole ennen tullut ajatelleeksi tällaista ulkonäköseikkaa, joten tämä asia tuli minulle täysin yllätyksenä. Tulipa mieleeni, että tämä on vain yksi esimerkki naisten kokemista (kohtuuttomista) ulkonäköpaineista. Ap saa toki miettiä ja pohtia keinoja ongelman häivyttämiseksi, ja rasvaimussakin voi käväistä, mikäli kokee sen tarpeelliseksi ja taloudellinen tilanne sallii. Muistuttaisin kuitenkin siitä, että rasvaimu ei ole täysin riskitöntä.

En muuten itse todellakaan ole kaikilta osin tyytyväinen ulkonäkööni. Ymmärrän siis ihan täysin sen, että joku voi kokea tarvitsevansa plastiikkakirurgiaa, vaikka nimenomaan tämän ongelman olemassaolo olikin minulle uusi asia. Anteeksi vielä kerran. Toivottavasti ap ja muut asiasta kärsivät löytävät asiaan itselleen sopivan ratkaisun, olipa se mikä tahansa.

- tuo jolle vastasit

Tämän takia tästäkin ongelmasta pitää voida puhua ilman jatkuvaa asian kieltämistä ja väittämistä, että kaikki on ihan yhtä kauniita "sieltä" eikä p*llu lih¤. Ei ole kovinkaan kivaa, että kaikki näkee otsallaankin sen etup*ll*n olemassaolon mutta sitä tosiasiaa surressa kommentoidaankin kylmästi, että ehei, kyllä se ainoa ongelmasi on korvien välissä ja no worries, kaikki kelpaa p*noksi.

Kovaa kieltä käytät. Kookas häpykumpu on ihan kivan näköinen, enkä ole runsaasti ylipainoisellakaan nähnyt pahan näköistä häpykumpua. Lähinnä päinvastoin kovin litteä häpykumpu ei ole kovin naisellinen kun näyttää teinitytöltä.

Jos olisi luottogyne niin häneltä pitäisi saada neutraali vastaus. Plastiikkakirurgille seuraavaksi.

Vierailija
47/64 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisit konsultoida plastiikkakirurgia? Pieni paikallinen rasvaimu häpykummulle auttaa tiedän tämän. Itsellä on muutenkin laihdutettavaa niin kokeilen sitä ensin. Ylipainoa minulla on n. 5 kiloa.

Olen myös huomannut,että pikkuhousut vaikuttavat eli joissakin malleissa ongelma korostuu ja osa pikkareista hieman litistää ongelma-aluetta. Kokeile jos tuo auttaisi?

Siis mitä v*ttua, oikeasti? Rasvaimu p*lluun? Voi helvetti nyt aikuiset ihmiset, hankkikaa oikeita ongelmia!

Hyvä on huudella jos itse on tyytyväinen kehoonsa. Nää asiat on kuitenkin sellaisia että ne saattaa vaikuttaa elämään hyvinkin paljon. Kuten ap:lla, joka ei voi edes pukeutua kuten haluaisi koska kokee että kumpu häiritsee ja näkyy.

/7

Pyydän anteeksi. En ole ennen tullut ajatelleeksi tällaista ulkonäköseikkaa, joten tämä asia tuli minulle täysin yllätyksenä. Tulipa mieleeni, että tämä on vain yksi esimerkki naisten kokemista (kohtuuttomista) ulkonäköpaineista. Ap saa toki miettiä ja pohtia keinoja ongelman häivyttämiseksi, ja rasvaimussakin voi käväistä, mikäli kokee sen tarpeelliseksi ja taloudellinen tilanne sallii. Muistuttaisin kuitenkin siitä, että rasvaimu ei ole täysin riskitöntä.

En muuten itse todellakaan ole kaikilta osin tyytyväinen ulkonäkööni. Ymmärrän siis ihan täysin sen, että joku voi kokea tarvitsevansa plastiikkakirurgiaa, vaikka nimenomaan tämän ongelman olemassaolo olikin minulle uusi asia. Anteeksi vielä kerran. Toivottavasti ap ja muut asiasta kärsivät löytävät asiaan itselleen sopivan ratkaisun, olipa se mikä tahansa.

- tuo jolle vastasit

Tämän takia tästäkin ongelmasta pitää voida puhua ilman jatkuvaa asian kieltämistä ja väittämistä, että kaikki on ihan yhtä kauniita "sieltä" eikä p*llu lih¤. Ei ole kovinkaan kivaa, että kaikki näkee otsallaankin sen etup*ll*n olemassaolon mutta sitä tosiasiaa surressa kommentoidaankin kylmästi, että ehei, kyllä se ainoa ongelmasi on korvien välissä ja no worries, kaikki kelpaa p*noksi.

Kovaa kieltä käytät. Kookas häpykumpu on ihan kivan näköinen, enkä ole runsaasti ylipainoisellakaan nähnyt pahan näköistä häpykumpua. Lähinnä päinvastoin kovin litteä häpykumpu ei ole kovin naisellinen kun näyttää teinitytöltä.

Jos olisi luottogyne niin häneltä pitäisi saada neutraali vastaus. Plastiikkakirurgille seuraavaksi.

Miksi aina pitää kehua haukkumalla jotain toista?

Vierailija
48/64 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/7

- tuo jolle vastasit

Miksi aina pitää kehua haukkumalla jotain toista?

Siis mitä?? Eikö se ole enää sallittua sanoa että teinitytöt eivät ole naisellisia?? He ovat vielä puoliksi lapsia!!

Vierailija
49/64 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei mulla ole kyse vaan pienestä pulleudesta, vaan puolikkaan limpun kokoisesta alueesta. Alushousujen haarakiilaan se ei mahdu, ja roikkuu edessä niin, että on pakko käyttää tosi pitkää paitaa housujen kanssa. Uimaankin olisi kiva mennä, mutta ei voi. Terveisin se 50kg laihtunut.

Ja ei, en tarvitse mitään seksikannustusta. Se asia on kunnossa, kiitos.

Vierailija
50/64 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei mulla ole kyse vaan pienestä pulleudesta, vaan puolikkaan limpun kokoisesta alueesta. Alushousujen haarakiilaan se ei mahdu, ja roikkuu edessä niin, että on pakko käyttää tosi pitkää paitaa housujen kanssa. Uimaankin olisi kiva mennä, mutta ei voi. Terveisin se 50kg laihtunut.

Mitä luottohenkilösi sanoo? Joka tapauksessa kysy gyneltä rehellistä mielipidettä, ja seuraavaksi plastiikkakirurgilta. Oletko jo ollut hetken tavoitepainossa?

Vierailija
51/64 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami! Kunnon haaroista ulos työntyvä pimppa!

Maistuu mansikalta.

Vierailija
52/64 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo vaan laihduttanut tarpeeksi. Tähtää BMI sinne normaalin alarajalle eikä ylärajalle. Kyllä se läski lähtee sieltäkin samalla kuin muualta.

Vierailija
53/64 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo vaan laihduttanut tarpeeksi. Tähtää BMI sinne normaalin alarajalle eikä ylärajalle. Kyllä se läski lähtee sieltäkin samalla kuin muualta.

Älä huutele kun luulet vaan. Häpykumpu (rasvakudosta) voi olla melko iso ihan laihallakin, ja se voi olla myöskin laajentunut, mikä voidaan lukea synnynäiseksi epämuodostumaksi.

Vierailija
54/64 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on karibialainen ja afroamerikkalainen ihanne johon miehet käy kuumana. Esittele ylpeänä! 

Tuskin tämä mikään "afroamerikkalainen" ihanne kuitenkaan on, vaikka afrikkalainen saattaakin olla joillain Afrikan seuduilla.

Pullea pillu on parisuhteessa parempi kuin littana ja näyttää vaatteiden allakin paremmalta.

Vierailija
55/64 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanalta kuulostaa tuollainen tuhti limppu. Muurarit joskus puhuivat kaihoten tiiliskiven kokoisista vituista.

Vierailija
56/64 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vit.t.u että on taas sekopäistä kommentoijaa liikkeellä. Oikein ihmislajin kerma kokoontunut paikalle.

Ap, en osaa auttaa. Kaikkihan me ollaan erimallisia, jotkut kummullisia ja jotkut kummuttomia. Olen kyllä kuullut häpykummun kauneusleikkauksista, eli jos asia tosiaan häiritsee elämää niin etsi tietoa niistä.

Onko sinulla kaikki hyvin? Miksi kiroilet täällä ja olet ilkeä?

Mistä ylipäänsä tulee tällainen hirvittävä tyyli tänne. Kiroillaan, ilkeillään, ollaan julmia sen sijaan, että keskusteltaisiin asiallisesti muisen kanssa? Mikä teitä kiroilevia ihmisiä vaivaa?

Vierailija
57/64 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut lihavien pillujen ketjusta, kiitos tämän nostamisesta

Vierailija
58/64 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vit.t.u että on taas sekopäistä kommentoijaa liikkeellä. Oikein ihmislajin kerma kokoontunut paikalle.

Ap, en osaa auttaa. Kaikkihan me ollaan erimallisia, jotkut kummullisia ja jotkut kummuttomia. Olen kyllä kuullut häpykummun kauneusleikkauksista, eli jos asia tosiaan häiritsee elämää niin etsi tietoa niistä.

Onko sinulla kaikki hyvin? Miksi kiroilet täällä ja olet ilkeä?

Mistä ylipäänsä tulee tällainen hirvittävä tyyli tänne. Kiroillaan, ilkeillään, ollaan julmia sen sijaan, että keskusteltaisiin asiallisesti muisen kanssa? Mikä teitä kiroilevia ihmisiä vaivaa?

Oletko ensimmäistä päivää Internetissä?

Vierailija
59/64 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on karibialainen ja afroamerikkalainen ihanne johon miehet käy kuumana. Esittele ylpeänä! 

Tuskin tämä mikään "afroamerikkalainen" ihanne kuitenkaan on, vaikka afrikkalainen saattaakin olla joillain Afrikan seuduilla.

Pullea pillu on parisuhteessa parempi kuin littana ja näyttää vaatteiden allakin paremmalta.

6 vuotta vanha aloitus, idiootti.

Vierailija
60/64 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhkea etupylly!🤭hihiih! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi