Miksi miehet ostavat suklaata ja kuukautissuojia?
Vieläpä samaan aikaan, vaikka naista ole näköpiirissäkään.
Kommentit (26)
Koska joku perheestä haluaa tai tarvitsee noita asioita. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen näköinen nainen, ehkä?
😂
Jotkut meistä miehistä, kuten minä saatan käväistä hakemassa sieitä ja suklaata kaupasa kumppanilleni; hänellä kun on oisinana niin hekistä ja kiireistä muissa askareissa, että pääsee hivenen vähemmällä jos minä käyn kaupassa ja ostan ja tuon, mitä hän nyt sitten sattuu tarvitsemaan. - Tämä on vielä aika pientä. - Ystäväni kolmen lapsen totaaliyksinhuolaja (mies). Hänen lapsista 2 on pian siinä iässä, että kohta tarvisevat siteitä....
Jollain naispuolisella on alkanu "ne". Mies ostaa suklaata lohduttaakseen itseään.
Jos niitä on kauppalistalla? Ei kai missään perheessä tehdä niin, että mies joutuu itse käydä ostamassa vain itse käyttämänsä jutut ja nainen omansa? Kyllä ne kaikki ostokset tehdään samalla kauppareissulla.
Oikeestiko ap ihmettelee? Pariskunnat ja perheet eivät voi liikkua yksinään, vaan aina oltava kaikkien yhdessä.
Niinpä, ja vielä suklaatakin. Härregyyd!
Miksi ihmetellään jos mies ostaa suklaata? Tuttavapiirissä miehet ovat enemmän suklaan perään kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmetellään jos mies ostaa suklaata? Tuttavapiirissä miehet ovat enemmän suklaan perään kuin naiset.
Provoilevat vaan. Älä nyt tosissasi ota.
Miehet eivät tarvitse kuukautissuojia. Päätelmäni on täten se, että kyseisellä miehellä on joku niitä tarvitseva perheessään. Ehkä tytär ei kehtaa ostaa itse ja äiti on töissä. Spekulaatioitahan aina näissä tapauksissa riittää.
Palstamies ihmettelee. Tinder-ketjusta näkyy, ettei palstamies usko tavallisen, perheellisen/parisuhteessa olevan miehen olemassaoloon. Se ei usko, että sellainen mies, joka on ”päässyt” lisääntymään, välittäisi puolisostaan tai teini-ikäisistä tyttäristään sen vertaa, että hakisi libressejä kaupasta. Nenän alla näkyy todisteita heti, kun poistuu kotoa, mutta ei vaan usko. Helpompi uskoa internetin naisvihasyövereitä.
Kiitos kaikki kivat oikeat miehet, että haette siteitä ja suklaata <3
Koska Signora Maggi on kirjoittanut kauppalistan...?
Voi jeesus, mene hullu hoitoon -.-
No tietysti sillä on syömishäiriö ja siksi ahmii suklaata kuin hullu. Siteistä askartelee erilaisia kivoja ikkunakoristeita :)
Naine lienee kotona menkkakivuissaan ja mies on ihana! Näin ainakin meillä.