Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä mies joka olet terveessä parisuhteessa: mitä ajattelet ns. voimakasluonteisuudesta naisella?

Vierailija
20.08.2019 |

"Voimakas"luonteisuudella en tarkoita tarkoituksellista haastamista, kilpailua saati aggressiivisuutta, vaan mm. taipumusta omiin näkemyksiin sekä vähäiseen tarpeeseen miellyttää muita. On kiinnostunut keskustelemaan, ei kuitenkaan oleta sinun muuttavan omia ajatuksiasi ja päinvastoin.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole millään tasolla kiinnostunut parisuhteesta ap:n kuvaaman naisen kanssa, mutta muuten minulla ei ole mitään sellaisia naisia vastaan.

Mistä johtuu?

Vierailija
22/50 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se räväkkyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii just, jättäkää kaikki miehet rauhaan jos täytätte tunnusmerkit, ellei joku lapatossu erikseen halua. Muuten tulee pelkkää riitaa.

Vierailija
24/50 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole millään tasolla kiinnostunut parisuhteesta ap:n kuvaaman naisen kanssa, mutta muuten minulla ei ole mitään sellaisia naisia vastaan.

Mistä johtuu?

Ei ole kemiaa tuollaisen naisen kanssa. Ei tunnu naiselliselta romanttisessa/seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
25/50 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin eetö hyvä juttu mutta nyt masentuneena ja ahdistusta kärsivänä ihmisrauniona sanoisin ettei se ollutkaan naisessa hyvä ominaisuus.

Vierailija
26/50 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä akkojahan tuollaiset ovat. Vievät hapenkin muiden suusta.

Vierailija
27/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisella ei saa olla toiveita, eikä tarpeita, saati hän ajattelisi itsenäisesti ja että olisi oma tahto. Tai vaikka olisi, niin ne eivät saa kuulua tai näkyä.

Riita parisuhteessa ja muutenkin ihmisten välillä syntyy aina siitä, että ihmisillä on oma tahto. Miksi miehen tahto olisi se, jonka mukaan naisenkin tulisi elää ja jos et elä, olet pirttihirmu tai vaikea?

Vierailija
28/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naisella ei saa olla toiveita, eikä tarpeita, saati hän ajattelisi itsenäisesti ja että olisi oma tahto. Tai vaikka olisi, niin ne eivät saa kuulua tai näkyä.

Riita parisuhteessa ja muutenkin ihmisten välillä syntyy aina siitä, että ihmisillä on oma tahto. Miksi miehen tahto olisi se, jonka mukaan naisenkin tulisi elää ja jos et elä, olet pirttihirmu tai vaikea?

Tää on just niin tätä. Halutaan joku piipittäjä joka ei ainakaan koskaan vastaan sano, vaikka olis eri mieltä. Suurin osa miehistä on kyl niin säälittäviä.

Vierailija
29/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni parhaan löytänyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahdat tarkoittaa "vähäisellä tarpeella miellyttää muita"? Eikö parisuhteessa yritetä tehdä toinen onnelliseksi kykyjen mukaan? Enkä nyt tarkoita miellyttämisellä mielistelemistä.

Rakkautta olisi kyllä sitäkin enemmän. Miellyttämisellä tarkoitan esimerkiksi kulttuurissa olevia odotuksia siitä millainen naisen "kuuluu" olla. Vähäisellä miellyttämisellä sitä, että laittaa omat arvonsa ja sydämensä noiden odotusten edelle.

Ap

Minusta sukupuolten erot ovat osa romanttisseksuaalisen heterosuhteen dynamiikaa. Sikäli "omien rajojensa ja sydämensä noiden odotusten edelle asettaminen", kuten tuota nimität, on negatiivinen asia. 

Sanottakoon, että jokainen olkoot sellainen kuin on, mutta minullakin on oikeus valita mieleiseni kumppani. Eikä tuo kertomasi sovi minun toiveisiini.

Ja sinun kohdallasi rakkaus loppuu aina siinä vaiheessa kun eteerinen keijukaisprinsessasi käy p#skalla

Vierailija
30/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan "voimakas luontaisen" naisen kanssa pärjäävät vain älykkäät, fiksut ja hyvällä itsetunnolla varustetut miehet.

Vierailija
31/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mun mieheni pyörittelee päätään välillä ja huokailee mihin onkaan joutunut viimeiset 23v.

Hän kyllä ilmoitti jo tuolloin ettei ole kiinnostunut "kauko-ohjattavista" naisista. Uskon että on paljolti mun ansiotani että ollaan nyt tässä; rakennettu 3 ihanaa taloa, mies uransa huipulla ja lapset yhtä lukuunottamatta aikuisia. Mies arvostaa sitä että olen päättäväinen ja aikaansava. Kun ei ole kaikessa samaa mieltä elämä pysyy mielenkiintoisena. Osaan myös sängyssä avata suuni ja kertoa mistä tykkään tai otan ohjat käsiini ja annan toisen nauttia. Usein

Mun vaativuteni kohdistuu ensin mua itseä kohtaan ja sitten muita. Se että olen sivuuttanut oman urakehitykseni vuosiksi voidakseni tukea miestäni on ollut oma valintani. Vuosien mittaan olen sitten ottanut enemmän omaa tilaa ja tehnyt ratkaisuja jotka mieheni on tietenkin hyväksynyt vaikka ne onkin vieneet mut välillä pois perheen luota.

Perhern rahat on käytännössä mun takana koska mieheni tietää että raha-asiat on mulle tärkeitä ja haluan olla ajan tasalla. Hänelle riittää että rahaa on tarpeeksi, pääsee helpommalla kun ei tarvitse huolehtia.

Toisaalta olen sitten leijonaemo joka paistoi tänäkin aamuna sämpylät klo 6. Se että on voimakasluonteinen ei ole sama kuin bitch

Vierailija
32/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni parhaan löytänyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahdat tarkoittaa "vähäisellä tarpeella miellyttää muita"? Eikö parisuhteessa yritetä tehdä toinen onnelliseksi kykyjen mukaan? Enkä nyt tarkoita miellyttämisellä mielistelemistä.

Rakkautta olisi kyllä sitäkin enemmän. Miellyttämisellä tarkoitan esimerkiksi kulttuurissa olevia odotuksia siitä millainen naisen "kuuluu" olla. Vähäisellä miellyttämisellä sitä, että laittaa omat arvonsa ja sydämensä noiden odotusten edelle.

Ap

Minusta sukupuolten erot ovat osa romanttisseksuaalisen heterosuhteen dynamiikaa. Sikäli "omien rajojensa ja sydämensä noiden odotusten edelle asettaminen", kuten tuota nimität, on negatiivinen asia. 

Sanottakoon, että jokainen olkoot sellainen kuin on, mutta minullakin on oikeus valita mieleiseni kumppani. Eikä tuo kertomasi sovi minun toiveisiini.

Ja sinun kohdallasi rakkaus loppuu aina siinä vaiheessa kun eteerinen keijukaisprinsessasi käy p#skalla

Olipa naisellinen tulkinta asiasta. 😂

Vierailija
33/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä sanoit aloituksessa on vain positiivisuutta, mutta naiset harvemmin osaavat olla objentiivisia tai edes rehellisiä, joten todennäköisemmin tuo on lähempänä miemenvikaista kilahtelua ja jatkuvaa änkyröintiä. Kurkistus kissan pyllyyn voisi valoittaa todellisuutta.

Vierailija
34/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan "voimakas luontaisen" naisen kanssa pärjäävät vain älykkäät, fiksut ja hyvällä itsetunnolla varustetut miehet.

Minä olen nähnyt tällaisten naisten puolisoina lähinnä perässävedettäviä lapatossuja.

Vierailija
35/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä minulla voi olla omat mielipiteet asioista, kuten myös miehelläni omansa.. se on jopa toivottavaa. Hyvin on sujunut 30 vuotta 🙄

Vierailija
36/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Voimakasluonteinen”, ”räväkkä”, ”oman arvonsa tunteva”, ”itsetietoinen”, kaikki tarkoittavat lähes poikkeuksetta samaa asiaa: äm*määntynyt kusi*pää, jonka kanssa parisuhteessa eläminen on yhtä helvettiä, ellei alistu sataprosenttisesti naisen tahtoon ja omista elämäänsä tämän miellyttämiselle.

T: mies

Vierailija
37/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot vätykset eivät kestä voimakastahtoista naista, joka tietää, mitä haluaa, kouluttautuu parhaaseen mahdolliseen ammattiin (mihin pystyy), hankkii hyvän työpaikan jäämättä jumiin jonnekin pikkukylään, harrastaa, matkustelee, tapaa ystäviään jne - ja todellakin tietää, mitä elämältä haluaa. Tällainen nainen on uhka heikon miehen itsetunnolle. Eikä todellakaan nainenkaan halua lapsimiehiä riesakseen. Miehessä pitää olla miestä tuollaisen naisen valloittamiseen. Ei kuitenkaan mikään keikari tarvitse olla.

Voimakastahtoinen voi olla myös negatiivisesti eli, että pitää elää yli varojensa ja miehen varojen jne ja jääräpäisyys pikkuasioissa on epämiellyttävää. Tai että lapsia on pakko olla viisi, vaikka ei ole varaa yhteenkään. Nalkuttava jne.

Vierailija
38/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kummallista, kun ihan normaalia , järjellä varustettua ihmistä kutsutaan nykyään voimakastahtoiseksi. Aloittajan antamat esimerkit löytyvät jokaiselta vähänkään järkeä omaavalta ihmiseltä. Se, että osaa ajatella itse, ei tee ihmisestä voimakastahtoista. Se, että ei koe miellyttämisen tarpeen olevan oma ominaisuus, ei myöskään tarkoita voimakastahtoista, vaan normaalia.

Lähes jokainen ihminen, joka on väittänyt olevansa vain " voimakastahtoinen", on ollut jääräpää ja rääväsuu. Nämäkään eivät ole oikeasti voimakastahtoisia, vaan huonokäytöksisiä. Voimakastahtoisesta on vain tullut synonyymi huonostikäyttäytyville rääväsuille valitettavasti. Siksi en kyllä suosittele, että kukaan nainen kehuu olevansa voimakastahtoinen, kun mielleyhtymä siitä on poikkeuksetta negatiivinen.

Vierailija
39/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mun mieheni pyörittelee päätään välillä ja huokailee mihin onkaan joutunut viimeiset 23v.

Hän kyllä ilmoitti jo tuolloin ettei ole kiinnostunut "kauko-ohjattavista" naisista. Uskon että on paljolti mun ansiotani että ollaan nyt tässä; rakennettu 3 ihanaa taloa, mies uransa huipulla ja lapset yhtä lukuunottamatta aikuisia. Mies arvostaa sitä että olen päättäväinen ja aikaansava. Kun ei ole kaikessa samaa mieltä elämä pysyy mielenkiintoisena. Osaan myös sängyssä avata suuni ja kertoa mistä tykkään tai otan ohjat käsiini ja annan toisen nauttia. Usein

Mun vaativuteni kohdistuu ensin mua itseä kohtaan ja sitten muita. Se että olen sivuuttanut oman urakehitykseni vuosiksi voidakseni tukea miestäni on ollut oma valintani. Vuosien mittaan olen sitten ottanut enemmän omaa tilaa ja tehnyt ratkaisuja jotka mieheni on tietenkin hyväksynyt vaikka ne onkin vieneet mut välillä pois perheen luota.

Perhern rahat on käytännössä mun takana koska mieheni tietää että raha-asiat on mulle tärkeitä ja haluan olla ajan tasalla. Hänelle riittää että rahaa on tarpeeksi, pääsee helpommalla kun ei tarvitse huolehtia.

Toisaalta olen sitten leijonaemo joka paistoi tänäkin aamuna sämpylät klo 6. Se että on voimakasluonteinen ei ole sama kuin bitch

Suuhuni tuli hieman oksennusta luettuani tämän kommentin. T: Mies

Vierailija
40/50 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt tällaisten naisten puolisoina lähinnä perässävedettäviä lapatossuja.

Nainen ilman omia mielipiteitä on juurikin perässävedettävä tylsimys. Sama koskee toki miehiäkin.