Pullukka pimppa/kohtalotovereita
Otsikossahan se tulikin. Olen vuosia sitten lihonut normaalipainosta reippaasti ylipainon puolelle ja sitten takaisin, enkä muista, että ennen lihomista alakerrassa olisi ollut mitään häiritsevää, mutta laihtumisen jälkeen häpykumpu tuntui jääneen lihavaksi, eli kaikkialta muualta lähti ylimääräiset, mut häpy jäi pulleaksi. Ja aika kunnolla pulleaksi, näyttää sivulta, kuin olisi pallit alhaalla, mut ei nakkia. Tä vaikuttaa itsetuntoon ja pukeutumiseen, en voisi kuvitellakaan pitäväni pelkkiä urheilutrikoita& -toppia, vaan aina paidan pitää ylettää peittää toi kohta. Jopa farkut jalassa pidän mieluummin pitempää paitaa, kun olen muuten niin itsetietoinen. Onko muilla samaa juttua, kun tuntuu, et kaikilla naisilla on niin huomaamaton häpykumpu, ettei tuu yhtään koholle?
Kommentit (64)
Siis... mitä?
Veikkaan, että olet kehittänyt itsellesi pakkomielteen asiasta, jota kukaan muu ei mieti tai huomaa.
Mulla on sama ongelma. Häpy on pullea ja korostuu tiukoissa vaatteissa.
Ehkä voisit konsultoida plastiikkakirurgia? Pieni paikallinen rasvaimu häpykummulle auttaa tiedän tämän. Itsellä on muutenkin laihdutettavaa niin kokeilen sitä ensin. Ylipainoa minulla on n. 5 kiloa.
Olen myös huomannut,että pikkuhousut vaikuttavat eli joissakin malleissa ongelma korostuu ja osa pikkareista hieman litistää ongelma-aluetta. Kokeile jos tuo auttaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oksensin hieman suuhuni kun näin mielikuvan, hyi helvetti
Tämmösten letkautusten takia ihmiset kokee epävarmuutta. Asialle jolle ei voi mitään yökötellään.
T. Eri
No eilen oli palstalla juttua kuinka somalinaiset haukkuvat suomalaisia "lehmänvituiksi".
Sillälailla. Leikattu, silvottu, irtirevitty, kiinniommeltu ja osittain poisheitetty, tulehtunut ja kroonisesti kipeä v*ttu onkin jotain, josta on syytä olla ylpeä. Hieno kulttuuri!
Jos sanomasi asia on totta, somalinaiset ampuvat itseään jalkaan. Ujuni Ahmed ja Waris Dirie ovat puhuneet naisten ympärileikkauksen vaarallisuudesta ja haitallisuudesta, mutta näköjään useimmat somalinaiset eivät edes halua luopua tuosta (hengenvaarallisesta ja terveysongelmia aiheuttavasta) perinteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit konsultoida plastiikkakirurgia? Pieni paikallinen rasvaimu häpykummulle auttaa tiedän tämän. Itsellä on muutenkin laihdutettavaa niin kokeilen sitä ensin. Ylipainoa minulla on n. 5 kiloa.
Olen myös huomannut,että pikkuhousut vaikuttavat eli joissakin malleissa ongelma korostuu ja osa pikkareista hieman litistää ongelma-aluetta. Kokeile jos tuo auttaisi?
Siis mitä v*ttua, oikeasti? Rasvaimu p*lluun? Voi helvetti nyt aikuiset ihmiset, hankkikaa oikeita ongelmia!
Hyvä on huudella jos itse on tyytyväinen kehoonsa. Nää asiat on kuitenkin sellaisia että ne saattaa vaikuttaa elämään hyvinkin paljon. Kuten ap:lla, joka ei voi edes pukeutua kuten haluaisi koska kokee että kumpu häiritsee ja näkyy.
/7
Vierailija kirjoitti:
Nainen tietäisi, että kummussa kuuluukin olla rasvaa. Jonne 12 vee ei tiedä, kun on kurkkinut ekaluokkalaisia.
Kuuluu joo, mutta ei sen nyt kuitenkaan kuulu muistuttaa haljennutta ranskanleipää kuten esim mulla nykyisin. Olen siis myöskin lihonut +20 kg (en tosin vielä onnistunut laihtumaan kuten ap) ja kyllähän tuo alapää/nivusten alue näyttää minullakin nykyisin melkoisen kaamealta.
Miksi tätäkin pitää yrittää kaunistella ja väittää mustaa valkoiseksi? Niinhän se oli siinä tuksun tussukuva-ketjussakin että moni kirjoittaja väitti sellaisen olevan kaunis ja/tai ihan normi naisen alapää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v*ttua, oikeasti? Rasvaimu p*lluun? Voi helvetti nyt aikuiset ihmiset, hankkikaa oikeita ongelmia!
Hyvä on huudella jos itse on tyytyväinen kehoonsa. Nää asiat on kuitenkin sellaisia että ne saattaa vaikuttaa elämään hyvinkin paljon. Kuten ap:lla, joka ei voi edes pukeutua kuten haluaisi koska kokee että kumpu häiritsee ja näkyy.
/7
Ja mitä tarkalleenottaen sen näkyminen haittaa?
Pullea pilde = paras pilde. Ole ylpeä ja nauti.
Minulle on vähitellen tullut ylipainoa vajaa 10kg ja olen huomannut, että häpykumpu pullottaa nykyään. Olen kuitenkin ajatellut, että se on mukavan pehmeä alusta miehelle yhdynnässä. Siihen on hyvä paukuttaa ;)
Vtun ap, kiitos vaan. Pakko vetästä käteen nyt.
Niin eilen tosiaan joku palstalla kertoi että somalinaiset kutsuvat suomalaisia lehmävi...ksi.
Vierailija kirjoitti:
Vit.t.u että on taas sekopäistä kommentoijaa liikkeellä. Oikein ihmislajin kerma kokoontunut paikalle.
Ap, en osaa auttaa. Kaikkihan me ollaan erimallisia, jotkut kummullisia ja jotkut kummuttomia. Olen kyllä kuullut häpykummun kauneusleikkauksista, eli jos asia tosiaan häiritsee elämää niin etsi tietoa niistä.
Miten sä voit noin sanoa, kun olet toka kommentoija. Eli et ole voinut edes lukea muiden kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/7
Ja mitä tarkalleenottaen sen näkyminen haittaa?
Ilmeisesti elämää, kuten jo tuossa toin esille. Ap häpeää kumpuaan koska kokee että se on näkyvämpi kuin muilla, ja yrittää peittää sitä vaatteilla.
Etkö oikeasti ole koskaan törmännyt tällaiseen ilmiöön, että ihmistä häiritsee joku kohta kehossaan? Miten tynnyrissä voi ihminen elää? Hörökorvat, pienet tissit, liian suuret tissit, pömppömaha, löysä peppu, jenkkakahvat, kaksoisleuka, allit, liian isot jalat, liikavarpaat, väärät sääret, pattipolvet... Kyllä ihmiskunta on iät ajat kärsinyt kaikenmaailman ulkonäkökomplekseista.
/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tietäisi, että kummussa kuuluukin olla rasvaa. Jonne 12 vee ei tiedä, kun on kurkkinut ekaluokkalaisia.
Kuuluu joo, mutta ei sen nyt kuitenkaan kuulu muistuttaa haljennutta ranskanleipää kuten esim mulla nykyisin. Olen siis myöskin lihonut +20 kg (en tosin vielä onnistunut laihtumaan kuten ap) ja kyllähän tuo alapää/nivusten alue näyttää minullakin nykyisin melkoisen kaamealta.
Miksi tätäkin pitää yrittää kaunistella ja väittää mustaa valkoiseksi? Niinhän se oli siinä tuksun tussukuva-ketjussakin että moni kirjoittaja väitti sellaisen olevan kaunis ja/tai ihan normi naisen alapää.
No jos se monen mielestä oli normaali? Minusta ainakin oli.
Normaali on myös sellainen täysin rasvaton ihan laihankin naisen luiseva alapää.
Voi olla monenlaisia alapäitä ja epänormaali on sellainen ihminen joka niitä lokeroi epänormaaleihin ja normaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vit.t.u että on taas sekopäistä kommentoijaa liikkeellä. Oikein ihmislajin kerma kokoontunut paikalle.
Ap, en osaa auttaa. Kaikkihan me ollaan erimallisia, jotkut kummullisia ja jotkut kummuttomia. Olen kyllä kuullut häpykummun kauneusleikkauksista, eli jos asia tosiaan häiritsee elämää niin etsi tietoa niistä.
Miten sä voit noin sanoa, kun olet toka kommentoija. Eli et ole voinut edes lukea muiden kommentteja.
Olin seitsemäs kommentoija, kunnes halveeraavat kommentit poistettiin.
/7
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt sitä kuvaa siitä jo!!
Etsi itse se tuksun julkaisema levittelykuva. Veikkaan että siitä näet mistä ketjussa on puhe. Tai ainakin saat osviittaa siitä miltä lihavan p*llu pahimmillaan voi näyttää.
Tai no, makuasia varmasti tämäkin eli joku voi tykätäkin.
Mä olin pahimmillaan 105-kiloinen ja silloin se pullea kumpu sopi yhteen sen päällä roikkuvan riippuvatsan kanssa... Nyt painan 67 kg ja vatsa on litistynyt mutta häpykumpu jäi. Myös isot häppärit on erittäin pulleat. Eipä tuo nyt minua niin haittaa, vaatetuksessa huomioin niin että en laita mitään housuja jossa sauma painautuu syvälle pulleaan vakoon (jonka reunoilta sitten pullahtaa kamelinvarvas) ilman että päällä on pitkä tunika tai mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli kommentoija nro 7.
hullut ovat poistattaneet viestejä.