Pullukka pimppa/kohtalotovereita
Otsikossahan se tulikin. Olen vuosia sitten lihonut normaalipainosta reippaasti ylipainon puolelle ja sitten takaisin, enkä muista, että ennen lihomista alakerrassa olisi ollut mitään häiritsevää, mutta laihtumisen jälkeen häpykumpu tuntui jääneen lihavaksi, eli kaikkialta muualta lähti ylimääräiset, mut häpy jäi pulleaksi. Ja aika kunnolla pulleaksi, näyttää sivulta, kuin olisi pallit alhaalla, mut ei nakkia. Tä vaikuttaa itsetuntoon ja pukeutumiseen, en voisi kuvitellakaan pitäväni pelkkiä urheilutrikoita& -toppia, vaan aina paidan pitää ylettää peittää toi kohta. Jopa farkut jalassa pidän mieluummin pitempää paitaa, kun olen muuten niin itsetietoinen. Onko muilla samaa juttua, kun tuntuu, et kaikilla naisilla on niin huomaamaton häpykumpu, ettei tuu yhtään koholle?
Kommentit (64)
Nam! Mun mielestä laihoilla naisilla on rumat píllut kun niissä ei oo yhtään rasvaa ja häpyhuulet roikkuu ällöttävästi. Mikä siinä on, että mitä laihempi nainen niin sitä haisevampi píllu?
Vierailija kirjoitti:
Niin eilen tosiaan joku palstalla kertoi että somalinaiset kutsuvat suomalaisia lehmävi...ksi.
Tämän jollain tapaa ymmärtää miksi näin tekevät, mutta on vaan niin typerää ja haitallista sekä heille itselleen, että muillekin naisille. Silpomiset heillä tapahtuvat siksi että NAISET sitä haluavat perinteenä jatkaa.
Tässä suhteessa ei mene hyvin somaleilla eikä länkkäreillä, niin kuin naisina.
Vierailija kirjoitti:
Nam! Mun mielestä laihoilla naisilla on rumat píllut kun niissä ei oo yhtään rasvaa ja häpyhuulet roikkuu ällöttävästi. Mikä siinä on, että mitä laihempi nainen niin sitä haisevampi píllu?
Sinä olet RUMA.
-ei laiha nainen
Vierailija kirjoitti:
Vtun ap, kiitos vaan. Pakko vetästä käteen nyt.
Samis !
Pakko hakkaa hanskaan kun alkoi jöpöttämään. Sitten kun on mällit vanttuilla niin mä tulen vasta kiittämään. Mutta kiitän jo etukäteen ideasta itsestään. Muut kiitokset sitten jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt sitä kuvaa siitä jo!!
Etsi itse se tuksun julkaisema levittelykuva. Veikkaan että siitä näet mistä ketjussa on puhe. Tai ainakin saat osviittaa siitä miltä lihavan p*llu pahimmillaan voi näyttää.
Tai no, makuasia varmasti tämäkin eli joku voi tykätäkin.
No ei ollut mikään pahimmillaan oleva kuva se. Taidat olla aika sellainen pikkulapsityyppistä sukupuolielintä fanittava ja ihaileva kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Niin eilen tosiaan joku palstalla kertoi että somalinaiset kutsuvat suomalaisia lehmävi...ksi.
Juu niin kutsuu. Ja myös sperm¤naamoiksi. Mutta ei kai tämä nyt enää voinut olla uutta tietoa kenellekään? Eihän?
Elä nyt hyväneaika ota stressiä moisesta pimpsasi on varmasti huikea sellaisena kun nyt on
Pimpsassa tärkeintä on puhtaus kaikki muu on merkityksetöntä
Nautinnollisia hetkiä vaan pimppasi kanssa
Täähän on karibialainen ja afroamerikkalainen ihanne johon miehet käy kuumana. Esittele ylpeänä!
Vierailija kirjoitti:
Olisiko linkkiä siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt sitä kuvaa siitä jo!!
Etsi itse se tuksun julkaisema levittelykuva. Veikkaan että siitä näet mistä ketjussa on puhe. Tai ainakin saat osviittaa siitä miltä lihavan p*llu pahimmillaan voi näyttää.
Tai no, makuasia varmasti tämäkin eli joku voi tykätäkin.
No ei ollut mikään pahimmillaan oleva kuva se. Taidat olla aika sellainen pikkulapsityyppistä sukupuolielintä fanittava ja ihaileva kaveri?
Itseasiassa en fanita minkäänlaisia, koska olen nainen. Ja taatusti on kamalampiakin, en epäile ollenkaan ja onhan niitä fetissejäkin vaikka ja minkälaisia, mutta eihän se tuksunkaan esittelemä mikään varsinainen silmänilo ollut jos siis ihan vaan normipainoisen naisen tavispimppaan vertaa.
Varmaan joo ihan tavis lihavalle naiselle, mutta eikö ketjun aihe ollutkin ylipainoisen (tai siis ex-lihavan) pullukka pimppa. Ja sellaistahan tuksu just esitteli kun joku kaipasi kuvaa siitä mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on karibialainen ja afroamerikkalainen ihanne johon miehet käy kuumana. Esittele ylpeänä!
No oikun kiva ap:lle, nehän käy kuumana myös vuohiin ja oikeastaan kaikkeen millä on tarkoitukseen sopiva reikä.
Muutenkin naisen kannattaa olla suorastaan iloinen ja ylpeä, että kelpaa pantavaksi. Siinähän sitä jo onkin, saavutusta.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monet miehet on aivan hulluina just tuollaisiin pulleisiin pimppeihin!
Ei tässä pimppi ole pullea vaan pimpin yläpuolella on ikään kuin vatsamakkara. Harva mies on tällaiseen hulluna ilman että haluaa kaikinpuolin lihavan naisen.
Nyt tarvitaan oikeasti sitä kuvaa.. kuulostaa jännältä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma. Häpy on pullea ja korostuu tiukoissa vaatteissa.
Ehkä voisit konsultoida plastiikkakirurgia? Pieni paikallinen rasvaimu häpykummulle auttaa tiedän tämän. Itsellä on muutenkin laihdutettavaa niin kokeilen sitä ensin. Ylipainoa minulla on n. 5 kiloa.
Olen myös huomannut,että pikkuhousut vaikuttavat eli joissakin malleissa ongelma korostuu ja osa pikkareista hieman litistää ongelma-aluetta. Kokeile jos tuo auttaisi?
Siis mitä v*ttua, oikeasti? Rasvaimu p*lluun? Voi helvetti nyt aikuiset ihmiset, hankkikaa oikeita ongelmia!
Hyvä on huudella jos itse on tyytyväinen kehoonsa. Nää asiat on kuitenkin sellaisia että ne saattaa vaikuttaa elämään hyvinkin paljon. Kuten ap:lla, joka ei voi edes pukeutua kuten haluaisi koska kokee että kumpu häiritsee ja näkyy.
/7
Pyydän anteeksi. En ole ennen tullut ajatelleeksi tällaista ulkonäköseikkaa, joten tämä asia tuli minulle täysin yllätyksenä. Tulipa mieleeni, että tämä on vain yksi esimerkki naisten kokemista (kohtuuttomista) ulkonäköpaineista. Ap saa toki miettiä ja pohtia keinoja ongelman häivyttämiseksi, ja rasvaimussakin voi käväistä, mikäli kokee sen tarpeelliseksi ja taloudellinen tilanne sallii. Muistuttaisin kuitenkin siitä, että rasvaimu ei ole täysin riskitöntä.
En muuten itse todellakaan ole kaikilta osin tyytyväinen ulkonäkööni. Ymmärrän siis ihan täysin sen, että joku voi kokea tarvitsevansa plastiikkakirurgiaa, vaikka nimenomaan tämän ongelman olemassaolo olikin minulle uusi asia. Anteeksi vielä kerran. Toivottavasti ap ja muut asiasta kärsivät löytävät asiaan itselleen sopivan ratkaisun, olipa se mikä tahansa.
- tuo jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Mä olin pahimmillaan 105-kiloinen ja silloin se pullea kumpu sopi yhteen sen päällä roikkuvan riippuvatsan kanssa... Nyt painan 67 kg ja vatsa on litistynyt mutta häpykumpu jäi. Myös isot häppärit on erittäin pulleat. Eipä tuo nyt minua niin haittaa, vaatetuksessa huomioin niin että en laita mitään housuja jossa sauma painautuu syvälle pulleaan vakoon (jonka reunoilta sitten pullahtaa kamelinvarvas) ilman että päällä on pitkä tunika tai mekko.
Sama muuten vaikken ihan noin lihava ole (ollutkaan). Ihan oikeasti näyttää todella monissa housuissa siltä kuin olisi minip*rse etupuolella kun häpyhuulet/kumpu on pulleat kuin pakarat. Onneksi ei ollenkaan ärsyttävää ja rumannäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvitaan oikeasti sitä kuvaa.. kuulostaa jännältä..
Etsi jo se kuva mihin ketjussa on viitattu. Muita kuvia on turha vinkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit konsultoida plastiikkakirurgia? Pieni paikallinen rasvaimu häpykummulle auttaa tiedän tämän. Itsellä on muutenkin laihdutettavaa niin kokeilen sitä ensin. Ylipainoa minulla on n. 5 kiloa.
Olen myös huomannut,että pikkuhousut vaikuttavat eli joissakin malleissa ongelma korostuu ja osa pikkareista hieman litistää ongelma-aluetta. Kokeile jos tuo auttaisi?
Siis mitä v*ttua, oikeasti? Rasvaimu p*lluun? Voi helvetti nyt aikuiset ihmiset, hankkikaa oikeita ongelmia!
Äläpä muuta virka. Vähänkö huvittaa, kun itse joudun ensi kuussa rinta leikkaukseen syövän takia. Voi kunpa olisikin murheet tuota luokkaa että ihan pil...lu pullottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on huudella jos itse on tyytyväinen kehoonsa. Nää asiat on kuitenkin sellaisia että ne saattaa vaikuttaa elämään hyvinkin paljon. Kuten ap:lla, joka ei voi edes pukeutua kuten haluaisi koska kokee että kumpu häiritsee ja näkyy.
/7
Pyydän anteeksi. En ole ennen tullut ajatelleeksi tällaista ulkonäköseikkaa, joten tämä asia tuli minulle täysin yllätyksenä. Tulipa mieleeni, että tämä on vain yksi esimerkki naisten kokemista (kohtuuttomista) ulkonäköpaineista. Ap saa toki miettiä ja pohtia keinoja ongelman häivyttämiseksi, ja rasvaimussakin voi käväistä, mikäli kokee sen tarpeelliseksi ja taloudellinen tilanne sallii. Muistuttaisin kuitenkin siitä, että rasvaimu ei ole täysin riskitöntä.
En muuten itse todellakaan ole kaikilta osin tyytyväinen ulkonäkööni. Ymmärrän siis ihan täysin sen, että joku voi kokea tarvitsevansa plastiikkakirurgiaa, vaikka nimenomaan tämän ongelman olemassaolo olikin minulle uusi asia. Anteeksi vielä kerran. Toivottavasti ap ja muut asiasta kärsivät löytävät asiaan itselleen sopivan ratkaisun, olipa se mikä tahansa.
- tuo jolle vastasit
Tämän takia tästäkin ongelmasta pitää voida puhua ilman jatkuvaa asian kieltämistä ja väittämistä, että kaikki on ihan yhtä kauniita "sieltä" eikä p*llu lih¤. Ei ole kovinkaan kivaa, että kaikki näkee otsallaankin sen etup*ll*n olemassaolon mutta sitä tosiasiaa surressa kommentoidaankin kylmästi, että ehei, kyllä se ainoa ongelmasi on korvien välissä ja no worries, kaikki kelpaa p*noksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä muuta virka. Vähänkö huvittaa, kun itse joudun ensi kuussa rinta leikkaukseen syövän takia. Voi kunpa olisikin murheet tuota luokkaa että ihan pil...lu pullottaa.
Ja tämä antaa sinulle oikeuden halveksua muita? Aina löytyy joku jolla on suurempia murheita. Sinä esimerkiksi olet todella onnekas kun ylipäätään pääset leikkaukseen, suurella osalla maailman naisista ei ole sitä mahdollsiuutta, vaan syöpä vie hengen.
Tosi monet miehet on aivan hulluina just tuollaisiin pulleisiin pimppeihin!