Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä sinä mummu lähesty nuorempaa miestä

Vierailija
20.08.2019 |

Tällä palstalla säännöllisesti harmitellaan, kun "papat" lähestyvät 20-30-vuotiaita naisia "luullen olevansa jotain". Harvemmin täällä ainakaan ääneen sanotaan, että täsmälleen sama ikävyys pätee toisinpäinkin.

Kirjauduin kolmeksi kuukaudeksi maksulliseen match.comiin. Olin tuolloin 36-vuotias, lapseton, korkeakoulut käynyt ja "asiansa hyvin hoitanut" (tiedätte kyllä, mitä se tarkoittaa). Laittelin itsestäni muutaman edustavan kuvan, mutta en sitä paidatonta otosta, vaikka sellainenkin olisi voinut eduksi olla. Ikähaarukan säädin välille 25-36 vuotta, ja ilmoitin kuvauksessa toiveenani olevan vakava pitkäaikainen suhde.

Tulos? Kirjoittelin muutamalle ikähaarukkaani sopivalle leidille, ja muutama vastasikin. Kukaan vastannut ei kuitenkaan halunnut tavata, mutta lämpimikseen kiitti viestistä (kiitos tästä heille lämpimästi). Sen sijaan sain pyytämättä hämmentävän paljon yhteydenottoja 40-60-vuotiailta ikäneidoilta, jotka olivat toinen toistaan "upeampia" noin sarkastisesti ilmaistuna: oli lyhyitä hiuksia, runsasta ylipainoa, monen lapsen yksinhuoltajaa ja vaikka mitä. Kuvista päätellen ainutkaan ei harrastanut liikuntaa, mutta ruoka maistui.

Sovitaan heti alkuun, etten suinkaan ole niin hyvin asiani hoitanut kuin mitä itsestäni kuvittelen. Ihan harhainen vain olen. Pohjasakkaa ja kauhea kurjimus. Toivottavasti tällä tavalla säästytään niiltä perinteisiltä alkukommenteilta, ja päästään itse asiaan.

Se itse asia on seuraava: jos 36-vuotias lapseton asiansa hoitanut mies asettaa ikähaarukaksi 25-36 ja ilmoittaa etsivänsä vakavaa pitkäaikaista suhdetta, hän ei ole etsimässä 40-60-vuotiasta ylipainoista yksinhuoltajaa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kavi ihan samat, kun 43-vuotiaana naisena hain parisuhdetta ikahaarukalla 25-35. Omanikaiset ja reippaasti vanhemmatkin papat ottivat yhteytta ja mainostivat "nuorekkuuttaan". Samoin yh:t ottivat yhteytta, vaikka sanoin etta etsin eksplisiittisesti vapaaehtoisesti lapsetonta kun sellainen olen itsekin.

Tarinan opetus? Luetun ymmartaminen on joillekin erittain vaikeaa.

Eipa tuo nyt sinallaan niin hirveasti vaivannut, en vaan vastannut niille. 

Vierailija
22/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mulla kavi ihan samat, kun 43-vuotiaana naisena hain parisuhdetta ikahaarukalla 25-35. Omanikaiset ja reippaasti vanhemmatkin papat ottivat yhteytta ja mainostivat "nuorekkuuttaan". Samoin yh:t ottivat yhteytta, vaikka sanoin etta etsin eksplisiittisesti vapaaehtoisesti lapsetonta kun sellainen olen itsekin.

Mitäs Ikis tähän.

Nainen hakee lapsensa ikäistä panoseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mitäs Ikis tähän.

:D No kun ei ole lapsia niin ei voi olla lapseni ikaista seuraakaan. Jos nyt aletaan saivartelemaan ;) 

Vierailija
24/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii naista leveällä (ikä) haarukalla. Vai pitäisikö tuo sana ikä jättää kokonaan pois? Eihän tässä nyt mitään nirsoja olla.

Vierailija
25/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää laittaa ikähaarukkasi yltämään yli 40 vuotiaisiin, sillä muuten sinua pidetään ikärasistina. Olet itse 36 v, joten neutraalein ilmoitus olisi, että etsit plus miinus 5 v tarkkuudella ikäistäsi seuraa! Tiedän kyllä, että vanhemmissa naisissa on suuri hajonta hedelmällisyydessä, mutta ei ne miehetkään ole enää priimaa yli 40 vuotiaina, ihan tutkimustenkaan mukaan.

Jos tahdot lapsia, ei sinunkaan ole syytä aikailla, sillä kyllä yli 40 v lapsettomia miehiä oli tarjolla ihan pilvin pimein, mutta itse otin sopivasti nuoremman! Jotkut valehtelivat jo ikänsä, mistä pahastuin, enkä siis ollenkaan ilahtunut heidät nähdessäni. Täytyi oikein kysyä, että kuinka vanha olitkaan, kun kerroin  ikähaarukkani selkeästi! Minulle ei kelvannut heidän  "henkinen nuori ikä" vaan täytyi olla nimenomaan fyysinen!

Vierailija
26/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa,tuota on setämiehet tehneet intteeweebin alusta saakka. Toivottavasti kaikki mummot aktivoituvat, pommittavat teitä, haukkuvat homppeliksi kun torjutte sekä tykittävät kuvia rönttösestään, saisitte hukkua noihin yrityksiin niinkuin naiset viimeiset 15 vuotta :D :D :D

Vierailija
27/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ja kaltaisilleen tämä tosikertomus. Tuli ero aikoinaan ja parin vuoden jälkeen ystävä houkutti minut viihteelle. En ollut haikaillut parisuhdetta enää lainkaan ja oli sitä mieltä, että enää en ala kenenkään kanssa parsuhteeseen.

Kuinka ollakaan kohtalokkaana iltana tapasin miehen ja jota en itsekään olisi uskaltanut ajatella vakavasti, koska meillä oli yhdeksän vuoden ikäero niin, että mies oli tuon verran nuorempi.

Miehellä oli haku päällä ja hänkin oli eronnut pari vuotta takaperin ja hänellä oli mielessään ehdoton vaatimus, että naisen tulee olla hänestä kymmenen vuotta nuorempi. Sen hän rehellisesti tunnustikin muutaman tapailukerran jälkeen.

En jäänyt roikkumaan mieheen vaan totesin, että tee valinta, minä väistyn kyllä helposti. Mies valitsi ja ei ole sen jälkeen haikaillut nuorempien perään. Monet kerrat on muisteltu noita aikoja ja edelleen olen sitä mieltä, että jos mies löytää paremman niin minä väistyn alta pois.

Tiedän kyllä, että olen aina näyttänyt n 10v ikäistäni nuoremmalta, mutta olen realisti vanhenemisen suhteen. Olemme olleet yhdessä pian 21 vuotta, molemmat vanhentuneet, ikä näkyy molemmissa ja olemme eläkkeellä molemmat. Ikinä ei kannata laittaa tiukkoja rajoja ja ehtoja, sillä elämä voi yllättää kenet tahansa.

Vierailija
28/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikähaarukkasi on 30-38v. Ei mitään asiaa enää mihinkään kakkoseen, ei siihen eikä sillä numerolla iältään alkaviin naisiin.

Vierailija
29/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos jätettäisiin ikärasismi pois deittailusta? Kerrottaisiin vain sukupuoli ja paikkakunta.

En minä 20 vuotiaana naisena halua deittailla reippaasti 30 vuotiaita miehiä. Puhumattakaan 40+

Jeps, mutta kuten huomaat, tasa-arvo ei toimi molempiin suuntiin. Mies ei saa sanoa, ettei halua itseään merkittävästi vanhempaa.

Miten niin ei saa kun moni vanhempi nainen on jo vastannut ettei härikiköi nuorempia ollenkaan saati jos ikäraja on selvästi merkitty alemmas. Liityn joukkoon. Eli ei tarvitse pelätä yhteydenottoja täältä. Mutta ota huomioon että saatat olla yhtä lailla epämiellyttävä ylläri niille parikympoisille.

Vierailija
30/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta kuinka olet ap joutunut kärsimään! Arvaatko kuinka paljon vanhoja pappoja nuori nainen saa olla potkimassa pois jaloistaan yhden ilmoituksen takia? Sinä sentään olet päässyt helpolla.

Vierailija
31/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

GILF kirjoitti:

Kyllä minua saa lähestyä kaikki naiset. Yleensä 50-66 -vuotiaat "mummelit" ovat niitä, jotka hakevat viimeisiä intohimoisia seksikokemuksia viriileiltä miehiltä. Ok, iho on yleensä kauheassa kunnossa ja rinnat roikkuvat, mutta pimppi on ollut aina ihan pantavassa kuosissa. Lisäksi heiltä saa aina paljaalla, koska eivät välitä enää taudeista ja raskaaksi eivät voi tulla. 

Mummot tekevät hyvää opetustyötä nuoremmille miehille, joten sallikaa heidän jatkaa. Ei heistä kukaan kuitenkaan sekaannu alaikäisiin. Me nuoremmat miehet ollaan täysiä miehiä, mutta heidän silmissään pojan koltiaisia. Nauttivat jostakin syystä sileästä ihosta ja kiinteistä lihaksista, jotka eivät roiku. Tämä on ainoa omituinen poikkeus, johon on vaatinut totuttelua.

M27

Kai tajuat olla suu tukossa kun tapaat niitä naisia? Sen verran typerältä kuulostat, että kukaan ei kyllä innostu kun kuulee miten puhut...

Vierailija
32/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mitäs Ikis tähän.

Ja kun mies hakee lapsensa ikäistä panoseuraa se on ihan ok? On tää kummallinen palsta, ei voi muta kuin nauraa.

Vierailija
33/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos sinun ikähaarukka on vain itseäsi nuoremmat, niin miksi ihmeessä nainen ei saisi ajatella samoin? Kuulun tuohon sinun ikähaarukkaasi, mutta enpä voisi kuvitellakaan että itseäni vanhemman miehen kanssa olisin...

Vierailija
34/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "Mummo" ei TAATUSTi häiritse itseään 20 vuotta nuorempia miehiä, mutta sen ikäiset häiritsevät minua.Enkä ole ainoa "Mummo".Eikö ole niin väärin....sinä haluaisit, muttet saa, ja haukutaan sinut siitä, ja sinä haukut naiset, jotka saa, mutta eivät halua.....

Vierailija
35/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos jätettäisiin ikärasismi pois deittailusta? Kerrottaisiin vain sukupuoli ja paikkakunta.

En minä 20 vuotiaana naisena halua deittailla reippaasti 30 vuotiaita miehiä. Puhumattakaan 40+

Jeps, mutta kuten huomaat, tasa-arvo ei toimi molempiin suuntiin. Mies ei saa sanoa, ettei halua itseään merkittävästi vanhempaa.

Miten niin ei saa kun moni vanhempi nainen on jo vastannut ettei härikiköi nuorempia ollenkaan saati jos ikäraja on selvästi merkitty alemmas. Liityn joukkoon. Eli ei tarvitse pelätä yhteydenottoja täältä. Mutta ota huomioon että saatat olla yhtä lailla epämiellyttävä ylläri niille parikympoisille.

Kyllä on.En halua, että joku lähes nelikymppinen setämies lähestyy minua, hyi

Vierailija
36/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on turha mummotella tai täditellä. Olen 44-v. ja tallessa on ikä elettynä. Nuorempi kollega kysyi minulta eilen "mitä tarkoittaa teema" ? Ei myöskään tiennyt Suomen itsenäistymispäivää ja milloin Suomi itsenäistyi. Kollega 23, minä 44, hän on huumorintajuinen ja neuvoo mua kun olen itse pihalla. Mut on arvioitu alle 40-v. Noin 35v. Huumori ja vanhanaikainen kasvatus voivat paljastaa iän😁Tai sitten ei.

37/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee miesten kanssa. Karisma ja keskustelu taito.

Vierailija
38/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, 40v nainen on huomattavasti lähempänä omaa ikähaarukkaasi kuin se 25v typy. 60v on jo ehkä hieman liioittelua?

Ehkä et ole ymmärtänyt tasoteoriaa ja tajunnut että et ehkä olekaan sellainen kultakimpale kuin kuvittelet.

Joo, ei kiitos, +35on liian vanha.Lähinnä myötähäpeää tunnen, kun joku vanha ukkeli lähestyy.n25

Vierailija
39/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3185 kirjoitti:

Sama pätee miesten kanssa. Karisma ja keskustelu taito.

No eipä päde ainakaan ap:hen.Jos on 36 ja yksin, ja tommosta tekstiä suoltaa kuin toi aloitus, oli pr+vo tai ei

Vierailija
40/53 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin melkein 40 vuotiaana naisena, en kirjoittele miehille johon "ikähaarukkaan" en kuulu. Viestejä saan tosi paljon, kun laitan kuvan. Niihin on hukkua. Paljon on nuoremmilta miehiltä. Jännää sinänsä, koska 32 vuotiaana ainoastaan vanhat äijät laittoi viestiä. En ole ikärasisti ja kävin muutaman tapaamassa, mutta he eivät kuitenkaan halunneet suhdetta kun olin kuitenkin niin "nuorekas ja eloisa". Toki ihan oma itseni olen. Koen deittailun hankalaksi. Miehille tulee helposti pupu pöksyyn. Paperilla kaikki miehet haluavat kauniin ja fiksun ja pärjäävän naisen, todellisuudessa vähempi on se mikä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan