Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ostavat suklaata ja kuukautissuojia?

Vierailija
20.08.2019 |

Vieläpä samaan aikaan, vaikka naista ole näköpiirissäkään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmetellään jos mies ostaa suklaata? Tuttavapiirissä miehet ovat enemmän suklaan perään kuin naiset.

Tämä. Onko tämä suklaakysymyskin sellainen jossa. miehet projisoi omat paheensa naisiin? Meillä isäntä kantaa selkä vääränä suklaata taloon ja syö siitä siitä suurimman osan itse. Ja kyllä se vatsakummussa näkyy.

Vierailija
22/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi en voisi ostaa tyttärelleni siteitä? Olin kuvitellut ettei kukaan ajattele minun käyttävän niitä itse, mutta näköjään sellaisiakin yksilöitä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vuotava paise takapuolessa ja suklaahammasta kolottaa.

Vierailija
24/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee pilkkomaan klapeja, ostaa varoiksi siteitä jos lyö harhaan. Suklaata suuhun niin kirves heiluu sutjakampaan tahtiin.

Vierailija
25/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt miehet tykkää suklaasta ihan samalla lailla kuin naiset ja kyllähän jokainen ymmärtää että ne siteet menee jollekkin toiselle?

Ostan itsekkin usein kaupasta miesten boksereita ja partavettä,ja jos joku luulee että käytän niitä itse,nii siinähän luulee =D

Vierailija
26/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus jonkin artikkelin, jossa kerrottiin/suositeltiin naisten siteitä käytettäväksi, kun navetassa jokin lehmänkanttura saa haavan t. ruhjeen jostain. Ehkä tuo mies oli isäntä? Pyysikö kuitin verotusta varten ?

Suklaa maistuu miehille siinä missä naisillekin, se kai on tullut jo selväksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan